Witaj Nieznajomy!
|
temat: [fanfikcja] Czasy Starożytne Homm komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 | |
orodreth |
Odnośnie Heroes VII Do Zehir-12 te statystyki odzwierciedlają nie ile kto by pokonał w walce, tylko ile jest zjadanych ofiar (200 wilków poje sobie się 8 jaszczurami, 90 kapłanów wystarczy 5 Minotaurów jako wołowina, 36 rakszas żeby się najeść potrzebuje białka z 200 pająków) |
orodreth |
Pojedynek miedzy Orodretem (ten brązowy z 1 okiem), a Turanicami (Meltaloywmi rasami). Orodreth przegrał ale nie zginął. https://youtu.be/Q6cIRZlMQ3g Po tym filmie będziecie wiedzieć po co poszedł do Bogini Mrozu Sadien żeby zażądać magii odporności na lód. |
orodreth |
Wygląda na to że Ci Turcanie to Ichtiody (ryboczłeki). Kupili moce Bytu od Geniusza. I nagle Corsola coś takiego: http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/f/fc/222Corsola.png/250px-222Corsola.png rozwala Nieumarłych i to w super strojach coś takiego http://4.bp.blogspot.com/-AgNyjzsYGiA/U4J41Dd4oPI/AAAAAAAAHAQ/h9ryw8pR-90/s1600/EnemySense.png |
orodreth |
Jak myślicie Sandro zaczął wojnę z Smokami przez spalenie przez Smoka czy strawienie przez Węża... Tak odkrył że ciało nie jest potrzebne (mięśnie nie są potrzebne do poruszania) Jak ktoś nie wierzy to niech poogląda kobiety... A może to był szczur ??? (obgryzł go do kości) |
orodreth |
Ok, po śledztwie w sprawię Sandra Melduje: Sandro musiał mieć siostrę którą ugryzł jadowity wąż (mały). Sandro chciał się odegrać na wężu za ugryzienie siostry. Poszedł do jego gniazda i ciał mieczem. Wtedy wielki wąż go połknął. I stracił przytomność. Obudził się jako szkielet, i tak odkrył że można poruszać się bez mięśni (i że śmierć jest pustką)... Tak się spełniła księga rodzaju... Czyli że kobieta chciała popełnić grzech Furii Mrocznych elfów - nosić węża na rękach. A ją ugryzł. Potem powiedziała żeby nie dotykał węża i powstał grzech strachu. I tu pojawił się Belketh który stwierdził że Alejandro ma przejść ścieżkę strachu czyli pokonać węża. Niestety wyszło odwrotnie, i dlatego Sandro się wściekł na szurniętego Belketha. |
orodreth |
Czyli Sandro to Adam z bilii, a Ewa to 1 żona Sandra czyli Tuidhana... Tuidhana miała 3 synów Z Sandro: Raelaga i Sylsaia i Menana Raelag czyli Kain zabił Sylsaia czyli Abela za wierność bogu czyli Kha-Belethowi składał ofiarę z owiec, Raelag uprawiał ogród w podziemiach (rolę). A Menan czyli Set miał później dzieci i zaczęła się historia kolejnych pokoleń i powstania kultystów kiedy jego syn (w biblii) Enosz zaczął wzywać modlitwy do Kha-Beletha (Jahwe) |
orodreth |
Aha, jeszcze wrócę do Sandra (Adama) Otóż kiedy Bóg go stworzył z gliny (wyrzeźbił) potem wyjął żebro z niego i stworzył kobietę. A wyglądało to tak że z wzoru człowieka wyjął dwie kości (żebra) robiąc dziurę w środku. Dziura wypełniła się powietrzem i powstały piersi... (powstała kobieta) |
orodreth |
Screeny z elder Scrools http://9gag.com/gag/azVO1Kx -Wiedział ktoś że mityczny Dagon to nazwa Damora Boga Szaleństwa - wodza elfów chaosu. Mehrunes Dagon to Grobowiec Damora -Rzeźba Malacath przedstawia Bóstwo Demonów - wodza 2 inwazji demonów (było 7 inwazjii) -Calviucus Vile przedstawia posiadłość Clavicusa Nekromanty który zbuntował się przeciw władzy Króla Lisza (Gryphohearta) -Daedric Shine to pozostałość kultu Słońca i Księżyca znanego z M&M VII Posumowanie: Elder Scrools dziej się zaraz po Rozliczeniu |
orodreth |
Do/Dla Bacusia Znalazłem na necie coś takiego: http://img00.deviantart.net/99a4/i/2014/277/9/b/suu__monster_musume_10_5__by_alastord03-d81lwsp.jpg http://i.imgur.com/mKcMVol.png Zdjęcia Glutynki Prawda że podobna.... Bacuś żuć okiem |
orodreth |
Do Bacuśia Powiedzenie ludowe Żuć Okiem - wzięło się z tego że mag o wątłej budowie żeby samemu nie oberwać rzucał okiem. Chociaż właściwie to Warlock. No bo chyba osobiście nie wpełźlibyście do pieczary bestii albo smoka. Zresztą spytajcie Acida co myśli o zakłócaniu jego snu... |
orodreth |
Mój pomysł na Line-up do VCMI ZAMEK: 1. Niziołek 2. Milicjant 3. Hippogryf 4. Paladyn 5. Bigota (Fanatyk religijny) 6. Dragoon (Strzelec na koniu) BASTION: 1. Satyr 2. Grenadier (Krasnolud z granatem) 3. Elf Myśliwy (daję coś jak Ent tyle ze strzałom, zakleja teren) 4. Latający Jednorożec 5. Jesienny Ent 6. Tęczowy Jednorożec FORTECA: 1. Gremlinołaj 2. Lodowy gargulec 3. Kryształwoy Golem 4. Czarodziejka 5. Mentor Geniuszy 6. Naga Czołg INFERNO: 1. Szarak (Szary chochlik - z głową kosmity) 2. Magor (Strzela ropa naftową - dłużej się pali zostaje ścina ognia) 3. Brytan (Biały Cerber - ma odporność na ogień) 4. Wilkołak 5. Szatanista (Kultysta demonów, rzuca żądze krwi) 6. Gejzer (Ifryt z lawy, ma obrażenia zionięciem - gejzerem) NEKROPOLIA: 1. Kościany Łucznik 2. Strzyga (zombii kobiety) 3. Widmo (Szkielet z dolną częścią jak dżin tyle że zieloną) 4. Lamia (wampir kobieta) 5. Szkieletor (poza strzelaniem dodaje many bohaterowi) 6. Koszmar (Czarny Koń, jeździec jest niewidzialny) LOCHY: 1. Amphilian (Żaboczłek - wodny krewniak troglodyty) 2. Syrena (podobna do tej z morza - gdzie ginie część oddziałów) 3. Argus (Obserwator z trzema oczami, poza strzelaniem atakuję jak cerber, ) 4. Apofis (Meduza tyle że gość) 5. Tauren (Minotaur z maczugą ogra) 6. Tyfon (Czerwona Mantykora - zieje ogniem) TWIERDZA: 1. Podziemny Goblin (Czarnoskóry Goblin strzela) 2. Dzik 3. Boarc 4. Olbrzym (człowiek o posturze ogra) 5. Simorg (Niebieski rok) 6. Hekatonchejron (Cyklop z 4 rękami - 2 razy strzela)) CYTADELA 1. Hienozaur (Gnoll z pióropuszem na głowie) 2. Vodian (Zielny jaszczurczłek - strzela kwasem) 3. Widłogon (Ważka atakująca szponami ogona "widłami") 4. Dinozaur 5. Złota Gorgona (odporna na kwas - ma czar kamienna skóra) 6. Paokai WROTA ZYWIOLOW: 1. Południca (Czerwonoskrzydła rusałka, rzuca błogosławieństwo) 2. Żywiołak Śpiewu (może trąbiąc atakować jak cyklop na mury miasta) 3. Żywiołak Szronu (biały żywiołak lodu i jego strzał wybucha śniegiem jak u Magoga) 4. Żywiołak Brejii (Pod spodem jest z syntetyku, odporny na negatywną magię wody) 5. Żywiołak Błota (działa jak Metamorf) 6. Zywiołak Światła (pod spodem jest żółty, usuwa negatywne czary) |
orodreth |
Ja odnośnie Bastionu... Moim zdaniem skoro to jest od Bastillionu to powinno się nazywać od Bastillionu czyli po polsku Bastylia, a nie Bastion |
orodreth |
Do dark Messiah Wiedział ktoś że siódmy smok latał wysoko czyli po prostu doleciał w kosmos i stracił oddech powietrze. A Tieru wszystko zwalił na Kha-Beletha |
orodreth |
Wiecie że w Shifters Might and Magic występuje gość podszywający się pod Kha-Beletha (ma maskę jego)... A może to Kha-Beleth w przyszłości ..???.. |
orodreth |
Ostatnio rozkminiłem na czym polega czar żądza krwi. Otóż czarownik podgrzewa jednostkę, tak że jej cieplej i wtedy lepiej walczy. Lepsze ukrwienie organizmu. |
orodreth |
Miasto Glacier Muzyka: - Miasto: https://youtu.be/-x3zAMfmpAM - Teren: https://youtu.be/jkn1EpBIo1o - Walka: https://youtu.be/imamcajBEJs Wierzchowiec: tryb dnia Renifer/tryb nocy Pies Przewodnik -> po 20 levelu tryb dnia Lodowy rumak (Dialga) http://i.imgur.com/ul6o4DV.png (pozwala tworzyć lodowe mosty na rzekach)/Mroczny rumak (jak z Dungeon w H VI - pozwala ukryć się armii w wykopanym tunelu podziemiom - można się schować przed wrogiem w tunelu) teleport u maga: tryb dnia Czara mrozu, tryb nocy: Lustro Mrozu bohater z lewitacją Helikopter (nie zwalnia w powietrzu przez skręcanie lub lot do tyłu) z logistyką: Odśnieżarka (tworzy drogę na terenie zasypanym przez śnieg) Statek: tryb dnia - Motorówka (można mieć broń palną) lub tryb nocy lodołamacz (przechodzi przez lód na wodzie) Bohaterowie: Magiczny: Lekarz/Astronom - Inkarnacje (Może jako lekarz przyzwać duchy poległych jednostek, na każdy level można przyzwać 1 jednostkę, i z każdym przyzwaniem jednostka jest o 2 % wytrzymalsza, jeśli wybierze noc może wypytać dusze o wiedzę jako Astrolog, możemy tym sposobem zmniejszyć ilość jednostek zabitych w walce o 1 %, powyżej 100 % dochodzą do nas jednostki wroga) -> Optik/Psycholog - Dokładność (Dokładność powoduje że wszystkie pozytywne efekty działają o 1 % lepiej, możemy też obrać drogę psychologa i wytrzymałości psychicznej powodującej o 1 % mniejsze efekty negatywne, lub odbicie ich powyżej 100 %) -> Luminolog/Kriomanta - Magia mrozu (Luminolog może powodować zamrożenie przedmiotów aż do ich całkowitego wyładowania energii, czyli w ilość 1 % na level energia z przeciwnika znika z wyjątkiem światła, po 100 % wróg cały świeci i w ogóle mu się nie chcę ruszać tak jakby zamarzł (traci 1 pkt. morale na każdy level), dodatkowo jest łatwiejszym celem dla strzelców o 0,5 % obrażeń więcej, po za tym jeśli mamy duchy możemy energie utraconą przez wroga zabierać dla nas aby rekrutować więcej jednostek, Możemy tez wybrać drogę Kriomanty wtedy czary mrozu lepiej działają o 1 % na level). w ten czas Zrównoważony: Planista - Wszystko pomyślane (Pozwala zrobić budynki w cenie 1 % na level tańsze, po 100 levelu zwracają nam koszty za budynek) -> Informator/Lokaj - Znajomości (Pozwala na widoczność ilości i siły wroga w zasięgu 1 pola na mapie na level, jeśli wybieramy drogę ciemności zostaje lokajem i może zmieniać w ilości 1 pola od miasta gracza oflagowane budynki w coś jak sanktuarium) Niemagiczny: Odnowiciel (Renovator) - Odnowa (pozwala odbudować jednostki zniszczone przez walkę w ilości 1 na level, pod warunkiem że jest ich trup) -> Rzeźbiarz/Zaopatrzeniowiec - Materiałoznawca (Rzeźbiarz może na zamówienie zrobić jednostki o większej wytrzymałości w ilości 1 pkt. na level, jeśli nie ma talentu może jako zaopatrzeniowiec zamiast jednostki dać nam dodatkowe surowce 1 na level (rzadkie zasoby, 2 zwyczajne zasoby i 1000 złota) W polu: Optymalizator - Optymizm (Powoduję że liczba morale dodają się do pkt. szczęścia, a pkt. szczęścia do morale, limit dodanych pkt. jest w wysokości levelu) -> Holografik/Grawitolog - Virtunautyka (pozwala Holografikowi tworzyć iluzję dowolnej jednostki w ilości 1 na level - mogą zostać po walce, lub Grawitologowi kasować jednostki w ilości 5 jednostek przyzwanych na level) Bohaterowie Magiczni: Tryb dnia: Sadien http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/9/98/Leanna.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/250?cb=20150204190642&path-prefix=en - Córka Kreatora, przez mróz zmieniła się w szkielet. Zginęła z rąk Kreatora. Wcześniej była Leanną siostrą Saretha Mrocznego Mesjasza - Magia mrozu: daję dodatkowa o obronę 1 % na level i 50 % większą siłę magii mrozu Królowa Altea http://vignette4.wikia.nocookie.net/universeatwar/images/1/1d/Altea_1600_1200.jpg/revision/latest?cb=20090219023927 - Królowa Masari specjalistka dobrej pogody - Magia dnia: W dzień jednostki mają więcej wytrzymałości o 1 % na level i 50 % większy zasięg ruchu na mapie Adelaida http://heroes.thelazy.net/wiki/images/0/00/Hero_Adelaide.png - Kapłana Mrozu która uratowała ludzi przed śmiercią w czasie Rozliczenia - Anielskie Wrota: Daje anioła stróża na jednostki w liczbie 1 na każdy level oraz darmowy czas sanktuarium Tryb nocy: Kastor http://vignette3.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/c/ca/Kastorehomm.jpg/revision/latest?cb=20090630091739&path-prefix=pl - Przybysz z innego wymiaru, Król Deyja - Nocne widma: - zwiększa parametry duchowych jednostek o 1 % na level, ma 50 % większą obronę jednostek martwych i nie ma negatywnych morale za posiadanie nieumarłych Królowa lodu http://images.forwallpaper.com/files/images/6/6ddf/6ddfe947/668993/ice-dragon-queen.jpg - porwała Kaira żeby tęsknił za siostrą Gerdą i tym sposobem nie opuścił jej w dorosłym życiu - Lustro tęsknoty: - powoduję że jednostki wroga w ilości 1 na level wracają do miasta wroga jako rekruci (odsyła ich do domu) po za tym bonus 50 % regeneracji magii jeśli w nocy jesteśmy w zamku (patrzy w lusterko) Vol http://vignette4.wikia.nocookie.net/thor/images/1/15/Malekith.jpg/revision/latest?cb=20150209143154&path-prefix=pl - Król Vori pod jego rządami nigdy nie zajęto jego kraju Noc snem - powoduje o 1 jednostka na level, w armii wroga musi spać w nocy (nie walczy), bonus do efektywności magicznych artefaktów + 50 % Bohaterowie Niemagiczni: Tryb dnia: Królewna Śnieżka http://i.ytimg.com/vi/-EHctWJS0vQ/maxresdefault.jpg - Towarzyszka 7 krasnoludków, posiada dar wyszukiwania cennych rzeczy łącznie z księciem - 50 % większa siła jednostek (tej meskiej części) po za tym 7 dziadków mrozu na level pilnujących miast gracza na mapie Alis https://medevac.com.pl/wp-content/uploads/2014/04/Ice-Princess1-1900x700_c.jpg - Żona Larna i matka Snowjay - Lewitujące strzały (mamy 100 % celności jeśli nie ma przeszkody wyższej niż połowa wysokości strzelca) po za tym tarcza powietrza dla wszystkich jednostek 1 % na level (mniejsze obrażenia od strzał) Barbie http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/barbie_reporterka_t2692_b.jpg - Narciarka która stała się kanonem piękna żona Cana - Pogodny nastrój: Odporność na negatywną magię 1 % na level i myślenie że jak coś ma pomóc to zawsze działa (pozytywne bonusy armii zawsze działają) Tryb Nocy: Charon http://smitedatamining.com/wp-content/uploads/2015/09/charon_by_shadow_net.jpg - Mroczny Masari zajmuję się oczyszczaniem z emocji ludzi kiedy przechodzą do kolejnych żywotów - Pogawędka z Śmiercią: Zmniejsza moc (1 moc równa się jedną użycie zaklęcia) o 1 na każdy level, po za tym nie działają armii wroga magiczne zdolności (na początku walki, trzeba stracić ture żeby je aktywować) Buka http://mojabuka.blog.pl/files/2014/10/The_Groke__Buka_by_nihilplures.jpg - Pra żywiołak który przychodzi wraz z zimą żeby ostrzec mieszkańców przed mrozem, wysługiwała się Muminkami - Nadciąga Zima: - Powoduję że 1 % pola na walki na turę zostaje zasypany śniegiem (jeśli mamy 100 % to powstają powyżej zaspy zmniejszające prędkość ruchu 1 na każde 100 % zasypania, czyli 200 % -1 ruch, 1000 % - 10 ruchów), po za tym bonus 50 % silniejsze jednostki z lodu, wody lub błota Mysterio http://static.comicvine.com/uploads/original/0/394/78703-37119-mysterio.jpg - Tajemnicza postać trenująca umysł spidermana do roli obrońcy metropolii - Magiczna Kula: - Zwiększa długość trwania zaklęć o 1 turę na level, bonus do siły jednostek kryształowych 50 % Tryb wyboru dnia i nocy: Księżniczka Anastasia http://i.pinger.pl/pgr370/a9127440001d06e84b644fd3/Anastasia-anastasia-6722471-600-590.jpg - Starożytna księżniczka która wprowadziła ubezpieczenia od katastrof dla mieszkańców - Ubezpieczenia: tryb dnia: Można odzyskać 1 % na level zasobów zużytych na jednostkę (bonus działa tylko raz na dzień, lub 2 razy przy 200 %) tryb nocy: Można zwiększyć rekrutację o 1 jednostkę na level (bonus działa raz na dzień - poranek) bonus: Można odzyskać 50 % zasobów z zburzonych budynków po przebudowaniu miasta Gray Fullbaster https://em.wattpad.com/95369019a9cfed57a71dc2d111b57385a347451c/687474703a2f2f6935392e74696e797069632e636f6d2f6d62736c73682e6a7067 - Mag lodu współpracujący z Lucy i Erza Skarlet i Natsu Dargneelem - Drużyna : tryb dnia: Bohater wzywa Lucy na pole walki bohatera w polu o parametrach Graya (coś jak klon bohatera) z tym że mający ilość żyć równą levelu Graya : tryb nocy: Bohater wzywa Natsu na pole walki bohatera o parametrach 1 najsilniejszej jednostki + 1 w statystce na każdy level bonus: Przyzwanie Erzy na mapie daję (za pół many bohatera pojawia obok wierzchowca Erza - Erza może zbierać zasoby bądź szpiegować wroga atakując go, ma parametry Graya) Godna http://static.comicvine.com/uploads/original/1/18945/2089304-mistress_of_the_apocalypse_by_supremus_prime_d2zgm1d.jpg - Bohaterka Mrocznych elfów, znana jako furia, najlepsza Kryonidka - Kryomancja : Tryb dnia: 1 % pola walki pokrywa się kryształami (na takim polu kryształowe jednostki mogą się regenerować w ilości 1 % na level pkt. życia całego oddziału). : Tryb nocy: Opady Kryształów (dają 1 pkt. Obrażeń jednostką wroga w zasięgu bohatera na mapie przygody, ten pkt. z każdym level jest większy o 1 pkt. x moc magiczna Godnej) bonus: Jednostki Kryształowe i Elfy z miasta Glacier mają 50 % większe obrażenia zadawane wrogowi |
orodreth |
Wiedzia ktoś że jakby Sadien nie wygrała z Bóstwa Żywiołów to byś my zamiast zimy mieli deszcz kamieni, siarki lub tornado, a jak dobrze pójdzie to deszcz potopowy w porze deszczowej. |
orodreth |
Fabuła tego miasta teraz czy później. Po za tym jaka następne frakcja.?. |
orodreth |
Ok. Misją Glacier jest doprowadzenie wszystkiego do ładu. Oczywiście jest to niemożliwe :/ W Heroesie kończy się gdy przebudujemy wszystkie miasta na Glacier. Więc przechodzę do następnej kampanii. Tym razem będzie University Kampania University to spełnienie wszystkich marzeń. I to jest nie możliwe do wykonania. Ale w Heoresie wystarczy rekrutować każdy rodzaj jednostki w grze. |
orodreth |
Zanim o University najpierw cd. Historii Stworzenia według Geniusza. Wszystko zaczęło się gdy Pradusza odkryła 4 wymiary świata ogień, wodę, ziemie, powietrze. Chciała je oglądać i zachwycać się w pustce widokiem 4 jakby map przedstawiających różne formy egzystencji (chaos, ciecz, minerał, gaz). W ten czas pragnęła widzieć je wszystkie naraz. I wtedy magiczna moc ułożyła z nich klocucha (czyli prostokąt złączony z kwadratem). Klocuch wyglądał jakby mu czegoś brakowało. Nie wiadomo jakie by czekały nas los gdyby pierwszy klocuch nie miał wody w środku prostokąta, a za kwadrat wymiar powietrza. Nim Pradusza namieszała pozostałe żywioły i powstała lawa, gorące źródła, chmura, błoto i lewitujące skały najpierw z zmieszania żywiołów powstał śnieg. I to właśnie z niego za sprawą modlitw Praduszy zrodził się wymiar światła. Wymiar światła połyskiwał świetlistymi sopelkami. I wszystko było piękne, aż przybyła Noc i powiedziała dam ci coś pozwoli żebyś wybrał ulubiony żywioł. Była to srebrna kuleczka mieniąca się światłem. Pradusza bawiła się kuleczką aż Noc powiedziała ty też masz taką kuleczkę w środku, weź ją i skosztuj. Ale Pradusza nie dała się nabrać i ukryła kuleczke za parawanem z wymiaru chaosu. Noc mówi nadal ją widzę jest zło tym. Pradusza jeszcze bardziej się zlękła i poskładała wszystkie wymiary w kwadratowa miskę. Ale nadal była dziura. Pradusza zaczęła płakać. I wtedy srebrne łzy uformowały fioletowy dach nazwany wymiarem cie-nie. I tak Pradusza schowała złoty kulkę w zamkniętym sześcianu z sześciu wymiarów. Patrzy na wymiary i widzi tylko 2 wymiary powietrza i cienie. I w ten czas magiczna moc mówi to dzień (wymiar powietrza), a to jest noc (wymiar cienie). I wszystko było dobre. Ale Pradusza ciekawa co z innymi wymiarami. Patrzy na boki. I widzi po prawej stronie część przepięknego w szlachetych kamieniach wymiar ziemi. A po lewej wymiar chaosu. I coś mu się nie zgadza. Myśli co jest nie tak. Wtedy noc go oświeca światłem ultrafioletowym. I pod nim widzi że wszystkie wymiary mają cień, z wyjątkiem chaosu. Nie widziała że to efekt odpowiedniego nachylenia światła przez Noc. I nagle poczuła dziwne uczucie którego nigdy nie miała. Uczucie jakby została oszukana... Postanowiła sprawdzić czy również z tyłu, tak to wygląda. Z tyłu wygląda inaczej. Wtedy Noc mówi mam dla ciebie propozycję. Przynieś mi kulkę z środka sześcianu. Nazywa się Pacman. I kiedyś zrobił złe rzeczy duszkom. Pradusza mówi, a co to znaczy złe... Wtedy Noc mówi przekonasz się gdy będziesz w środku. Noc jeszcze udzieliła jeden rady Praduszy: Gdybyś nie mógł wyjść porozmawiaj z Charonem. On ci wskaże drogę. Na tę drogę wymiar powietrza zrobił się przeźroczysty. Pradusza poleciała w stronę złotej kulki... Lecii leci a kulka nadal stoi tam gdzie stała. Pradusza zmniejsza się coraz bardziej, a wymiar powietrza robi się większy, i większy.... Wreszcie gdzieś na środku wymiaru powietrza Pradusza spotyka inne dusze. Jest w niebie. Tam dusze chcą żeby z nimi została, pokazują różne kamyczki świecące, zupki, kobiety. Wszystko żeby Pradusza została w niebie. Ale co to nagle Sześcian się przesuwa i nastaje Noc w niebie. Pradusza przypomina sobie po co przyszła do nieba. Udaje się dalej w dół (według niej właściwie to w prawo). Na drogę zabiera przewodnika. I kiedy przekracza granice, słyszy śmiech Nocy. Co narobiłeś teraz nie da się już wrócić. Pamiętaj w nocy śnij... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 |
temat: [fanfikcja] Czasy Starożytne Homm | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel