Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 135 - 136 - 137 | |
Nephretes |
Nowy projekt maga. |
Drwal |
No w końcu... xD Chyba Twoja pierwsza jednostka w Oazie, która ma normalne kolory, idealnie ze sobą kontrastujące. Nic się nie zlewa, wszystko jest miłe dla oka. Ogromny postęp. |
Morglin |
To. Zgadzam się z Drwalem. |
Matheo |
Tak! Tak! Tak! Jesteś w finale! |
Kammer |
#standardowyKammer A co on ma umieć? Jego kulka nieodparcie sprawia wrażenie, jakby ona się rozpryskiwała po ataku, niczym chmura lisza. |
Eggyslav |
Ten mag (swoją drogą świetnie ci się udał) to podstawa, czy ulepszenie? |
Nephretes |
@Drwal Jak to T___T a ostatni kocurek, a skorpionki, a lamassu? ;~; @Kammer Latacz i strzelec. To chyba dostatecznie dużo. Możliwe, że do tego jakieś zaklęcie ofensywne, ale to wyjdzie w testach. @Eggyslav Pewnie coś pośredniego, jeszcze nie wiem jak będzie to do końca wyglądać :) Edit: Alladyn (:P) wraz z ulepszeniem w porównaniu ze starym modelem vs Przypominam, że to nadal projekty. Porównanie z innymi jednostkami znajduje się >>tutaj<< Wszelkie sugestie na temat maga, opinie tyczące się całości line upu też chętnie poczytam. |
AmiDaDeer |
Ja nie mam uwag. Jedyna jednostka, którą EWENTUALNIE bym zmienił, to duch piasku, ale szczerze nie przeszkadza mi ona, więc byłaby to zmiana niepotrzebna. |
Kammer |
Faktycznie, w grze nie ma jeszcze latającego strzelca, takie novum to rzeczywiście coś ciekawego. Jestem pozytywnie zaskoczony. :P Po namyśle - kule jakoś tak mi się kojarzą z jabłkiem/dynią, nie wiem, czemu. Skorpion finalnie atakuje szczypcami czy ogonem, umknęło mi to? I co takiego lammasu ma na swym grzbiecie i czemu mi to przywodzi na myśl wieżyczkę laserową? :D |
Matheo |
Mag zacny. Ewentualnie można zrezygnować z kuli. Takową posiadają Zaklinaczki z Cove. Może dać mu w dłoń coś takiego. Cytat: To jest drugie skrzydło chyba. co takiego lammasu ma na swym grzbiecie Cytat: Bo to może być za mocne... Mag będzie musiał mieć słabe statystyki. Zresztą te zdolności trochę się wykluczają. Przecież strzelec z reguły stoi w miejscu.
Faktycznie, w grze nie ma jeszcze latającego strzelca |
AmiDaDeer |
Meduza ma tylko cztery strzały, dzięki czemu jej zdolność zamiany w kamień ma wciąż sens mimo że dotyczy tylko walki w zwarciu. Według mnie nie ma tutaj żadnego problemu. |
Drwal |
Dla mnie odstają duchy, mają dobre kolory, ale są jakieś takie bezpłciowe. Duże w stosunku do reszty. Skróciłbym te sukienki z piasku i byłoby chyba dużo lepiej. Urozmaicona góra bardziej rzucałaby się w oczy. Najbardziej podoba mi się 3 i 5 poziom. Są to propozycje na miarę tych oryginalnych. Troszkę niżej jest Kot - też ciekawy. 7 poziom mnie chyba nie przekonana, zwyczajnie mi się nie podoba, więc tu nie zwracaj uwagi. Skorpion jest ładnym modelem, ale dość niewyraźnym (może przez to, że jest zbyt jednolity kolorystycznie) i gdy stawiam go obok oryginalnych jednostek, wygląda jakoś inaczej. Osa nie stoi na ziemi, wiec wszystko zależy od animacji. Jeśli będzie pasować do gry, nie powinno być przeciwwskazań. |
Morglin |
I znów całkowicie zgadzam się z Drwalem. Ogromne gratulacje za magów, zdecydowanie są to najlepsze jednostki jakie do tej pory wykonałeś, dla mnie jest to poziom równy pracom NWC. Teraz pozostaje mi czekać i mieć nadzieję na VCMI równe Heroes III taką samą zmianę wśród szóstego i siódmego poziomu... |
J. M. Sower |
Jestem zauroczony nowym magiem. ;) Tak trzymać! |
voncur |
Piękne. Ci po lewej wyglądają na nisko poziomowych, lub nie ulepszonych. Więc mogą być oba projekty, jak alternatywy. |
Aayren |
No to może ja dla odmiany - nie podoba mi się mag. Kolorystycznie fajny, ale sam koncept w poprzednim był jakiś taki lepszy... Bardziej badass. Z samego line-upu, 3 i 4 lvl wygląda przepięknie, a reszta tylko dobra. Oczywiście IMO ;) anyway keep going, good work! |
Bacus |
Magowie są świetni! Z najgorszej jednostki stali się najlepsi :p Co do line-upu to wyrażę subiektywną opinie. Skoro terenem natywnym jest skorupa to Duch Piasku średnio mi do tego pasuje. Lamassu fanem nigdy nie byłem i nie będe, ale do frakcji pasuje. Jednak nie widze tego na 7 poziomie. Jak ma konkurować ze Smokami czy Tytanami? Ten posąg musiałby być wielkości zamku :p Reszta jest spoko. Wąż, mag i skorpion najlepsi moim zdaniem. |
Drwal |
Bacus: Skoro terenem natywnym jest skorupa to Duch Piasku średnio mi do tego pasuje. Dlatego jestem za tym by powiązać jakoś miasto z pustynią. Jeśli nie przez teren natywny, to jakieś zdolności niektórych bohaterów efektywniejszego chodzenia po piachu (najlepiej tych ze specjalizacją duchów). cd: Lamassu fanem nigdy nie byłem i nie będe, ale do frakcji pasuje. Jednak nie widze tego na 7 poziomie. Jak ma konkurować ze Smokami czy Tytanami? Ten posąg musiałby być wielkości zamku :p Otóż to...chociaż wiem, że się Nepha tu nie przekona. Wygląd jednostki też nie świadczy o 7 poziomie. Trzeba więc to przełknąć, bardzo powiązać Lamassu z magią i jakoś się to obejdzie. Nie wyobrażam sobie jednak statystyk wyższych niż na poziomie smoków z Nekropolii. |
Saki |
Nie bardzo rozumiem, dlaczego Lamassu w skali 1:1 nie miałyby mieć kilku metrów wysokości - już w starożytności ludzie byli zdolni do konstruowania o wiele większych posągów. Anioły i diabły też olbrzymami nie są, a jakoś sobie w starciu z innymi jednostkami radzą;P To naprawdę jest problem bardzo niskiej rangi w moim odczuciu - są bardzo duże (stąd i wysokie koszta) i zaklęte znacznie potężniejszą magią niż jakikolwiek golem, który został stworzony po nich - to nie wystarcza?;) |
AmiDaDeer |
W Heroes 3 w bezpośrednim starciu niewielka ważka prawie zawsze wygra z dość umięśnionym centaurem. :P Zgadzam się z Sakim - argument nonsensowny. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel