Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Różne pytania o różne grafiki (sic) komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
AmiDaDeer |
Chciałbym ten temat założyć, bowiem nie znalazłem żadnego innego, który by pasował, a chcę (i pewnie nie tylko ja) zadać jedno (na razie :P) pytanie o pewien plik DEF. Mianowicie - szukałem w każdym pliku LOD, jednak nie mogę znaleźć - jak się nazywa (i gdzie jest :P) plik DEF odpowiedzialny za portrety bohaterów? Z góry dziękuję. |
Trang Oul |
h3bitmap.lod, od HPL000EL.pcx do HPSRAND6.pcx. |
AmiDaDeer |
PCX-y? Pamiętam, że to było w DEFie, bo kiedyś to wyciągałem, ale nie pamiętam skąd, ale dzięki. |
Nemomon |
Dodam zbędnego posta, niemniej jak daleko pamiętam, to .pcx, to grafiki a .def, to animacje. Ale ja się na tym nie znam..... |
Trang Oul |
W defie są portrety jednostek. |
AmiDaDeer |
W DEFach w ogóle są (m.in.) grafiki "portretowate" (portrety jednostek, specjalności, umiejętności drugorzędne itp.). |
sadziom |
czy te pliki które można obejrzeć w resedit można zapisać na dysku jako obrazek? |
Valmir |
Dobra a ja mam takie pytanie jak się nazywa plik z zaklęciem oplątanie? Sadziom można poszukaj sobie na forum jak to zrobić. Polecam Poradnik twórcy jednostek ENG |
sadziom |
fajny poradnik musze se ściągnąć z neta ten defviev |
Trang Oul |
SP02_.def albo SP10_.def (tu są wszystkie efekty, których nie ma w księdze zaklęć). |
KUBA11 |
Ej wiecie może w jakim pliku są klatki animacji jednostek z homm3? |
Altair |
W plikach def. |
KUBA11 |
no wiem ale jak instaluje Hirka 3 to nie mogę znaleźć nigdzie klatek animacji. Pomocy! Chodzi mi o folder. |
Altair |
W skrócie: - W folderze Data z zainstalowaną grą H3 są pliki z rozszerzeniem .lod - W pliku h3sprite.lod są animacje jednostek w postaci plików def. - Aby wydobyć defy z .lod potrzebny jest program Resedit - Aby wydobyć klatki z defu potrzebny jest program Defview. - Programy te są dostępne w skarbcu Kwasowej Groty. |
KUBA11 |
No i o to chodziło dzięki stary!:P Ale mam jeszcze jeden problem bo mam już klatki ale jak je przenieść do painta? |
AmiDaDeer |
Jeżeli chodziło ci o klatki w pliku DEF, to wystarczy DefViewer - użyj opcji "Zapisz jako" i wybierz opcję "Zapisz wszystkie" (powinno ci zapisać w "BMP-ach"). |
KUBA11 |
A jest polska wersja?Znacie jakiś link, bo na Google nie znalazłem |
Cichy |
Po prostu się rozejrzyj... |
Cristopher |
Mam kilka pytań: 1. Czym i jak otworzyć i modyfikować pliki .wog 2. Jak modifikować pliki .lod 3. Jak działa instalator .wog, i gdzie są listy plikow do zainstalowania 4. Czy można dostać kod źródłowy WoG i Heroes III 5. Co jest w plikach .msk towarzyszących plikom .def, i jak je otworzyć 6. Jak można tworzyć pliki .lod |
Altair |
Mam kilka odpowiedzi: 1. Win rarem (Do modyfikacji potrzeba jakieś jego starszej wersji) 2. Programem Simple lod, który znajduję się na nowej oficjalnej stronie WoGa 3. Listy plików są oczywiście txt znajdującym się w pliku .wog 4. To już pytanie do Ubisoftu. 5. To są pliki z informacjami o obiektach. Można je tworzyć za pomocą DefTool. 6. Nie można. Można tylko dodawać do nich inne pliki. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: [H3/różne] Różne pytania o różne grafiki (sic) | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel