Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 85 - 86 - 87 | |
Kastore |
Polecam! :P |
Crystal Dragon |
|
gotri7 |
Czołem, mam mały problem z rozszerzeniem 'Sokół i Jednorożec' do MMX, który powinien być 'dostępny za darmo dla nabywców edycji deluxe'. Otóż nie jestem w stanie go aktywować - nie dostałem żadnego kodu, pudełko przetrząsnąłem kilkukrotnie i znalazłem tylko kod do Duel of Champions i kod pozwalający mi grać w podstawową wersję gry. Być może nie zauważam czegoś oczywistego - jeśli tak, to proszę o oświecenie. Komunikacja ze wsparciem technicznym Ubi zaowocowała poradą kupna DLC... Stawiam piwo w przypadku spotkania Cię na ulicy, dobrodzieju. |
Hayven |
Pobrałeś wszystkie patche? |
Alamar |
DLC jest odblokowane za darmo dla posiadaczy wymaganych wersji gry. Jedyne co musisz wcześniej uczynić, to jak wspomniał Hayven, załatać grę do najnowszej wersji, gdyż samo DLC jest zawarte w patchach, a nie ściągane osobno. |
gotri7 |
Ok, o patchowaniu nie pomyślałem (rozpieszczony automatycznym updatem wszelkiego oprogramowania w dzisiejszych czasach). Dziękuję Wam za pomoc. Hayven - jeśli w ciągu najbliższych 4 miesięcy zawitasz do Bergen, to upomnij się o piwko, potem jestem osiągalny w Gdańsku i okolicach :) |
Xfing |
Wrzucę coś małego od siebie do wątku - choć nie wiem, czy na 80 stronach nie pojawiło się jeszcze. W Might and Magic VIII, jeśli jest się ostrożnym, można zebrać wszystkie artefakty i relikty. Zamiast mechanizmu skryptowej blokady wypadania jak w MMVII, w ósmej części pojawił się inny mechanizm, który można obejść. Mianowicie, unikalne przedmioty spawnują się w ukrytych skrzyniach w różnych lokalizacjach w całym Jadame. Twórcy gry z pewnością liczyli na to, że przeciętny gracz przeoczy owe ukryte składowiska - a w momencie, gdy kraina się zrespawnuje, przedmiot w skrzynce zostanie stracony bezpowrotnie i już nigdy ponownie się nie zespawnuje. Tak więc nie wystarczy znać lokalizacji skrzyń - trzeba zrobić wszystko, co można, by dobrać się do ich zawartości już podczas pierwszej wizyty do krainy (albo przynajmniej przed jej respawnem, który w zależności od krainy zajmuje ileś miesięcy do roku). Tak więc: Ravenshore: wierzba płacząca po lewo od wejścia na most prowadzący do Alvar Ironsand Desert: płaski, okrągły kamień niedaleko ogniska w obozowisku cyklopów Alvar: Tylna ściana twierdzy ogrów - potrzebny Jump albo Fly Ravage Roaming: jedna skrzynia na stercie zapieczętowanych skrzyń na dziedzińcu twierdzy Zoga Wszystkie powyższe obiekty będą miały nazwy pisane wielką literą dla rozróżnienia. Po prostu klikamy na obiekt i znajdujemy się w skrzyni. Są na nie założone pułapki, dlatego przydatny jest Disarm Trap, Percepcja albo dużo zdrowia i szczęścia, sczególnie dla niskich leveli :P Warto przypomnieć, że powyższa mechanika "utraconych bezpowrotnie" artefaktów odnosi się również do wszystkich innych lokalizacji spawnujących je albo w skrzyniach, albo na podłodze. Tak więc jeśli pójdziemy z wizytą do jaskini smoków w Garotte Gorge, artefakty zespawnowane w ostatniej komorze jaskini będą bezpowrotnie utracone, jeśli nie zdążymy ich zebrać przed respawnem lokalizacji. Dlatego dobrze jest zaplanować sobie wizytę u smoków, kiedy mamy już dostatecznie silną drużynę albo dysponujemy niewidzialnością. |
Frypciak |
Tradycyjnie, mój pierwszy post będzie... Prośbą o pomoc. Otóż - w M&M VI gram już któryś raz, i nie mam siły znowu tracić kilku godzin życia na Castle Darkmoor. Te latające oczy (szczególnie najlepsze Maddening Eye z dispelem) nie dają mi żyć, i zazwyczaj gra polega na przyciąganiu w róg 1, góra 2 takich osobników i walce na śmierć i życie. I tu moje pytanie - czy jest na nie jakiś arcysuper sposób, jak na przykład na Q z Temple of Snake i innych, trudnych przeciwników? Próbowałem wszystkiego, a nie chcę zostawić tej lokacji na później, bo można wyjść z paroma świetnymi pierścionkami. Jakieś rady, sztuczki? Byłbym wdzięczny. |
Tarnoob |
Pamiętam – Castle Darkmoor było dla mnie jeszcze większym przeżyciem niż Tomb of Varn, które nie wiem czemu, bywa wymieniane jako ta najbardziej epicka bitwa. Grałeś w MM6 wiele razy, dlatego moje „porady” mogą być oczywiste i lamerskie, ale i tak warto napisać. Dużo zależy od Twojego poziomu i składu drużyny. Jak wiadomo, czary są szybko rozpraszane, dlatego łatwo jest się zgubić bez światła i magicznego oka, zwłaszcza w takim dużym i poplątanym miejscu. Dlatego postawienie na wojów może być lepsze. Darkmoor ma olbrzymie przestrzenie, a to daje duże pole do ostrzeliwania wroga łukami, a może też czarami. W trybie czasu rzeczywistego łatwiej robić uniki od strzałów – zwłaszcza, jak wróg strzeli w trybie turowym, a zanim pocisk doleci, włącza się rzeczywisty i robi unik – chociaż nie wiem, na ile to jest łatwe w stosowaniu. Warto też przypomnieć banały takie jak skupianie się na jednym wrogu zamiast osłabiania wielu. Dobrze też byłoby wiedzieć, z jakich korzystasz poradników w trakcie gry: zagraniczne Mandate Mania, Spoiler Centre, niszowe Tartarus, czy polski serwis MM6 w JB, poradnik ze skarbca Groty, a może jeszcze co innego? Tak zupełnie przy okazji – wiesz, co się stało z epickim mm6.prv.pl? |
mervell |
Mam problem z wieszającym się ekranem ładowania w MM9. Próbowałem usunąć te pliki za pomocą Magic Extractora, ale nie mogę nigdzie znaleźć opcji do usuwania. Próbowałem też przepakować plik, ale nie mogę znaleźć opcji do tworzenia pliku REZ. Próbowałem też za pomocą Dragon Unpackera, ale niestety również bez sukcesów. Programu WinRez nie mogę znaleźć. :( Poza tym, dużo bugów zostaje na angielskiej wersji z patchem TELP? --- WinRez: http://www.blackangel-software.com/?q=lithtech Da się załatwić sprawę łatwo, prosto i przyjemnie. |
Markham98 |
Co powinienem zrobić w Might & Magic VII, na Szmaragdowej Wyspie(Smocza jaskinia), gdy wyczerpie się różdżka. Dodam, że nie mogę zbić więcej smokowi jak do żółtego paska. |
Kirin |
Kupić drugą (wymaga trochę zabawy w zapisywanie i wczytywanie) lub strzelać z łuku - jest to w pełni wykonalne, ale wymaga trochę praktyki. |
Markham98 |
Na Szmaragdowej Wyspie raczej nie ma możliwości zakupu różdżek. |
Acid Dragon |
Żeby była jasność: zamiarem autorów było to, aby smoka na wyspie nie dało się pokonać, a różdżka ma być pomocą w dalszych przygodach (na początku zwyczajnie się przydaje), lecz za to ułatwienie przychodzi graczowi później zapłacić. Więc jeśli nie możesz pokonać smoka, to bardzo dobrze - tak ma być ;). |
Markham98 |
Spodziewając się tychże konsekwencji w przyszłości, nasłałem na wioskę Ważki. W szczególności na Malwicka. Muszę zabić smoka, ponieważ Yoruba później się przyda. |
Acid Dragon |
Szanse na wylosowanie akurat tego są cokolwiek niewielkie, a poza tym jest to aż nazbyt duże ułatwienie w grze, ale jak chcesz. W takim razie pozostaje taktyka biegania w kółko i ostrzeliwania smoka z łuków przez jakieś pół godziny :P. |
Tego |
Wydaje mi się, że metoda ostrzeliwania z łuku i różdżki zajmuje nieco więcej niż pół godziny, ale na pewno da się to zrobić. Przeszedłem tę grę jakieś 10 razy i dopiero za ostatnim udało mi się tego dokonać. Nieznacznie pomaga w tym ustawienie się w odpowiednim miejscu - smok blokuje się na jednym ze skrawków podłogi (wciąż jednak strzela ognistymi kulami, których trzeba unikać, dlatego w tym miejscu nie można stać za długo). |
Garett |
Acid Dragon: W takim razie pozostaje taktyka biegania w kółko i ostrzeliwania smoka z łuków przez jakieś pół godziny :P. Nie no, bez przesady, walka z tym smokiem zajmuje najwyżej 10 minut (jeśli oczywiście jakimś cudem uda nam się za pierwszym razem). :P Sama różdżka smoczusiowi zabiera ok. 50% hp, potem wystarczy już tylko bawić się łukiem i czarami. |
Markham98 |
Gdzie mieszka nauczyciel magii ziemi ? |
Kastore |
http://mightandmagic.heroes.net.pl/mm7/ |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel