Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Bo to ten miecz. Kuriirn chyba wspominał (dość dawno co prawda), że go modeluje i pokazywał nawet chyba kilka screenów (niestety nie mogę ich znaleźć). W wysokiej rozdzielczości miecz wygląda naprawdę cudownie. |
Mistrz |
Witam wszystkich serdecznie, nowy użytkownik lecz stary fan HoMM3. Archanioł moim zdaniem wygląda doskonale. Gratuluje talentu i pracowitości. @Kuririn: Prosiłeś wcześniej o sugestie w sprawie cyklopa. Może warto wzorować się na pracach Reya Harryhausena i zrobić cyklopa z wielkim rogiem na głowie i włochatymi nogami? Taki wygląd jest automatycznie rozpoznawalny i ciekawy. |
Belegor |
I mogłoby naruszyć prawa autorskie do tej wersji cyklopa. Z tego powodu gremliny odeszły z gier heroes of Might and Magic. Lepiej się za bardzo nie wzorować na modelach z filmów i innych gier. Róg na głowie byłby dobrym pomysłem, ale z nogami to sobie bym darował....za bardzo również przypominałby satyra. |
Mistrz |
Nie sądzę, żeby ktoś interesował się naruszeniem praw autorskich w fanowskim dodatku. Poza zbroja z wcześniejszej wersji modelu Kuririna jest świetna i powinna zostać. Ja bym dodał ten wielgachny róg na czole. Włochate nogi do przemyślenia, mogą nie muszą. |
Drwal |
Jest to ciekawy pomysł, ale należy też pamiętać by nie przesadzić z nowym modelem. Wszak to ciągle ulepszenie, a nie nowa jednostka. ;) |
Warmonger |
Proponowany cyklop też mi się podoba, wygląda jakby znajomo - choć nie wiem, skąd. Nie zaczynałbym dyskusji od strachu przed złowrogimi prawami autorskimi. Każdy twórca opiera się na tym, co już było. Odbiorcy przecież też chcą widzieć coś, co już znają. |
Kuririn |
Mistrz: Witam wszystkich serdecznie, nowy użytkownik lecz stary fan HoMM3. Witamy! Mistrz: Ja bym dodał ten wielgachny róg na czole. Włochate nogi do przemyślenia, mogą nie muszą. Tez myślałem nad rogiem, ale nie wyszło, wszak zawsze można wrócić do koncepcji. Nogi owłosione nie, bo w hmm3 to jest jednostka bardziej ludzka. A na ww screenie nogi ma kopytne, wiec mija się to z faktem ulepszenia. Belegor: za bardzo również przypominałby satyra. Minotaura i rogatego demona włącznie. Śiekierowaty: Jest to ciekawy pomysł, ale należy też pamiętać by nie przesadzić z nowym modelem. Wszak to ciągle ulepszenie, a nie nowa jednostka. ;) Brawo Ty! Warmonger: Każdy twórca opiera się na tym, co już było. Odbiorcy przecież też chcą widzieć coś, co już znają. Dokładnie. |
zmudziak22 |
Podobny Cyklop co na zdjęciu jest w H5. W prawdzie nie jest włochaty od pasa w dół, ale Nival większość jednostek zaczerpnął z filmów m. in wygląd Gremlinów. |
Mistrz |
Rzeczywiście coś w tym jest. Za to w HOMM1 cyklop ma wyraz twarzy zbliżony do filmowego: Myślę, że róg, ciemniejsze owłosienie i pancerz dałyby niezły efekt jako trzeci upgrade. Np. jak cyklop z dwójki: |
zmudziak22 |
http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Cyclops_(H5) Podstawowy Cyklop z H5. Jeśli chodzi o drugie ulepszenie to może bardziej opancerzony, lub jego kamienie bardziej raniły wrogów. |
Kuririn |
Za podsuniecie pomysłów dzięki! Takie coś? czy Kuririn zjedz snickersa? Edit: Porownanie: |
AmiDaDeer |
Na razie nie widzę, żeby to było faktycznie ulepszenie... ale model naprawdę dobry. |
Drwal |
Dla mnie jakiś taki rozmazany, jakby stracił za mocno na jakości - może niech w tej kwestii graficy się wypowiedzą, ale wydaje mi się, że to może przez mały kontrast. Wygląda też jakoś mniej masywnie od oryginału, więc odrobinę bym go powiększył. Kolor skóry wciąż pozostawia trochę do życzenia. Prośba - pokaż go z przezroczystym tłem. |
J. M. Sower |
Poprawiłem dla Kuririna kolory u tych aniołów, jednak aby sprawiedliwie je ocenić trzeba porównać normalnej jakości render, a nie zubożony kolorystycznie gif. Dodatkowo cyjankowe tło średnio pasuje do prezentacji jednostki. Kuririn, możesz łatwo wyłączać i włączać renderowanie tego tła. Wystarczy, że w zakładce "Nodes editor" odznaczysz opcję "Use nodes". Może podeślij jakąś pojedynczą klatkę animacji w dobrej jakości dla porównania z oryginałem. Co do animacji, to moim zdaniem miecz i tarcza zbyt mocno "skaczą" w porównaniu do płynnej animacji oryginału. |
Kuririn |
@ Sower Poprawiałem jeszcze trochę światło i kolor skóry, ale no jak widać, trzeba sie jeszcze pobawić:/. Porównanie dam jutro! |
Mistrz |
Model jest wprost prześliczny. Kolor skóry jak dla mnie jest ok. Może mógłbyś dodać mu jakiś świetlisty blask lub aureolę, aby jeszcze bardziej podkreślić upgrade w stosunku do Archanioła. A tak á propos jak owy anioł będzie się nazywał? |
Szaman |
Gdybyś mógł zmienić miecz, to wszystko było by OK (coś na wzór np. Piórka z MM7 lub Anielskiego przymierza z SOD). Sam model bardzo udany. |
krasnolud99 |
W oryginalnym archaniole te pióra jeśli tak to można nazwać bardziej się poruszają. |
zmudziak22 |
Kolorystyka widzę, że podobna do Anioła z WoG, ja proponuje aby ulepszenie Anioła miało miecz np. Anielskie Przymierze lub zaczerpnąć inspiracje z pierzastych z MM7. |
Nephretes |
1. Faktycznie nie do końca widać, że to ulepszenie 2. Coś się stało z czytelnością modelu. Może faktycznie dobrym pomysłem byłaby zmiana miecza na coś bardziej czytelnego. 3. Animacja jest strasznie chaotyczna i miota nim jak szatan w każdą stronę. Poprawić należy szczególnie majtanie rąk i nóg. Na ten moment nie jest to do końca płynne. PS. Skrzydła trochę prześwietlone, ale gratuluję wiernego odtworzenia tekstury. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 92 - 93 - 94 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel