Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 86 - 87 - 88 | |
Kammer |
Kastore: Tak.Tak ikoniczny potwór ma ugrzęznąć w tak anachronicznym już modzie? :P WoG to prawdziwy kamień milowy, coś, co każdy, kto chce chociaż liznąć modding, musi wypróbować, więc nie widzę powodu, by ruszać tę świętość. |
Ursus |
Wilkołak pojawił się w Might and Magic 6. Mi się model wilkołaka z MDT podoba, bo składak goblin + piekielny ogar z WoGa nie wygląda zbyt dobrze, a po za tym to będzie tylko mod - jego ściągnięcie nie będzie przecież obowiązkowe. |
Aayren |
@Kammer - naprawdę dziwią mnie Twoje wypowiedzi. Świętość którą należy pozostawić WoGowi? Idziemy do przodu, powstają nowe doskonalsze mody, VCMI kiedyś może stać się nowym kamieniem milowym (a mam wielkie nadzieje, że tak się stanie) i myślę, że twórcy starają się dać nam to co najlepsze i najgrywalniejsze. I w tej grupie właśnie znajdziemy wilkołaki. Jeśli będą dość silne by konkurować z wampirami, to już czuję tą gęsią skórkę gdy pierwszy raz będę musiał wybierać pomiędzy nimi :D A nie jakieś umarłe wiedźmy czy inne badziewie wymyślone na siłę bo "wilkołaki zostawiliśmy świętości WoGa". |
avatar |
Trochę akademicka ta wasza dyskusja. W VCMI nie ma żadnego problemu by obok siebie na mapie przebywał i wogowski Wilkołak i ten z alternatyw. Już taka sytuacja jest: mamy Satyra z HotA i Satyra z Grove. I wszystko bangla. Co za problem, że wystąpi w grze dwie rasy Wilkołaków? (jedna leśna, z możliwością likantropii), druga miejsko-nieumarła o odmiennych statystykach. |
Fandor |
Ja jestem za tym, żeby WoGa też rozwijać, jeżeli powstaną nowe modele jednostek, które już w nim występują, będzie można je podmienić, co poprawi jego graficzną jakość i będzie przyjemniej w niego grać. |
Nephretes |
A HD renderu wilkołaka to jeszcze nie widzieliście |
Zachari |
Wow, czyżby coś szło do przodu ? |
Drwal |
Ruszyła maszyna, już nikt jej nie zatrzyma, kto wejdzie pod koła ten uciec nie zdoła. Musiałem |
Nephretes |
Coś tam ostaatnio dłubię, więc trochę ruszyło się- przynajmniej z mojej strony, ale jeszcze nie całkiem na serio. Z pełną mocą ruszę dopiero po obronie magisterki. |
Ursus |
Bardzo piękny wilczek ;). Patrzę i się napatrzeć nie mogę. To będzie alternatywa dla której jednostki? |
Matikun |
@Up Dla wampira, spodziewaj się potężnej jednostki ;). |
Andruids |
Mówię to z wielkim smutkiem, ale pikseloza wyjątkowo sprzyja tej jednostce. To jedno mnie pociesza. Odstające ucho w zupełnie innym kolorze, żółte paznokcie i kulkowate oczy, brzydko się prezentują w wysokiej rozdzielczości. : / |
Aayren |
@up - w pełni się zgadzam! Dlatego - ucięte - ten render HD, pikseloza jest zdecydowanie w porządku i na tym się skupmy ;) EDIT: Heh, nie przyszło mi absolutnie do głowy, przepraszam :) |
Drwal |
Mi tam się render HD podoba, ale rozumiem wasz punkt widzenia. Ja podobnie mam z wampirem - w rozdzielczości Heroes 3 uwielbiam te jednostkę, natomiast jak widzę jak tak naprawdę wygląda (małpa z pazurami :P): |
Kuririn |
Jednostka Tracy Ivata, co ty chcesz MARUDO stara. |
Kalohn |
...dość wiernie oddająca koncepcję G. Almonda, gwoli ukonkretnienia. ;) |
Drwal |
Na naszym Facebooku pojawiła się nowa grafika. Tak (najpradopodobniej) będzie wyglądać wilkołak i jego ulepszenie na tle innych jednostek Nekropolii: Facebook Mod Design Team |
Kastore |
P R Z E P I Ę K N Y !!! |
MinosKing |
Widzę że się już sam poprawiłeś Drwalu :P tak rzeczywiście Wilkołak jak i jego ulepszenie wyglądają niesamowicie na tle Nekropolii. |
Mistrz |
Planujecie po jednej alternatywie na miasto czy też będzie więcej? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel