Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: [OGÓLNY] Ostatni bal
komnata: Nieznane Opowieści
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15

Field PW
16 lutego 2009, 13:46
Nivelus - primo: zerknij jeszcze raz na umiejętności i rozwiń postać. Rozumiem, że nie rzucasz zaklęć?
Tak, jestem mistrzem gry.
I na umiejętności możesz wydać max. 5 pkt, więc lepiej podaj, ile wydałeś.

Field PW
16 lutego 2009, 18:34
Chyba coś pominąłem (pomijając jeszcze fakt, że nie czytacie uważnie tego, co mówiłem - tylko Hobbit raczył napisać języki, jakim włada bohater, a i tak tylko jeden :P).

PRIMO: Gra RPG to nie cRPG - czyli przydałaby się porządna historia postaci (chyba czytaliście te nasze wypociny na sesji prowadzonej przez Craga). Właściwie to ona jest OBOWIĄZKOWA.
SECUNDO: Umiejętności wykupujecie również za punkty. Podobnie rasowe (CZYTAĆ!!!) Wniosek: to, co np. zrobił Hobbit, się totalnie nie kwalifikuje, bo 20 punktów wywaliłeś na cechy, natomiast umiejętności sobie zrobiłeś 3 oprócz języka i rasowej, co oznacza, że nawet, jeśli Maczuga, Kolczuga i Uniki są po 1 (czego, oczywiście, konsekwentnie nie zaznaczacie), to o 5 punktów za dużo wydałeś.
TERTIO: W ciągu godziny dostaniecie przykład porządnie skonstruowanej postaci - zapoznajcie się z nią i weźcie to pod uwagę.
QUARTO: Nivelus, na Boga, od kiedy elfy mają ciemną skórę? Toż to nie Jadame :/

Hobbicus PW
16 lutego 2009, 19:18
Cytat:
I pamiętajcie, że zamek Loretty to nie Hogwart. Nie ma zaproszenia ot tak :P
Czyli moje wytłumaczenie pasuje, czy nie? Po co miałbym się wbijać na takie przyjęcie? Jak zaprosili, to wchodzę. :P

Field PW
16 lutego 2009, 19:21
Hobbit...
...albo dostajesz zaproszenie, bo jesteś jakimś jej znajomym arystokratą (totalna łatwizna) albo np. Loretta ma coś, co Cię interesuje (jakiś miecz, którego nie chce dać) i w związku z tym podszywasz się za kogoś innego, włamujesz się od kuchni.

Poza tym ok. Już w normie, choć skąpo, ale i tyle niech będzie :P

Alamar PW
17 lutego 2009, 08:35
Ktoś tu chyba zapomniał wspomnieć o ekwipunku - chyba goli nie przychodzicie na bal?

Hobbicus PW
17 lutego 2009, 16:50
A czy ekwipunek nie powinien być definiowany przez Mistrza Gry, a nie przez nas? Tak by było chyba najsprawiedliwiej.

Field PW
17 lutego 2009, 16:54
Specjalna komisja to omówi i poda informacje :P

Nivelus PW
20 lutego 2009, 05:20
Mam do was pytanie (do Alamara, Dambibiego, Solmyra i xalexcienta (czy jak mu tam)) czemu odejmujecie pk skoro nie mozna?

Field PW
20 lutego 2009, 09:30
A kto powiedział, że nie?
Oni znają mechanikę M&M na wylot, a przecież na niej opiera się ten cały majdan. Tam można odjąć punkty, by zyskać więcej.

Alamar PW
20 lutego 2009, 10:02
Albo mam kłopoty z liczeniem, ale to innych dotyczy :P
Qui:
Siła 13
Inteligencja 13
Osobowość 19
Wytrzymałość 13 +1
Celność 7
Szybkość 19 +2
Szczęście 7

(+3)

BROŃ:
Sztylet 1 (+1)

WALKA I ZRĘCZNOŚĆ:
Uniki 2 (+3)
Rozbrajanie pułapek i otwieranie zamków 2 (+3)

UMYSŁ
Medytacja 1 (+1)
Identyfikacja przedmiotów 2 (+3)
Percepcja 2 (+3)

MAGIA:
Magia ziemi 2 - magiczna strzała, oszołomienie (+3)

UMIEJĘTNOŚCI RASOWE
Drenaż dusz (+2)
razem 22 punkty

Nivelus:
Siła 13 (+2)

Inteligencja 13 (+1)

Osobowość 13 (-10)

Wytrzymałość 13

Celność 13 (-1)

Szybkość 13 (-3)

Szczęście 13 (-2)
nawet nie podejmuję się tego obliczać, dalej też nie lepiej

xelacient:
Siła 13 + 2
Inteligencja 13 + 3
Osobowość 13 + 3
Wytrzymałość 13 + 2
Celność 13
Szybkość 13 + 2
Szczęście 7 -6

(+6)

BROŃ:
Kij 1 (+1)

WALKA I ZRĘCZNOŚĆ:
Uniki 2 (+3)
Walka wręcz 2 (+3)
Kulturystyka 2 (+3)

UMYSŁ
Medytacja 1 (+1)
Percepcja 1 (+1)
Lingwistyka 2 (+3)

MAGIA:
Magia ciała 1 - Leczenie (+1)

UMIEJĘTNOŚCI RASOWE
Ten obcy (+2)
razem 24 punkty

dambibi:
Siła 13
Inteligencja 13 +2
Osobowość 13 +1
Wytrzymałość 13
Celność 13 +1
Szybkość 13+2
Szczęście 13 +3

(+9)

ZBROJA
skórzana 2 (+3)

BROŃ:
kij 2 (+3)

WALKA I ZRĘCZNOŚĆ:
uniki 2 (+3)

UMYSŁ
percepcja 1 (+1)

MAGIA:
Magia powietrza : iskry 1 (+1)
Magia ziemi:oszołomienie 1 (+1)

UMIEJĘTNOŚCI RASOWE
Weteran 2 (+2)
razem 23 punkty

U reszty się zgadza.

Nivelus PW
20 lutego 2009, 11:37
Cytat:
nawet nie podejmuję się tego obliczać, dalej też nie lepiej

oco ci chodzi Alku? przeciez F!eld mowil ze mozna odejmowac pk!

EDIT: ale ja odejmowalem do 3! :P a jak nie to jakie jest ograniczenie?

Qui PW
20 lutego 2009, 11:51
Alamar: umiejętność rasowa nie korzysta z tych 20 punktów. Chyba. W każdym razie nie według postaci przykładowej. Tak czy inaczej, jeszcze coś pozmieniam.

Alamar PW
20 lutego 2009, 12:16
Cytat:
UMIEJĘTNOŚCI RASOWE SĄ OBOWIĄZKOWE. Bohater musi wybrać jedną z nich, kosztuje ona 2 punkty i nie ulega podwyższaniu. Są to cechy wrodzone.
I masz przy postaci przykładowej podane, że na umiejętność rasową wydano 2 punkty.

@Nivelus
SPŁOŃ!!! Uwielbiam zapach pieczonych kości o poranku.
Cechy minimalne ludzia (und wampira) to "dziewiątki" - innymi słowy nie można sobie obniżyć czegokolwiek do 1 czy zera. Istnieje dolna granica odejmowania statystyk i jakoś reszta potrafiła zachować zdrowy rozsądek, nawet o takiej granicy nie wiedząc.
Tylko jedna osoba tworzy tu munchkina (jak to niektórzy określają).

Field PW
20 lutego 2009, 13:47
Alamar ma rację, weźcie to trochę pod uwagę.
Plus jeszcze jedno: zrobię porządek dziś albo jutro w tym temacie, bo się robi bajzel.

Qui PW
20 lutego 2009, 14:06
f!eld:
(Zostało 10 punktów - teraz idziemy w cechy)

BROŃ:
Kij 2 (3)

WALKA I ZRĘCZNOŚĆ:
Uniki 1 (1)

UMYSŁ
Medytacja 2 (3)
Identyfikacja potworów 1 (1)
Język: lan 4
Język: lanenroth 2
(Na język nie wydajemy punktów)

MAGIA:
Magia ciała 1 - Leczenie (1)
Magia powietrza 1 - Magiczne oko (1)

(Teraz idziemy do tematu o magii i wybieramy zaklęcia - po jednym na początek - im więcej punktów wydamy, tym więcej pierwszopoziomowych czarów, tzn. 2 pkt - 2 czary etc.)

UMIEJĘTNOŚCI RASOWE
Pamięć o przodkach 2

W postaci przykładowej jest 10 pkt zużyte na cechy, 10 na umiejętności, a umiejętność "rasowa" zżera kolejne 2... więc make up your mind, MG(s).

f!eldf!eld
Cytat:
(Zostało 10 punktów - teraz idziemy w cechy)

BROŃ:
Kij 2

WALKA I ZRĘCZNOŚĆ:
Uniki 1

UMYSŁ
Medytacja 2
Identyfikacja potworów 1
Język: lan 4
Język: lanenroth 2
(Na język nie wydajemy punktów)

MAGIA:
Magia ciała 1 - Leczenie
Magia powietrza 1 - Magiczne oko

U mnie jest 8 + na umiejętność rasową. Nie wiem, jak to zrobiłeś :P

Xelacient PW
20 lutego 2009, 16:55
Jeśli chodzi o przepakowanie mojej postaci to zgadzam się z Alamarem.
Mam nadzieję, że po korekcie wszystko jest w porządku.
Po prostu (jak zwykle ;P) źle zrozumiałem informację.
F1eld:
Przy czym pamiętajcie, że 1 pkt w NORMALNEJ umiejętności kosztuje 1 pkt, kolejny poziom - tyle, ile wynosi jego wartość (np. 2 pkt kosztują 2 etc.)
Co zrozumiałem jako 2 punkty w umiejętności = 2punkty, a nie 2 punkty w umiejętności = 3 punkty.

f!eldf!eldDobrze zrozumiałeś.

Qui PW
20 lutego 2009, 18:40
f!eld, FFS, albo ja czegoś nie rozumiem, albo Ty...

Mechanika MM:
1 poziom - 1 punkt
2 poziom - 2 punkty
czyli w sumie za wejście na pierwszy poziom 1 punkt, na drugi 3 punkty, na trzeci 6 punktów, itd. true/false? Czy od tego odszedłeś?

Field PW
20 lutego 2009, 19:08
Odszedłem. Przyznaję, wolę mechanikę obecną, opartą na Deadlands.

dambibi PW
20 lutego 2009, 19:08
To ja już sam nie wiem.

Chyba tak ma być
Broń
kij 1 poziom 1 punkt
2 poziom 2 p(razem 3)
3 poziom 3 p(razem 6)
4 poziom 4 p(razem 10)
itd?

czy każdy kosztuje 1 p
1 p 1
2 p 1(razem 2)
3 p 1(razem 3)
itd?

Field PW
20 lutego 2009, 19:42
Opcja 2.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15
temat: [OGÓLNY] Ostatni bal

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel