Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 105 - 106 - 107 | |
Morglin |
Can You RUN It? |
flapdzak |
Mam bodajże taki: AMD A6-6310 Ja się nie znam i jak wyszukałem co napisałeś to mam jakieś porównanie. Nie wiele rozumiem (On-chip L2 + L3 cache (WHAT?), SSE4.1 / SSE4.2 / AVX / F16C (Czarna magia :)). Dziękuje wszystkim za pomoc :). |
Acid Dragon |
To powinno być wystarczająco łatwe do interpretacji. |
flapdzak |
Dziękuję. |
Zehir-12 |
Błagam zgłaszajcie Ubi te nielogiczne specjalizacje i dobór umiejętności :C Pal licho jeśli bohater ze specjalizacją od np. magii ognia nie może rozwinąć jedynie arcymistrza, bo wystarczy bodajże mieć mistrza żeby być w stanie rzucić każde zaklęcie z danej magii, ale litości dawać specjalizację bohaterce, która może rozwinąć daną umiejkę tylko do eksperta? Ja rozumiem, że owa Gloria jest bohaterką mocy, ale wtedy można jej zmienić specjalizację na inną, np. coś od sztuki wojennej, w której może mieć arcymistrza. Gdybym dysponował betą, to bym zgłosił te niedoróbki. Po drugie patrząc na pewnym gameplayu z bety bardzo mnie zadziwił kapłan. Jest to bohater, który do arcymistrza może rozwinąć magię pierwotną, magię światła i prawość, to czemu Amilcar ma specjalizację od dowodzenia i żeby nie było za mało dziwności, dlaczego na starcie nie może dostać poziomu nowicjusza w tych jego "specjalnych umiejkach (arcymistrzowskich)" zamiast w dowodzeniu i ekonomii o.O |
Vusapion |
Jestem ciekaw, czy Ubi rzeczywiście ma fanów w... głębokim poważaniu. Praktycznie pod newsem o bohaterach Twierdzy przyszła lawina negatywnych komentarzy o umiejętnościach bohaterów. Fala niezadowolenia zwiększa się z każdymi kolejnymi informacjami o bohaterach. |
Acid Dragon |
Chodzi Ci chyba o specjalności, a nie umiejętności. I żeby była jasność - również uważam, że lepiej by było, gdyby specjalności bohaterów były lepsze, bardziej zróżnicowane i zależne od poziomu. Jednakże przedstawię Wam jak tu rozumują twórcy. Otóż założenie jest takie, że specjalności bohaterów są w zasadzie nieistotne. O ile to było kluczowym elementem odróżniającym od siebie bohaterów danej frakcji w H3 i H5, tak w H7 nie jest. W H7 podstawowym elementem odróżniającym jednego bohatera od drugiego jest jego klasa. Klas tych jest tak dużo, że w zasadzie w obrębie jednej klasy będziemy mieć tylko ok. 2 bohaterów (+/- 1). Każda klasa ma własny skillwheel, więc nie potrzeba jeszcze czegoś dodatkowego, by się wyróżniała. Wg tego rozumowania gdyby klas było tyle samo co bohaterów, to każdy bohater miałby własną i specjalności nie byłyby w ogóle potrzebne. Ponieważ jednak tych bohaterów na klasę jednak jest dwóch (co jest absolutnym rekordem w skali całej serii, gdyż z reguły na klasę przypadało kilkanaście bohaterów), to potrzeba było czegoś dodatkowego, by odróżnić np. jednego inkwizytora od drugiego. I tym czymś jest mała, dodatkowa umiejętność w postaci specjalności. Osobiście uważam jednak, że specjalność powinna być lepiej "potraktowana", gdyż obojętnie ile by nie było klas opartych na skillwheelu - to wciąż będą klasy oparte na kombinacjach ciągle tego samego zestawu umiejętności. Natomiast specjalność bohatera to coś indywidualnego tylko dla niego - coś charakterystycznego i coś niemożliwego do "podrobienia". Jednakże uznaję też argument twórców. Poprzednio (H3, H5) przy wyborze bohatera tak naprawdę wybieraliśmy specjalność (no chyba, że ktoś nad strategię przedkładał wybór imienia lub portretu). Teraz będziemy wybierać przede wszystkim klasę. Specjalności więc - choćby nawet były lepsze, na co mam ciągle nadzieję - tak czy inaczej stracą na znaczeniu. |
Tallos |
Acid: Hohoho, Acidzie, a w której to części widziałeś tych kilkunastu bohaterów na klasę? Nawet w IV tylu chyba nie było, w III i V to 8, w VI 5, a I i II chyba ok 8-10.co jest absolutnym rekordem w skali całej serii, gdyż z reguły na klasę przypadało kilkanaście bohaterów Też zdają mi się niewłaściwe te specjalizacje w eksperckich szkołach magii, ale powiedzmy sobie szczerze - specjalizacje są tak biedne, że mogą tam wrzucić cokolwiek. |
Alamar |
W Heroes 4 takim np. Liszem (czy bohaterem z inną klasą zaawansowaną) mógł zostać każdy, niezależnie od startowych umiejętności. Tak więc w HoMM4 każda klasa (zaawansowana) ma tylu (potencjalnych) bohaterów, ilu jest w grze. No i nie oszukujmy się, jeśli bohater specjalizuje się w jakiejś umiejętności, to jednak powinien mieć ją na jak najwyższym poziomie. Nawiasem mówiąc, to podobnie jak w MMX, zaczyna mi doskwierać brak ograniczenia nauczenia się umiejętności tylko do poziomu podstawowego - każdy bohater naraz jest ekspertem we wszystkich swych dziedzinach... Chyba za bardzo jestem "spaczony" MM6-9, gdzie bohaterowie mogli poznać niektóre biegłości, ale ekspertami już nigdy nie zostawali. |
Tallos |
: A mnie nie. Kto by niby brał podstawową umiejętność?
Nawiasem mówiąc, to podobnie jak w MMX, zaczyna mi doskwierać brak ograniczenia nauczenia się umiejętności tylko do poziomu podstawowego - każdy bohater naraz jest ekspertem we wszystkich swych dziedzinach... |
Wellplay |
Słowa mądrości Acida by się przydały na blogu i HC. |
Acid Dragon |
Cytat: Hohoho, Acidzie, a w której to części widziałeś tych kilkunastu bohaterów na klasę? OK, faktycznie trochę przesadziłem. Było tak tylko w dwóch grach - Heroes II (pamiętając o bohaterach z dodatku) i Heroes IV. Jest to jednak szczegół, który niczego nie zmienia w sensie mojej wypowiedzi. |
Zehir-12 |
Już widzę pewien problem w specjalizacji Yoga. Działa tylko na cyklopa, a moim zdaniem powinna działać na obu czempionów, czyli nie ważne kogo wybierzemy, to jego przyrost jest większy, a tymczasem premia ta nie dotyczy behemotów, a ja osobiście już trochę zwracam (mówiąc łagodnie) cyklopami szczególnie, że ich wygląd jak i umiejętności, itd. się praktycznie nie zmieniają od H5, a behemoty wyglądają na świetną alternatywę ;). A tak przy okazji, czy tylko mnie denerwują przy niektórych animacjach ataku te różne przesadzone świecące mieczyki (jak u rakszasy czy knechta) i dziwne obłoczki (jak u cyklopa np.)? |
Ursus |
Może te obłoczki, jak cyklop uderza, to jest piach? |
Yogoort |
Problem z Yogiem jest innej natury moim zdaniem. Yog jako jedyny bohater, do tej pory zaprezentowany, ma możliwość zwiększenia przyrostu najmocniejszych jednostek dostępnych w danej frakcji. Mimo, iż jest to jedynie jeden z możliwych czempionów do wyboru. Żaden inny bohater w innej frakcji nie daje takiej przewagi liczebnej czempionów. Mimo, że wiele osób będzie wybierać Behemoty czy to z sentymentu, czy to ze znudzenia cyklopami, czy też z innych powodów to jednak cyklopy mogą dzięki Yogowi stać się dość częstym wyborem, bo matematyka nie kłamie i "każdy szermierz dupa, gdy przeciwników kupa" - zwłaszcza tych najmocniejszych ;). Jak będzie naprawdę to się oczywiście okaże w praniu. Tak czy siak - mnie się podobają specjalizacje oparte na przyroście jednostek, naprawdę czuje się wpływ danego bohatera i to w zasadzie od samego początku, można go nawet kupić tylko pod kątem zwiększania przyrostu danego typu jednostek - mnie to bardzo odpowiada. Gdyby tylko logika towarzyszyła przy tworzeniu specjalizacji opartych na czymś innym niż przyrost jednostek, czego najlepszym przykładem są np. Gloria oraz Minasli. |
Wolfheart |
Witam panowie po dłuższej przerwie. :P Czy w czasie mojej nieobecności ujawniono jakieś info o dendrofilach (elfach leśnych)? |
Eruanno |
Heteryku, nie ma żadnych wieści o elfach. Kto przejmowałby się elfami w sytuacji, kiedy wszyscy oczekują artykułu "Limbic part II: Toilets"? |
Giltos |
Ten artykuł może być ciekawy, Limbic-Jaella wspomniała w jedynce, że podrzuci arty kilku jednostek neutralnych. ;) |
Zehir-12 |
Zgaduję, że jako że specjalizacja Yoga dotyczy czempiona, to żeby nie była zbyt dobra, to podniesie przyrost cyklopów o 1, no może o 2 :P |
Yogoort |
@Zehir-12 biorąc pod uwagę, że standardowy przyrost czempionów wynosi 1 na tydzień, a specjalizacje podnoszą przyrost stworzeń o 100%, otrzymamy dodatkowego cyklopa, sztuk jeden :) W sumie dwa cyklopy na tydzień zamiast jednego. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel