Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 86 - 87 - 88 | |
Fandor |
Trupi czerw mi się podoba w zasadzie wedle uznania można go zrobić tak aby wcisnąć na dowolny poziom. "Wilkołacza Mumia" mi się nie podoba (wiem że ma być wilkołak i mumia osobno, nie podoba mi się koncepcja wilkołaka). Na wilkołaka mam dwie propozycje: żądza krwi lub coś w tym stylu zwiększające obrażenia z każdą zabitą jednostką, lub lynkantropia, np. raz w miesiącu/tygodniu pojawia się w armii kilka procent naszych wilkołaków albo jeżeli przeciwnik nie wyleczy zarażonej jednostki podczas bitwy, cześć zmieni się w wilkołaki. |
Daractive |
A ja się z tobą nie zgodzę fandorze. Pomysł na bardzie "nieumarłe" podejście do wilkołaka jest moim zdaniem dosyć ciekawy (szczególnie iż zawsze irytowało mnie wstawianie wilkołaków ot tak "na przypał" do Nekropolii). Choć ja osobiście nazywając tą jednostkę zostawił bym miejsce dla klasycznego wilkołaka (którego gwoli ścisłości umieściłbym w Bastionie, ale to już sprawa drugorzędna). A tak poza tym, jak ty sobie wyobrażasz żądzę krwi w wykonaniu nieumarłego (moim skromnym zdaniem nieumarli do zbyt żywiołowych nie należą)? PS Mam cichą nadzieję że ghule są przewidziane jako jedna z alternatyw. PS#2 Witchkingu, jako inspirację polecam zapoznać się z Królami Grobowców z Warhammera. |
Reldi |
Witam, wg mnie wilkołak jako jednostka wśród nieumarłych może zdać egzamin. Mi jednak bliżej do koncepcji wilkołaka jak z Disciples 3, jednak one mają mało wspólnego z egipskimi klimatami. Bestia żwawa naznaczona jednak śladem rozkładu. Dość szybka jednostka piechoty, np. atakująca dwukrotnie bądź niczym behemot ignorująca część obrony przeciwnika. |
Pointer |
Hmm... Nie to żebym narzekał, ale jeśli zakładamy, że mody mają być ze sobą kompatybilne, to nie sądzicie, że nawiązywanie w Necro do egipskich klimatów, kiedy w planach (i to całkiem zaawansowanych) jest wydanie egipskiego Bastionu, to słaby pomysł? Wilkołak jest jak najbardziej ok, Wyrm przy odpowiednim uzasadnieniu też, ale egipskie jednostki zostawmy lepiej dla Bastionu... |
edeksumo |
Bastion nie będzie kompatybilny z alternatywnymi ulepszeniami. Możliwe ze po jakims czasie zrezygnuje z VCMI, i postaram sie dodac bastion w inny sposób (jak Hota tego dokonala, to oznacza że to jest możliwe). |
Warmonger |
Witchking przecież celowo nawiązuje do Bastionu, aby całość trzymała się kupy... I tak mody będą kompatybilne :P. Czekamy tylko na premierę. |
witchking |
Cytat: kiedy w planach (i to całkiem zaawansowanych) jest wydanie egipskiego Bastionu W planach jest cała masa zamku, a poza Cove jakoś fanowskich miast nam nie przybywa. Uważam argument, że ktoś coś robi i kiedyś wyda za upierdliwy. Hota jakoś olała Two Island i może to właśnie był klucz do jej sukcesu. Oczywiście cenie pracę Edkasumo i mocno mu kibicuje, ale kompatybilność z alternatywami wymaga zrobienia dodatkowych jednostek, jeśli autor się tego podejmie to nie mam nic przeciwko. Jak zauważył Warmonger nawiązania są celowe i raczej pomogą niż będą przeszkadzać. Cytat: PS Mam cichą nadzieję że ghule są przewidziane jako jedna z alternatyw. To ciekawy pomysł, rozważę to;) Cytat: PS#2 Witchkingu, jako inspirację polecam zapoznać się z Królami Grobowców z Warhammera. O tak znam:) To między innymi mnie inspirowało by nadać nekropolii taką formę. Cytat: Witam, wg mnie wilkołak jako jednostka wśród nieumarłych może zdać egzamin. Mi jednak bliżej do koncepcji wilkołaka jak z Disciples 3 W wersji egipskiej wydaje mi się bardziej oryginalny i zgrywający się z resztą alternatyw, ale przemyślę. |
MinosKing |
Witchking pisałeś coś wcześniej o pewnej umiejętności u Wilkołaka, a mianowicie o takiej która pozwoli mu przyzwać jakąś jednostkę np. tego Upiornego Psa o którym wcześniej wspomniałeś. Więc pomyślałem o czymś takim jak w przypadku Czarta, ma on specjalną animację przy przyzwaniu Demonów, tak więc Wilkołak mógł by mieć coś podobnego np. Skowyt przy przyzwaniu tych Upiornych psów. Co o tym sądzisz? |
Nephretes |
Do ukończenia Illithida też został jego def na mapie. Jest okej? Oczywiście animacja postoju będzie wydłużona. |
Warmonger |
Super, bardzo fajny. |
Fandor |
Wydaję się tak szczegółowy, że mam wrażenie jakby był importowany z innej gry, ale może wewnątrz Heroes zniknie to wrażenie. |
J. M. Sower |
Przedstawiam wam Akolitę i Heretyka (nazwy oczywiście domyślne ;p). Jednostka powstała już dość dawno, ale musiałem poprawić kontrast i zrobić upload. Nie wiem czy się przyda gdzieś w alternatywach. Myślałem o zamianie choćby Demonów. http://www.mediafire.com/download/3yzflk7bl2ylgmm/AcolyteBySower.zip |
Morglin |
Do tych z rożkowej Katedry (bo to chyba ich próbowałeś odtworzyć) im daleko, ale złe nie są. Tylko raczej bym ich nie widział w alternatywach, jakoś mi nie pasują do żadnego z istniejących miast. |
TopFunny525 |
Gratuluje, świetna jednostka panie Sowerze! :) A co do alternatyw, to uważam że mogłaby być to alternatywa zamiast Kapłanów (chociaż nie wiem czy to nie będzie kolidowało z siostrami). Pozdrawiam |
Fandor |
A mi się dużo bardziej podoba wersja Sowerowa ^^, co prawda do alternatyw jakoś mi nie pasuje, ale jako neutralna jednostka albo jakby Sower Katedrę planował zrobić świetnie się nadaje. |
J. M. Sower |
Gdyby ktoś planował tego użyć w Inferno jako alternatywę dla demonów, to według mnie siedlisko mogłoby wyglądać mniej więcej tak: Oczywiście to tylko projekt, więc można się postarać bardziej ;P. |
Morglin |
Choć wśród bohaterów Inferno mamy ludzi, to jednak nie chciałbym ich widzieć pośród jednostek. Człowiek to ostatnia istota, jaką umieściłbym pośród tej zgrai demonów. :P |
Warmonger |
Oni wyglądają bardziej na łowców demonów, niż jednostki demoniczne. Moim zdaniem pomysł bardzo nietrafiony. |
J. M. Sower |
W MM6 i poniękąd w MM7 mamy kult Baa, który jest złożony z ludzi oddających cześć Kreeganom. Nie będę się jednak upierał przy dodaniu tego jako alternatywę. Defy są udostępnione dla wszystkich i każdy może je użyć w swoim projekcie jak chce, pod warunkiem uwzględnienia mojej osoby jako autora ;P. |
witchking |
Co myślicie o zaczątkach animacji sfinksa: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel