Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 135 - 136 - 137 | |
Górski |
Dziwne te szpikulce,którymi atakuje, sam nie wiem czemu. :p I według mnie atak trochę za szybki, acz sam model naprawdę fajny. :) |
mr_R |
a nie lepiej by atakował piaskiem? |
Degraf |
Bo atak piaskiem by głupio wyglądał - jednak piaskarka to nie jest coś, co nawet w światach postapo jest używane jako broń. A szpikulce być mogą. |
Morglin |
Zdecydowanie wolę naramienniki z wersji witchinga. |
Nephretes |
Jeszcze nie skończyłem pracować nad modelem, da się to zrobić, bo aktualnie zbroja faktycznie nie wygląda jakoś super ciekawie: Tymczasem animacja teleportu. Było dużo zabawy |
Trith |
Jak dla mnie wygląda trochę bardziej jak animacja śmierci. |
Degraf |
IMO nie szkodzi - podobne klatki można wykorzystać i tu i tu. W końcu to jest jakiś pseudożywiołak czy coś w tym guście. |
Kammer |
To może w końcu się wypowiem. Kot jest w końcu humanoidem i tylko porusza się na czworakach? Bo na ten moment mi to wygląda na czworonoga, a to wszak gwałci konwencję. Osa... osa podczas ruchu wygląda mi jakoś tak krucho. Niepozornie. Hakimowi płaszczyk podwiewa. Na moje oko za bardzo. A lammasu nadal mi wydaje się przebajerzone. :P Śmierć fakira mi się podoba, dobrze nawiązuje do piaskowatości Oazy. Atak ducha... jest dziwny. Nie wygląda groźnie, a animacja jego teleportacji wygląda jak śmierć i odwrócenie jej. Jednakże defy defami, nigdy nie przykładałem do nich uwagi jako do najważniejszego elementu miasta. A co z ich umiejętnościami? Są do podania publicznego? |
AmiDaDeer |
Mnie się nawet podoba. Aczkolwiek faktycznie może lepiej, by zamiast zmieniać się w piasek, powinien się teleportować poprzez "wejście" w tę kupkę piasku pod nim? Tę animację po odpowiednim podrasowaniu można wykorzystać jako śmierć. |
Nephretes |
@Kammer Tak, kot porusza się jedynie na czworakach, resztę czynności w pozycji stojącej. Zupełnie jak... małpy (oj, niefortunne porównanie). Osę to ja miałem jeszcze zmniejszyć by pasowała lepiej do ważki, ale myślę że poza poprawami w kontraście więcej zmian jej nie potrzeba Z tym lamassu to ja będę się chyba bujał do końca świata :p Na umiejętności są różne pomysły, jak dowiem się co można zrealizować, podam je publicznie. Z rzeczy pewnych, na pewno duch będzie miał umiejętność tworzenia ruchomych piasków === Dla śmierci ducha zrobię inną animację. Wejście w kupkę ma już nereida Hotowska i nie ma co się powtarzać :) |
Warmonger |
Cytat: A mi wydaje się dokładnie na odwrót - warto powtarzać sprawdzone rozwiązania. Piasek jednak wygląda zasadniczo odmiennie od kałuży. Zresztą animacja śmierci i teleportu są w jej wypadku podobne ;)
Dla śmierci ducha zrobię inną animację. Wejście w kupkę ma już nereida Hotowska i nie ma co się powtarzać :) |
Therion95 |
Aż musiałem założyć nowe konto, bo nikt nie poruszył ten kwestii. :D Faqir oraz Hakim z każdym ruchem dywanu wyglądają jakby podskakiwali. Coś w stylu jazdy konnej. Wg mnie powinni twardo siedzieć na dywanie, bo w tym momencie wygląda to dosyć dziwnie. Zwróćcie uwagę na te nogi, które za każdym razem odrywają się od dywanu. ;) |
Topork |
Proponuję zrezygnować z teleportu na rzecz przeobrażenia się ducha w chmurę piaskową która bedzie poruszać się po polu bitwy.Coś na styl wampira,tylko zmiana w chmurę piachu |
Eggyslav |
Topork: Proponuję zrezygnować z teleportu na rzecz przeobrażenia się ducha w chmurę piaskową która bedzie poruszać się po polu bitwy.Coś na styl wampira,tylko zmiana w chmurę piachu Albo, zamiast chmury, mógłby się zmieniać w burzę piaskową (takie małe tornado), a'la Żywiołak Powietrza..... |
Nephretes |
Dzięki za pomysły, może czymś się zainspiruję, chociaż wolałbym jednak teleportację dla ducha :) Obrażenia Edit: Przetestowałem "klasyczną opcję" Nadal uważacie, że taka jest lepsza? |
AmiDaDeer |
Tak. Przynajmniej ja tak uważam. |
Kammer |
Nephretes: Jak z bezli... khem, niewymownymi. :P Z tym lamassu to ja będę się chyba bujał do końca świata :p Hobbit: A ja się zgadzam z Hobbitem.Tak. Przynajmniej ja tak uważam. Tylko mnie minimalnie razi, że nurkowanie jest z korkociągiem, a wynurzanie już prosto. |
Matheo |
Też wydaje mi się, że druga opcja jest lepsza, pierwsza jest trochę prostolinijna. Druga opcja jest według mnie ciekawsza i bardziej oryginalna. EDIT: Do głowy przyszła mi inna możliwość na teleportację. Może Duch mógłby zmieniać się w piasek poprzez coś w rodzaju wybuchu? |
Kuririn |
No w końcu spoczko Tobie wyszlo Nephretesie :P |
Nephretes |
Cytat: Nurkowanie jest z korkociągiem, a wynurzanie już prosto. Zrobiłem dwie wersje, ostateczna animacja będzie taka sama dla wynurzenia i zanurzenia. Pytanie, która jest wg was lepsza? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel