Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Gdybanie na temat Inferno
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
Czy chciałbyś ujrzeć demony w Heroes VII?
Tak, to jedna z frakcji, które lubię bardziej. (11)
 
 32%
Możliwe, choć w innej formie (jeśli tak, to jakiej?) (6)
 
 18%
Nie, zdecydowanie nudzi mnie walka z napaleńcami z Sheoghu. (6)
 
 18%
Wolałbym inną frakcję (jaką, dlaczego?) (11)
 
 32%
Zaloguj się i zagłosuj!
strona: 1 - 2

flapdzak PW
25 lipca 2016, 00:37
Myślę, że 3 jednostki Inferna powinno wyglądać 3 jednostki Inferna.
Skoro jest już 3 z 9 jednostek w grze, po zapowiedzi dodatku fani (PRAWDOPODOBNIE) MOGLIBY "wybuczeć" Ubisoft, że wydaje płatny dodatek ze sklejonych neutrali z podstawowej wersji.

Wolałbym Sanktuarium :P.

Acid Dragon PW
25 lipca 2016, 00:39
Nadzieja umiera ostatnia, ale w tej chwili mogę powiedzieć, że nawet twórcy uważają drugi dodatek z Inferno za mało prawdopodobny. Prawdę mówiąc niektórzy są szczęśliwi, że w ogóle pozwolono im zrobić pierwszy.

Oczywiście wszystko jest zawsze możliwe i była już sytuacja, że po sukcesie gry powstał nie jeden, ale osiem nieplanowanych wcześniej dodatków (Heroes Chronicles). Toteż jeśli wersja H7 z krasnalami będzie na tyle dobra, że odmieni losy gry jak niegdyś Tribes of the East odmieniło oblicze Heroes V, to niemal na pewno ktoś w dziale finansowym Ubisoftu uzna, że da się na tym jeszcze zarobić i sypnie groszem na realizację kolejnego dodatku.

Niemniej jednak wszelkich Sherlocków i innych detektywów uspokajam - Ubisoft w chwili obecnej nie pracuje po kryjomu nad drugim dodatkiem, nie ma gotowego miasta Inferno i drugi dodatek nigdy nie był z góry zaplanowany. Wszystko będzie zależało od tego jak się sprzeda Heroes VII Próba Ognia.

EDIT: Natomiast czy to w ogóle możliwe? Jak najbardziej. Autorzy podczas tworzenia gry zostawili sobie różne furtki - fabularne, techniczne i pod względem mechaniki gry - aby dodanie nowych frakcji było możliwe. W grze są m.in. pewne pliki dla wszystkich 9 frakcji - np. definiujące gildie magii. W większości są to tylko placeholdery w stylu "tutaj uzupełnić wartości jeśli mielibyśmy się za to kiedyś zabrać", ale np. silnika gry nie trzeba by prawie w ogóle zmieniać, aby dodać nową frakcję. Wystarczyłoby "tylko" uzupełnić brakujące dane i grafiki.

Belegor PW
25 lipca 2016, 05:57
Więc nawet optymistycznie ujmując - mamy minimalną szansę na drugi dodatek, jeśli pierwszy dobrze się sprzeda, co jest mało prawdopodobne, bo nawet trailera nie było do tej pory choćby na E-konwencie.
Jeśli jednak się uda, to wolałbym żeby porzucili inferno. Owszem, mogliby zrobić frakcję uwolnionych demonów jak u Ignatiusa, ale to byłoby strasznie naciągane z tą "piekielną" naturą.
Znacznie ciekawszym byłoby pokazanie nag, raz tylko się pojawiły, a opowiadania Marzhina nie wiele wniosły do tego, jak zatonęła Hashima i co z nagami po stracie stolic i ich Wiecznej Królowej. Bunt którego klanu do tego doprowadził, jak zareagowały nagi z Sayamy albo z Shanryi? To jest ciekawsze, bo samych nag nie mamy, tylko duszki, które można zastąpić innymi stworami.

Ursus PW
25 lipca 2016, 07:23
Jeżeli Inferno miałoby się pojawić to trzeba było zrobić nowe modele, bo wykorzystywanie neutrali jako stworów frakcyjnych, nie spodobałoby się graczom, więc jeśli stworzono by nowe modele, to w grze znalazłoby się aż 19 piekielnych stworów. A poza tym to jaka miała by być fabuła potencjalnego dodatku? W jakim celu wysłannik z Sheoghu miałby przybyć na dwór Iwana? Kirył ostrzega swego krewniaka przed zaćmieniem, które będzie za 150 lat? A może będzie opowiadał o zabójstwie cesarzowej Maeve, co miałoby jakiś większy sens? Osobiście wolałbym zobaczyć w drugim dodatku Sanktuarium, tylko które nagi mogłyby się pojawić? Nagi z Sayamy nie za bardzo, bo mielibyśmy trzecią frakcję pustynną, Nagi z Hashimy są zniszczone, ale wtedy można by było stworzyć coś na wzór cytadeli oraz zostają lodowe nagi z Shanryi, co byłoby najbardziej prawdopodobne. Ich armia jest nawet ciekawa (Yeti, Księżycowe feniksy), ich historia jest znana tylko do oderwania się od Hashimy, więc autorzy mieliby pole do popisu, tylko kto byłby ich wrogiem w kampanii? Opcje są dwie: Hashima szykuje zemstę albo nagi shanryijskie w drodze do nowego domu muszą walczyć z orkami z Raanaru. Tak więc uważam, że Inferno się nie pojawi w tej odsłonie MMH.

Nicolai PW
25 lipca 2016, 14:35
Jeśli mam być szczery to średnio widzę szanse na drugi dodatek od Ubi. H7 sprzedało się delikatnie mówiąc średnio, a patrząc na cudowny marketing Prób Ognia stwierdzam, że dodanie Fortecy do gry nie będzie game-changerem. Cóż... ciężko zawojować rynek dodatkiem, który w ogóle się nie promuje. Niemniej według mnie jest duża szansa, że Demony i Sanktuarium koniec końców pojawią się w H7. Wszak duża część modeli jest już w grze, a resztę da się wyciagnąć z H6... acz do zanimowania ich potrzeba dużo samozaparcia :P

Ursus PW
25 lipca 2016, 15:33
@Nicolai Niby można wyciągnąć modele z H6, tylko czy fanom to się spodoba. Na 129 jednostek w grze aż 42 pochodzą z H6, czyli gdyby twórcy mieliby zamiar w dodatkach przenosić jednostki z sanktuarium i inferno do H7 to byłoby to wielkie przegięcie.

Nicolai PW
25 lipca 2016, 15:37
Ale ja mówiłem o fanowskim przenoszeniu modeli z H6, nie oficjalnym dodatku. To trochę zmienia postrzeganie sprawy. Niemniej w każdym razie lepiej mieć skopiowane Inferno niż żadne :P

Acid Dragon PW
25 lipca 2016, 15:41
Jeśli chodzi o stronę oficjalną, to sądzę, że zdecydowana większość modeli musiałaby być nowa, aczkolwiek przeniesienie Molochów i Sukubów uważam wręcz za naturalne. Ifryty są tylko na doczepkę, aczkolwiek dwie pierwsze jednostki odegrały już swoją rolę fabularną w kampanii i nie wyobrażam sobie, by miały być nadal poza Inferno.

Dark Dragon PW
25 lipca 2016, 15:49
Ursus89:
zostają lodowe nagi z Shanryi, co byłoby najbardziej prawdopodobne. Ich armia jest nawet ciekawa (Yeti, Księżycowe feniksy)
Feniksy występują w Ashanie w Sylvanie, Akademii i jako jednostki neutralne.

Co do frakcji jaką chciałbym zobaczyć w ewentualnym dodatku, to już się wypowiedziałem. Dodam tylko, że również uważam za naturalne włączenie piekielnych neutrali do frakcji. Taki Ifryt mógłby po prostu dostać lepszy model. W kampanii Przystani armia przeciwnika mogłaby wtedy być nawet bardziej zróżnicowana.

Fandor PW
25 lipca 2016, 16:03
Jestem chyba jedyną osobą, która uważa że modele z H6 to nic złego, grafika przecież była nielicznym plusem tej części, ok nie jest do końca fajne płacenie kolejny raz za to samo, aczkolwiek wolałbym dostać w końcu od Ubi projekt gotowy - jak najmniej bugów, dobry gameplay, jak najwięcej frakcji, i mało mnie obchodzi, że wyciągną jednostki z poprzednich części jeżeli będą pasować stylistycznie, byleby zawartość była jak największa. Przykładowo, w jednej części pojawia się raptem 6 miast, ale koniec wsparcia, więc ok niech Ubi wyda całą kasę na produkcje gry stabilnej, wrzuci modele z poprzedniej i wyłoży kasę na pozostałe 3 frakcje, a nie od nowa robienie tego samego. :/

AlamarAlamarPosty nie wnoszące nic nowego do tematu, a zawierające spis jednostek, poleciały.

Kammer PW
25 lipca 2016, 16:19
A pewnie, że chcę Inferno. Ale Inferno dobrze zrealizowanego.
Koncepcja Siedmiu Grzechów Głównych z H7 (pozdro dla kumatych, hehe) była... nawet ciekawa i interesująca. Gorzej już było z realizacją.

Demony w H7 chciałbym widzieć jako frakcję o zupełnie odmiennej mechanice od innych frakcji - byłyby to po prostu już obecne frakcje, ale skażone, skorumpowane mocami Urgasha - frakcje kultystów demonów.
Przepoczwarzone Kabiry ciskające fireballe? Golemy z demoniczną naroślą, która zwiększałaby ich parametry? Spaczone anioły (a'la Sara) i szaleni inkwizytorzy (Hello, Alaric, my old friend)? Płonące enty jako upiorny hołd dla Bryghiggi? Tak, poproszę!

Uważam, że Inferno przedstawione w formie kultystów z możliwością przywołania niewielkich oddziałów demonów za cenę życia iluś tam jednostek byłoby ciekawą, odświeżającą nowinką.

Ale to wymagałoby ogromnej ilości pracy i Ubi tego nie zrobi. :P

PS. Nie, nie jestem Alamarem, nie dajcie się zwieść avkowi.

Pointer PW
26 lipca 2016, 10:13
Zagłosowałem na opcję czwartą z myślą o Sanktuarium, choć tak naprawdę, to brakuje mi jednej opcji w tej ankiecie. Czegoś w stylu: "Tak, bo Heroes bez Demonów jest jak grill nad jeziorem bez komarów. Niby wkur..., ale jakoś tak dziwnie jak ich nie ma" :P

kosiarz123 PW
19 grudnia 2016, 21:46
Chciałbym poprosić tych, którzy zrobili Heroes VII poprosić o nową frakcje, czyli Inferno, albo jako dodatek albo mod. Bardzo proszę.

Kammer PW
19 grudnia 2016, 21:54
Rozwój H7 został oficjalnie zakończony, więc z tej strony nie spodziewałbym się niczego.
Co innego mody - jeden się nawet w Grocie rodzi.

Górski Krasnolud PW
16 stycznia 2017, 00:38
Swego czasu zająłem się napisaniem listu do Ubisoftu, z prośbą o wprowadzenie Inferno. List nie był zwyłkym "Ubi, błagam, wydajcie!" tylko dość długim, pełnym argumentów tekstem (a przynajmniej tak mi się wydaje), zawierającym fanowskie prace, a także te oficjalne związane z demonami. Cóż, jednak skoro rozwój siódemki został wstrzymany, to i nie było po co wysyłać. Wysyłam go tutaj moi drodzy fani M&M w ramach ciekawostki. :) List z początku miał być przetłumaczony, jednak ze względu na to, iż mój angielski jest delikatnie mówiąc... niedopracowany, owa operacja nie doszła do skutku. :p Miłego czytania.

" Drogi Ubisoft.
Mam dla Was pewnego rodzaju propozycję. Wielu fanów uważa, iż brak Inferno jest słabszym punktem Might & Magic: Heroes VII. Zdaje mi się, że po części znam rozwiązanie tego problemu. Według mnie ta frakcja jako jedna z ważniejszych powinna występować w każdej części Heroes począwszy od trzeciej, jednak z powodu dość nieudanej premiery dodatku Trial by Fire możecie być zniesmaczeni marką Might & Magic, która ostatnimi czasy przynosiła w miarę słabe zyski. Mimo to wciąż pozostaje wiele wiernych fanów, którzy z bólem patrzą na zakończenie serii. Może warto dać ostatnią szansę, w postaci niskobudżetowego Inferno? Co mam na myśli? Już tłumaczę.
Ostatnimi czasy przyglądałem się uważniej modelom 3D, jakie już w częściach V-VII występują i z optymistycznym podejściem stwierdziłem, iż Inferno już wszystkie posiada, lecz nie są one odpowiednio wykorzystane, dlatego postanowiłem zaprezentować, co przez to rozumiem. Najlepiej będzie, jeśli na samym początku ukażę wszelkie fanowskie prace nad Inferno, lub pośrednio z tą frakcją prace związane autorstwa Acid Dragona:
http://www.acidcave.net/temp/AC_1.jpg
http://www.acidcave.net/tomb/succubi.jpg
http://www.acidcave.net/tomb/efreeti.jpg
http://www.acidcave.net/temp/AC_12.jpg
http://www.acidcave.net/tomb/juggernauts3.jpg

Jak widać wszystkie trzy demoniczne jednostki jakie w grze się znajdują są wykorzystane do granic możliwości. Prace te naprawdę zapierają dech w piersiach i aż prosi się o więcej, dlatego w tym momencie przechodzę do sedna sprawy. Chodzi mi bardziej o iluzję, taką jak odpowiedni dobór tekstur podmiana odgłosów stworów itp. W tym „oszczędnym Inferno” na pierwszy ogień postawiłbym na znane z Heroes Online Enty Żaru http://static.cdn.ubi.com/0030/CM/Forum/creaturelist/embertreants.jpg . Jak właśnie w owej grze pokazano mieszanka modeli z Heroes V i Heroes VI daje przyjemny dla oka widok, zresztą jeśli się nie mylę w Heroes VII mamy już model z Heroes V, a jest nim wierzchowiec frakcji Sylvan.
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150703_Skill_Sylvan/Sylvan_Mount.jpg
http://www.celestialheavens.com/homm5/images/towns/Sylvan/guide01.jpg

Taka jednostka byłaby nowością w demonicznej frakcji, a myślę, że takie posunięcie nie przyniosłoby nikomu szkody. Jeśli chodzi o drugą jednostkę pierwszego poziomu, to myślę iż Cerber byłby świetnym rozwiązaniem. Model z Heroes VI wyglądał świetnie i szkoda byłoby go jeszcze raz nie wykorzystać. http://vignette4.wikia.nocookie.net/mightandmagicheroesvi/images/4/48/Cerberus.jpg/revision/latest?cb=20111021162505
Tym bardziej postawiłbym na Cerbera, gdyż jest to niemalże jednostka niezbędna w Inferno, przy takim doborze jednostek mielibyśmy już tanka i jednostkę ofensywną. Na najsilniejszą jednostką w podstawie mianowałbym Sukkuby i Lilimy. http://www.acidcave.net/tomb/succubi.jpg
Te pierwsze są w kodzie gry i nie widać problemu, by ich nie wykorzystać, zaś Lilimy w Heroes VII zagościły od początku, mielibyśmy już jednego strzelca, jedyne co trzeba byłoby zrobić to po prostu zdegradować istniejącą już w grze jednostkę.
I jest już podstawa, dość podobna do tej z Heroes VI, acz pewna nowość by się pojawiła. Z elitą będzie jeszcze prościej. Mamy już jedną jednostką trzeciego (Moloch) i czwartego (Ifryt) poziomu. Brakuje tylko jednej jednostki trzecio poziomowej. Dobrym kandydatem jest zmora. http://orig01.deviantart.net/3395/f/2016/291/6/5/14585272_283631495368884_1047852149_n_by_dwarfworkshop-dalfxry.jpg Jak widać zmiana tekstur i usunięcia kostuchy z wierzchowca Nekropolis daje nam w praktyce całkowicie nową jednostkę. Fani byliby zadowoleni z takiej elity, gdyż pojawiają się w niej aż dwie nowości, tym bardziej, że Zmory widzieliśmy ostatnio w Inferno w części piątej, zaś Ifryty – w trzeciej. Póki co nie ma żadnych nowych modeli 3D i jak mówiłem - nie będzie. Czempioni nie są wyjątkami gdyż na ich miejsce wstawiłbym Czartów, powstałych z modelu występującego w Heroes VI http://www.h6.acidcave.net/pyramid/00000023.jpg i Upadłe Anielice. Oczywistym jest, że model byłby zapożyczony od Sary z Heroes VI. http://www.celestialheavens.com/homm6/walkthrough/infer/CInM1_007.jpg

Taka jednostka byłaby całkowicie nową, wcześniej nie pojawiającą się w uniwersum jednostką. Jeśli chodzi zaś o jednostki wojenne, to postawiłbym tutaj na znane z Heroes VI Matki Roju. http://www.h6.acidcave.net/news/10112202.jpg

Są one idealne do roli jednostki zaczepnej i wątpię, by cokolwiek innego by się tutaj lepiej nadawało. Jeśli chodzi zaś o drugą jednostka wojenną, to sięgnąłbym do modeli z Might & Magic X: Legacy, a konkretnie tego tutaj. http://mm6world.ru/pic/10_monst/m_145a.jpg

Po odpowiednio dobranej zmianie tekstur takowa jednostka wyglądałaby na coś w rodzaju heretyka, okultystę. Mógłby on przekazywać naszemu bohaterowi wrogie punkty many, lub przywoływać niewielkie oddziały demonów, a jeśli chodzi o katapultę, to ta z Heroes VI jest odpowiednim wyborem. http://www.tawerna.biz/uploads/image/h6_screen_Inferno_attack_m.jpg

To tyle, jeśli chodzi o jednostki. Jednak z nich samych frakcji nie zrobimy, więc przejdę teraz do bohaterów. W Heroes VII mamy już czterech demonicznych bohaterów, którymi są: Gloria http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/pic_hero_gloria_succubus.png
Rashka http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/pic_hero_rashka.png
Agrael http://www.acidcave.net/tomb/pic_hero_agrael.png
Ergal http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/478893369662536441/6620020673C1C02F3DE1B64FEE18047FBE301484/

. Ale mamy jeszcze inne zasoby portretów bohaterów, jak jeszcze Heroes VI (Tor-Berith http://vignette2.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/e/e2/Tor-berith.png/revision/latest?cb=20120313000913&path-prefix=en Kha-Beleth http://www.h6.acidcave.net/images/heroes/kha-beleth.png Jezabeth http://www.h6.acidcave.net/images/heroes/jezebeth_demon.png ) Heroes Online (Daeva http://vignette4.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/e/ea/Daeva_HO.png/revision/latest?cb=20150313195014&path-prefix=en Kar-Radesk http://vignette4.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/7/7d/Kar-Radesk.png/revision/latest?cb=20150321162056&path-prefix=en ) a także Duel of Champions (Dhamiria http://vignette4.wikia.nocookie.net/steamtradingcards/images/2/2f/Might_%26_Magic_Duel_of_Champions_Card_1.png/revision/latest?cb=20131108023609 Ignatius http://www.duel.acidcave.net/sphinx/ignatius_resized_mini3.jpg Deleb https://static.muve.pl/uploads/product-gallery/0007/3073/might-magic-duel-of-champions-advanced-pack-1-pc-digital-5.jpg ). Nijaki Dark Dragon próbował importować portrety demonicznych bohaterów z innych gier do Might & Magic: Heroes VII, czego wynik można zobaczyć na tutejszym screenie http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/478893369662536441/6620020673C1C02F3DE1B64FEE18047FBE301484/.
Jeśli zaś chodzi o model, to również można go skopiować z Might & Magic: Heroes VI, jednak z drobną przemianą: zamiast zwykłego ostrza i kostura jak to zostało zrobione w szóstej części dać bohaterom Ostrze Chaosu i Wolę Urgasha jak na takowych Artach http://static9.cdn.ubi.com/en-GB/images/Inferno%20-%2001%20Heretictcm2114472.jpg - http://www.h6.acidcave.net/pyramid/hero_inferno_magic.jpg

Proponuję też same arty wykorzystać do siódemki, kiedy wchodzimy w ekwipunek naszego bohatera. Myślę, że bohaterowie byliby równie prości w realizacji, co jednostki, jednak co z budynkami, modelami na mapie przygody, a także układanką do Łzy Ashy? O tym już teraz.
Zacznijmy od modeli na mapie przygody. O ile model zamku z Might & Magic: Heroes VI ciężko byłoby przenieść gdyż jest za duży http://guides.gamepressure.com/mightandmagicheroesvi/gfx/word/641791203.jpg to ten z piątki jest całkiem łatwy do importu http://img7.gram.pl/20080122102224.jpg wystarczy w sumie go zmniejszyć, zaś to jest jak najbardziej możliwe. Na siedliska z mapy przygody stworzeń Inferno również postawiłbym na modele z piątki, konkretnie zaś dla istot podstawowych Urodzisko Impów http://www.h5.acidcave.net/sphinx/inferno_dwelings.png dla elit Wierzę Demonów http://www.h5.acidcave.net/sphinx/inferno_dwelings.png a dla czempionów na Wojskowy Posterunek Inferno http://www.h5.acidcave.net/sphinx/150803004110posterunekinferno.png. Skoro model wierzchowca z Sylvanu wpasował się do klimatu siódemki, to myślę iż reszta piątkowych modeli również podołałaby takiemu zadaniu. Rolę fortu mógłby odgrywać budynek również z Heroes V, a konkretnie Śwątynia Krwi. http://www.h5.acidcave.net/sphinx/witchbank.png Myślę iż po zmianie tekstur z fioletowej na ognistoczerwoną i szaro popiołową efekt byłby zadowalający, tym bardziej, że model jest już wyposażony w mur (bądź coś na jego rodzaj). Jedynie trzeba dorobić bramę i tutaj jest jedyny wyjątek, jeśli chodzi o coś nowego w 3D.
Ekrany miast w Might & Magic Heroes VII są w 2D, co zdecydowanie bardziej upraszcza sprawę. Można wiele z nich importować z poprzednich części, jak na przykład tutaj: http://www.acidcave.net/tomb/infernopolis2.png. Jak widać budynki z Heroes IV są jak najbardziej dostosowane do ekranów miast z Heroes VII, a jeśli pomysł z Drzewcami Żaru byłby przyjęty, to można również przenieść inne budynki z „czwórki” jak chociażby Czarny Las z tejże części http://h4.heroes.net.pl/uploaded/budynki/Azyl/czarny_las.PNG. Można również wykorzystać ten art np. dla rasy osady, rady miasta, ratusza i Kapitolu. http://www.h5.acidcave.net/sphinx/infernoadventuremapview.jpg Istnieje wiele możliwości, jak już wcześniej wspominałem można importować budynki z innych części Heroes, wykorzystać karty budynków z DoC, czy też użyć wcześniej niewykorzystanych artów, jak np. tą oto kartę (pochodzącą z DoC) na budynek rekrutacyjny dla Matek Roju (jednostki wojennej) http://www.duel.acidcave.net/zguba/s06_Bui_Inf_081.jpg
Ekran oblężenia miasta również importowałbym z Might & Magic: Heroes VI http://guides.gamepressure.com/mightandmagicheroesvi/gfx/word/642410734.jpg
Za „puzzle” do Łzy Ashy mianowałbym świetny art przedstawiający Kha-Beletha zasiadającego na tronie wykonanego z ludzi, za którym jest ukazany symbol Urgasha. http://www.acidcave.net/tomb/olivier_ledroit_8.jpg
Według mnie to genialna praca i myślę, że warto ją wykorzystać właśnie do roli „puzzli”.
Godło frakcji importowałbym z Heroes VI, mam na myśli Urgasha, który pożera własny ogon. http://www.tawerna.biz/uploads/image/Flag_Infernoh7.png
To samo zrobiłbym jeśli chodzi zdolność rasową, można tutaj skorzystać z ikonek umiejętności z innych części jakkolwiek powiązanych z Inferno. http://h4.heroes.net.pl/uploaded/umiejetnosci/demonology.jpg
http://www.h5.acidcave.net/Grafika/Inne/Gating_d.png
http://www.h5.acidcave.net/Grafika/Inne/Gating_c.png

Zdaję sobie sprawę z tego, iż nawet do takiego „niskobudżetowego” Inferno potrzebny jest ogrom pracy, a także wiele ludzi, którzy tą pracę wykonają. Podałem tylko niewiele z bardzo wielu potrzebnych materiałów do frakcji demonów, lecz starałem się skupić na tych najważniejszych, bądź najbardziej kosztownych rzeczach. Liczę, iż może w ten sposób nakłonię wydawców do udostępnienia funduszy na drugi dodatek do Might & Magic: Heroes VII.

Teraz coś odemnie jako fan frakcji Inferno. Wiem, iż wydanie takiego dodatku (jak już wcześniej wspominałem) to rzecz kosztowna, ale fani frakcji demonów mogą odczuć pewny smutek. Wszystkie frakcje mające choć minimalne szanse dostania się do Might & Magic: Heroes VII znalazły się w niej, poza właśnie Inferno. Na pewno nie tylko ja liczę na ten jeden ostatni dodatek. Liczę na Was! :D https://scontent-mrs1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12250122_1709958639237900_8851823720981674662_n.jpg?oh=4301a72c9d518968955ca8fcf2b2538c&oe=590FB583 "

Acid Dragon PW
16 stycznia 2017, 01:37
W tej chwili szanse na jakąkolwiek oficjalną nową zawartość do Heroes VII są już praktycznie zerowe. Niemniej jednak jestem pewien, że wiele osób będzie pod wrażeniem rozmiaru "researchu", jaki poczyniłeś, żeby napisać ten list.

Na powrót Inferno teraz możemy już liczyć tylko albo w dziełach fanów, albo w innych grach.
Wg mnie to interesujące, że plakat do "Might & Magic Showdown" pokazuje właśnie bohatera Inferno...

Górski Krasnolud PW
13 marca 2017, 17:46
Dzięki Acid Dragonowi mogłem udostępnić swój artykuł pt. "Inferno w Heroes VII" na Kwasową Grotę. Postarałem się zgromadzić tam wszelkie informacje o demonicznych elementach w siódemce, wzbogacając owy tekst o "screeny z piekła rodem". ;) Zachęcam do zapoznania się z moimi wypocinami, miłego czytania. :D

Godzilla PW
13 marca 2017, 17:50
Bardzo fajny artykuł Górski :).

Hiro PW
13 marca 2017, 22:09
Brawo. O ile krytykowałem wcześniejsze pisanie "listu" do Ubisoftu które miało mniej więcej tyle sensu co listowne proszenie prezydenta o przelew na konto bankowe, to tutaj jestem pod wrażeniem! To już jakieś konkrety!

Hayven PW
14 marca 2017, 13:11
@Górski akurat z tym Dręczycielem to pudło, po prostu wzięli art z karty "Cyklon" z DoC-a. Nie warto tutaj dorabiać teorii moim zdaniem ;)
strona: 1 - 2
temat: Gdybanie na temat Inferno

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel