Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 57 - 58 - 59 ... 105 - 106 - 107 | |
Matikun |
Albo Ylatha :P. |
Wolfheart |
Zapewne jeszcze wśród jednostek neutralnych pojawi się niedoszła jednostka Sylwanu, czyli Feniks. |
Ursus |
Wilki na pewno się pojawia. |
Wolfheart |
@Ursus89: Coś wątpię, bo wilki są już w Przystani. |
Matikun |
Wilki są już w Przystani :P. Myślę, że nie będą ich kopiować do jednostek neutralnych pod inną nazwą. |
Nicolai |
@Up: Powiem więcej... Wilki będą jednostką Przystani: http://www.heroes7.acidcave.net/jednostki_przystan.html |
Wolfheart |
Z tego, co już zapewne wiemy, to gryfy będą jednostką neutralną. ---Zmrożono--- A tak wychodząc z tematu. Kiedy pojawi się spis budynków Nekropoli? |
Nicolai |
Tak, Gryf jest 100% pewny, a budynki Nekropolii pojawią się wtedy kiedy poprawią ekran Nekropolii, bo pojawiło się dużo słów krytyki wobec niego. |
Wolfheart |
Dzięki, Nicuś. |
Alamar |
Tak przejrzałem klasy bohaterów i ich główne zdolności i oto wyniki: Umiejętność rasowa + dwie takie same umiejętności: Vindicator - Righteousness, Warcries, Offense Warmonger - Bloodrage, Warcries, Offense Paladin - Righteousness, Diplomacy, Defense Bone Guard - Necromancy, Defense, Diplomacy Battlemage - Metamagic, Air Magic, Warfare Stromcaller - Bloodrage, Warfare, Air Magic Wizard - Metamagic, Prime Magic, Paragon Emblamer - Necromancy, Prime Magic, Paragon Ebon Knight - Necromancy, Offense, Dark Magic Necromancer - Necromancy, Dark Magic, Offense A tu reszta znanych obecnie klas, gdyby ktoś chciał sobie zrobić porównanie: Um. rasowa + magia + ta sama umiejętność: Knight - Righteousness, Leadership, Economy Inquisitor - Righteousness, Warfare, Fire Magic Priest - Righteousness, Light magic, Prime magic Confessor - Righteousness, Light magic, Paragon Blademage - Metamagic, Prime magic, Warfare Alchemist - Metamagic, Economy, Paragon Sheriff - Metamagic, Diplomacy, Light Magic Enchanter - Metamagic, Prime Magic, Earth magic Death knight - Necromancy, Warfare, Economy Archon - Necromancy, Prime Magic, Defense Barbarian - Bloodrage, Warcries, Warfare Chieftan - Bloodrage, Warfare, Defense Shaman - Bloodrage, Exploration, Paragon Earthshapper - Bloodrage, Defense, Earth Magic |
Sobieski |
Policzyłem ile szkół magii przyporządkowano do tej pory poszczególnym klasom bohaterów i wyszło takie coś: Magia wody - 0 klas Magia ognia - 1 klasa Magia powietrza - 2 klasy Magia ziemi - 2 klasy Magia ciemności - 2 klasy Magia światłości - 3 klasy Magia pierwotna - 6 klas Jak do tej pory nie ma klasy bohatera, którego jedną z 3 głównych umiejętności byłaby magia wody. Mamy za to 6 klas bohaterów, których jedną z 3 głównych umiejętności jest magia pierwotna. Zważywszy na to, że ujawniono do tej pory 24 klasy bohaterów wychodzi na to, że co czwarty specjalizuje się w magii pierwotnej. Dodatkowo 3 z 6 klas to klasy bohaterów Akademii. Szczerze powiedziawszy nie podoba mi się to. Po pierwsze wciskają magię pierwotną prawie wszędzie. Po drugie co to za Akademia, której bohaterowie posługują się tylko magią pierwotną. Ogólnie w klasach Akademii trzy razy występuje magia pierwotna, i po razie magia powietrza, ziemi i światłości. Przynajmniej jedną pierwotną mogliby zamienić na wody. Mamy 6 klas bohaterów Akademii i 7 szkół magii. Co zrobimy? Damy co drugiej klasie magię pierwotną. Przecież to magowie, oni nie znają się na innych szkołach magii. Jestem zdania, że umiejętności nie powinny się dublować przynajmniej w obrębie frakcji. 6 klas bohaterów razy 2 umiejętności główne (nie licząc frakcyjnej) to razem 12 umiejętności. Tyle chyba w grze będzie, prawda? PS Dlaczego Szaman jako jedyna klasa magiczna nie ma magii w głównych umiejętnościach? Czyżby Twierdza miała 4 klasy mocy i 2 klasy magii? PPS Zebrałem wszystkie główne umiejętności, na razie mamy ich 15: Dowodzenie - 1 klasa (1 z Przystani) Magia ognia - 1 klasa (1 z Przystani) Odkrywanie - 1 klasa (1 z Twierdzy) Magia ciemności - 2 klasy (2 z Nekropolii) Magia powietrza - 2 klasy (1 z Akademii, 1 z Twierdzy) Magia ziemi - 2 klasy (1 z Akademii, 1 z Twierdzy) Dyplomacja - 3 klasy (1 z Akademii, 1 z Nekropolii, 1 z Przystani) Ekonomia - 3 klasy (1 z Akademii, 1 z Nekropolii, 1 z Przystani) Magia światłości - 3 klasy (1 z Akademii, 2 z Przystani) Okrzyki wojenne - 3 klasy (1 z Przystani, 2 z Twierdzy) Atak - 4 klasy (1 z Przystani, 1 z Twierdzy, 2 z Nekropolii) Cnota - 5 klas (1 z Nekropolii, 1 z Przystani, 1 z Twierdzy, 2 z Akademii) Obrona - 5 klas (1 z Przystani, 2 z Nekropolii, 2 z Twierdzy) Magia pierwotna - 6 klas (1 z Przystani, 2 z Nekropolii, 3 z Akademii) Sztuka wojenna - 7 klas (1 z Nekropolii, 1 z Przystani, 2 z Akademii, 3 z Twierdzy) |
Haarald |
Po tymczasowym braku magii wody u bohaterów spodziewałbym się miłej niespodzianki w postaci .... może zamek w dodatku? A z magią pierwotną to trochę źle to zrobili. Szkoda, że nie dali w to miejsce magii iluzji z takimi czarami jak teleportacja, powielanie, lustrzane odbicia, niewidzialność, implozja magiczna i wszelkie inne związane z manipulacją many, złudzeniami i magicznymi sztuczkami. Taka magia by pasowała do zamku czarodziejów. |
Kammer |
Haaraldzie, ale właśnie magia pierwotna jest taka, jak to opisałeś. Zerknij na jej zaklęcia w DoCu, widzisz podobieństwo? |
Nerevar |
No i mamy ostatni odcinek G jak G...ryfy https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/tales-of-the-ten-years-war-final-part |
Alamar |
Nie wiedziałem, że z Iwana taki emo - jeszcze rozdział, dwa temu był rzeźnikiem z Pola piekarzy, a teraz zamknął się w sobie. Dobrze, że miecz mu się połamał, bo jeszcze by się nim pociął. :P Za to witraż wyszedł ładny. |
Alamar |
|
Wolfheart |
A ten Bezimienny, o którym mówili w tekście to Jorgen? |
Belegor |
Wygląda interesująco ten zestaw kolekcjonerski. Zrobili nawet bohatera, który być może będzie się różnił od modelu zwykłego dżina. Jestem ciekaw jak to wszystko wyjdzie. Samo pudełko cóż....wygląda jak pudełko. Mnie najbardziej jednak rajcuje artbook. Zawsze je lubiłem. |
Górski |
O matko to wygląda pięknie. o.O Opłaca się wydać te cztery stówki :D. |
Alamar |
Nie, nie opłaca się. :P Jeśli jednak pojawi się taki sam zestaw, ale bez figurki (i za mniejszą cenę), wtedy będzie się opłacać... jeśli gra będzie dobra, a na chwilę obecną... ciężko cokolwiek powiedzieć. PS Tak, Jorgen/Mistrz szpiegów to ów Bezimienny. PS2 Ciekaw jestem, ilu osobom ten dżin z Ek przywodzi na myśl niejakiego Solmyra? ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 57 - 58 - 59 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel