Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 | |
Baronus |
Znalazłem inne grove u Rosjan. Tam są century strzelcy. To to? Tylko bohaterowie ci sami. Czy ktoś może ma jakąś inna wersję bohaterów? Inne twarze? To bym pobrał i zrobił kolejne miasto. Bo to się bardzo różni od grove obecnego. |
Serd |
Jakiś link, Baronusie? |
Baronus |
Tu można pobrać. http://wforum.heroes35.net/showthread.php?tid=1082 Z tym, że jest po rosyjsku. Po drugie chyba jest jakiś problem że strzelaniem. Przerobiłem sobie na ERĘ i coś się psuło. Muszę popatrzeć co tam się dzieje. Ale miasto bardzo dobre. Zmienić twarze bohaterów. Poprawić ten błąd i mamy nowe miasto. |
zeryss |
когда в рощу добавят http://www.pl.image-share.com/upload/342/179.gif |
Drwal |
Z tego co pamiętam, te grafiki są wykorzystane w Gaju na VCMI (lub przynajmniej są w paczce). |
zeryss |
Kuririn выкладывал на 37 странице |
avatar |
Właśnie gram sobie Groove i marzę jak byłoby fajnie, gdyby w tym mieście nic nie zmieniać w grafice (oprócz jednostki 7 poziomu), jedynie wszystkie modele odtworzyć w 3D i ponownie przekształcić w 2D. Miasto na mapie przygody wygląda ślicznie, line-up niczego sobie (balans można doszlifować w trakcie) a cała ta fioletowa poświata nadaje miastu charakterystyczny sznyt... Marzenia... |
Drwal |
Jednostki z modeli 3d powstały, natomiast nawet ich autor Trith twierdzi, że ich jakość jest wątpliwa. W sumie dużo nie trzeba by je wrzucić, ale sam oceń czy warto: Czy przez "modele" masz na myśli też budynki w mieście? |
zeryss |
поднять уровень графики экрана города |
edeksumo |
Od jakiegoś czasu dłubię trochę przy Grove... Chcę aby stało się, w miarę grywalne i nieco poprawić graficznie. |
zeryss |
super!!!когда это станет доступно для всех??? |
Matheo |
Tam nie co dłubać. To jest do zrobienia od nowa, bez żadnych sentymentów. Wyszła wersja grywalna. Jeśli chcesz to zrobić porządnie, to trzeba zacząć od zera. |
Loremaster |
the colour gray of the buildings should be much lighter due to the light's moon and the glowing of the magical waters. Otherwise its great ! |
Ursus |
@edeksumo Dobrze ci idzie, tylko fort bym przesunął, bo jego niektóre elementy na tle lasu zanikają. |
Fandor |
Nie zgadzam się z Matheo, nie wszystko jest do zrobienia od nowa, uważam że nowe jednostki prezentują już odpowiedni poziom, co najwyżej Druid jest do zrobienia od nowa. Cieszę się, że aby odpocząć od Bastionu zabrałeś się za to miasto, bardzo przyda mu się nowy ekran miasta, trzymam kciuki, owocnych prac. Mam jeszcze propozycję, aby zamienić jednostkę pierwszego poziomu. Satyry są bardzo popularne, kiedyś miały chyba trafić do alternatyw, na pewno wielu ludzi widzi ich w Preserve, swego czasu w necie był def-rip takich powiedzmy nimf, z korpusem ludzkim i dołem sarny (Drwal może wspomoże jeżeli ma gdzieś ten def pokazać, było kilka wersji, pamiętam różową i niebieską) także proponowałbym je na 1 poziom (oczywiście jeżeli masz ochotę wymodelować tą jednostkę). Jeszcze raz powodzenia. |
avatar |
Wszystko jest od nowa (w porównaniu z wersją pierwszą) gdyż tam jest mocna pikseloza, warstwy się wzajemnie przenikają i wszystko zlewa się ze sobą bez wyraźnych konturów. Za to bardzo fajna jest muzyka w mieście. Nie zmieniłbym w niej ani sekundy. |
Kastore |
avatar: Muzyka do Gaju jest wzięta z MM7 (chyba, że się coś zmieniło w którejś z nowszych wersji, nie wiem, bo przestałem śledzić ten projekt :).
Za to bardzo fajna jest muzyka w mieście. Nie zmieniłbym w niej ani sekundy. |
Drwal |
Nic się nie zmieniło, muzyka z wesji gamma pochodzi z MM7. W VCMI głowy nie dam, chociaż wątpię, że komuś chciało się szukać czegoś innego. |
AmiDaDeer |
Mam znowu komputer, więc jakby ktoś chciał odtworzyć Grove i stwierdziłby, że potrzebna jest nowa muzyka... to wiecie co należy zrobić. |
Degraf |
Cytat: Mam znowu komputer, więc jakby ktoś chciał odtworzyć Grove i stwierdziłby, że potrzebna jest nowa muzyka... to wiecie co należy zrobić. Wziąć się ostro do roboty i nie liczyć, że ktoś odwali robotę za nas! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel