Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 86 - 87 - 88 | |
Kammer |
Jeszcze lepiej. Aczkolwiek wolałbym, by ilość dziur zwiększała się w miarę zbliżania się w miarę oddalania od tułowia. |
Arszonto |
Bardzo mi się podoba aczkolwiek przyczepię się odrobinkę do materiałów. Złoto jest ciut mało złote, a to szare pomiędzy nim na czepku(?) ma taki sam sposób odbijania światła, jedynie zmieniony kolor. I skrzydła. Zdecydowanie nie powinny być jednolicie szare. Jakieś szumy może załatwiłyby sprawę. Poza tym model świetny. Naprawdę bardzo mi się podoba :). |
Nerevar |
Super jednostka. Cytat: To w końcu w miarę zbliżania się czy oddalania?
Aczkolwiek wolałbym, by ilość dziur zwiększała się w miarę zbliżania się w miarę oddalania od tułowia. |
Kammer |
Hm, oddalania, już naprawiam, dzięki. |
witchking |
Zamiast dziurawić skrzydła poszarpałem je na brzegach. |
bRyland |
Dziurawe były(by) lepsze.. |
Saki |
Zmiana, IMHO, zdecydowanie in plus - wczesniej te skrzydla wygladaly jakos tak... dziwnie, nie wiem nawet, jak to okreslic. Nie bylo to zbyt naturalne, wygladalo bardziej, jakby ktos poprzebijal je palcem w losowych miejscach. |
Nephretes |
Nadal siedzę przy moim ulubionym zamku: lochy. Ten pająk miał być początkowo na 7 poziom, ale ewidentnie widać, że najwyżej 6 poziom byłby odpowiedni. Sugestie? |
Gravius |
To draider? Może bardziej pajęcze nogi (mniej owłosione), bo na pierwszy rzut oka nie widać co to :P |
Arszonto |
Za dużo... w sumie to wszystkiego. Ta herosowa rozdzielczość sprawia, że szczegóły się zlewają i stają się dramatycznie nieczytelne. |
Nephretes |
Ups, faktycznie za wcześnie wyskoczyłem z tym nieudanym prototypem. Udajmy, że tego nie było. |
Kuririn |
Zgadzam się z przedmówca, nieudanym prototypem XD |
Eggyslav |
Drider wymaga dopracowania, to fakt, nie mniej jednak, przyszedł mi pomysł na jednostkę, inspirowany tym "prototypem": Pajęczy jeździec/Pajęczy Rycerz: Dokładnie to co myślicie, facet (może Mroczny Elf, czy inny Drow) ujeżdżający wielkiego pająka, uzbrojony w lancę, powstrzymuje kontratak, a ulepszenie jeszcze przy ciosie rzuca Spowolnienie na wroga. Witchking, Neph, co wy na to? |
Kammer |
Coś takiego (a przynajmniej podobnego) było w naszym wspaniałym i (nie)kochanym Grove. Lepszej grafiki nie znalazłem, przepraszam. |
witchking |
Cytat: Drider wymaga dopracowania, to fakt, nie mniej jednak, przyszedł mi pomysł na jednostkę, inspirowany tym "prototypem": Pajęczy jeździec/Pajęczy Rycerz: Dokładnie to co myślicie, facet (może Mroczny Elf, czy inny Drow) ujeżdżający wielkiego pająka, uzbrojony w lancę, powstrzymuje kontratak, a ulepszenie jeszcze przy ciosie rzuca Spowolnienie na wroga. Witchking, Neph, co wy na to? Sam o tym myślałem w którymś momencie, ale w Lochu są potwory i mutanty a do tego schematu nie pasuje mi facet na pająku. Dużo lepiej wpasowuje się tu drider. |
Fandor |
Chyba kiedyś coś wspominałem, że Neph idzie w ślady Axeolotla to mnie okrzyczeli, a pająk ewidentnie tego dowodzi - modele świetne w 3D, ale zbyt szczegółowe, skomplikowane do Heroes 3, w sumie trochę szkoda, ale może spróbuj Nephretesie ograniczyć inwencje twórcą, nie robić tych szczegółów i wrzucać najprostszy model? |
Eggyslav |
@Kammer: Mówisz o Spider Princess? Ona bardziej właśnie podchodzi pod Dridera, bo to pół kobieta-pół pająk, a nie kobieta na pająku..... @Witchking: Niby tak, ale taki pająk wielkości konia raczej zalicza się do mutantów/potworów, nie? Loch miałby w końcu też jednostkę kawaleryjską.... |
Kammer |
Tak, Eggyslavie, o niej mówię. Sądzę, że przy takich rozdzielczościach, jakie mamy w H3 trudno będzie odróżnić kobietę na pająku od kobiety-pająka. :P |
Nephretes |
Dalej udając, że niczego wcześniej nie wstawiałem przydałoby się zrehabilitować. Stwierdziłem, że jednostka będzie bardziej czytelna jeśli pójdę w humanoidalną stronę: Swoją drogą zaczyna mnie ta rozdzielczość frustrować, gdyż ogranicza moje dziubalstwo. |
Lyokoheros |
Wygląda nieźle, ale jednak wzorem oryginalnych jednostek piersi zakryłbym czymś w rodzaju "naturalnego stanika"(z sierści/skóry(ale takiej jak na odwłoku lub tułowiu)) lub ewentualnie pancerzem. A i mam wrażenie, że ten wystający z tyłu kolec wygląda dziwnie(przynajmniej gdy jednostka jest pokazana bokiem). Po za tym świetnie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel