Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3] Ulubiona jednostka komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 | |
oskarroza |
W "zwyklych" heroesach, to lubie Czempionow, Archanioly i Hydry Haosu :) |
Nya |
Mi się osobiscie podobają czarne smoki (najbardziej jak są w mojej armii oczywiscie!). Są fajnie zrobione graficznie, no i oczywiscie ta odporność na magię i siła perswazji miętowego oddechu... Po prostu bomba... altair>>> mógłbyś mi powiedzieć, gdzie znalazłeś ten "chłopski" skrypt? |
Altair |
>>mógłbyś mi powiedzieć, gdzie znalazłeś ten "chłopski" skrypt? Na stronie http://heroes.duke.org.pl/wog/download.htm, ale stamtąd już nie można ściągnąć. Przerobiona wersja tego skryptu jest do pobrania na mojej stronie |
Sirius |
Czarny Smok Władca Mroku Minotaur Królewski Jakikolwiek nieumarły smok Czempion Kapłan Arcylicz Ulepszony jednorożec Ulepszony krasnolud Ent |
Nya |
Dzięki, altair |
Ector |
Ja też się wyłamię z towarzystwa "Lubimy Chłopów" (:D, niech nikt sobie przy okazji nie dopowiada :P) i powiem, że moimi ulubionymi jednostkami są nagi, meduzy i dżinny, a bohater: Adelaide z zamku (h4 - z przystani). |
AmiDaDeer |
Mi się wśród jednostek podobają: H1 - krasnolud, smok, dżinn H2 - szkielet, mumia, duch, krzyżowiec, tytan H3 - gryf, wampir, strzelec A jako bohater bardzo mi się podoba Gelu (za zamianę elfów w strzelców!) |
vinius |
poruszyłeś ciekawą kwestję - dżinn. dlaczego w części 1 "herosków" lata dywanem i ma nogi, inaczej niż w H2 (!) - wszak zrozumiałbym, że na Antagarichu może być inna rasa, ale tam, gdzie wcześniej? przyspieszona ewolucja, tak, jak ze smokami!? |
AmiDaDeer |
Zauważ, że Yog jest dżinnem, a ma nogi! Muszą być dwie rasy dżinnów - jedna z H1, a druga z pozostałych części. |
Trang Oul |
Yog nie jest dżinnem. Jego matka była dżinnem, a ojciec człowiekiem. Po matce odziedziczył niebieską skórę. |
AmiDaDeer |
To jak się urodził? Ze smużki? ;) |
Alamar |
Dżinn znaczy duch opiekuńczy "ze sfery powietrza" (Efreet to duch opiekuńczy "ze sfery ognia"). I jako takie chyba mogą przybierać formę materialną (dżiny z H1), niematerialną (gdy "giną") i półmaterialną (dżiny z H2-4). Poza tym, w kampanii H4 Solmyr wspomina, jak Gavin Magnus zranił go mieczem (podczas finałowej walki), więc jak najbardziej dżiny moga mieć fizyczne ciało (i tym samym mieć potomków). Oprócz tego, w MM7 wyraźnie widać, że dżinki mają "dolną połowę pleców" (że tak się wyrażę). Acid: a poza tym, kto ich tam wie, jak się rozmnażają :P. |
złoty smok |
co do mnie, to lubię: -błękitny smok; plus-strasznie silny minus-piekielnie rzadki i drogi -licz; plus-chmura śmierci minus-jaki minus? R.: słusznie :P -żywiołak magii; plus-atakuje wszystko dookoła i odporny na magię minus-turban był lepszy |
Blade Master |
Jak dla mnie najpiękniejszą jednostką w "HoMM III" jest Kapłan (upgread'ejdowany 5 poziom w Zamku), po prostu wspaniali. MCaleb: Od tąd ogłaszam, że każdy kolejny post zawierający 'chłopa' (lub cokolwiek innego) i nie wnoszący niczego do tematu zostanie natychmiast odesłany do Otchłani. |
Daalgamaxx |
Ja jestem jednak zbyt pragmatyczny by lubić chlopów, jedynie do czego się przydają, to powiększanie armi duchów :P Do moich ulubienców należą Oślizgi, po zWoGowaniu i przy 2 mieczykach w rozwoju, ta 3-poziomowa jednostka rusza się na całą planszę, atakuje wszystkich dookoła, powstrzymuje kontratak, wraca po ataku i jeszcze zdejmuje pozytywne czary z wroga i rzuca na niego osłabienie i berserka... Niesamowite jest patrzenie jak wrogowie mordują się sami :P Kolejną moją ulubioną jednostką są czarodzieje. Przy maksymalnym rozwinięciu wzywaja dość silne posiłki, no i atakują magicznie, więc spora siekę potrafią zrobić, a spowolnienie lub blogosławieństwo na poczatku walki też się przydaje :) Jako, że wymienia się tylko 3 jednostki, to ja się na moją 3 zdecyduję na archanioły, w sumie tylko za możliwosc wskrzeszania, no i fakt ze dają +1 morale więc bez strat można miec ta jednostke z każda armią :P A co do bohatera, to wybrałbym Desse - barbarzyńca. Ale po zWoGowaniu gry nie mam już ulubieńca :P MCaleb: Dwie rzeczy. Pierwsza - wreszcie jakiś porządny post w tym temacie (mimo, że o WoGu). Druga - Proszę używać przecinków oraz polskich czcionek (ten post już poprawiłem, to uwaga na przyszłość). |
Endejk |
Moje ulubione jednostki: 1 Minotaury (ulepszone) 2.Aniołowie (nieulepszeni) 3 Licze (ulepszenie) 4.Elfy (ulepszone) |
Xian |
To i ja dorzuce swoje trzy grosze: 1. Naga królewska - niesamowity wygląd i skuteczność w walce 2. Demigorgon - niepospolity mityczny potwór, ładnie wykonany i TO zabijanie wzrokiem =) 3. Tytan - choć na polu walki nie prezentują się okazale, to już samo intro z RoE i kontakt z tymi potężnymi istotami w M&MVII daje wyobrażenie o ich potędze. Najlepsi strzelcy. Graficznie zmarnowany potencjał =/ W ogóle potwory powinny być wyskalowane! Co do ulubionego bohatera, hmmm bardzo ciężko zdecydować się na jednego, ba jest to chyba awykonalne ;) W każdym z zamków jest to ktoś inny: Forteca - Solmyr [ ahh te łańcuszki!], Nekropolia - Isra itd, Loch - Gunnar itd. |
Kreator |
Pytamy teoretycznie , czy praktycznie, bo jeśli teoretycznie, to każdy smok jest prawie najalepszy , a zwłaszcza nie "abgrejdowany" bo można go wszkrzesić. A najlępszą jednostką w H3 (bez dodatków, mam na myśli WOG) jesty Fenix, Black dragon i Archanioł, Kto simię twierdzić inaczej jest (chyba w małym błędzie). Praktycznie najepszą jednostką jest starszy Feniks, gdyż jest najszybszy, można go wskrzesić i jest najszybszą jednowską w całej grze, a oprócz tego nie działa na niego "Gargamiedonn". |
Xian |
Nie ma najlepszej jednostki! Wszystko zależy od tego w jakiej sytuacji się znajdujemy. Jedne są niezastąpione podczas obrony [Golemy, Drzewce] inne z kolei bardzo ułatwiają nam szybkie blokowanie strzelców podczas otwartych walk [Oślizgi, Smoki ze swoim dwupolowym zionięciem]], a następne znacznie przyspieszają zdobycie fortyfikacji [Hydra chaosu + teleportacja!]. Wiadome jest również to, iż niektóre z jendostek są bardziej uniwersalne od pozostałych i mogą bardzo dobrze wspierać nas w różnych sytuacjach. Za przykład niech posłuży Archanioł: szybki, silny, wskrzesza - odrazu widać,że można nim blokować, bezobaw rzucać w wir walki oraz w razie konieczności wskrzeszać sprzymierzeńców. Osoba zakładająca temat wyraźnie zaznaczyła, aby kierować się raczej własnymi upodobaniami typu "bo ma fajny kolor i dwie głowy" ;), a nie sucho patrzeć w statystyki, kalkulować i zaprezentować wyniki. No offence =) |
Trang Oul |
>>gdyż jest najszybszy, (...) i jest najszybszą jednowską Skleroza nie boli... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 |
temat: [H3] Ulubiona jednostka | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel