Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23

krasnolud99 PW
10 grudnia 2014, 16:41

Tło narazie będzie takie, chyba że ktoś poda lepsze.
Historie czas zacząć:
Logmar to państwo miasto położone na północy niedaleko miasta państwa ludzi jesli tak to można nazwać. W tym państwie mieście żyją wyrzutki i niedobitki potężnych niegdyś armii. Każdy choć jest z innego plemienia ufa reszcie i jest gotów stanąć z każdym ramię w ramię przeciwko wrogom naruszającym ich teren.
[wilk/wilk alfa]
Są to zwierzęta pilnujące osad tego plemienia. Żyją w zgodzie ze swoimi towarzyszami i swoimi oswoicielami. Każdy może oswoić takiego wilka ale zanim to się stanie wilk będzie zaciekle się bronił, co zmniejsza ich przyrost.
[troll miotacz/troll czempion]
pochodzący z potężnej armii trolle miotacze mogą rzucać toporami. Są zaciekli w boju ale zamiast się bronić atakują, co zwiększa ich podatność na rany. Ma ją dużo szczęścia które jeszcze bardziej zachęca ich do uczestniczenia w licznych bitwach
[wojownik mrozu/łucznik mrozu]
Ludzie musiejący uciekać przed barbarzyńskimi plemieniami orków zapuścili się daleko na północ. Nie są najsilniejsi ale przyzwyczajanie się do warunków północy stworzyło z nich bardzo zahartowanych w boju i wytrzymałych ludzi północy
[upiór kurhanu/wielki duch]
Żyjący na północy nieumarli przekształcili się w duchy odporne na mróz. Mogą uniknąć ataku zadany przez broń białą bą dalekosiężną. Żyją daleko osad ale są zawsze gotowi pomóc swoim towarzyszą z północy. Zdolność latania pozwala im przelatywać nad murami i przeszkodami
[olbrzym/dziki olbrzym]
Duże stworzenia posługujące się maczugą z drewna cedrowego. Przypominają trochę cyklopy ale w ogóle nie są z nimi spokrewnione. Olbrzymy ciężko zranić bronią białą ale za to są bardzo wolne. Olbrzymy nauczyły posługiwać się mową i okazało się że są bardzo dobrymi strategami.
[jeździec na niedźwiedziu/zbrojny jeździec]
Oswoiwszy niedźwiedzie trolle je zaczęły stosować do walki. Ich futra są miękkie i wygodne do jeżdżenia. są bardzo szybkie, a trolle na nich używają mieczy i tarczy. Ich siła nie przeważa nad siłą pobratymców.
[śnieżny golem/lodowy golem]
Golem ulepiony przez trolle jest bardzo przydatny podczas walki. Jego wytrzymałość jest na poziomie mistrzowskim. Atak nie jest najmocniejszy jak na takie stworzenie ale przetrwają one duże ataki choć są wrażliwi na ogień.

Hobbicus PW
10 grudnia 2014, 16:48
Klik.

krasnolud99 PW
10 grudnia 2014, 17:17
Nowe tło Dodatkowo chciałbym dodać do moda z moim miastem jednostkę wogl i jej ulepszenie wogul ale czy dodam to czas okaże

Matheo PW
10 grudnia 2014, 19:12
Co prawda pomyliłeś tematy, ale i tak to zabezpieczyłem.

Wybrałeś najgorszy z możliwych momentów na publikację swojej koncepcji. Sklejanki zawsze odstawały od oryginału a oryginał zyskał teraz jakość HD :)

krasnolud99 PW
10 grudnia 2014, 19:56
Czy ktoś miałby pomysł na wygląd kapitolu?

Kastore PW
10 grudnia 2014, 20:08
Ogłaszać, że robi się miasto, nie mając na nie pomysłu...


Górski PW
10 grudnia 2014, 21:02
A mnie to ciekawi. Mam nadzieję że nie skończy się na słowach "Mam pomysł na..." ;) życzę powodzenia.

krasnolud99 PW
10 grudnia 2014, 21:18
Cytat:
Mój Boże! Ogłaszać, że się robi miasto i nie mieć na nie pomysłu...
Nie miałem pomysłu tylko na kapitol i zamek, resztę mam wymyśloną no może oprócz siedliska wilków

Kammer PW
10 grudnia 2014, 21:18
To pokaż.

Górski PW
10 grudnia 2014, 21:27
Jeśli chodzi o wilki to może coś takiego? Nazwa lodowa jaskinia?

Hobbicus PW
10 grudnia 2014, 21:45
Skoro nie mam czego innego komentować, to skomentuję line up.

Wilki - na pierwszym poziomie nigdy nie ma niczego innego niehumanoidalnego. Po prostu nie ma. To pierwsza sprawa. Druga: przecież wilki już są, w Twierdzy.
Troll - trolle w Heroes 3 są na piątym poziomie, nie drugim. Rzucanie toporów za bardzo mi przypomina orki z Twierdzy.
Wojownik/Łucznik - meh. Nic ciekawego. Nazwa "x mrozu" w ogóle nie pasuje do Heroes 3 - zauważyłeś, że wszystkie nazwy jednostek w H3 odnoszą się do charakteru jednostki, a nie miejsca jego zamieszkania?
Upiory/Duchy - powtórka z Nekropolii. Po prostu nie pasuje.
Olbrzymy - okej, nie mam zastrzeżeń. Tylko... broń zmień. Bo tak będą przypominać za bardzo ogry.
Jeździec - serio? Troll na niedźwiedziu? To będzie wyglądało zwyczajnie debilnie.
Golem - nie. To nie pasuje do siódmego poziomu. Po prostu... nie pasuje. I na dodatek nie jest ani trochę oryginalne - golemy mamy już w Fortecy.

Podsumowując: miernie.

mr_R PW
10 grudnia 2014, 21:52
Bez przesady hobbit jakby golem to był konstrukt porównywalny z smoczymi golemami to nic by się nie stało, jednak ja bym wrzucił gdzieś Feniry (wilki), może by tu pasowały. Ogólnie to chyba projekt na wzór wolnych miast z Ashanu.
Dalej będzie czepianie i powtórka z rozrywki:
-trolle nie rzucają tylko atakują wręcz, a ich jedyny umiejętność to regeneracja.
-strzelcy mrozu za bardzo kojarzą mi się z arktycznymi strzelcami(z WoG). Krótko mówiąc trochę wyżej, albo inna jednostka.
-jeźdźcy tak jak wyżej.
- olbrzymy gdzieś już są planowane (Vori, Kronverk)
-upiory jako nieumarli - stanowcze nie, ale jako istoty z lodu/śniegu uważam jako ciekawą koncepcje.

Hobbicus PW
10 grudnia 2014, 22:21
Przeczytaj jeszcze raz moje uwagi, proszę.

krasnolud99 PW
11 grudnia 2014, 06:51
@Hobbit Wilków nie ma w twierdzy są tylko wilczy jeźdźcy
A line-up może zawsze się zmienić,chociaż wolałbym żeby nie był zmieniany.
Co do trolli to będą górskie trolle czyli będą miały niebieską skórę, olbrzymom mogę zmienić broń to żaden problem. Co do ludzi w tym mieście zmienię ich nazwę ale potem. Jeźdźcy zostają, a upiory tak jak zaproponował mr_R mogą być ze śniegu lodu. Golem też zostaje. Feniry można by dać zamiast tych upiorów ale jeśli nie, to można by zrobić je zamiast jeźdźców na niedźwedziach albo jako ulepszenie wilków

Umieszczenie budynków na ekranie miasta, mam nadzieję że dobrze to będzie wyglądać

zmudziak22 PW
11 grudnia 2014, 15:50
Hobbitowi chodziło, ze są wytresowane przez Gobliny wilki, które stanowią trzon armii Orków.

krasnolud99 PW
11 grudnia 2014, 16:24
Ale to będą inne wilki takie białe, lub brązowe czy jaskiniowe. I Hobbicie mróz to właśnie charakter tej jednostki. nie moge tego za bardzo teraz wytłumaczyć ale kiedyś o tym opowiem.

Górski PW
12 grudnia 2014, 07:11
I co dajej? Jakieś nowości?

krasnolud99 PW
12 grudnia 2014, 07:30
Górskikrasnolud:
I co dalej? Jakieś nowości?
Nie ma. Chyba że chodzi o historię. Nie tak łatwo zrobić jednostkę i jej siedlisko i wygląd zamku taki jak zaproponowałeś. Nic się nie martw zrobię ten zamek ale potrzebuje czasu. (Najlepsze pocieszenie na świecie :))
Główni twórcy tego projektu:
- krasnolud99 - pomysły,grafiki
- pawlooo99 - grafiki
- MrBromi - dźwięk,pomysły
Plan na następne dni:
1.jaskinia wilków
2.ulepszenie tej jaskini
3.fort,cytadela,zamek
4.siedlisko trolli
4.ulepszenie tego siedliska
5.rada osady,rada miasta,ratusz,kapitol
6.targowisko i magazyn zasobów
7.budynki dodatkowe czyli m.in.: oko jasnowidza,drabina trolli,wielki obelisk
potem reszta

Hobbicus PW
12 grudnia 2014, 17:35
krasnolud99:
Ale to będą inne wilki
Zauważyłeś, że jak w Heroes 3 jest jednostka X, to nie ma jednostki "inne X"?

krasnolud99:
I Hobbicie mróz to właśnie charakter tej jednostki.
Nie. Mróz sugeruje teren, na którym żyje ta jednostka. I to jest niezgodne z ogólnym klimatem Heroes 3, gdzie jednostki są zdecydowanie bardziej uniwersalne.

Zatem sam Twój pomysł jest po prostu kiepski i nawet jeśli będzie zrealizowany, to nie dziw się, że ludzie nie będą tym zainteresowani. Tworzenie miasta nawet na poziomie konceptów to nie jest takie sobie hop-siup, trzeba nad tym sporo się napracować, by wymyślić coś oryginalnego i sensownego zarazem. Tobie się nie udało.

Morglin PW
12 grudnia 2014, 19:20
Cytat:
Zauważyłeś, że jak w Heroes 3 jest jednostka X, to nie ma jednostki "inne X"?
A smoki? :P
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel