Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes Of Magic komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
krasnolud99 |
Szkoda że tylko 6 zamków. Według mnie po co trzymać się mocno H6, można wymyślić samemu miasta i je zrobić. Jeśli chodzi o mnie to chętnie bym zobaczył coś w stylu Forstecy w HoM. |
Górski |
Witam. Wcześniej nie wypowiadałem się o następującym projekcie, ale czas by go ocenić. ;) Na wstępie gratuluje że wziąłęś się za ten projekt, i nie spocząłeś na laurach. Jak na "pikseloze" bardzo fajnie to wygląda :). Ogólnie podoba mi się klimat jednostek, zwłaszcza u Lochów. Swego czasu z kolegą robiłem grę o podobnej grafice, ale niestety projekt upadł, choć chyba parę grafik przetrwało. Jeśli mój koleszka się zgodzi, z chęcią podeślę ci nasze prace. A jeśli chodzi o frakcje: Cytadela Kobold - przykład Znachor - przykład (patrz na jaszczuroczłeka szamana) Bagienna Bestia - przykład Hydra - przykład Bastion Świetlik - przykład (patrz na pierwszą jednostkę od lewej) Łowca - przykład Słoneczny Jeleń - przykład Feniks - przykład Forteca (krasnoludzka) Obrońca - przykład Płomienny niedźwiedź - przykład Walkiria - przykład Ognisty Olbrzym - przykład Akademia Gremlin - przykład Mag - przykład Dżin - przykład Kolos - przykład Cóż mam nadzieję, że któryś z pomysłów zostanie wykorzystany. :) A tak w ogóle nie wiedziałem że na jednego posta zejdzie mi 40 min. :p |
HaxoTV |
Witam. Z chęcią zaopiekujemy sie waszymi grafikami. Co do praw autorskich to je zachowacie, bo dojdzie zakładka twórcy gry i tam was wymienimy :) |
Dren |
Nie żebym się czepiał ale te wasze rzekome grafiki są w większości ściągnięte z innych gier modów czy konkursów itp. Chyba że ja coś źle czytam. |
HaxoTV |
Które? Grafika w tej grze jest wykorzystywana z oryginalnego RPG Maker VX, a reszte sam robie. Niektóre grafiki wykorzystane będą z szóstki. Tak w tym momencie to jest trochę czepialskie, ponieważ spędzam całe dnie na robieniu jednostek ręcznie i to mnie mocno boli, że ktoś to podważa. Zarówno grafiki miast, obiektów, zapodanych ikon i jednostek robiłem ręcznie i mam do nich 100% praw |
Dren |
Przepraszam za drugi post ale tak to prawdopodobnie Haxo by nie zauważył nie chodziło mi o twoje grafiki tylko o te które wstawił Górski |
HaxoTV |
A no to sprawa się wyjaśniła :D. Hehe, bo tak trochę mi szczerze nie pasowała twoja wypowiedź :D. Spokojnie kolega podał tylko koncepty, ja i tak robie od podstaw stworzenia :) Do gry wchodzi nowa frakcja: Imperium Cienia, jest to odłam Przystani, który nie wyznaje Elrata i magii światła |
krasnolud99 |
Nie chciałbym się narzucać, ale nie pogardziłbym gdybyś, Haxo zaktualizował w końcu tą grę. I czy muzyka na stronie będzie też w grze? Bo bardzo mi się podoba? |
HaxoTV |
Muzyka na stronie ma sugerować niedługo aktualizacje gry. Jak tylko uporamy się z dodaniem Imperium Mroku, Inferno i kilkoma elementami gry będzie aktualizacja do 1.1. Nie wypuszczamy gry, która jest nie gotowa, ale wasze prośby przyspieszają proces :). Dziękujemy że jesteście z nami. Muzyka w tle na stronie będzie w jednym z miast :) Przy okazji dodano jednostki i frakcję Imperium Cienia. Teraz tylko pozostaje nam dokończyć Inferno i zacząć pracę nad wersją DEMO gry Strzelec Pustki Pretor Kultysta Cienia Czempion Przy okazji prosze się zapoznać z zapowiedzią :D Zapowiedź |
krasnolud99 |
Mam takie pytanie, czemu przystań ma ulepszenia a inne zamki nie? |
HaxoTV |
Jak już mówiłem wcześniej. :) Każda frakcja ma swoje atuty i minusy. Przystań nie ma na początku dobrych wojsk, więc u nich dałem możliwość czegoś takiego jak zreformowania armii, po postawieniu ich budynku rodowego, w tym przypadku Urzędu Koszar :). Ulepszone jednostki kosztują tyle samo, mają jednak dodatkowe zdolności i parametry bojowe. Dla porównania Imperium Cienia, czyli Mroczna Przystań inaczej mówiąc ma cały ten schemat uproszczony. Wiadomo inny klan inne obyczaje. Przystań jest nietypową frakcją to fakt :), ale ogólnie balans jest zachowany :) Udostępniam screen z wersji DEMO, którą szykujemy Demo oferować będzie jedną mapkę w trybie Kampania "Przystan", oraz jedną mapę potyczkową dla frakcji: Przystań Inferno (I jedną zaproponowaną z was) |
kuba13131315 |
Mimo iż nie wiem czy ściągane tę grę, mógłbyś napisać jakie atuty i wady mają pozostałe frakcje? Wiem, że loch ma 5 jednostek i nie chodzi mi tu o odporność na konkretne żywioły, tylko coś jak ulepszenia w przystani. |
HaxoTV |
Takie informacje będą zamieszczone i są w zakładce "Nacje". Co do konstrukcji, to tak, nie zwróciłem na to uwagi wcześniej, ale wezmę to pod uwagę przy następnej aktualizacji strony, zapewniam, że te info pojawi się w zakładce "nacje" A omawiane przez ciebie "Ulepszenia", dotyczą właśnie Urzędu Koszar, który jest do wybudowania w Przystani |
kuba13131315 |
Dzięki i wiem, że to było też w zakładce nacje, ale jedyne co tam było napisane to chyba tylko odporności i w sanktuarium, że wiele jednostek atakuje magią, a mi bardziej chodziło o te budynki. A masz już wszystkie specjalne budynki, czy dla jakiejś frakcji nie możesz wymyślić? |
HaxoTV |
Mam, ale wszelkie propozycje mile widziane, w końcu to gra ma być dla was prawda? Przy okazji nawiązując do wcześniejszej prośby, specjalnie zacząłem pracę nad wersją z obsługa myszy :) |
krasnolud99 |
Bardzo jestem uradowany z tego powodu Haxo :) |
HaxoTV |
Oto dowód, że myszka to nie ściema :) Uradowany jestem i ja, że mam tu tak wspaniałych pomagierów jak wy :) Film Video z Heroes of Magic |
Markham98 |
Niesamowicie to wygląda z kursorem. Czy przypadkiem mapki nie są zbyt puste? Tzn. mało obiektów i lokacji. W przyszłości pojawi się autorska wersja sztandaru? |
krasnolud99 |
Teraz tak patrząc na ten filmik zobaczyłem że jednostka walcząca wręcz nie musi podchodzić do przeciwnika, wydaje mi się to smutne bo to teraz nie ma znaczenia czy dana jednostka strzela czy nie. Wiem, że nie jest łatwo to wszystko zaprogramować ale to wydaje mi się dziwne żeby jakiś wojownik strzelał, no i kusznik miał 100 ileś HP co wydawało się zbyt przesadzone, jeśli jego przeciwnik miał 45 HP. Prosiłbym o wytłumaczenie czemu tak jest kogoś kto się zna bo ja nie widzę w tym głębszego sensu. |
HaxoTV |
Sens jest w tym taki, że ten HP to ogólny HP wszystkich żołnierzy w oddziale. To jest RPG Maker, tutaj musiałem wymyślić system, który będzie się różnił od Heroes, ale będzie działał na tej samej zasadzie. W RPG Maker 1 oddział to jeden bohater. Oto wytłumaczenie: Weźmy kusznika ma on 15 HP i 4 AT. Jeżeli do oddziału dochodzi 4 kuszników, jego HP rośnie o tą proporcję, a oto wzór: (15 HP x 4)+[To co posiadamy] (4 AT x 4)+[To co posiadamy] Ilość żołnierzy w oddziale możemy zobaczyć w Statystykach pod klawiszem Esc ======================================================================= Jednostka strzelecka ma swój sens. Ponieważ zadaje obrażenia fizyczne, ale na odległość. I niektóre jednostki, są po prostu trochę mniej, lub mocniej wrażliwe na ten atak. Jest tu podział na obrażenia od Mocy bezpośredniej, jak i Mocy odległościowej ======================================================================= @Markham98 Nie będzie sztandaru, będzie po prostu bohater, na którego brak, również ktoś narzekał :). Sztandary każda frakcja swoje już ma :) |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Heroes Of Magic | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel