Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 95 - 96 - 97 | |
Fandor |
Z tego co ja pamiętam, to stracili wszystkie modele, więc musieliby od nowa je stworzyć, co do silnika to teoretycznie on miał nie móc obsłużyć więcej miast niż w grze, a jednak Cove udało się dodać, ale może być tak, że Cove wykończyło limit i już faktycznie nic więcej się dodać nie da. |
avatar |
Pojawił się na forum HC post od kogoś z HotA Team (na długo po premierze dodatku), że znaleźli w kodzie gry coś, co uniemożliwia im dodawanie nowych miast. Ale to wcale nie znaczy jeszcze, że później nie znaleziono jakiegoś sprytnego sposobu na jego obejście. Dlatego uważam, że nowego miasta nie będzie dopóki nie wróci Alex-ander albo pójdą po rozum do głowy i poproszą Nepha o leasing Oazy :) |
Fandor |
Powiem tak, zdecydowanie wolę VCMI (chociaż wiadomo, że wciąż nieukończone ma wady) i polskie miasta Forge oraz Oasis, bo znacznie bardziej mi się podobają koncepcje i wykonanie, jednak mimo wszystko jakieś tam kciuki trzymałem za HotA Crew, ale teraz podchodzę do tego realnie, nie oczekuję już nic od nich, aktualizacja się robi, jak się tylko pojawi, ale praktycznie ich nie odczuwam (jakieś małe dodatki jak jednostki i artefakty lub naprawa bugów z którymi mogłem się nie spotkać nawet), zdecydowanie projekt do polecenia komuś, kto chce produkt gotowy, bez większych zmian w mechanice gry, tylko rozszerzone o jedno miasto. Jeżeli ktoś chce zmian w mechanice, ciekawsza jest ERA, jeżeli ktoś chce mnogość zawartości, to najlepsze jest VCMI, do którego łatwo może dodać, co tylko mu się spodoba i mam nadzieję w przyszłości VCMI pochłonie pozostałe platformy oferując wszystkie ich możliwości. :) |
AmiDaDeer |
Cytat: Masz linka? Pamiętam że ktoś u nas niezwiązany z HotA Crew rozpowszechnił plotkę, iż rozmawiał na ten temat z Picolanem. Nie było jednak na to dowodów.
Pojawił się na forum HC post od kogoś z HotA Team (na długo po premierze dodatku), że znaleźli w kodzie gry coś, co uniemożliwia im dodawanie nowych miast. |
Nephretes |
Chyba Kuririn ma na myśli to co pisał kiedyś niejaki zeryss z df2 w moim temacie. Tutaj rzeczony link |
Jadame |
Ja mam pytanie - jak mieć polskie znaczki? Bo inaczej nie da się grać w polskie mapki z fabułą, bo się robią jakieś krzaki. |
Kastore |
Ściągasz MMArchive, otwierasz nim plik Hota.lod, zaznaczasz 'sort by extension' (ext), żeby ułatwić szukanie i usuwasz z niego wszystkie pliki .fnt, najlepiej je gdzieś uprzednio ekstraktując, jakbyś chciał kiedyś wrócić do czcionek z HotA. |
Jadame |
Dzięki, działa : ) |
łowca |
Mam pytanie: jak mieć kampanie z oryginalnego H3 w HotA? |
Kastore |
Musisz ściągnąć MMArchive i w folderze z SoD, AB, czy z jakiej Ty tam części chcesz mieć te kampanie (bo nie wiem czy są w plikach Hoty) wyciągnąć z plików .lod pliki .h3c i wrzucić je do folderu maps w folderze z Hotą. |
łowca |
Dzięki wielkie. |
Hellburn |
Mała prośba - głównie skierowana do Hobbita, ale jeżeli ktokolwiek może pomóc, to będę równie wdzięczny :). Potrzebuję logo Horn of the Abyss z przezroczystym tłem, w możliwie jak największej rozdzielczości :). Dzięki z góry. |
Mistrz |
Jeżeli miałbym wymienić jedną rzecz od HoTA crew którą chciałbym zobaczyć, a po której mieliby zaprzestać działalności, byłoby to Cathedral. |
radex115544 |
Cathedral zapowiadało się prze-super-mega-epicko. Szkoda, że z planów nic nie wyszło i nie ujrzeliśmy tych jednostek nawet jako neutralnych. :/ |
Kastore |
Drugie miasto ludzi z niemal identycznym line-upem, rzeczywiście fantastyczna sprawa. Ja za to chciałbym miasto egipskie. Nie wiem, czy HotA Crew kiedykolwiek zastanawiała się nad taką frakcją, ale i tak bym chciał. ^^ |
Kammer |
A ten... Pawilon? Jest egipski... aż tak Ci przeszkadza, że nie ma go w HotA? |
avatar |
Cytat: Szkoda że z planów nic nie wyszło i nie ujrzeliśmy tych jednostek nawet jako neutralnych. :/ Podobno nie wyszło dlatego, że prace poszły z dymem smażonego dysku twardego, a Alex-ander poszedł niedługo później do wojska :) |
Nephretes |
Dodatkowo z tego co wiem, większość z tych jednostek, jak nie wszystkie, nie miała większości animacji. |
Kastore |
Cytat: Jest brzydki, słabo zaprojektowany i tak, fakt, iż nie jest częścią Hoty także na minus. ;P
A ten... Pawilon? Jest egipski... aż tak Ci przeszkadza, że nie ma go w HotA? |
Mistrz |
Samo miasto jest ok. ale jednostki wymagają sporo szlifowania (I miejscami zmiany koncepcji). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel