Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 124 - 125 - 126 ... 135 - 136 - 137 | |
Ursus |
Bardzo ładna jednostka. Jak ją zobaczyłem to skojarzyła mi się z tą niewykorzystaną jednostką Akademii z H6: |
Nephretes |
@Warmonger Jeśli chodzi o render HD to poniosła mnie trochę fantazja. W rozdzielczości H3 dzierży ona bowiem czakramy, a nie wielkie shurikeny :P @Ursus89 Dobrze Ci się kojarzy, to była moja główna inspiracja. ===== Chyba ją trochę "przezłociłem" jak na podstawę. Jak już zaczne brać się za ulepszenia coś wypośrodkuję. |
Nicolai |
Genialny model. Tylko jak jednostka będzie się zwać? Hurysa? Edit: Dopiero teraz zauważyłem, że są dwa koty w lineupie |
MinosKing |
Nephretesie, a jednak skład się zmieni :D i to na lepsze! Bardzo urodziwa jednostka i moim skromnym zdaniem pasuje lepiej niż ten truteń, co się go pozbyłeś. ;) Co do nazwy, to pewnie z czasem wymyślisz jakąś sensowną, zaś Derwisz kojarzy mi się z takimi małymi dziwadłami z Titan Quest :P Hm, w DoC-u są pewnie jakieś ciekawe nazwy dla tej jednostki, lecz nie miałbym nic przeciwko temu, byś nazwał ją po swojemu. Edit: Hm, mam pewien pomysł na nazwę dla tej jednostki i jej ulepszenia, ale potraktuj to tylko oczywiście jako sugestie: Tancerka Czakramów -> Mistrzyni Czakramów? |
Andruids |
Podstawowy "Truteń" miał piękny i wyraźny model (czego niestety nie da się powiedzieć o ulepszeniu), dlatego mam nadzieję, że jeszcze go zobaczymy jako neutrala. Co do nazwy, może: Tancerka Ostrzy (Blade Dancer) -> Pani/Mistrzyni Ostrzy (Blade Mistress)? |
Nicolai |
Tylko zważ ANdre na to, że to H3, nie H5-7... tutaj nie stosuje się nazw typu "Coś Czegoś" :P Ja tam jestem za Hurysami ;) |
Mistrz |
Świetny pomysł i urozmaicenie. Nazwa Hurysa też pasuje, proponuję: Tancerka => Hurysa lub Hurysa => Apsara. Sądzę również, że Lamassu powinien pozostać ożywionym posągiem. Tak jest bardziej oryginalnie i pokazuje potęgę pustynnych magów. |
AmiDaDeer |
Panienkę jednak wrzuciłbym na neutrala bez ulepszenia, a osę zostawił - to, że w Oasis był zwierzyniec, jest akurat atutem tego miasta. Dzięki temu jest dość oryginalne. Przy wciskaniu tam kolejnych ludzi zrobi się kopia stylistyki miast z H5-7, czyli de facto mdły line up. |
Kammer |
Oppan Kammer Style! Derwiszka ładna, jak zawsze. Ale... co ona będzie umieć? Jak widzimy w DoC-u (1, 2, 3, 4), są to istoty zdolne do odbijania ataków dystansowych. Niezbyt widzę możliwość wkodowania czegoś takiego, jest za to możliwość, by sprawić, by Derwiszki były permanentnie pod wpływem takie pseudo-ognistej tarczy, która odbijałaby obrażenia dystansowe (to się powinno dać ustawić za pomocą Range). Można jeszcze pomyśleć nad redukcją obrażeń z dystansu/wręcz albo nad podwójnym atakiem, co już da się prosto nadać. |
macowiec |
Tancerka, mag i raksza są GENIALNIE zaprojektowane i powinny znaleźć się w Oasis! Jeśli ich animacje będą płynne (to zadanie udało się chyba jak na razie tylko twórcom HotA) i wpasowane w klimat walk z Heroes 3, to będzie fantastycznie. Jeśli mogę coś zaproponować: IMO małpa wygląda zbyt bajkowo, można spróbować zastąpić ją gotową postacią np. rozbójnikiem, nomadem albo stworzyć nową np. białego tygrysa/tygrysiego jeźdźca (wtedy odrobinę wyłamie się ze złocistej kolorystki armii). Nadnaturalnej wielkości skorpion będzie wyglądać dziwacznie na polu walki obok tytana czy smoka. Może w jego miejsce warto pomyśleć nad wprowadzeniem assasyna, choćby jako alternatywnej jednostki. Na koniec lamassu. walczący posąg jako istota 8 poziomu. Mogę się mylić, ale lepiej, jeśli to rzecz jasna możliwe, wprowadzić inną postać na bazie mitologii (najlepiej strzelającą). Reszta prezentuje bardzo, bardzo wysoki poziom. Pewnie wychodzę na malkontenta, ale trzymam mocno kciuki ten za mod. |
Nitj'sefni |
macowiec: To nie jest małpa, tylko kotołak.małpa wygląda zbyt bajkowo macowiec: Lamassu jest istotą 7 poziomu. Rakshasa jest alternatywą.Na koniec lamassu. walczący posąg jako istota 8 poziomu. |
macowiec |
Sorry, nie wczytałem się dokładnie w poprzednie posty. Zwracam honor i bije się w pierś. Jeśli Rakshasa jest alternatywą dla Lamassu to super, bo imo prezentuje się zdecydowanie lepiej. Co do kotołaka, którego nazwałem błędnie małpą, pokombinowałbym jeszcze z jakąś alternatywą, podobnie w przypadku skorpiona. Reszta jest extra! |
Andruids |
Nicolai: To jest fanowska modyfikacja. Jeżeli jakieś określenie dobrze pasuje, to po co rozwodzić się nad zupełnie nieadekwatnymi nazwami? A Hurysa nie pasuje, bo to nie wojowniczka, tylko lala do towarzystwa, przebywająca wyłącznie w Raju.
Tylko zważ ANdre na to, że to H3, nie H5-7... tutaj nie stosuje się nazw typu "Coś Czegoś" :P |
AmiDaDeer |
Andruids: Nie pasuje. To jest modyfikacja do gry, a nie modyfikacja sama w sobie. Jeśli nie pasuje do gry, to warto pomyśleć nad czymś innym.
To jest fanowska modyfikacja. Jeżeli jakieś określenie dobrze pasuje |
Drwal |
No to bardzo ciekawa propozycja. Osa ogólnie była dobra, tylko przekombinowana, trochę wg mnie zmarnowałeś jej potencjał. Co do tej mającej czym oddychać pani, to nie jest przypadkiem za szeroka w biodrach i za wąska w ramionach? |
Matheo |
Model jest przecudny. Genialna robota. Kolorystyka podstawowych stworzeń zaprezentowana ostatnio też jest świetna. Dobry kontrast. Z osy nie musisz całkowicie rezygnować. Wszak wasz team pracuje nad alternatywami. |
Nephretes |
@Nicolai/Mistrz Myślę, że Husyra to niezła nazwa dla jednostki. Co do ulepszenia to Apsara niby brzmi dobrze, ale nie wiem czy można tak mieszać religię muzułmańska z mitologią indyjską? Możecie coś jeszcze podpowiedzieć, zbiorę i skonsultuję z zespołem (jeśli już tego nie czytają :)) Druga opcja Tancerka-> Hurysa też jest ok. Tylko jak przetłumaczyć tancerkę by wyglądało to ciekawie, a nie zwykłe "Dancer". @ANdre Niestety nie posiadam już dłużej wstępnego modelu osy, a szkoda. Jak tak się przyglądam to faktycznie wcześniejsza wersja była bardziej czytelna. @Hobbit W zasadzie największą przeszkodą nie był sam zwierzyniec a trudności w dobraniu spójnej ale i ciekawej kolorystyki. Osa dodatkowo nie jest czytelna. Nic jednak w przyrodzie nie ginie, jak nie w składzie miasta to neutralna jednostka. @Kammer Cały Kammer -L- Myślę, że zmodyfikowana tarcza ognia byłaby ciekawa. Inną opcją jest tarcza powietrza. Na ten moment muszę uzgodnić z zespołem kolejną wersję line upu i wtedy zastanawiać się nad balansem. Muszę chyba też przyjrzeć się paniusi z czakramem z Lochu HVI. Tam jest ona jednostką strzelającą, prawda? @macowiec macowiec: Małpa ? ._.' IMO małpa wygląda zbyt bajkowo Rozbójnik/Nomad mogliby pasować do frakcji koncepcyjnie. Złoty golem pasowałby pod względem fabuły (Lamassu był pierwszym i dotychczas najdoskonalszym osiągnięciem w kwestii golemów). Gdyby rozszerzyć tematykę miasta, nawet mumia by pasowała. Tylko kwestia jest taka, że jestem za ambitny by połowę miasta zrobić z gotowych elementów. Poza tym skorpion jest na 6 poziomie i obok kreatur tego poziomu prezentuje się dobrze. Rakshasa natomiast jest alternatywą dla Skorpiona, a nie Lamassu. |
krasnolud99 |
Gdy przeczytałem, że rakszasa jest alternatywą dla lamasu, musiałem wrócić się na poprzednie strony, by sprawdzić, co tu się dzieję. Bardzo fajnie, miasto idzie do przodu. PS. zawsze jak czytam posty Nepha, to spoglądam na tego avka. Jakoś tak przyciąga moją uwagę. :) |
Nitj'sefni |
krasnolud99: Nie to miałem na myśli. Chodziło o to, że Rakshasa ogólnie jest jednostką alternatywną. Rzeczywiście niedokładnie się wyraziłem.
Gdy przeczytałem, że rakszasa jest alternatywą dla lamasu, musiałem wrócić się na poprzednie strony, by sprawdzić co tu się dzieję. |
Nephretes |
Kilka nowych animacji: Standing: Moving: Shoot straight: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 124 - 125 - 126 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel