Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24

mitlandy PW
20 października 2013, 10:32
Witam! Od dawnego czasu robię to miasto czyli przepaść do VCMI trochę marnie mi idzie ale może powstanie kiedy będziemy robić wspólnie.Jakby ktoś nie wiedział jak wygląda miasto.

Bychu PW
20 października 2013, 11:12
Samo miasto wygląda fajnie, ma bajkowy klimat. Ale proszę Cię, sprecyzuj co rozumiesz poprzez "marnie mi idzie". Dla Ciebie może to oznaczać stworzenie 4 jednostek do miasta, a dla mnie, że masz tylko ten ekran miasta i pomysł na 7 nietrzymających się kupy jednostek.
W każdym razie pozostaje życzyć powodzenia :)

Warmonger PW
20 października 2013, 11:24
No dobra, a co z całą resztą grafik, które pokazywał Axolotl? Jednostki, bohaterowie, ekran oblężenia, siedliska na mapie przygody itd. I przede wszystkim - co na to sam autor?

Hobbicus PW
20 października 2013, 12:39
Może tak: ile rzeczy masz już wrzuconych do gry?

mitlandy PW
20 października 2013, 13:35
Mam wrzucone jednostki, tło na którym są te jednostki, wygląd na mapie stworów i bohaterów.

Alistair PW
20 października 2013, 15:31
Trochę mało wyraźnie widać jednostki na ich tłach.

mitlandy PW
20 października 2013, 15:39
Tło można zmienić ja tylko pokazałem co mam zrobione. Wiem że to niewiele.Chociaż zawsze coś.
Edit: Małe pytanko czy ma ktoś backgrounda (inaczej tło miasta) tego miasta bo mi to brakuje.

Ratonhnhaké:ton PW
20 października 2013, 18:09
Miasto prezentuje się ładnie, jednostki troche dobrze nie widać, ale ciekawe.Zbyt wtapiają się.Jakiej chcesz dokładniej pomocy?Tła nie mam i wogóle pierwszy raz słyszałem o tym mieście.

mitlandy PW
20 października 2013, 20:31
No więc ja zbytnio sobie nie radze w plikach tekstowych, ustawieniem budynków i z tym tłem miasta nie mogę go znaleźć.

Gravius PW
20 października 2013, 22:44
Co do polskiej nazwy, to bardziej byłbym skłonny nazwać to miasto Głębią, bądź Otchłanią, bo Przepaść jakoś niespecjalnie w moim odczuciu kojarzy się z wodą...

mitlandy PW
21 października 2013, 19:00
Nazwa nie jest zła ja go nie wymyśliłem jeszcze nad tym pomyśle ale chyba przyjmę to głębia.
TO MOŻE KTOŚ INNY MA TŁO MIASTA?

Eternal PW
23 października 2013, 17:29
Piękna rzecz. Zazdroszczę ci, bo zawsze chciałem zobaczyć wodne miasto w grze (aczkolwiek z nieco innym lineupem), a do tej pory nie mogę go zrobić:).
Choć z drugiej strony- czy grafika miasta nie jest na VCMI zbyt nowoczesna?

mitlandy PW
23 października 2013, 17:32
A czy ja wiem lecz VCMI ma forge a forge nie jest nowoczesne ? A VCMI potrzepuje przecież nowości.A na przykład z jakim lineupem ?

Hobbicus PW
23 października 2013, 18:18
mitlandy:
A czy ja wiem lecz VCMI ma forge a forge nie jest nowoczesne ?
Nie. Ani nie jest nowoczesne jako nacja (wręcz przeciwnie - technologia w Forge jest starożytna), ani graficznie (bo oprawa graficzna jest stylizowana na gry z końca lat 90). Myślę zaś że Eternalowi chodziło właśnie o grafikę, która w tym mieście jest aż zbyt kolorowa i dokładna (co jest typowe dla wszelkich prac Axolotla).

mitlandy PW
23 października 2013, 19:47
Przepraszam za pomyłkę to co z tym miastem, może go przyciemnymi. Ja nie wiem dla mnie może zostać a jak nie to się coś wymyśli.

Hobbicus PW
23 października 2013, 21:00
Chyba nie zrozumiałeś... Tu nie chodzi o to, w jaki sposób te grafiki są przedstawione, rozjaśnione itp. Tu chodzi o samą jakość modelów. Jest ona po prostu za wysoka, przez co wydaje się być jakby z innej bajki.

Kastore PW
23 października 2013, 21:37
Dokładnie, bo popatrz mitlandy w HoMMIII jednostki wyglądają tak, jakby wyglądały w normalnym życiu, tzn. odpowiednie wymiary ciała, czy w miarę racjonalne kolory. Natomiast w mieście "Przepaść" jednostki wyglądają jakby były wyciągnięte z jakiegoś WoWa i nijak pasują do Hirołsów.

Warmonger PW
23 października 2013, 21:45
A mi się podoba. Gdyby ludzie nie tworzyli nowych, lepszych rzeczy, wciąż biegalibyśmy za mamutami.

Hobbicus PW
23 października 2013, 22:02
Sugerujesz że modyfikacje do H3 są odzwierciedleniem naszego zaawansowania technologicznego? :P

Poza tym - te grafiki NIE SĄ "lepsze" od tych z H3. Są po prostu bardziej szczegółowe, inne stylem, co ujmuje dużo uroku.

mitlandy PW
23 października 2013, 22:41
Mam pytanie. Czyli co z tym miastem? Kontynuować go, robić nad nim dalsze prace czy zostawić ten zamek w spokoju bo już nie rozumiem.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel