Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Heroes III: Day of Reckoning
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11

Trith PW
31 grudnia 2021, 23:05
Witam, w imieniu MDT oraz zespołu DoR chciałbym z okazji nadchodzącego Nowego Roku podzielić się pierwszym zwiastunem nowego fanowskiego dodatku Day of Reckoning do Heroes of Might and Magic III Complete.
Sczęśliwego Nowego Roku!


Lord Hawk PW
1 stycznia, 00:17
No to zaskakująca niespodzianka, nawet chyba lepsza niż się można było spodziewać :).
Prezentuje się ciekawie i jest motywacja na kolejny rok.
Szczęśliwego nowego roku!!

Kastore PW
1 stycznia, 00:30
Wow, Vori.

Szaman PW
1 stycznia, 02:07
Well it looks Promising:) Szkoda że nie ujrzeliśmy menu zamku. Póki co na moje oko to wszystko jeszcze jest wczesna wersja alfa? bo jednostki ogóle mi się nie podobają, wyglądają jakby wyciągnięte z chińskiego moda który jest multum w necie... ale sądzę ze wszystko tylko do wglądu..

No i jak powiedział Acinonyx jubatus WOW VORI!:D

btw. Samodzielny dodatek do H3C tzn.. Bez użycia VCMI/ERY do odpalenia jej? Aż tacy ambitni jesteście by Rosjanom rzucić białe rękawiczki?:)

Riccardo PW
1 stycznia, 07:08
if it will be a standalone addition is gorgeous,creatures i like only one,maybe try building those from kronwerk stopped on heroes3towns.com?

Mistrz PW
1 stycznia, 10:13
Odjazd! Odjazd Panowie! Co do line-up'u to kiedyś myślałem nad jednostkami do Vori. Mogę się podzielić. Trzymam kciuki i nie mogę się doczekać!

Trith PW
1 stycznia, 11:07
Riccardo:
if it will be a standalone addition is gorgeous
Yes it will be standalone add-on, it does not rely on ERA or VCMI. And as for units, the lineup is mostly settled. There will be more correction and internal review cycles to ensure quality and I don't rule out some units might see bigger changes in presentation (although this is unlikely).

A teraz po polsku.
Zgadza się, to będzie oddzielna dystrybucja bez użycia Ery czy VCMI. Wolałbym również w trakcie tej dyskusji nie antagonizować innych platform, rzucanie w kogokolwiek rękawiczkami nie jest naszym zamiarem.
W kwestii jednostek większość lineupu frakcji jest już ustalona, aczkolwiek zgadza się że same wizerunki jednostek nie są finalne. Jeszcze będą cykle korekt wizualnych żeby frakcja była spójna wewnętrznie jak i z resztą gry.

Bajan PW
1 stycznia, 14:30
Jasny chuj!

Podsumowanie Trailera:
- Nowy dodatek, nie wymagający VCMI lub ERA. Twórcami uznani polscy twórcy.
- Prawdopodobna nowa kampania fabularna związana z Dniem Rozliczenia i Vori.
- Nowe miasto - Vori. Widać na mapie przygody nowy zamek. Wskazuje na to również tematyka nowych jednostek, sceneria mapy, tytuł dodatku, nowa klasa postaci oraz Gelu... i potwierdzenie Tritha!
- Nowość. Grafiki bohaterów w menu tekstowym na mapie, znane z nowszych części serii.
- Potwierdzony powrót driad z Alternatywnych Ulepszeń. Nie wiadomo co z pozostałymi jednostkami i czy wrócą nowości znane z ToW. Na mapie widać konserwatorium (o ile dobrze pamiętam) z ToW. Powraca również Mandragora z miasta Dwór od Tritha. Możliwy powrót pozostałych / wszystkich jednostek z Dworu, wraz z tym miastem?
- Nowy bohater Falagar. Jego klasa postaci to Oracle (wyrocznia).
- Nowe jednostki (związane z zimą). Biały Tygrys, Tomte (Nisse?) - podobny krasnoludkowi stworek z ludowych wierzeń Danii i Norwegii, Ice Maidens (lodowe dziewice - rzucają lodową strzałę i sferę zimna), nieokreślona lodowa bestia (Yeti?), prawdopodobnie Lodowe Olbrzymy (odporne na lód).
- Nowe obiekty na mapie przody: Lighthouse (zwiększa odporność magiczną wszystkich bohaterów o 10%), Redwood Observatory (lodowa wersja obserwatorium), dziwny obiekt na wodzie (stocznia?), nieokreślone siedlisko pilnowane przez nieokreśloną jednostkę, konserwatorium z ToW.
- Gelu ma własny model na polu bitwy.
- Nowe obiekty wizualne na mapie przygody związane z lodem, jak np. lodowa kra oraz mur w stylu bastionu.
- Nowe artefakty / skrzynie (?) - niebieski sztabki (skrzynie?) dwukrotnie pojawiające na mapie, nowa puszka pandory(?), złoty naszyjnik z czymś w środku, młot, dziwny artefakt obok młota.

Pytania:
- Widać driadę, mandragorę i obiekt z ToW. Czy ToW, Dwór oraz Forge wejdą w skład tego dodatku? Czy można liczyć na mechanikę alternatywnych jednostek?
- Kto to zaprogramował?
- Co z Gajem?
- Co się wydarzy z 10 lutego?
- Czy pracują z wami dalej Witch i Hobbit?

Uwagi:
- Odcięcie się od VCMI na ogromny plus. VCMI jest niegrywalne, taka prawda, to ciekawostka dla moderów i fanów moddingu.
- Wizualnie wygląda to jak ripy. Pierwszy raz zawodzą mnie grafiki od MDT. Liczę na poprawki.
- Skala projektu powala.

Kammer PW
1 stycznia, 14:35
Bardzo ciekawa analiza, Panie Bajanie, kudos!

DragonKing PW
1 stycznia, 15:33
Właśnie!
Czy do Vori i Dworu planujecie dorobić alternatywne jednostki, aby było tak ślicznie i uroczo jak w ToWie?

avatar PW
1 stycznia, 16:10
I przede wszystkim nowe zaklęcie. Te lodowe olbrzymy rzucają coś 'zimnego' w stylu Armagedonu. I chyba jednostki dostaną swoją księgę zaklęć!

Serd PW
1 stycznia, 16:50
Odnośnie nowych miast: czy Dwór, Vori i ew. Gaj byłyby dodane jako całkiem nowe miasta (tak jak Cove w Hocie) czy jako podmiany którychś z obecnie istniejących frakcji?

Droopy PW
1 stycznia, 17:10
Chyba najbardziej cieszy to że nie będzie to VCMI a nie ERA tylko osobny dodatek do Herosa naprawdę jestem pod mega wrażeniem mega czekam na to. Pare pytań

-W Day of Reckoning będzie dodatkowa frakcja "Vori" tylko czy będziesz jeszcze Dwór ?
-Widziałem na trailerze goblina z Forge ? Czy Forge będzie grywalna frakcją w tym dodatku ?(Jeśli tak to szczerze czekam bardziej niż na Factory od Hota)


Andruids PW
1 stycznia, 18:05
Widać, że nowe obiekty mają jeszcze niezmienione nazwy. "Latarnia" to rozpraszacz magii, specjalny budynek z Dworu, który nie działał przez ograniczenia VCMI. A "Obserwatorium" (po ang. Obserwatorium na Sekwoi) jest na jakimś lodowym szczycie, a nie na drzewku.

Trith PW
1 stycznia, 18:56
Hm, co do Obserwatorium i Latarni, to musiał nam ten drobiazg umknąć przy listowaniu nazw nowych typów obiektów, te właśnie bazowały na wyżej wymienionych.

Przyznam że zwiastun był planowany na później i głównie przez mój nacisk został przesunięty na nowy rok ze względów symbolicznych. Za wszelkie uchybienia w sztuce wynikłe z tego chciałbym osobiście przeprosić. Kolejne materiały pojawią się w odpowiednim czasie i pokażą pełen potencjał projektu.

Odnośnie pytań, pozwolę sobie odpowiedzieć tak zdawkowo jak uważam za stosowne, zaczynając od @Bajana:
ad1. Wszystkie jednostki obecne w trailerze pojawią się w finalnej wersji w adekwatnym dla nich kontekście
ad2. Lista kontrybutorów i członkow zostanie udostępniona kiedy uzyskamy od wszystkich zainteresowanych zgodzy na publikacje ich nicków (w międzyczasie członkowie zespołu mają w swoim zakresie swobodę informowania o swoim udziale)
ad3. Patrz zwiastun
ad4. Rozliczenie
ad5. Patrz ad2.
Poprawki wizualne są w planach, jak napomknąłem pokazane zostały elementy w trakcie cyklów rewizyjnych, z winy moich nacisków.

Serd:
Dwór, Vori i ew. Gaj byłyby dodane jako całkiem nowe miasta (tak jak Cove w Hocie) czy jako podmiany którychś z obecnie istniejących frakcji?
Cała planowana nowa zawartość zostanie dodana niż podmieniona. Wszelkie ewentualne zmiany bazowej zawartości gry będą jasno zakomunikowane oraz opcjonalne.

@Droopy
Patrz ad1. odpowiedzi dla Bajana.

Bajan PW
1 stycznia, 20:16
#szaloneteorie

Prace nad Vori, Gajem, kampanią, kodowaniem i unifikacją wszystkiego z wszystkim - to brzmi nierealnie. Mam jeszcze teorię, że MDT trolluje, co nie jest pewne, ale wydaje mi się być prawdopodobne, więc wspomnę o tym.

Była kiedyś grafika, która wskazywała na prace nad Gajem. Za duży nakład pracy, aby była dla robienia w konia. Trith potwierdza co prawda "lineup", ale... nie mówi jakiego miasta. Trochę za fioletowy ten zamek mi się wydaje na mapie przygody. Możliwe, że nowością będzie tylko Gaj, a Vori pojawi się w kampanii fabularnej z nowymi obiektami, dekoracjami, neutralami i kilkoma bohaterami - bez miasta.

Premiera ToW była dwa lata temu. Alternatywne jednostki utknęły w produkcyjnym piekle, coś jak obecnie Fabryka u u Rosjan, na wiele lat. Team ukrywa podejrzanie swój skład, ale z drugiej strony nie wierzę, że w tym czasie robi dwa miasta. Minęły tylko dwa lata od premiery ToW, a deklaracje są zadziwiająco odważne jak na MDT, a jak na Tritha to już w ogóle.

PS Maseczki to też ściema. Nie noście Covida.

Trith PW
1 stycznia, 20:29
Masz prawo do własnej opinii oraz spekulacji.

A w kwestii wyjaśnienia jest to projekt prowadzony przez międzynarodową grupkę, rzeczywista aneksacja MDT do tego przedsięwzięcia nastąpiła... może z 8 miesięcy temu bodajże? (nie licząc mnie, ja tam trafiłem wcześniej i wciągnąłem MDT do tego)

Bajan PW
1 stycznia, 20:37
To tłumaczy twoje nie-trithowe zachowania oraz skalę projektu. Psychologicznie jakoś średnio mi się to pasowało do MDT, tym bardziej biorąc krótki upływ czasu - projekt wydaje się straszliwie duży. No ale to oczywiście przy tym kurczowym trzymania się tego jednego obrazka sugerującego Gaj jakby się Boga za nogi złapało i wciskaniu go do tej inicjatywy. Teraz to się spina, że MDT przeszło na łono innego projektu, szczegóły - na razie - nieistotne. Co z Gajem - wyjaśni się z czasem. Czekamy na więcej informacji.

Kastore PW
1 stycznia, 21:41
Bajan:
Prace nad Vori, Gajem, kampanią, kodowaniem i unifikacją wszystkiego z wszystkim - to brzmi nierealnie.
Brzmi jak początki Hoty.
Trith:
Wszelkie ewentualne zmiany bazowej zawartości gry będą jasno zakomunikowane oraz opcjonalne.
O nie, nie róbcie nic opcjonalnego. Zdecydujcie się na coś i trzymajcie się tego, żeby się nie robił bałagan.

Swoją drogą, jedna z nazw Fortecy w Heroes 3 to Tirith i nigdy nie mogę zapamiętać, czy dodatkowe "i" jest w nicku czy w grze. Trochę jak pisownia Grotowicza Garetta myli mi się z pisownią bohatera gry Thief, Garretta.

Garett PW
1 stycznia, 22:24
I nic dziwnego, że ci się myli, bo mój nick rzeczywiście pochodzi od protagonisty Thiefa.
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11
temat: Heroes III: Day of Reckoning

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel