Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 21 - 22 - 23 | |
kochan |
Jako, że jest to spuścizna po shantiri to zamiast wież obronnych wstawił bym modele tytanów Shantiry, odpowiednio przerobionych. |
Kurek |
@Kochan Hmmm... Ciekawy pomysł! Spróbuję! Nowe wieże jako tytani Shantiri + mury jako 6 lewitujących wysp: KLIK Na razie mury nie są zróżnicowane na 3 poziomy, ale to już tylko ostatnie poprawki będą. |
kochan |
Nie mogę się doczekać wydania :D Jak już tak dobrze idzie to propozycja nr 3 Co do murów, grafika idealnie pasuje ale rozłożyłbym je na części Mury 1. Latające skały plus podstawa 2. Latające skały plus podstawa plus wieże 3. Latające skały plus podstawa plus wieże plus niebieskie minerały - można dodać efekt pioruna kulistego przy nich. |
witchking |
Ładnie to wygląda, ale mam kilka uwag: -latające wyspy są trochę za mało ostre, szczególnie widać to na tej po lewej stronie ekranu. -figurki smoczych boków moim zdaniem są zbędne i nie wyglądają dobrze. -tęcza bardzo na plus |
Nicolai |
W sumie racja, budynki dorobione przez Kurka są ładne, ale niestety niewyraźne, przez co trochę jednak odstają od reszty. Niemniej jak to poprawić to będzie chyba najładniejszy ekran w H7 :) |
Kurek |
WERSJA FINAŁOWA: EKRAN MIASTA ZOSTAŁ UKOŃCZONY |
kochan |
To teraz widok z oblężenia i będę szczęśliwy ;] |
Kurek |
Co pozostało do zrobienia: - Wędrowcy (różnie przekolorowane superżywiołaki) nie mają animacji "command", a jak próbuję podmienić nazwę już istniejącej animacji wywala się edytor. To jest problem, gdyż za każdym razem jak rzucają czary, przestają się ruszać aż nie przyjdzie czas na wykonanie innej animacji. - Dokończyć Większego Żywiołaka Wody. Dostał on nowy wygląd, ale staty muszę poprawić i dorobić kilka zdolności. - Wierzchowce nie mają magicznych efektów, np. ognisty konik nie płonie. Nie miałem na to wcześniej czasu, ale to łatwo dorobić. - Ogniste Ptaki i Feniksy. Tu jest gruby problem, bo nikomu nie udało się jeszcze przenieść nieistniejącej w H7 jednostki z H6. Na razie będzie to przerobiony orzełek z Akademii. - Zdolność Frakcyjna Wrót Żywiołów. Wszystko niby zrobione, ale połowa zdolności nie działa tak jak powinna, potrzeba tu trochę pokombinować. - Ekran miasta. Wizualnie ukończony, ale w edytorze jeszcze trzeba to wszystko poustawiać, porobić statystyki, importować, zmieniać, klikać. - Lokacje na mapie. Wydaje mi się, że zrobię je z już dostępnych posklejanych jak klocki lego kawałków modeli budynków Shantiri itp. Na razie gotowy na 100% jest skład żywiołów. - Mapa oblężenia miasta i fortu. Nie umiem na razie jeszcze zrobić tak, żeby na mapie pojawiały się mury wraz z fosą i wieżami i działały tak jak należy. - Mapa walki w Składzie żywiołów i mapa walki w trawiastych ruinach Shantiri. kolorem czerwonym trudne do zrobienia kolorem pomarańczowym czasochłonne, ale możliwe do zrobienia kolorem zielonym łatwe do zrobienia |
flapdzak |
Premiera "Próby Ognia" coraz bliżej, a o Wrotach Żywiołów, które miały być wydane wcześniej :I dalej cisza :P. |
kochan |
Kurek, coś z czerwonej listy udało się przepchnąć? Jakieś postępy? |
Fandor |
Szkoda, że zapewne tym razem fanom nie uda się ośmieszyć Ubi. I tak fajnie, że Kurek rozpoczął swój projekt, a będzie jeszcze lepiej jak go wyda i nieważne kiedy. |
Kurek |
Wydany będzie na 100%, ale od 2 tygodni słabo mi idzie ze znalezieniem czasu na to. Na razie jest przerwa. Jak skończę swoje sprawy naukowo-zawodowe to wtedy powrócę do moda. A tutaj screen z Ziemniakami pod wodzą Gralkora: KLIK |
Fandor |
Kurku, nie możemy się doczekać, powodzenia w załatwianiu prywatnych spraw i znajdywaniu czasu. :) |
Etharil |
Kurek musi być teraz bardzo szczęśliwym człowiekiem, biorąc pod uwagę dodanego przez Limbic Feniksa. :P |
Ursus |
Oni tego feniksa chyba dodali z myślą, że może się Kurkowi w jego projekcie przydać :D |
Kurek |
@UP TAK BYŁO :D Wychodzi na to, że ten ich "Feniks" to jest Ognisty Ptak. Jeżeli okaże się, że to na 100% prawda, mój "Feniks" będzie musiał być BARDZO jasno-żółto-Ognisty. Te tekstury Ognistego Ptaka są, które mam teraz zrobione są bardziej pomarańczowe, niż ogniste. A Ognisty Ptak od Limbicu jest taki jakiś ognisto-pomarańczowy. Będę musiał rozjaśnić mojego Feniksa, więc Będzie wyglądał mniej-więcej tak: |
flapdzak |
Nieeeeee! :( Feniks od Ubi jest świetny! Weź go na ulepszenie, a zrób podstawę. Ja chce nim grać! ;) Taki rozjaśniony nie będzie dobrym pomysłem. Zleje się z ulepszonym żywiołakiem ognia. Może niech feniks podstawowy (ognisty ptak) będzie TROCHĘ ciemniejszy i nie będzie płoną, co? :P A ulepszony to ten od Ubi tylko ze zmienioną nazwą na FENIKS. Rozważ moją propozycję :P. |
Nicolai |
Jeśli miałoby być zgodne z obecnym lore to podstawa powinna być srebrzysta, a ulepszenie złociste. To chyba działa tak, że za młodu Feniks jest bytem pierwotnym, ale z wiekiem się przepierza na świetlistego. I teraz tak, dla podstawy mamy teksturę z H6, a dla ulepszenia chyba rzeczywiście byłoby trzeba coś nowego machnąć, bo ten marchewkowy średniawo wygląda, że tak powiem... |
flapdzak |
KUREK mówił, że zrobi 2 wersje moda. Z ognistym Feniksem (1 wersja) i tym z powyższego obrazka (2 wersja). Mi Feniks od Ubisoftu bardzo się podoba. A jeśli ma być już nowy, to dalej myślę, że kolory, które zaproponował KUREK będą źle wyglądać z resztą jednostek. Szczególnie z ulepszonym żywiołakiem ognia. |
Kurek |
Ognisty Ptak -> Feniks Księżycowy Feniks będzie "nierekrutowalny" w mieście, ale będzie poza miastem tak jak pomniejsze Żywiołaki. OK? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel