Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 108 - 109 - 110 ... 142 - 143 - 144 | |
Kammer |
A mi to wygląda na jakiś bazaltowy obelisk. I prośba do Hobbita (i Tritha, jeśli działa) - weź(cie) poprawiaj(cie) znaki interpunkcyjne w postach, bo, na przykład, kilka ostatnich to istne potworki... |
J. M. Sower |
Mi się to tło podoba, ale ten księżyc jakoś mi przeszkadza. Wydaje mi się, że lepiej by było bez niego. No chyba, że jego dokładniejsze wykonanie poprawiło by efekt. To w prawym górnym rogu to góra lecz przesunięta zbytnio poza ekran miasta. Proponuję ustawić ją bardziej na środku ekranu tak jak to było wcześniej, dzięki czemu całość będzie mniej monotonna. Swoją drogą to naszła mnie myśl aby zamiast jednolitego terenu w kolorze brązowym zrobić teren z brązowym piaskiem i szarymi skałami. Może zrobię projekt aby pokazać o co mi chodzi. Edit: Szybki szkic z szarymi skałami i nieco poprawionym księżycem: |
Warmonger |
Bardzo mi się podoba. Jest kontrast, jest i spójność. Jednak skałą po prawej zdecydowanie nie pasuje - nie wiadomo, co to jest. Albo usunąć, albo zrobić z niej konkretną górę |
J. M. Sower |
Teraz trochę bardziej dopieszczony projekt: |
AmiDaDeer |
Jest ładnie. Tylko... woda za bardzo się świeci. Ale to już chyba Witchking musiałby poprawić. Za jakiś czas zrobię projekt rozmieszczenia budynków. |
J. M. Sower |
Kolejna wersja (poprawiłem ziemię nad skałami i jeziorko, ale to drugie i tak Witch musi w 3D przygotować): |
mr_R |
Zastanawiam się czy ustawienie tej góry pod kątem nie dałoby lepszego efektu? |
Tarnoob |
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem i to polskie Forge wygląda coraz lepiej, mimo że pierwsze wersje ekranu wydawały się sporo gorsze od wersji NWC czy HotA. Zmieniłbym tylko ostatnie szczegóły: – ta budowla między kuźnią a siedliskiem pyro (tym wielkim kotłem) jest kompletnie niewidoczna i ściśnięta. Można by ją przestawić – np. zaraz obok przy rozwidleniu torów, na pierwszym planie przed targowiskiem czy blisko zamku, bo tam jest trochę miejsca. – oświetlenie mogłoby być bardziej konsekwentne. Rozumiem, że unikacie białej monotonii, a np. w kuźni pasuje zółte światło wielkich sodowych lamp albo żywego ognia – ale pojedyncze baraki niech będą białe lub niebieskawe, a może nawet zielonkawe, bo dalej sprawiają wrażenie „gluta z lampek choinkowych” z poprzednich wersji – Księżyc dodałby fantastycznego, mrocznego klimatu, zwłaszcza zaćmiony, a najlepiej – jego ciemna strona, ta niewidoczna z Ziemi, lub coś podobnego. Zobaczcie, że Księżyc byłby naturalnym tłem dla dymu z kominów kuźni, który jest kompletnie niewidoczny na nocnym tle. EDIT: Widać, że zrezygnowaliście z pasa startowego, siedliska tanków i siedliska cyberzombie. Odbiega to od oryginalnego Forge, ale może to nawet lepiej, jeśli chcecie utrzymać klimat 'space fantasy’, a nie brudnej drugowojennej fabryki. Cel uważam za osiągnięty. |
witchking |
Kilka moich uwag: Opisy odnoszą się do konkretnych numerów zaznaczonych na grafice. 1. Ta skała bardzo mi się podoba. Myślę, że tak może zostać. 2. Księżyc zdecydowanie na plus. 3. Wyszła ładnie, ale trzeba by ją odsunąć w głąb ekranu. Przy obecnym ekranie zajmuje bardzo dużo cennego miejsca. Po prawej stronie będą budynki raczej duże (zamek, piramidka) które mocno zajmą tamta okolice. 4. Te skały moim zdaniem wyglądają mało naturalnie. Wydają mi się dorysowane. |
J. M. Sower |
Postarałem się dostosować do uwag. Mam nadzieję, że teraz wygląda lepiej. |
MinosKing |
@ J. M. Sower zdecydowanie wygląda to lepiej, ale co do tej góry w prawym górnym rogu nie wiem czy aby nadal nie zajmuje ona za dużo miejsca? Które w przyszłości mogło by być wypełnione Zamkiem, fosą i innymi obiektami które dało by się radę w tym miejscu umieścić. |
Warmonger |
Tło pozostaje tylko tłem. Radziłbym najpierw rozmieścić budynki, a potem przyciąć tło tak, żeby pasowało. |
AmiDaDeer |
Ustawiłbym pod tą górą wzniesienie, na którym można byłoby ustawić fort. Jakiś taki płaski pagórek. |
witchking |
Płaski pagórek i owszem, ale takie elementy trzeba umieszczać równocześnie z ustawianiem budynków. W przeciwnym razie tak jak ostatnio będzie problem by to sensownie rozmieścić. Skarpę przy wodzie urozmaicił bym o jakieś półki skalne, ale to też proponuje zrobić przy okazji rozmieszczania budynków. |
J. M. Sower |
Takie moje dłubanko z budynkami: |
Tarnoob |
Świetnie to wygląda. Tak trzymać. Ładnie rozwiązałeś sprawę dymu – nie jest podświetlony przez księżyc (specjalnie z małej, bo to nie ten nasz ziemski :-P), tylko przez światło ratusza. :-) Powodzenia Wam życzę i faktycznie możecie stworzyć miasto, które spotka się z większą sympatią fanów niż oryginalne Forge. To miasto nie będzie wielką rażąco futurystyczną fabryką, tylko właśnie kuźnią, z wielkimi piecami, które nie rażą, bo człowiek je miał już od prehistorii. Jednocześnie nie będzie śmiesznym, drewnianym steampunkiem niepasującym do fabuły – bo te tajemnicze, szare budynki (ni to z kamienia, ni to z metalu, ni to z betonu) będą kryć broń Starożytnych. :3 Miodzio! |
Warmonger |
Jest bardzo dobrze, klasycznie i elegancko. Czyżby pomysł z torami kolejowymi został porzucony? |
Drwal |
No wygląda to elegancko. Budynki są świetnie dopasowane, ogromny postęp w stosunku do starej wersji. Jest ład, skład, nie jest tłoczno jak na bazarze (chociaż zobaczymy jak będzie przy wszystkich budynkach). Osobiście widząc to, zrezygnowałbym z tych baraków/domków co były poprzednio. Tory kolejowe chyba też są zbędne. Burzyły one faktycznie pierwotny klimat Forge. "Jeziorko" na środku to również dobry pomysł. Nie ma się do czego przyczepić. :) |
bRyland |
Jako miłośnik kolei z miłą chęcią zobaczyłbym wersję z torami w śladzie ścieżek wyznaczonych na tym ekranie miasta... :) Od choćby tak dla porównania. Ale ogólnie rzecz ujmując jest świetnie |
mitlandy |
Cudowne... ale mam kilka zastrzeżeń: 1: Wstawiłeś mało budynków a już nie ma miejsca. 2:Podoba mi się zamek, ustawienie kuźni itd. 3:Niektóre budynki są małe... 4:Drózka za jasna ale wiem, że to dopiero koncept. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 108 - 109 - 110 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel