Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 105 - 106 - 107 | |
Alamar |
W galerii autora grafik Simurghów z H7. :P |
Viking |
Rozumiem. Fajnie, że do nich dotarłeś. |
Nicolai |
Spojrzałem na polskie nazwy jednostek Twierdzy i dały mi raka. Dziki, Bazyliszkowy Jeździec, co to jest? U Wiwerny przymiotnik jest raz na początku, raz na końcu, bo tak... Kto to wymyślił i czemu to nie jest żart na Prima Aprilis? PS. W Ygg-Chall dali sobie spokój z matriarchatem, ale wcisnęli go do Orków i Behemotów z Sahaar. |
Tarnoob |
Acid: dzięki za wyjaśnienie. Mam jednak nadzieję, że mimo aż 36 kół będą one przejrzystsze – to znaczy dane zdolności zawsze będą „przyspawane” do swojej umiejętności, co zresztą sugerują screenshoty. Nie będzie chyba sytuacji jak w H5, gdzie między różnymi kawałkami tortu jest masa strzałek, bo już zdolności zaawansowane czy eksperckie wymagają zdolności z różnych umiejętności, a oprócz tego u różnych klas te strzałki są inne… Ech. Dlatego koła będą się chyba różnić tylko tym, jakie „wycinki” będą miały – ale wszystkich 36 kół będzie zbudowanych z jednej puli „wycinków” (umiejętność + jej zawsze takie same zdolności). |
Acid Dragon |
mniej-więcej. To znaczy - owszem, poszczególne kawałki pizzy zachowają strukturę we wszystkich 36 pizzach, acz kawałki mogą być zwykłego rozmiaru (3 poziomy), w wersji "light" (2 poziomy) oraz w wersji "deluxe" (3 poziomy + zdolność ostateczna). Poza tym jednak nie będą się różnić. |
Haarald |
Jest już może jakaś lista umiejętności drugorzędnych? Ile ich przewidziano i ile slotów będzie mógł zapełnić każdy bohater? |
Alamar |
9 umiejętności + 1 umiejętność rasowa. Każda umiejętność ma trzy poziomy (nowicjusz, ekspert, mistrz) a także 6 zdolności (3 nowicjusza, 2 eksperta, 1 mistrzowska). Więcej szczegółów (system umiejętności może jeszcze ulec zmianie). |
Acid Dragon |
W sensie - 10 umiejętności dla każdej klasy bohatera. Ogólnie zestaw umiejętności w grze liczy sobie blisko 30 pozycji (chyba jeszcze nie ma finalnej listy, chociażby ze względu na brak umiejętności rasowych Sylvanu i Lochu). Z tej listy 36 razy wybierany jest zestaw 10 umiejętności dla każdej klasy. |
Kalohn |
Można dodać, że poszczególnym progom umiejętności są również przypisane bonusy, tj. nie służą one jedynie za furtkę do nowego poziomu zdolności. |
Górski |
Parę słów o Kente |
Matikun |
Nie lubię tych newsów zapychaczy :P. No cóż, niedawno dostaliśmy Twierdzę, teraz będzie długo, długo nic :P. |
Eruanno |
@up Opis postaci jeszcze ujdzie, ale jak czytałem historie typu "Wojsko tego i owego przeszło z punktu A do punktu B, a później do C aby zdobyć miasto X" to dopiero było mdłe. Nie mogę się doczekać, aż w newsach pojawią się elfy. Muszę przyznać, że na chwilę obecną twierdza przywróciła mi nieco wiary w tę grę :-) |
CzaroMaro |
Czy tylko mnie się wydaje, że Wiwerny wyglądają jakoś dziwnie (wielka głowa, długa, chuda szyja, mały tors). Proporcje zostały zachwiane. |
Eruanno |
Wiwerny rzeczywiście wyglądają niezgrabnie. Wiwerna kojarzy mi się bardziej z pokemonem niż groźnym stworem z ich szkiców. Moim zdaniem powinna być znacznie bardziej zgrabna - mniejsza i bardziej opływowa głowa, inna budowa ciała. Teraz wygląda jak latający pluszowy kurczak :P Czasami zastanawiam się kto zatwierdzał te modele i czy w ogóle ktoś to zatwierdzał :P Nie powinniśmy być zdziwieni. Ktoś tam ma naprawdę dziecinny gust i doświadczyliśmy już tego widząc jak Spiderpolis wyrosły odnóża. |
Alistair |
A co oznaczają zdania "Umiejętności i zdolności są z góry określone dla każdej klasy. W każdej grze dana profesja posiada to samo koło." Chyba jestem tępy, bo nie widzę tu miejsca na losowość, a raczej losowość będzie mocno ograniczona, co spowoduje, że znowu będzie jeden jedyny, słuszny build. W trójce losowano z całej puli umiejętności, tylko każda klasa i rasa miała inne szanse na wylosowanie danej umiejętności. Jedno co mnie pociesza, to to, że w czwórce losowość też była ograniczona, a mi to nie przeszkadzało. |
Acid Dragon |
Alistair - Powiedzmy tak - w Heroes III było 28 umiejętności po 3 poziomy każda. To daje razem 84 "możliwości" do wylosowania (przynajmniej w teorii). W H7 bohater ma 10 umiejętności, w każdej 3 poziomy i 6 zdolności, czyli razem 9 sposobów rozwoju. W sumie więc przy 10 umiejętnościach, 3 poziomach i 6 zdolnościach otrzymujemy 90 "możliwości" do rozdysponowania punktów biegłości lub wylosowania (w zależności od wybranego sposobu rozwoju bohatera). 93, jeśli liczyć zdolności ostateczne. Więc technicznie rzecz biorąc, mimo ograniczenia do 10 umiejętności dla każdej klasy, czynnik losowy może być większy niż w H3. |
Wolfheart |
A w H7 będą umiejętności rasowe tak jak w H5? |
Alamar |
Tak, na tym screenshocie masz zresztą umiejętność rasową Twierdzy (Bloodrage - Krwawy Szał) a w niej sześć zdolności + zdolność rasową (Father's Sky Fury - Gniew Ojca Niebo). |
Acid Dragon |
O tym w istocie pisaliśmy wielokrotnie. Umiejętnością rasową Przystani jest "Prawość" zwiększająca morale, Nekromanci mają oczywiście "Nekromancję", Akademia ma "Metamagię", a Twierdza "Szał Bojowy". Więc tak, każda frakcja ma swoją umiejętność rasową. |
zmudziak22 |
A co mają Elfy jedne i drugie? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 52 - 53 - 54 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel