Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Nowe miasta HotA?
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

dragon99919 PW
15 stycznia 2017, 18:16
Zastanawia mnie jeden fakt...

Jak wiadomo, w pewnym momencie (jeszcze przed wydaniem HOTY) mnogość oferowanych nowości była wielka, a później została zredukowana... Czy jest jakaś oficjalna lista co faktycznie twórcy jednak planowaliby jeszcze zrobić? Co do Kroneverk, Cathedral czy Forge milczą (zobaczymy jak z tym kodem), dowódcy prawdopodobnie zostali odrzuceni kompletne (patrząc na fakt, że jednak był to mechanizm wprowadzany w czasie gdy Hota miała jeszcze jechać na kodzie WoGa), natomiast mnie najbardziej ciekawi czy jakkolwiek planują powrócić do pomysłu alternatywnych jednostek.

Chociaż patrząc na fakt, że Satyr, który bodajże miał być alternatywną jednostką Bastionu (nawet pamiętam, że kiedyś istniał wariant jego ulepszenia, z bardziej "siwymi" włosami :P), został wprowadzony jako jednostka neutralna daje do zrozumienia, że ten pomysł także umarł już dawno temu...

KammerKammerWydzielono z tematu HotA.

Kastore PW
15 stycznia 2017, 18:39
dragonjakieśnumerki:
Czy jest jakaś oficjalna lista co faktycznie twórcy jednak planowaliby jeszcze zrobić?
Nie
dragonjakieśnumerki:
Co do Kroneverk, Cathedral czy Forge milczą
Milczą, bo już wszystko powiedzieli.
dragonjakieśnumerki:
dowódcy prawdopodobnie zostali odrzuceni kompletne
Owszem i bardzo dobrze.
dragonjakieśnumerki:
patrząc na fakt, że jednak był to mechanizm wprowadzany w czasie gdy Hota miała jeszcze jechać na kodzie WoGa
Nie miała.
dragonjakieśnumerki:
natomiast mnie najbardziej ciekawi czy jakkolwiek planują powrócić do pomysłu alternatywnych jednostek.
Nie planują.

dragon99919 PW
15 stycznia 2017, 18:46
Kolega widzę ściąga od Warmongera, nieładnie.

Hota nie miała jechać na kodzie WoGa?

https://i.gyazo.com/a0f57d76f2cf0d8fe9202563fc90c7d3.png

A co do zamków to co niby takiego powiedzieli? Tylko tyle wiadomo, że ponoć "zdementowano też plotki, jakoby projekty Kronverk lub Cathedral zostały całkowicie porzucone". Wiadomo tylko tyle, że są ponoć problemy z dodaniem ich z powodu ograniczeń kodowych (co też może się zmienić patrząc na poziom zaawansowania programistów Hoty) a na HC przeczytałem, że grafiki Forge sobie "zniknęły" z powodu awarii dysku twardego pierwotnego autora miasta, ale próbował je jakoś odzyskiwać.

Czyli w sumie - nie wiadomo za dużo.

Kastore PW
15 stycznia 2017, 19:00
dragonjakieśnumerki:
Kolega widzę ściąga od Warmongera, nieładnie.
To Warmonger ściąga ode mnie.
dragonjakieśnumerki:
Hota nie miała jechać na kodzie WoGa?
To miała; w czasach prehistorycznych; we wczesnej fazie koncepcji; whatever. :P
dragonjakieśnumerki:
A co do zamków to co niby takiego powiedzieli?
Żadne nowe miasto nie jest planowane.

Waggot PW
15 stycznia 2017, 19:10
Kastore:
Żadne nowe miasto nie jest planowane.
Co powiesz na to? To jest co prawda prawie dziewięcioletnia notka, ale mówi wystarczająco dużo. Poza tym dużo rzeczy nie zostało zaimplementowanych, za to myślę, że nie wszystko można osiągnąć, pomijając zadowolenie użytkowników.
Co do limitu zamków.
Limit ten (o ile pamiętam) został zniwelowanym wraz ze stworzeniem Przystani. Gdyby tak nie było, w WoGu mielibyśmy dziewięć frakcji, nie Cytadelę zamienianą na mroczne elfy. Być może się mylę. Jeśli ktoś ma inne informacje, następnym razem niech je poprze jakąś dokumentacją.

Mistrz PW
15 stycznia 2017, 19:14
Wydaje mi się, że Cove zajęło miejsce Forge w oryginalnym kodzie gry.

Kastore PW
15 stycznia 2017, 19:20
Waggot:
Co powiesz na to ?
Are you freakin serious? -_-
Waggot:
Limit ten (o ile pamiętam) został zniwelowanym wraz ze stworzeniem Przystani.
To źle pamiętasz.
Waggot:
Gdyby tak nie było, w WoGu mielibyśmy dziewięć frakcji, nie Cytadelę zamienianą na mroczne elfy.
A co WoG ma do rzeczy? o_0
Waggot:
Jeśli ktoś ma inne informacje, następnym razem niech je poprze jakąś dokumentacją.
Chyba sobie żartujesz...
Nie mam zamiaru tracić czas na szukanie potwierdzenia dla powszechnej wiedzy. :/

PS Fajny nick.

Waggot PW
15 stycznia 2017, 19:31
Kastore:
A co WoG ma do rzeczy? o_0
To, że w WoGu miała dojść dziewiąta frakcja. Nie stało się tak. Dla zainteresowanych dodano opcję zmiany Cytadeli na frakcję mrocznych elfów, Gaj.
Kastore:
Nie mam zamiaru tracić czas na szukanie potwierdzenia dla powszechnej wiedzy
W takim razie oceniam Twoją wiedzę za wyczerpaną z palca. Jeśli przychodzisz i udzielasz informacji myśląc, że wiesz wszystko, pokaż chociaż, że skądkolwiek. Nie przyszedłem się moją wiedzą chwalić, ale ją konfrontować i poszerzać. Nie wiem czy tego mogę się spodziewać po Tobie.
Kastore:
PS Fajny nick.
Dziękuję

Drwal PW
15 stycznia 2017, 19:40
Cytat:
To, że w WoGu miała dojść dziewiąta frakcja. Nie stało się tak. Dla zainteresowanych dodano opcję zmiany Cytadeli na frakcję mrocznych elfów, Gaj.

Błagam, nie rozpowszechniaj tutaj takich informacji. Grove nigdy nie miało nic wspólnego z WoG Teamem. To był niezależny projekt fanowski, któremu dowodził Dragonar (aka Władca Smoków). W WoGu miała dość 10 frakcja, a nie 9, czyli Egipski Bastion. Z przyczyn technicznych nigdy się to nie udało.

Przy okazji obie strony proszę o większy szacunek w wypowiadaniu się.

Felag PW
15 stycznia 2017, 19:42
Jakby jeszcze ktoś miał wątpliwości, to powiem to na wszelki wypadek jeszcze raz:
Nie będzie kolejnego zamku! 3DO tworząc grę, stworzyło w kodzie miejsce na dziesięć zamków. HotA nie zniesie tego limitu! Fakt że Cove zostało dodane, to zasługa odwołania Forge i tego, że zostało to jedno wolne miejsce.
I nawet gdyby nie było tego problemy, to HotA nie ma obecnie grafików, zdolnych do wymodelowania kolejnego miasta. I w najbliższej przyszłości będą jedynie poprawiali błędy i dopieszczali swoje obecne dzieło, drobnymi zmianami, jak teraz.

Kammer PW
15 stycznia 2017, 19:43
Waggot:
To, że w WoGu miała dojść dziewiąta frakcja. Nie stało się tak. Dla zainteresowanych dodano opcję zmiany Cytadeli na frakcję mrocznych elfów, Gaj.
Nie dziewiąta, lecz dziesiąta. W podstawowej grze obecna była ósemka miast, w dodatku doszły Wrota Żywiołów, a Gaj byłby dziesiąty.
Swoją drogą - w ERA II (które jest lepszym, stabilniejszym i w ogóle bardziej cacy WoG-iem) pracują nad pluginem do dodawania miast.

Godzilla PW
15 stycznia 2017, 19:44
Kammer:
Swoją drogą - w ERA II (które jest lepszym, stabilniejszym i w ogóle bardziej cacy WoG-iem) pracują nad pluginem do dodawania miast.
Skąd taka informacja?


Gaj nic nie dodawał, tylko podmieniał Cytadelę, lol.

Kammer PW
15 stycznia 2017, 19:47
Drwal:
W WoGu miała dość 10 frakcja, a nie 9, czyli Egipski Bastion
...który dokończył edeksumo i który można pobrać z Groty.

Godzilla:
Gaj nic nie dodawał, tylko podmieniał Cytadelę, lol.
A to dlatego, że nie znaleziono sposobu na dokonanie dodania.

Godzilla:
Skąd taka informacja?
Z Groty? :P
W kilku różnych tematach niezależnie od siebie pojawiały się wzmianki o tym.

Felag:
Nie będzie kolejnego zamku! 3DO tworząc grę, stworzyło w kodzie miejsce na dziesięć zamków.
NWC wycinało fragmenty z gry i chciało z nich tworzyć DLC-e nim to było modne. :D

Drwal PW
15 stycznia 2017, 19:50
Felag:
Jakby jeszcze ktoś miał wątpliwości, to powiem to na wszelki wypadek jeszcze raz:
Nie będzie kolejnego zamku! 3DO tworząc grę, stworzyło w kodzie miejsce na dziesięć zamków. HotA nie zniesie tego limitu! Fakt że Cove zostało dodane, to zasługa odwołania Forge i tego, że zostało to jedno wolne miejsce.
I nawet gdyby nie było tego problemy, to HotA nie ma obecnie grafików, zdolnych do wymodelowania kolejnego miasta. I na obecną chwilę będą jedynie poprawiali błędy i dopieszczali swoje obecne dzieło, drobnymi zmianami, jak teraz.

Kolejne złe Informacje:

1) 3DO nie tworzyło gry, ale ją wydało.
2) Nie jest to do końca prawdą. Nigdzie nie jest potwierdzone, że Forge zostało zastąpione przez Cove. Już chyba prędzej Wrota Żywiołów je zastąpiły. To jest jednak wróżenie z fusów, gdyż nie wiemy jak to wygląda pod względem technicznym. Nawet nie wiemy czy coś zastępowało coś. Być może nawet miejsce po Forge jest dość problematyczne i programiści Cove celowo je pominęli.
3) HotA ma zdolnych grafików i jeżeli ktoś miałby dodać kolejne nowe miasto to tylko oni. A, że w tym momencie mają osłabienie ekipy to druga sprawa.
4) Proszę nie używać kolorów, zwłaszcza w taki sposób. Służą one moderacji.

Kammer:
...który dokończył edeksumo i który można pobrać z Groty.

On je przede wszystkim przeniósł na nową platformę. W oryginalnym Heroes III dalej nie mamy takiej możliwości.

Felag PW
15 stycznia 2017, 19:53
Dobra, jakby jeszcze ktoś, mimo wszystko uważał, że HotA doda kolejne miasto, to ma problem na potwierdzenie przekaz od Zeryssa (naszego "agenta" w Rosji :P (albo ich u nas)):
Pierwszy post i Ciąg dalszy.

Drwal:
1-3
Oj tam... :)
Dziękuję, że mnie poprawiłeś.
Drwal:
4
Dobrze, przepraszam.

Drwal PW
15 stycznia 2017, 19:59
Dobra, w tym momencie proszę o zakończenie tej dyskusji, gdyż zwyczajnie nie ma sensu. Być może kiedyś uda się dodać, być może nie.

Fakty są takie, że w wersji 1.5 nie będzie żadnego nowego miasta i autorzy przekazali informacje, że są techniczne problemy z dodaniem nowej frakcji do gry. Poza tym widzieliśmy screeny z wersją 1.5 i tam nie ma śladu żadnego nowego miasta. Koniec kropka.

Proszę o niekontynuowanie w najbliższym czasie dyskusji na ten temat nowego miasta, gdyż zostanie to potraktowane jako spam.

dragon99919 PW
15 stycznia 2017, 20:05
Już nawet pomijając kolejne frakcje, z postów Zeryssa wynika (a przynajmniej po przejechaniu przez google translator), że pewnego dnia HotA, gdy napotka już za dużo trudności technicznych z dodaniem czegokolwiek, może przenieść się na platformę VCMI.

Jak to widzicie? Nagle wymagane by było minimum zaangażowania programistów, a bardziej samych grafików. :P

zeryss PW
15 stycznia 2017, 21:34
Three reasons for the lack of cities
1 no graphics
2 there is no way to port

zeryss PW
15 stycznia 2017, 21:37
how much buried projects?under the pretext of frozen.P.S. under the pretext of frozen forever

ShEv441 PW
15 stycznia 2017, 22:53
Mi się wydaje, że dodanie nowego miasta jest możliwe. Gdyby było inaczej, po co powstawałyby kolejne wersje ekranu miasta i jednostki do Forge? Nie mówiąc już o będących we wczesnych etapach produkcji Kronwerk i Catedral.
Sam widziałem kilka wypowiedzi gdzieś na Heroes Community od autorów Hoty (SAV albo Don_KO), że dodatnie nowego miasta jest możliwe. Problematyczne, bo wymaga edycji sporej części kodu, ale jednak możliwe. Prędzej braku kolejnego miasta upatrywałbym w: utracie dużej części danych Forge przez uszkodzenie dysku oraz niezadowolenie części fanów z pomysłu walki aniołów z cyborgami-zombie.
Czytałem gdzieś, że Forge ma szansę powrócić w innej koncepcji. Byłoby to miasto oparte na technologia przyszłości rozumianej jako XIX w. miasto/steampunk, a nie 2 wojna światowa. Niestety przez braki w zespole i zaczynanie roboty od zera, może to jeszcze dłuuugo potrwać.

Wiem, że w mojej wypowiedzi jest sporo "gdzieś kiedyś czytałem". Jak komuś zależy mogę poświęcić 15 minut życia i spróbować odszukać kilka cytatów. Być może przez ostatnie 2-3 lata coś się jednak zmieniło. Ewentualnie co innego pisali publicznie, a co innego mówili w kuluarach.
strona: 1 - 2
temat: Nowe miasta HotA?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel