Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 86 - 87 - 88 | |
Dren |
A ja dodam że powinna upadać przed siebie a nie w stronę gracza przed monitorem jak dla mnie ćoś takiego dziwnie wygląda. |
AmiDaDeer |
Drenie, sprawdź animacje śmierci ożywieńców, goblinów czy gnolli... |
Dren |
Tyle że gnolle, gobliny, ożywieńce upadają w stronę przeciwną do gracza a ta pajęczyca nie(czyt. stopami a nie głową w stronę gracza). |
Degraf |
A jeden ciul w którą stronę i jak będzie upadać... Ważniejsze będzie to ile będzie miało szybkości/ataku/obrony/etc a nie czy będzie spadać do przodu, do tyłu, na lewo czy prawo. Ilu graczy woli np. szkielety od centaurów tylko dlatego, że te pierwsze się rozpadają w kupkę a drugie nei? No bądźcie panowie poważni... |
Nephretes |
Dzięki Degrafie za głos rozsądku. Jedyne co jeszcze poprawię to zmniejszę obrót podczas śmierci, natomiast uważam, że aktualna animacja i tak jest już dobra. Moim zdaniem jest o wiele lepsza od konkurencyjnych pająkowatych + podoba się liderowi projektu. |
Shin0bi |
Degraf, idąc twoim tokiem rozumowania najlepszą jednostką będzie czarny kwadrat z 5000 HP i 100 ataku/obrony. Bo każdy będzie go brał, jako że będzie lepszy od reszty jednostek. |
Degraf |
@Shin0bi - wolałbym, aby w Herosach stosowano żetony ale możliwe byłyby zaawansowane i skomplikowane operacje wojenne, aniżeli piękne modele a cała gra sprowadzałaby się do "rush and crush". |
glokku |
Na dobrą sprawę przy robieniu nowych modów też chodzi o grafikę bo to jest coś na co pierwsze ktoś spojrzy. Jeżeli zobaczy że coś wygląda nieciekawie gryzie go w oczy to stwierdzi że skoro nawet grafiki ten mod nie dopracował to jest do niczego( oczywiście tak nie musi być ale może być w wielu przypadkach). |
Degraf |
@glokku - tyle, że tutaj mamy już taki poziom zaawansowania, że takie dyrdymały jak "przewracać ma się w stronę gracza czy też w drugą" to naprawdę już podchodzi pod przegięcie. |
Lyokoheros |
A nie lepiej by dopracowane było i jedno i drugie? I grafika i statystyki jednostki? Strona w którę się obraca może i nie jest najważniejsza, ale jej zmiana chyba też nie jest aż tak wielkim nawałem pracy by w razie czego nie można było tego wykonać... albo zmienić stronę przy opracowaniu nieco lepszej animacji. A co do samej animacji... faktycznie nadal się raczej obraca, jak mówił Warmonger, choć już mniej rzuca się to w oczy niż we wcześniejszych wersjach, ale wciąż wymaga pewnego dopracowania(moim zdaniem jesteś wstanie i tą animację tak dobrze dopracować jak Twoje lamasu, które wyszło wprost świetnie). |
Fandor |
Panowie, fani nie są Ubisoftem, twórcy moda zapewnią nam i grafikę, i jak najmniej crashów i porządny balans, przynajmniej ja w to wierzę xD. Myślę, że wszystkie elementy są równo ważne, ale jeżeli mam wybierać, to ciekawe rozwiązania, grywalność i dostosowanie go do realiów MM są pierwszorzędne, podczas gdy grafikę można dopracować z czasem. |
Dren |
Ja tylko dbam o zgodność z Hirkami, jeśli żadna istota/jednostka nie obraca się głową w stronę gracza to tak ma być i kropka, jak dotąd łamanie konwencji nikomu nie wyszło na dobre. |
Degraf |
Jeżeli w "Hirkach" konwencją było tylko jedna droga ulepszeń, to tworzenie alternatywnych istot powinno być herezją. Podobnie powinno być herezją wprowadzenie możliwości grania w stare "Hirki" na nowsze systemu (DOS rules! MS Windows for n00bs!) czy też wprowadzanie pajęczaków do "Hirków". Dlaczego nie naskakujesz na koncepcję modu, chcący wprowadzić gigantyczną herezję jak alternatywy?! Serio, ale takie zabawy to już sprowadza się do przerostów i przeginań... |
Warmonger |
Gra ma być spójna. Skoro wprowadzamy taki radykalny element, jak alternatywne ulepszenia, warto zadbać o to, aby cała reszta była jak najbardziej zbliżona do oryginału. Nowe ulepszenia mogą się komuś spodobać, a komuś nie, ale jednoczesna zmiana stylu graficznego na pewno zakończy się klęską. |
witchking |
Małe sprostowanie temat jest o alternatywnych jednostkach a nie alternatywnych ulepszeniach czyli o czymś co pojawia się w homm 4 a nie w dodatku do homm 5. Wiem, że to przejęzyczenie, ale trzymajmy się ustalonej terminologii by łatwiej się zrozumieć. |
Dren |
Alternatywne jednostki nie są herezją gdyż występuje coś takiego w M&M a te gry są ze sobą bardzo powiązane(i nie chodzi tu tylko o fabułę). Natomiast upadanie głową w stronę gracza nigdy nie było w żadnym M&M ani Homm. |
witchking |
Kilka słów o alternatywach dla nekromanty: Po tym gdy do nekropoli trafił sfinks wpadłem na pomysł by wszystkie alternatywne jednostki były w mniejszym lub większym stopniu nawiązujące do Egiptu i pustyni. Obecnie w taki sposób widzę alternatywy dla tego zamku: 4lvl Wilkołak Motyw wilkołaków, wampirów i ich wzajemnych związków jest kultowy, stąd wilkołaki właśnie na tym poziomie. Wilkołaka widzę jako jednostkę o wysokich statystykach i częściowej odporności na obrażenia fizyczne. 5lvl Mumia Powyżej wstępny model mumii. Mumie widzę jako strzelca, który przy każdym ataku rzuca na przeciwnika klątwę (ewentualnie ma jakąś szanse na nią) co rekompensować ma mu brak obszarowego ataku. 6lvl Sfinks Szybka jednostka latająca blokująca kontratak. 7lvl Zastanawiam się nad czymś takim Umiejętności są jak najbardziej do dopracowania, więc jestem otwarty na pomysły. Postaram się pozostałe zamki też pozbierać tak do kupy. |
Warmonger |
Mumia powiadasz... Już jest i do tego bardzo egipska. Ta laska w kształcie węża + nakrycie głowy raczej nie pozostawia wątpliwości. |
AmiDaDeer |
Sfinksa dałbym wciąż na siódmy poziom, by go odróżnić od mantykory. |
witchking |
Moim zdaniem model wystarczająco różni się od mantykory. Zresztą nie pasuje na 7 poziom. Edit: Nekropolia nawiązuje jednostkami do innych zamków i nie widzę sensu w zmienianiu tego. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel