Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 129 - 130 - 131 | |
Sir Galuf |
Pytanko. W przyszłym roku zamierzam trochę pomodować (wiecie, miasto krasnoludów). Od czego powinienem zacząć? |
Andruids |
Od grafik albo rozpisania wszystkiego, co chcesz zaimplementować - jednostki, statystyki, umiejętności, bohaterowie, specjalne budynki, graal, dostępne czary, nazwy miast i takie tam. Ale raczej od grafik. |
Sir Galuf |
To będę potrzebował grafika. Ale najpierw rozpisze sobie wszystko i narysuję koncepty jednostek. Dzięki! |
Andruids |
Galuf: To będę potrzebował grafika. Zabawnyś : D |
Nephretes |
Sir Galuf: Huehuehue. Sugerowałbym raczej powoli zacząć ogarniać blendera. Służę pomocą, ale stwierdzenie, że ktoś wykona za Ciebie robotę, jest nader naiwneTo będę potrzebował grafika Warmonger: To oznacza, że projekt jest zawieszony, czy że edytor wymaga więcej pracy i nie pojawi się w najbliższymNatomiast los edytora map jest niepewny. czasie ? ._. |
Warmonger |
Nie ma powodu, by nic zawieszać, ale sprawa wymaga dalszej pracy i nie wiadomo, kiedy uda się to zakończyć. |
avatar |
Bardzo ładnie się VCMI rozwija (a raczej naprawia :) w ostatnich tygodniach! Dobra robota! Planujecie jakieś większe przymiarki do poprawy AI? W myśl - lepsze AI->coraz więcej graczy->więcej zgłaszany bugów->coraz lepsza gra? |
Sir Galuf |
Nephretes - hmmm to w jakim programie najlepiej się robi grafiki? |
Kammer |
Blender. |
Sir Galuf |
Dobra. Coś tam się zrobi. Dzięki! ;-) |
Zachari |
Próbował ogarniać blender i jest to dosyć ciężkie lepiej zamiast od razu próbować robić jednostki zacznij od budynków |
Andruids |
Moim zdaniem przed zabraniem się do robieniem miasta krasnoludów, wypadałoby wymodelować chociaż jednego krasnoluda. |
avatar |
A ja od jakiegoś czasu, mając do dyspozycji materiały ze skasowanej gry - klona h3 - próbuję zrobić nowe wnętrza miast. Choć mając nikłe pojęcie o grafice, pewnie nie uda mi się tego skończyć. |
Andruids |
Ojej, śliczne, ale estetyką pasuje bardziej do Heroes 7. |
avatar |
Sądzę, że jak się je downgrade'uje do rozdzielczości i palety H3 będę wyglądać gorzej, czyli pasować znacznie lepiej :P Materiałów jest na cztery nowe miasta. Znane już w pewnej części Forest: Miasto orków: Oraz miasto ludzi: A moje dotychczasowe "dokonania" nad nekro wyglądają w tej chwili tak: (plik do otwarcia w gimpie) |
Warmonger |
Cytat: Mało prawdopodobne. AI tylko ja się interesuję, a nie podejmuję się już pisać jakiegokolwiek nowego kodu.
Planujecie jakieś większe przymiarki do poprawy AI? |
Fandor |
Avatarze, te ekrany wyglądają w miarę spójnie, szkoda, że nie ma kompletu miast, zdecydowanie byłby to wtedy znacznie bardziej interesujący projekt, chociaż oczywiście również znacznie bardziej czasochłonny. Sir Galufie, naprawdę już tu chyba trochę jesteś, co chwila przewijają się żarty o "mam pomysł na miasto, szukam grafika...", więc łatwo narażasz się na szykany mające podstawę, ale, powiedzmy, wytłumaczmy jeszcze raz, większość grafików ma własny pomysł i, jeżeli chcesz zrealizować swój projekt, musisz być grafikiem i programistą, przynajmniej na tyle, żeby ogarnąć pliki .json. Naprawdę, nie rozumiem zamiłowania do jednorasowych miast. Można by zrobić miasta: zwierzoludzi, krasnoludów, elfów, gremlinów, nag, gogów i ifrytów, troglodytów, minotaurów itd., ale po co? Przecież właśnie na tym polega urok Heroesów, że królestwa są budowane przez sojusze różnych nacji. Można wymyślić własną jak bezlicy z których niestety zrezygnowano, podkraść z Ashanu Bezimiennych i te ich golemy z H7 (uważam bezimiennych za stosunkowo udaną jednostkę), kotołaki, szroniaki, smokowców (drakoni, drakoniacy, jak zwał, tak zwał), można naprawdę opracować ciekawsze miasta, które spotkają się ze znacznie większym zainteresowaniem. Oczywiście, każdy ma prawo tworzyć, co chce, ale może moja sugestia kogoś zainteresuje, dlatego uznałem, że te wypociny nie są takim strasznym offtopem. |
Sir Galuf |
Dajmy już spokój z tym grafikiem. Co do koncepcji. W moim mieście będą tylko dwie krasnoludzkie jednostki. Reszta to będą różni podziemni sojusznicy. Nie będzie jak w Heroes 5 :-) |
Warmonger |
Jeśli jeszcze nie widzieliście, to przybyło sporo opcji odnośnie cheatów. Co ciekawe, można je włączać dla AI - aby było trudniej ;) |
Demorator |
Nawiązania do Tolkiena są przypadkowe (trzeba było coś wymyślić), czy wszyscy jesteście fanami? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel