Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/gdybanie] Modding - i co dalej? komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 | |
witchking |
Od strony technicznej dodanie zakupu run wcale nie wydaje się trudne. Wystarczy nowy rodzaj sprzedawcy artefaktów który będzie sprzedawał tylko artefakty typu runa. |
Warmonger |
Skoro mowa o sprzedawcy, to równie dobrze można by dodać inne budynki generujące runy - banki, obiekty jednorazowego użytku itp. Na pewno jest to do zrealizowania, kiedy będzie można dodawać nowe obiekty przygody. Niestety odpowiedzialny za nie Ivan zaginął :? |
Matheo |
Cytat: Dodatkowo jeden wybrany surowiec dziennie za trzymanie runy. Chodziło mi o to, aby niektóre runy dodawały jeden, wybrany surowiec dziennie. |
witchking |
Od tego mamy artefakty. Nie widzę sensu w dawaniu takich run jednostką. |
Arszonto |
Coś w tym stylu by się nadało? http://img.pl/nRSg.png Rendery dosyć mierne bo to tylko poglądowo (od 20 do 50 sampli, w razie czego mogę wyrenderować to tak w ok.10k sampli). |
witchking |
Poproszę pojedyncza runę w wielkości 44x44 wtedy łatwiej będzie ocenić. |
Arszonto |
Niestety w tak małej rozdzielczości tracą sporo uroku (głównie materiały), ale myślę, że nadal jakoś to wygląda: |
Kammer |
Wow, Arszonto, to jest śliczne. Właśnie tak to sobie wyobrażałem. |
Warmonger |
Proponuję ujednolicić runy kolorystycznie - ciemnoszary kamień z kolorem zależnym od właściwości (na przykład czerwony - statystyki, niebieski - zdolności magiczne), albo zależnym od rzadkości artefaktu. |
witchking |
Dodał bym jakiś efekt świetlny do samej runy i zmienił trochę perspektywę. Jeśli chodzi o perspektywę to mały przykład: W takiej perspektywie mniej więcej widział bym runy. |
Arszonto |
Warmonger: Chodzi ci o to, żeby runy posiadały taki sam materiał, z tym że o innym zabarwieniu? Właśnie czegoś takiego starałem się uniknąć, coby nie były monotonne i powtarzające się. Zwłaszcza, że w rozdzielczości HOMM wzory na nich widoczne ciężko odróżnić w przypadku podobnych run (jeśli obie byłyby szare np. to trzeba by bardzo uwydatniać symbol, a i to nie wiem czy by pomogło, a przynajmniej czy by dobrze wyglądało).Proponuję ujednolicić runy kolorystycznie - ciemnoszary kamień z kolorem zależnym od właściwości (na przykład czerwony - statystyki, niebieski - zdolności magiczne), albo zależnym od rzadkości artefaktu. Witchking: Dodał bym jakiś efekt świetlny do samej runy i zmienił trochę perspektywę. Jeśli chodzi o perspektywę to mały przykład: W takiej perspektywie mniej więcej widział bym runy. No tak, tak. To nie jest gotowa scena. Nie zajmowałem się jeszcze ustawieniem, światłem i cieniami. Dziś już na to nie mam czasu. Jutro raczej jedynie chwilkę, ale czwartek i piątek brzmią ok. EDIT Nadal prosiłbym was o jakieś concepty jak wyobrażacie sobie kuźnię runiczną (w domyśle - na mapie świata). Widzę, że trzeba je zmniejszyć. Poza tym, chyba wypadałoby zmniejszyć odbicia. Co sądzicie? Na szczęście oba parametry mogę poprawić w edytorze graficznym 2D, więc jest to całkiem szybka i łatwo odwracalna zmiana. Co do zmiany położenia/ułożenia/ustawienia to jestem otwarty na wszelkie sugestie. Pokombinuje sam trochę coś ala to, co zapodał Witch, ale mimo to, uwagi bardzo chętnie przyjmę. O dziwo najbardziej zadowolony pod kątem efektu in-game jestem z runy ognia(?). O dziwo, bowiem w pełnej rozdzielczości wydawało mi się, że wyszła najgorzej. |
Arszonto |
Wszystkim do których pisałem, że odezwę się w okolicach piątku bardzo przepraszam. Tego dnia panowie z neostrady rozpoczęli jakieś prace techniczne. Internet odzyskałem dopiero dziś. Projekt kuźni runicznej na mapie przygody: Nie miałem żadnego pomysłu ani concept artu, więc samowolnie tylko takie coś skleciłem: Szumy są winą niskiej jakości rendera. Jeśli trzeba mogę zostawić pc na dłużej i wyrenderować w lepszej jakości. Witchking: Obecnie rozważam kilka koncepcji działania samych run (oczywiście w każdej z koncepcji runa jest artefaktem jednostki): -stałe zaklęcie pod wpływem którego jest dana jednostka -zaklęcie na ileś tam tur dla danej jednostki -umiejętność dla danej jednostki Wydaje mi się, że można połączyć pierwszy i trzeci wariant. Niektóre runy zapewniałyby bonusy pasywne pokroju dodatkowego ataku, inne nakładałyby efekt zaklęcia, a te najpotężniejsze zapewniałyby dodatkową umiejętność typu "powstrzymuje kontratak". |
Sir Galuf |
Powstanie kiedyś to miasto, czy nie? Chciałbym w końcu zagrać krasnoludami w Heroes 3. :( |
AmiDaDeer |
Przecież możesz. |
Sir Galuf |
Ale całym zamkiem! Jak w Heroes 5. |
AmiDaDeer |
Hm. To ja czekam na zamek pełen gremlinów. A co. |
Sir Galuf |
Też dobry pomysł :) |
AmiDaDeer |
Taa... Bardzo dobry... Tak samo jak miasto smoków, miasto jednorożców, miasto pikinierów czy ogólnie wszelkie miasta jednej jednostki... |
Kammer |
Jak miasto żywiołaków albo miasto ludzi? :P |
Sir Galuf |
Ależ tu chodzi o całą rasę a nie jednostkę! Mi na przykład krasnoludy w ogóle nie pasują do zamku elfów. To oczywiście tylko moje zdanie. Z gremlinów też dało by się zrobić osobną nację. Jakby się komuś chciało. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 |
temat: [H3/gdybanie] Modding - i co dalej? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel