Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 135 - 136 - 137 | |
Warmonger |
Dobry pomysł, popieram. |
Matheo |
Dobra myśl. Wcześniej proponowano aby zdolność bohaterów za to odpowiadała. Jednak budynek to lepszy pomysł. Powinien być wymagany do budowy siedlisk jednostek na poziomach 1-4. |
Baloq |
Może jako rozbudowa Karczmy? |
Nephretes |
Chowam do worka z dobrymi pomysłami, wydaje się być to ciekawą alternatywą dla tych budynków specjalnych, które już do aktualnego tła nie pasują. |
Eggyslav |
Ja również jestem za budynkiem ułatwiającym poruszanie się po piasku, Można by do tego wykorzystać stary dobry Karawanseraj, który zawieruszył się gdzieś po drodze. I może wzorem Heroes IV, zrobić neutralny karawanseraj na mapie przygody? Są już neutralne stajnie żywcem wyjęte z Zamku, więc takie rozwiązanie byłoby ciekawe...... |
voncur |
Pomysł super. W końcu nomadzi nie będą tak optymalni na zapiaszczonych mapach. HoTa crew lubuje się w dodatkach ma mapie przygody, warto by było im sprzedać pomysł, a wystraczy że Neph zrobi ładne tekstury jak ma to w zwyczaju :) |
Warmonger |
Budynki mapy przygody tego typu (wraz z artefaktami) pojawiły się w Heroes 4. |
voncur |
Hmmm... Ciekawe, osobiście nie grałem w IV (styl graficzny fuj), ale może Neph znajdzie w niej inspiracje? |
Andruids |
Wydaje mi się Nephretesie, że mógłbyś dodać tą jeszcze jedną budowlę (chyba, że rzeczywiście w jakiś sposób przestały pasować do obecnej koncepcji). Forteca ma 18 budynków, a Oaza (jeśli ten filmik jest aktualny) 17. |
krasnolud99 |
Wydaje mi się Nephie, że jeśli to miasto nazywa się Oaza to powinno być (to miasto) na terenie oazy a nie na terenie kanionu. |
Degraf |
Zmienić nazwę miasta to mniej niż chwila a skoro autor chce zmienić teren no to przy okazji może zmienić bez większego bólu... Poza tym oaza to "teren o bardzo bujnej roślinności na obszarze pustyń i półpustyń." a pustynia jest determinowana przez ilość opadów. Jeżeli jakoś kanion nie ma przez 100 lat opadów to pustynią będzie, chociaż skał więcej niż piachu a jak będzie bujna roślinność to formalnie wszystko gra. |
Andruids |
Może Hanse (czyli Hanza), wiecie jak te niemieckie miasta należące do grupy hanzeatyckiej, których założeniem miało być wspieranie się nawzajem w handlu i udupianie miast nie-członkowskich? Co prawda póki co Oaza jest mało "germańska", ale biorąc pod uwagę handlowy charakter miasta, myślę że pasuje. Swoją drogą większy sens miałoby właśnie lokowanie się kupców w trudno dostępnych miejscach, żeby utrudnić jakiekolwiek kontrole celne i napady bandytów. Ale wtedy już skorupa. |
Warmonger |
Cytat: Sorry, w jakim świecie żyjesz? Bo w naszym kupcy rezydują raczej w centrach miast i nikt ich nie napada.
Swoją drogą większy sens miałoby właśnie lokowanie się kupców w trudno dostępnych miejscach, żeby utrudnić jakiekolwiek kontrole celne i napady bandytów |
Morglin |
A od kiedy "nasz świat" to Antagarich? |
Degraf |
@Morglin - jeżeli w "naszym świecie" uderzeniem stalowym młotem w ludzką kończynę ją łamie to rozumiem, że (Twoim zdaniem) na Antagarichcie ta sama akcja powinna zainicjować pączkowanie? Coby nie było - podstawowe mechanizmy są stałe. Popyt, podaż, lokacja miast, inflacja, Prawo Kopernika-Greshama etc. mają miejsce i nieważne ile tam będzie napompowane magii. Zatem skoro w "naszym świecie" domy kupieckie czy republiki kupieckie nie były chowane na szczytach gór, w głębokich jaskiniach czy też na środku pustyni to oznacza, że i w innych światach nie powinny być one tak chowane. |
Morglin |
Degraf: Nie. Jeśli dobrze pamiętam, to podczas grania w MM7 moja drużyna kilkakrotnie oberwała młotem i nic nikomu wtedy nie pączkowało. :P @Morglin - jeżeli w "naszym świecie" uderzeniem stalowym młotem w ludzką kończynę ją łamie to rozumiem, że (Twoim zdaniem) na Antagarichcie ta sama akcja powinna zainicjować pączkowanie? W MM7 (jak i chyba w każdej części) kupcy także siedzą w miastach, nie zamierzam temu zaprzeczać. Nie znaczy to jednak, że tak musi być w tym przypadku. Np. mieszkańcy Oazy mogą handlować towarami nie do końca legalnymi w świetle prawa, a takie coś nie mogłoby się odbywać w centrum miasta, prawda? Choć w zasadzie, to ta wymiana zdań nie służy absolutnie niczemu (jak większość postów w tematach o modach. :P). Warmonger niepotrzebnie przyczepił się do postu ANDRuta, ja do warmongerowego, a ty do mojego. :P |
Andruids |
Wybacz za to Warmonger, rzeczywiście walnąłem opcję z czapy. Nie sądziłem, że samą sugestią aż tak popsuję komuś immersję. Nie gniewaj :c Podoba mi się za to tok rozumowania Morglina, ale żeby w pełni miał sens, musiało by to być miasto samych zbirów, miejsce spotkań piratów, przemytników i łowców niewolników, taki jeden, wielki czarny market. Hmm... Nagle naprawdę zaczęła podobać mi się ta koncepcja, ale chyba Oaza nie jest gotowa na tak drastyczny remodeling : p Degraf, w kim/czym: w Antagarichu. Nie ma tam "t" w mianowniku. |
Nephretes |
Ostatnio kiepsko u mnie z czasem, ale po tym jak rozpętałem burzę na temat nowej rasy przewodniej, wpadłem z projektem jednostki na mapie. Jak podejmę jakieś decyzję to dam znać, a na ten moment dziękuję za garść pomysłów Lamassu: (Oczywiście moment zastoju będzie znacznie dłuższy, ale na potrzeby forum żeby nie czekać został on skrócony) Co sądzicie? To w zasadzie jedyne czego mi brakuje, aby ukończyć jednostkę poziomu 7 |
AmiDaDeer |
Porównaj ustawienie Twojej jednostki z innymi, oryginalnymi. Wydaje mi się że powinna być bardziej zwrócona w dół. |
Nephretes |
W ten sposób? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel