Witaj Nieznajomy!
|
temat: Wasze pomysły komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Dru |
Jak sam tytuł wskazuje możecie przedstawiać tutaj wasze pomysły do następnej wersji Equilibris:). |
Trang Oul |
Ja mam pomysł, żeby zrobić Equilibrisa PO POLSKU. |
Acid Dragon |
Zobaczymy - dwa maile już poszly do Eq Teamu z ofertą tłumaczenia, nie licząc wcześniejszych, wysyłanych przez JB. Na razie nikt nie pofatygował się z przesłaniem odpowiednich tekstów.... :/ |
Trang Oul |
Ja się zastanawiam, dlaczego Equilibris robi niemal wszystko po angielsku, nawet jeśli się ma H4 po polsku. To, co nie jest zmieniane (np. nazwy jednostek, czarów, budynków), powinno pozostać po polsku. A jeżeli chodzi o coś zupełnie nowego, to chciałbym zobaczyć w nowej wersji jednostki. Zwłaszcza te najważniejsze, czyli enty, strzelców, lisze, bazyliszki, jaszczury, demony (porządne i nie w nekropolii!) i oczywiście (znacznie) więcej smoków. Wiem, że Equilibris Team pracuje nad Gorgoną i Pajęczym golemem. |
Acid Dragon |
Co do nazw, to podejrzewam, że chodzi o ogólne pliki txt z nazwami, podobnie jak w wypadku HoMM3. Nie można jedynie do danego pliku 'dopisać' nowych nazw (well.... właściwie to można, ale nie wiedzieć czemu, nikt z tego z jakichś bliżej nieznanych mi przyczyn technicznych nie korzysta)- można go jedynie zastąpić nowym plikiem, z zarówno starymi, jak i nowymi nazwami, a Eq Team najwyraźniej jak na razie nie ma plików PL i najwyraźniej chyba nie jest nimi zainteresowany :P. Co do jednostek, to w przeciwieństwie do WoGa, największym problemem nie są same animacje (choć to też ogromna trudność), ale brak technicznej możliwości dodania ich do gry... |
Trang Oul |
A czy wiedzą już, jak dodawać czary? Chciałbym zobaczyć ochronę przed Mocą (Ład), grupową ochronę przed Mocą (Ład) i Poświęcenie (Życie, bohater ginie, a jego pozostałe życie i mana jest rozdzielane na resztę armii) |
Acid Dragon |
"Nowe" czary już dodali - ale tylko te, które były już w grze, tylko z jakichś powodów były "zablokowane". Tak zupełnie nowych czarów też dodawać nie mogą.... |
Trang Oul |
Po co do tłumaczenia jacyś tłumacze, skoro wystarczy skopiować tekst pliku polskiego i zastąpić ten z angielskiego. Wszystko jest w plikach gry. |
Acid Dragon |
Chyba nie rozumiesz. Equilibris dodaje do gry kilka nowych elementów i nowych TEKSTÃW. te teksty zapisane są w plikach gry. W jednym pliku mogą znajdować się zarówno poprzednie teksty, jak i nowe teksty. Dlatego też, zastąpienie o którym mówisz jednocześnie pozbawiłoby gry nowych tekstów z Eq. Tłumacze są własnie potrzebni do przetłumaczenia tych nowych tekstów. Wtedy będzie można dodać jeszcze nowsze pliki tekstowe - zawierające zarówno poprzednie, polskie nazwy, jak i nowe - przetłumaczone z Eq. |
Trang Oul |
Ale mi chodziło o zastąpienie angielskiej części tekstu skopiowaną z polskiego pliku tekstowego. Teksty polskie są w pliku Heroes IV\data\text.h4r , a angielskie w equi.h4r. Można je wypakować programem Resource Explorer. Niestety, nie można skopiować całego tekstu, bo pomiędzy poszczególnymi tekstami np. nazwami i opisami budynków są litery albo inne znaki (np. $ Daje dodatkowe 10% złota tygodniowo.). Są one różne w plikach angielskich i polskich. Z przetłumaczeniem byłoby dużo roboty. |
Acid Dragon |
Wydaję mi się, że to akurat nie problem. Wystarczyłoby wpisać polskie teksty w angielski format.... Z drugiej strony mogę się mylić... |
Trang Oul |
Dlaczego czar Trucizna można rzucić na żywe jednostki Śmierci, a Zarazę nie? W nowym Equilibrisie powinno to zostać zmienione. Chciałbym też, żeby jednostki odporne na jakiś żywioł (np. ogień) stały się podatne na przeciwny. Mogłoby to być 200% obrażeń od czarów przeciwnego żywiołu i 150% obrażeń od ataków opartych na przeciwnym żywiole. |
Trang Oul |
Mógłbym spróbować spolszczyć Equilibrisa "po swojemu", ale nie wiem jak dodać zmienione pliki z powrotem do plików .h4r. |
Acid Dragon |
Ja też nie ;). Za tydzień spróbuję raz jeszcze skontaktować się z Eq Teamem - wspomnę, że jest jeszcze jeden chętny do tłumaczenia. |
Trang Oul |
Czy można dodawać umiejętności drugorzędne? Możnaby dodać umiejętność niemagiczną, aby była równowaga między Mocą a Magią. |
Acid Dragon |
Nie, niestety nie można. |
Trang Oul |
Czy WoGóle ktoś zaczął robić spolszczenie? |
Acid Dragon |
Spokojnie, nie pali się :P. Spolszczenie i tak ujrzy światło dzienne dopiero przy następnej wersji Eq, a na to na razie się nie zanosi. |
vinius |
A ja mam pytanie: czy wiesz, Acidzie, jak postępuja prace nad Gorgoną i Spider Golemem? Czy są w realizacji jakieś inne, nowe jednostki? PS. super, że forum znów działa. Ale przepadło tyle postów, że załamać się idzie ;( . Może się da to odzyskać... Tak, czy siak, wszystkie dyskusje na temat KB szlag trafił. |
Dru |
Może to ja odpowiem na to pytanie, gdyżto ja jestem odpowiedzialny za dział EQ i to do mnie proszę kierować pytania, a nie zawracał tym Acida który po pierwsze nie ma czasu po drugie nie jest odpowiedzialny za to komnatę a po trzecie nie lubi EQ :P Więc prace nad Gorgoną i pająkiem jak i z samym pomysłem dodawania stworzeń stoją w miejscu. Ponieważ na razie autorzy EQ nie potrafią dodać jednostek bez znajomości kodu gry. Ostatnia dyskusja na temat dodawania stworzeń zakonczyła się na zmianie nazwy MegaDragona na ArchDragona oraz zmienienia parametrów jednostki. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Wasze pomysły | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel