Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 21 - 22 - 23 | |
Matheo |
Jaka jest najnowsza wersja 0.3? |
Hayven |
Tak. |
Matheo |
Efekt jest niesamowity! Przesadzona cukierkowość znika. Polecam każdemu. Znów chce się grać w H5. |
Eggyslav |
Słuchajcie, mam problem z Heroes 5.5, ledwo ustawię mapę i zacznę rozgrywkę, a tu wyskakuje błąd i gra wywala mi do pulpitu, moja wersja Dzikich Hord to 3.1, pomoże mi ktoś? |
zmudziak22 |
Którą wersje moda masz, najnowszą? Jak chcesz zrobić mapę losową przez Generator Map, to musisz użyć MMH55_Utility.exe |
Eggyslav |
Tak, mam najnowszą wersję. Nie, ja nie robię map losowych, tylko wybieram gotowe scenariusze, w tym te, które dołączone były do moda... |
zmudziak22 |
Dziwne, ja ukończyłem kampanie z podstawki i kuźni bez żadnych problemów. |
mrgolec |
Sylan udostępnił betę miasta Gaj (wrzucić do folderu data) wraz z muzyką do owego miasta (wrzucić do music\Town-Themes). Co do Chaos Theory to tutaj pojawiają się nowe screeny. |
desmond |
Powstał nowy line-up dla miasta Azyl (mod Skull of Shadows). |
Andruids |
Jakie to wszystko śliczne. Zwłaszcza krokodyloludy < 3 (Jeśli chcesz swych wrogów zguby, werbuj Krokodylo... ludy!) |
Andriej |
To prawda, że po zainstalowaniu patcha do gry, save'y sprzed spatchowania mogą nie działać poprawnie? Chodzi konkretnie o nieoficjalny patch 3.1.1 (mam wersję 3.1) |
zmudziak22 |
3.1.1 to nieoficjalna poprawka błędów polskiej edycji patcha 3.1. Save'y działają, tylko może być problem z kampaniami, gdzie są mocno oskryptowane. |
Andriej |
Mógłby mi ktoś podać (DZIAŁAJĄCE, niedziałających mam pełno) linki do pobrania modów Uzurpator i Serce Ashan? |
ShEv441 |
Czy da się dodawać nowe jednostki, zamki bez podmieniania starych? |
Kammer |
Owszem, służy do tego New Creatures Framework - NCF. |
ShEv441 |
Możesz wyjaśnić na czym to polega? To znaczy, że może być w grze 9 miast lub więcej? |
Drwal |
Alamar: Ano to, iż ta modyfikacja pozwala na dodanie nowych jednostek do spisu już istniejących - innymi słowy, dzięki temu nowe jednostki pojawią się na mapach (w miejscach losowych stworzeń) wraz z pozostałymi 180 jednostkami, a tym samym zwiększając ilość potencjalnych wrogów nawet do 300 (choć nie jest to górny limit HV). Koniec z bawieniem się w podmianę np. śnieżnej małpy na drzewca plagi, czy feniksa na ptaka gromu. Chyba nie muszę wspominać, jakie możliwości otwiera ten mod? Zawiera on także 9 nowych, przykładowych jednostek, a uruchamia się go osobnym plikiem wykonywawczym. Jedyna zauważona do tej pory wada, to to, że nie działa z generatorem map losowych. Download znalazłem tylko u konkurencji: http://www.tawerna.biz/index.php?page=download&op=getFile&id=80&title=new-creatures-framework-ncf---modul-kompatybilacji |
Kammer |
Drwalu, Drwalu, Drwalu, nawet w H5? :D Anyway - do NCF wyszła wielka paczka stworów. A samo NCF masz ładnie opisane tu. Inna kwestia, że jestem pewien, że widziałem coś o NCF u nas w dziale wcześniej... |
Header |
Mógłby ktoś dać linka do moda na ciuchy dla kobiet z Lochu? (tamten wygasł) |
Alamar |
Niestety tamten mod działa tylko w podstawce, nie działa w Dzikich Hordach. Jeśli ktoś byłby chętny go uaktualnić (i dorobić alternatywy) to chyba mam go jeszcze gdzieś na dysku. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel