Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 115 - 116 - 117 ... 135 - 136 - 137 | |
zeryss |
vsmysle?? |
Nephretes |
Projekt nowego magazynu zasobów Część budynków będę robił od nowa, bo nie wyglądają już dostatecznie dobrze. Ekran miasta również zostanie wykonany ponownie. |
Bacus |
Kopuła wydaje mi się nazbyt złota, ale sam budynek bardzo elegancki i nieprzesadzony. Chciałbym go zobaczyć przy targowisku teraz :P |
Eggyslav |
Jak zwykle, Neph nie przestaje zaskakiwać i zachwycać, cóż mogę rzec, chapeau bas, świetna robota. |
Nephretes |
Tekstury są dość wstępne, bo i tak będzie je potem trzeba dopasować do sceny tła. Tak przyglądam się oryginalnym renderom budynków w H3 i chyba powinienem przerzucić się na bardziej fotorealistyczny silnik Cycles, co oznacza teksturowanie od początku. Ta robota nigdy się nie skończy :p |
Kammer |
Ja wiem, że ja jak zwykle na inny temat, ale: jaki zasób będzie generowany w magazynie? Jeśli dobrze kojarzę opinie Forumowych Ekspertów(R) - magazyny w oryginalnych miastach niezbyt są skorelowane wyglądem z generowanym zasobem. Może w Oazie poszedłbyś inną drogą? Nadto... coś mi się gryzie w architekturze magazynu, ale nie jestem pewien, co. Chyba przerośnięta cebula... |
glokku |
Według mnie bardziej to wygląda bardziej na rade miasta niż magazyn zasobów. Magazyn nie powinien mieć kopuły ponieważ nie pełni on funkcji dekoracyjnej :P I przeważnie magazyn zasobów to jakaś wieża albo bardzo niska budowla/rzecz. |
Bacus |
Cytat: A ja bym wręcz poszedł w przeciwną stronę co Ty mój drogi kolego! Dajmy na przykład, że głównym surowcem potrzebnym do rozbudowany Oazy będą klejnoty, a co będzie dawał magazyn zasobów!? Krzyształy, o! Może się to wydawać głupie, ale skoro Oaza jest miastem handlowym to by nadawało temu charakteru - musisz handlować, aby się rozwijać. magazyny w oryginalnych miastach niezbyt są skorelowane wyglądem z generowanym zasobem. Może w Oazie poszedłbyś inną drogą? Cytat: A mi się poza kolorkiem cebula podoba :P Takie oczko w stronę rodaków ^^
Nadto... coś mi się gryzie w architekturze magazynu, ale nie jestem pewien, co. Chyba przerośnięta cebula... |
Kammer |
Baca: Nadto można też różnym budowlom dać generowanie danego zasobu. Albo nawet jakiś skarbiec, sadzawkę z Bastionu.
musisz handlować, aby się rozwijać. |
AmiDaDeer |
Magazyny zasobów w H3: Naprawdę nie widzę powodu, dlaczego magazyn Nephretesa miałby być gorszy. |
Andruids |
Bacus: skoro Oaza jest miastem handlowym to by nadawało temu charakteru - musisz handlować, aby się rozwijać. To niegłupie. Może więc zamiast magazynu zasobów dać budynek specjalny (np. Gildię kupiecką), który pozwalałby na optymalny kurs wymiany we wszystkich targowiskach gracza i jego sojuszników? |
avatar |
W VCMI nie ma budynków specjalnych innych niż te znane z H3. Chyba nawet te znane nie wszystkie działają. |
J. M. Sower |
Jako magazyn zasobów dałbym jakąś skromniejszą budowlę. Może coś w stylu poniższych? |
Nephretes |
Pomyślę nad tym Sower. Średnio wychodzi mi robienie prostych rzeczy. To nowy projekt ratusza: Normalnie nie pokazałbym bez tekstur, ale skoro zamierzam wykorzystać nowy silnik do renderowania chwile zajmie mi nauka jego obsługi. Aha, creditsy lecą tutaj tutaj |
Drwal |
Model jest przecudowny, nawet nie wiem czy nie za bardzo :). Ilość szczegółów naprawdę imponuje, dużo roboty będziesz mieć z teksturowaniem. Będzie bolało przy zmniejszaniu do standardów h3. :x |
Nephretes |
Uwierz mi Drwalu, że za każym razem kiedy muszę popsuć swoje modele do rozdzielczości H3 moje serce krwawi i wylewam wiadro łez. Zaczynam powoli rozumieć Axolota, chociaż dużo mi jeszcze do niego brakuje. Myślę jednak, że model daje radę nawet po przeskalowaniu i na ekranie miasta i na mapie. Na teksturowanie pewnie zejdzie mi cały dzień :p |
Wiwern |
Nowy kocurek cudny. Bardzo mi się podoba kolorystycznie. Magazyn zasobów taki jak wszystkie inne w grze, czyli średnio pasuje do właściwego targowiska, ale model jak najbardziej na plus. Ratusz za to przecudowny i pełen detali. Nie mogę się doczekać oteksturowania. Fajnie się to to zeskalowało. Jest bardzo "epicko" i jednocześnie pasuje to do gry. :) |
Matheo |
Cytat: To jedyny problem tego projektu :)
Średnio wychodzi mi robienie prostych rzeczy |
Popcioslav |
Cieszę się, że odnawiasz części miasta bo szczerze to była rzecz, która mi się średnio w tym mieście podobały. Ratusz już znacznie lepiej wygląda, uwielbiam te detale a struktura ma sporo charakteru. |
Kuririn |
Oj Nephu, widzę jak tobie średnio wychodzi. Budyneczek piko belo "ZajeFajnySuperExtraBombastyczny" :D A co do zmniejszania modeli do standardów H3 - Tak! To boli. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 115 - 116 - 117 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel