Witaj Nieznajomy!
|
temat: HoMM5: Farmers of Hate [Kuźnia Przeznaczenia] komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 | |
vinius |
No, niby podobno. < pogłoski >Ale zaklęcia także mają trwać do końca tury.< /pogłoski > Co do scenerii - Hobb słusznie zauważył. Fire dragon w zamku Królowej Śniegu? PS. to nie ma nic do rzeczy i szukajta dziry w całym. Nie uważam wyjasnienia Alamara za oficjalne wyjaśnienie Nivalu. Zastanawiam się ciągle czego krasnale, mimo zalokowania pod ziemią (jak np. Inferno) (i niewazne w jakim otoczeniu)... hmm... poplątałem się w zeznaniach. Kurdę. Nieważne, wiadomo, że racja jest po mojej stronie :P Dobra, już siedze cicho. Nie chodziło mi o patrona, mam pytanie, czy oni ogrzewają smokami i kuźniami ziemię :P ale koniec dyskusji, zbyt inteligientna. Uff.. |
Qui |
Cóż, po prostu ci bardzo inteligentni ludzie z Nivalu nie mieli pomysłu na jednostkę 7-go levelu, więc któryś bystrzak podczas burzy mózgów po spożyciu któregoś z rzędu kielicha wstał, łupnął pięścią w stół i zagadał: -Łamożebytak dać tam ten... tego nooo... sosomka? Na co reszta ekipy odpowiedziała: -Łeeeej! (tłumaczenie: tak :P) Po czym wychylili kolejną kolejkę. A potem ktoś się zastanowił chwilę, i rzekł: -Eeee! Łacotoza rodzaj tygo ssomonka bydzie? Pomysłodawca zaskoczony trudnym pytaniem podrapał się w czerep, podumał chwilę, i w końcu triumfalnie odparł: -Łognisty! Bo mie w gardle pali! Ekipa znowu wzniosła okrzyk zgody: -Łeeeej! I poszła kolejna kolejka na cześć geniusza, który rozwiązał ich problem :P. A serio, to już lepiej kolejny smok niż jeszcze jeden krasnolud, tym razem wyjatkowo duży... co by poniekąd przeczyło jego krasnoludowatości :P. Tak czy siak, niech Nival lepiej zacznie robić symulator bierek podwodnych, a świat MM zostawi w spokoju. Już dość narobili. |
Adziq |
Ty nie wiesz co oni jeszcze mogą wymyślić :). Zawsze mogli pojechać z zamkiem smoków :P. 1 poziom i popnad 200 energii lol XD. |
Mayday |
Taaa... kolejną rasą mają być Nagi. Niech zgadnę: 7 poziom- smok wodny? |
AmiDaDeer |
Miasto nag? A co tam wymyślą? 1 poziom - naga mniejsza, 2 poziom - naga średnia, 3 poziom - naga przeciętna, 4 poziom - naga zwykła, 5 poziom - naga wyższa, 6 poziom - supernaga, 7 poziom - naga heros? To by było głupie :P. MCaleb: Zapomniałeś o ulepszeniach, Hobbicie. :P Poza tym tak właśnie działają miasta ludzi, elfów, mrocznych (czy jak im tam :P) elfów, że o nekro nie wspomnę - same ożywione umarlaki. :P |
Lord Pawello |
A spodziewasz się czegoś mądrego ze strony tfurców ? |
Adziq |
Ja nie. B jak na razie odkąd zajeli się światem might and magic to się skupili na grafice, a nie na grywalnościi urozmaiceniu gry. Aż na moim kompie ledwo chodzi przez tą grafikę! MCaleb: Proszę poprawić ten post, by można było go spokojnie przeczytać. Do poprawy błędów, jeżeli będą wątpliwości, polecam Worda, albo Open Office'a. |
Mayday |
Hobbycie, dramatyzujesz. Jak wygląda miasto ludzi? Człowiek z widłami, człowiek z łukiem, człowiek z mieczem, gryf, człowiek w długim płaszczu, człowiek na koniu i człowiek ze skrzydłami- to jest dla Ciebie urozmaicenie? Nagi w mitologii, z której się wywodzą (bodajże indyjskiej czy cuś) wyglądały jak węże z kobiecymi głowami- w trójce wszyscy wiemy co było, w piątce będzie to rasa gadopodobna-zgaduję, że coś w rodzaju Nag z Warcrafta. O ile miasto Ludków o Czerwonych Czapkach nie przypada mi do gustu, o tyle tutaj można liczyć na większe urozmaicenie. Trzeba jednak przyznać, w trójce było to wszystko znacznie lepiej przemyślane :( Aha, i bardzo się cieszę, że wraz z pierwszym dodatkiem wprowadzą nowy rodzaj terenu: lochy (z murowanymi ścianami), przyda się do mapek fabularnych :) |
vinius |
Zaraz... to nie jest żart z tymi nagami!? MCaleb: Zapewniam Cię, misiu, że pojedynczy znak zapytania i pojedynczy wykrzyknik w zupełności wystarczy! |
Mayday |
The mortal races are created as “servants of the Dragon Gods”, and placed upon the earth. Each chooses its gift and its patron. The radiant Angels choose ELRATH, the Dragon of Light. The mysterious Faceless choose MALASSA, the Dragon of Shadow. The quiet and meditative Elves choose SYLANNA, the Dragon of Earth. The proud and sturdy Dwarves choose ARKATH, the Dragon of Fire. The wise reptilian Nagas choose SHALASSA, the Dragon of Water. The curious, restless Humans choose last and select SYLATH, the Dragon of Air. Smouldering with jealousy, URGASH, the Primordial Dragon of Chaos creates the Demons in an attempt to surpass his sister's achievements. Prędzej czy później- jak widać powyżej- powinny się pojawić. Mamy już miasto Elratha (Haven), Sylatha (Academy), Urgasha (Inferno), Sylanny (Sylvan), Ashy (Necro- wbrew pozorom), Malassy (a może melasy? ;) czyli Dungeon), będzie Arkath (krasnoludy), to zostaje jeszcze Shalassa (nagi). |
vinius |
No, więc sprawa rozwiązana. Tak więc może będzie zamek bagienny? "wise reptilian Nagas". od razu skojarzyło mi się z jaszczurami :P Ale nie zapominajcie, że niegdyś wszyscy ludzie czcili Sylath. |
Alamar |
Co do obecnego stanu "kto w co wierzy", to Sylatha czcą m.in. barbarzyńcy z północy oraz mieszkańcy wschodnich wolnych miast: Sylath is still very popular among the Northern Barbarian tribes and Eastern Free Cities however (not united enough to form a faction). A co do patrona kurdupli: ARKATH, The Dragon of FIRE The bronze-red dragon Fire is rash, hasty, and ill-tempered. Selfish and hot-headed, ferocious in combat, he is ruled by his passions and impulses. He is mostly worshipped by the thrillseekers, of those who see life as a constant struggle and burn it at both ends, but also of those who, like the blacksmiths, shed their sweat and blood as offering to the fire. Arkath is the patron deity of the Dwarves. (jak ktoś chce się dowiedzieć więcej o smokach Ashan, to link jest w Tawernie w temacie o...smokach) EDIT: Spis jednostek wg. poziomów oraz ich zdolności (są to informacje nieoficjalne) oraz co nieco o runach (j.w.). |
Adziq |
Coś odnośnie nag: chyba miasta nag nie będzie, ponieważ w folderze z edytorem, a dokładniej z neutralnymi stworami znalazłem plik o nazwie "naga". Moim zdaniem to będzie jakaś "nieznana" jednostka w młotkach przeznaczenia. Ps. Tym "młotkiem" to niech się w łeb walną. Może dostaną olśnienia i wymyślą jakieś lepsze miasto. |
Alamar |
Szkice jednostek oraz "nowe" nazwy niektórych z nich. Dodatkowo na amerykańskiej stronie Ubisoftu są biografie przedstawionych dziś bohaterów krasnali. |
Adziq |
To mają być szkice?! To dzieło pięciolatka! Niech oni mnie nie drażnią, bo wpadne do nich i nie będzie już tak miło! |
Acid Dragon |
Tak właściwie nigdy nie wstawiłem ani jednego posta odnośnie HoF. A więc mam do powiedzenia to: Krasnale są wstrętne..... i beznadziejne.... i pasqdne...... i oślinione.... Dziękuję za uwagę. Prawdopodobnie będzie to mój jedyny komentarz odnośnie tego dodatku. PS. text UT o rosyjskich najszybszych zegarkach i największych krasnoludkach na świecie chyba ma szansę kultowym się stać ;). |
Adziq |
Widzę że acid po prostu kocha krasnoludy :P. |
Alamar |
Okazało się, że okładka na głównej stronie Groty jest już nieaktualna ;). Poniżej "prawdziwa" okładka dodatku do HV: pochodzi ona stąd |
Qui |
Do okładek mają taki sam talent jak do gier... Jak już mają być te krasnoludy to niech dadzą cholernego krasnoluda na okładkę, a nie wieśniaka, któremu hipopotam przebiegł po twarzy. Chyba że te młoty przeznaczenia to to, co wybiło mu zęby. Pierwsza kampania: poszukiwanie ortodonty :P. |
Altair |
A mnie się podoba! Nawet "ładniejsza" od tej poprzeniej. Widać, że Ubi idzie w dobrym kierunku. ;) Każdy następny dodatek lepszy(?) od poprzedniego. ;P PS. Choć ja bym ten dodatek raczej nazwał Fork of Fate ;P |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 |
temat: HoMM5: Farmers of Hate [Kuźnia Przeznaczenia] | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel