Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Różne pytania o różne grafiki (sic)
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Hobbicus PW
29 sierpnia 2007, 16:03
Chciałbym ten temat założyć, bowiem nie znalazłem żadnego innego, który by pasował, a chcę (i pewnie nie tylko ja) zadać jedno (na razie :P) pytanie o pewien plik DEF.
Mianowicie - szukałem w każdym pliku LOD, jednak nie mogę znaleźć - jak się nazywa (i gdzie jest :P) plik DEF odpowiedzialny za portrety bohaterów? Z góry dziękuję.

Trang Oul PW
29 sierpnia 2007, 18:12
h3bitmap.lod, od HPL000EL.pcx do HPSRAND6.pcx.

Hobbicus PW
29 sierpnia 2007, 21:01
PCX-y? Pamiętam, że to było w DEFie, bo kiedyś to wyciągałem, ale nie pamiętam skąd, ale dzięki.

Nemomon PW
29 sierpnia 2007, 21:19
Dodam zbędnego posta, niemniej jak daleko pamiętam, to .pcx, to grafiki a .def, to animacje. Ale ja się na tym nie znam.....

Trang Oul PW
29 sierpnia 2007, 21:37
W defie są portrety jednostek.

Hobbicus PW
30 sierpnia 2007, 15:22
W DEFach w ogóle są (m.in.) grafiki "portretowate" (portrety jednostek, specjalności, umiejętności drugorzędne itp.).

sadziom PW
31 sierpnia 2007, 09:51
czy te pliki które można obejrzeć w resedit można zapisać na dysku jako obrazek?

Valmir PW
31 sierpnia 2007, 10:18
Dobra a ja mam takie pytanie jak się nazywa plik z zaklęciem oplątanie?
Sadziom można poszukaj sobie na forum jak to zrobić.
Polecam Poradnik twórcy jednostek ENG

sadziom PW
31 sierpnia 2007, 10:36
fajny poradnik musze se ściągnąć z neta ten defviev

Trang Oul PW
31 sierpnia 2007, 12:18
SP02_.def albo SP10_.def (tu są wszystkie efekty, których nie ma w księdze zaklęć).

KUBA11 PW
24 września 2007, 07:04
Ej wiecie może w jakim pliku są klatki animacji jednostek z homm3?

Altair PW
24 września 2007, 11:33
W plikach def.

KUBA11 PW
24 września 2007, 14:50
no wiem ale jak instaluje Hirka 3 to nie mogę znaleźć nigdzie klatek animacji. Pomocy! Chodzi mi o folder.

Altair PW
24 września 2007, 15:00
W skrócie:
- W folderze Data z zainstalowaną grą H3 są pliki z rozszerzeniem .lod
- W pliku h3sprite.lod są animacje jednostek w postaci plików def.
- Aby wydobyć defy z .lod potrzebny jest program Resedit
- Aby wydobyć klatki z defu potrzebny jest program Defview.
- Programy te są dostępne w skarbcu Kwasowej Groty.

KUBA11 PW
24 września 2007, 20:11
No i o to chodziło dzięki stary!:P


Ale mam jeszcze jeden problem bo mam już klatki ale jak je przenieść do painta?

Hobbicus PW
24 września 2007, 21:25
Jeżeli chodziło ci o klatki w pliku DEF, to wystarczy DefViewer - użyj opcji "Zapisz jako" i wybierz opcję "Zapisz wszystkie" (powinno ci zapisać w "BMP-ach").

KUBA11 PW
25 września 2007, 15:48
A jest polska wersja?Znacie jakiś link, bo na Google nie znalazłem

Cichy PW
25 września 2007, 15:55
Po prostu się rozejrzyj...

Cristopher PW
10 listopada 2007, 17:33
Mam kilka pytań:
1. Czym i jak otworzyć i modyfikować pliki .wog
2. Jak modifikować pliki .lod
3. Jak działa instalator .wog, i gdzie są listy plikow do zainstalowania
4. Czy można dostać kod źródłowy WoG i Heroes III
5. Co jest w plikach .msk towarzyszących plikom .def, i jak je otworzyć
6. Jak można tworzyć pliki .lod

Altair PW
10 listopada 2007, 17:43
Mam kilka odpowiedzi:

1. Win rarem (Do modyfikacji potrzeba jakieś jego starszej wersji)
2. Programem Simple lod, który znajduję się na nowej oficjalnej stronie WoGa
3. Listy plików są oczywiście txt znajdującym się w pliku .wog
4. To już pytanie do Ubisoftu.
5. To są pliki z informacjami o obiektach. Można je tworzyć za pomocą DefTool.
6. Nie można. Można tylko dodawać do nich inne pliki.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: [H3/różne] Różne pytania o różne grafiki (sic)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel