Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H5 Dzikie Hordy] Magia - pytania komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
zmudziak22 |
Witam mam 2 pytania: 1. Czy można zmienić ustawienia szkół magii dla danych ras? Np. Zamiast na 4 i 5 poziomie dostać zaklęcia Przywołania w Gildii Lochów mam zaklęcia Magii Mroku 2. W jakich plikach mogę zmienić umiejętności startowe dla dowolnego bohatera? |
desmond |
1. Tak. (...)data/data.pak -> MapObjects\Dungeon.(AdvMapTownShared).xdb -> prawie na samym końcu pliku zmień na </FitRandomTownMaskPositionShift> <MagicSchool_0>MAGIC_SCHOOL_DESTRUCTIVE</MagicSchool_0> <MagicSchool_1>MAGIC_SCHOOL_DARK</MagicSchool_1> gdzie MagicSchool_0 i MagicSchool_1 to szkoły magii dostępne w gildii jako główne. Jak chcesz je ustawić wg uznania, to wstaw tam którąś z tych nazw po "MAGIC_SCHOOL_": SUMMONING LIGHT DESTRUCTIVE DARK 2. (...)data/data.pak\MapObjects\Dungeon\(nazwa bohatera)(AdvMapHeroShared).xdb -> <Editable> <NameFileRef href="/Text/Game/Heroes/Persons/Dungeon/Almegir/Name.txt"/> <BiographyFileRef href="/Text/Game/Heroes/Persons/Dungeon/Almegir/Bio.txt"/> <Offence>1</Offence> <Defence>0</Defence> <Spellpower>3</Spellpower> <Knowledge>1</Knowledge> <skills> <Item> <Mastery>MASTERY_BASIC</Mastery> <SkillID>HERO_SKILL_DARK_MAGIC</SkillID> </Item> </skills> <perkIDs> <Item>HERO_SKILL_DARK_RITUAL</Item> </perkIDs> <spellIDs> <Item>SPELL_MAGIC_ARROW</Item> </spellIDs> <Ballista>false</Ballista> <FirstAidTent>false</FirstAidTent> <AmmoCart>false</AmmoCart> <FavoriteEnemies/> </Editable> Zwróć uwagę, że nazwy bohaterów w plikach gry są inne niż w grze. Podałem na przykładzie Lochu, ale analogicznie jest u innych frakcji, tzn. zamiast Dungeon wstaw Academy itd (ale czasem zamiennie jest stosowane Fortress i Dwarves albo Haven i Heaven). Lista komend na umiejętności Lista imion bohaterów |
zmudziak22 |
Dzięki, bo dziwne jest, że Mroczne Elfy nie mają Magii Mroku w Zamku. |
Alamar |
Miały podczas bety. Uznano jednak, że Magia Zniszczenia + Magia Ciemności + Moc magiczna Czarnoksiężnika to zbyt potężne połączenie i zamienili Magię Ciemności na Magię Przywołania... ale zdolności jednostek czy umiejętności startowych bohaterów już nie poprawiono. |
zmudziak22 |
Czyli wyszło na to, że Czarnoksiężnik był zbyt OP, chyba wzorowali się na sile Warlocka z H2. |
Tallos |
Akurat Magia mroku czerpie ograniczone korzyści z wysokiej Mocy. Magia przywołania potrzebuje jej o wiele bardziej. Chociaż i tak bardziej strzelili sobie w stopę, zmieniając w Sylwanie przywołanie na zniszczenie. Stąd mamy bohaterkę Dirael, która po prostu nie może wykorzystać startowej zdolności w swoim mieście. |
Alamar |
Nie chodziło o wysoką moc magiczną. Chodziło o to, że Loch posiadał wysoką moc magiczną przy magii zniszczenia, a do tego jeszcze miał dostęp do magii ciemności, która sama w sobie jest potężna, zaś w połączeniu z magią zniszczenia w wykonaniu czarnoksiężników, czyniło mroczne elfy zbyt potężne. |
Tallos |
Nie jestem do końca przekonany. W sensie fakt, mrok jest w H5 najlepszy, a Loch wspiera zniszczenie, ale i tak wszyscy by prawdopodobnie wybierali jedno. Przynajmniej ja jestem zdania, że nie ma co w 2 szkoły magii inwestować, choćby dlatego, że się wtedy w 100% umiejętności herosa nie wykorzysta. |
zmudziak22 |
Ja właśnie preferuje u magów 2 szkoły magii z Talentem Magicznym i Oświeceniem. W Hordach Magia Mroku zyskuje Wampiryzm, dzięki temu Inferno czy Nekropolia mają alternatywę do Wskrzeszenia. O ile Warlock zyskuje z mocnych zaklęć Zniszczenia, to Mrok jest niezłym dodatkiem do Lochu. Co to za miasto. U mnie Lethos mocno zyskał, gdyż nie musi szukać zaklęć Mroku u demonów czy truposzy. Jakbyś dał orkom dostęp do zwykłej gildii, ci by byli dopiero koksami. |
temat: [H5 Dzikie Hordy] Magia - pytania | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel