Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Wasze pomysły
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Dru PW
24 grudnia 2004, 11:51
Jak sam tytuł wskazuje możecie przedstawiać tutaj wasze pomysły do następnej wersji Equilibris:).

Trang Oul PW
4 kwietnia 2005, 07:49
Ja mam pomysł, żeby zrobić Equilibrisa PO POLSKU.

Acid Dragon PW
4 kwietnia 2005, 12:06
Zobaczymy - dwa maile już poszly do Eq Teamu z ofertą tłumaczenia, nie licząc wcześniejszych, wysyłanych przez JB. Na razie nikt nie pofatygował się z przesłaniem odpowiednich tekstów.... :/

Trang Oul PW
5 kwietnia 2005, 20:01
Ja się zastanawiam, dlaczego Equilibris robi niemal wszystko po angielsku, nawet jeśli się ma H4 po polsku. To, co nie jest zmieniane (np. nazwy jednostek, czarów, budynków), powinno pozostać po polsku.

A jeżeli chodzi o coś zupełnie nowego, to chciałbym zobaczyć w nowej wersji jednostki. Zwłaszcza te najważniejsze, czyli enty, strzelców, lisze, bazyliszki, jaszczury, demony (porządne i nie w nekropolii!) i oczywiście (znacznie) więcej smoków. Wiem, że Equilibris Team pracuje nad Gorgoną i Pajęczym golemem.

Acid Dragon PW
6 kwietnia 2005, 17:56
Co do nazw, to podejrzewam, że chodzi o ogólne pliki txt z nazwami, podobnie jak w wypadku HoMM3. Nie można jedynie do danego pliku 'dopisać' nowych nazw (well.... właściwie to można, ale nie wiedzieć czemu, nikt z tego z jakichś bliżej nieznanych mi przyczyn technicznych nie korzysta)- można go jedynie zastąpić nowym plikiem, z zarówno starymi, jak i nowymi nazwami, a Eq Team najwyraźniej jak na razie nie ma plików PL i najwyraźniej chyba nie jest nimi zainteresowany :P.

Co do jednostek, to w przeciwieństwie do WoGa, największym problemem nie są same animacje (choć to też ogromna trudność), ale brak technicznej możliwości dodania ich do gry...

Trang Oul PW
6 kwietnia 2005, 20:21
A czy wiedzą już, jak dodawać czary? Chciałbym zobaczyć ochronę przed Mocą (Ład), grupową ochronę przed Mocą (Ład) i Poświęcenie (Życie, bohater ginie, a jego pozostałe życie i mana jest rozdzielane na resztę armii)

Acid Dragon PW
6 kwietnia 2005, 20:30
"Nowe" czary już dodali - ale tylko te, które były już w grze, tylko z jakichś powodów były "zablokowane". Tak zupełnie nowych czarów też dodawać nie mogą....

Trang Oul PW
8 kwietnia 2005, 19:38
Po co do tłumaczenia jacyś tłumacze, skoro wystarczy skopiować tekst pliku polskiego i zastąpić ten z angielskiego. Wszystko jest w plikach gry.

Acid Dragon PW
8 kwietnia 2005, 21:37
Chyba nie rozumiesz.

Equilibris dodaje do gry kilka nowych elementów i nowych TEKSTÓW. te teksty zapisane są w plikach gry. W jednym pliku mogą znajdować się zarówno poprzednie teksty, jak i nowe teksty. Dlatego też, zastąpienie o którym mówisz jednocześnie pozbawiłoby gry nowych tekstów z Eq. Tłumacze są własnie potrzebni do przetłumaczenia tych nowych tekstów. Wtedy będzie można dodać jeszcze nowsze pliki tekstowe - zawierające zarówno poprzednie, polskie nazwy, jak i nowe - przetłumaczone z Eq.

Trang Oul PW
9 kwietnia 2005, 06:35
Ale mi chodziło o zastąpienie angielskiej części tekstu skopiowaną z polskiego pliku tekstowego. Teksty polskie są w pliku Heroes IV\data\text.h4r , a angielskie w equi.h4r. Można je wypakować programem Resource Explorer. Niestety, nie można skopiować całego tekstu, bo pomiędzy poszczególnymi tekstami np. nazwami i opisami budynków są litery albo inne znaki (np. $ Daje dodatkowe 10% złota tygodniowo.). Są one różne w plikach angielskich i polskich. Z przetłumaczeniem byłoby dużo roboty.

Acid Dragon PW
9 kwietnia 2005, 08:48
Wydaję mi się, że to akurat nie problem. Wystarczyłoby wpisać polskie teksty w angielski format.... Z drugiej strony mogę się mylić...

Trang Oul PW
9 kwietnia 2005, 18:11
Dlaczego czar Trucizna można rzucić na żywe jednostki Śmierci, a Zarazę nie?
W nowym Equilibrisie powinno to zostać zmienione.
Chciałbym też, żeby jednostki odporne na jakiś żywioł (np. ogień) stały się podatne na przeciwny. Mogłoby to być 200% obrażeń od czarów przeciwnego żywiołu i 150% obrażeń od ataków opartych na przeciwnym żywiole.

Trang Oul PW
10 kwietnia 2005, 18:56
Mógłbym spróbować spolszczyć Equilibrisa "po swojemu", ale nie wiem jak dodać zmienione pliki z powrotem do plików .h4r.

Acid Dragon PW
10 kwietnia 2005, 19:41
Ja też nie ;).
Za tydzień spróbuję raz jeszcze skontaktować się z Eq Teamem - wspomnę, że jest jeszcze jeden chętny do tłumaczenia.

Trang Oul PW
25 kwietnia 2005, 14:41
Czy można dodawać umiejętności drugorzędne? Możnaby dodać umiejętność niemagiczną, aby była równowaga między Mocą a Magią.

Acid Dragon PW
25 kwietnia 2005, 15:22
Nie, niestety nie można.

Trang Oul PW
4 lipca 2005, 19:02
Czy WoGóle ktoś zaczął robić spolszczenie?

Acid Dragon PW
4 lipca 2005, 21:30
Spokojnie, nie pali się :P. Spolszczenie i tak ujrzy światło dzienne dopiero przy następnej wersji Eq, a na to na razie się nie zanosi.

vinius PW
25 grudnia 2005, 12:22
A ja mam pytanie:
czy wiesz, Acidzie, jak postępuja prace nad Gorgoną i Spider Golemem? Czy są w realizacji jakieś inne, nowe jednostki?

PS. super, że forum znów działa. Ale przepadło tyle postów, że załamać się idzie ;( . Może się da to odzyskać... Tak, czy siak, wszystkie dyskusje na temat KB szlag trafił.

Dru PW
25 grudnia 2005, 13:19
Może to ja odpowiem na to pytanie, gdyżto ja jestem odpowiedzialny za dział EQ i to do mnie proszę kierować pytania, a nie zawracał tym Acida który po pierwsze nie ma czasu po drugie nie jest odpowiedzialny za to komnatę a po trzecie nie lubi EQ :P

Więc prace nad Gorgoną i pająkiem jak i z samym pomysłem dodawania stworzeń stoją w miejscu. Ponieważ na razie autorzy EQ nie potrafią dodać jednostek bez znajomości kodu gry. Ostatnia dyskusja na temat dodawania stworzeń zakonczyła się na zmianie nazwy MegaDragona na ArchDragona oraz zmienienia parametrów jednostki.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Wasze pomysły

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel