Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0 komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Lord Hawk |
Witam Tak jak w temacie chodzi o miasto Preserve które niedawno wyszło, jednak nie podobało mi się w obecnej wersji więc postanowiłem w nim pogrzebać, widzę też że wielu osobą także się nie podoba, zaś inni chcieli by nim grać razem z miastem Forge Witchkinga więc postanowiłem się podzielić moją "przeróbką". Zmiany które dokonałem to : - zmiany graficzne 3 jednostek 3, 4 i 6 lvl [zwłaszcza 6 jest całkiem nowa] - zmiana statystyk i zdolności jednostek tak by miasto było bardziej zbalansowane - inne indeksowanie bohaterów [najlepiej to widać przy wyborze miasta gdzie mamy najpierw 8 bohaterów mocy potem 8 magii tak jak w innych miastach] - zmiana statystyk bohaterów magii na 1/0/2/2 [normalnie było 0/0/3/3], więc teraz suma punktów jest tak jak w bohaterach magii w innych miastach - każdy bohater magii ma teraz księgę oraz 1 zaklęcie od początku gry - miasto Preserve działa teraz nawet bez miasta Cove [choć wątpię czy ktoś by bez niego grał] - naprawa bohatera Pamela, już nie wywala gdy wchodzi się w okno statusowe tego boha - no i chyba najważniejsze że miasto teraz działa ze wszystkimi dostępnymi miastami [Cove, Forge, Grove], więc teraz można grać z 13 miastami jednocześnie Screeny z ulepszonej i nie ulepszonego miasta. Download --------------------------------------------- Wersja pod VCMI 0.92b Download |
Warmonger |
Dobra robota! Teraz miasto wygląda zdecydowanie porzadniej i nie sypie. Odpaliłem właśnie mapę "War of The Mighty" z czterema nowymi frakcjami, woohoo! |
Zibi17k |
Zgadzam się wspaniała robota ;) Tylko tak myślę czy może nie lepiej by było zmienić jednostkę 1 lvl (chodzi o wygląd) na niziołek (neutralna jednostka z H3)-> liliput |
witchking |
Popieram przedmówców, dobrą robotę zrobiłeś:) Miło, że ktoś zabrał się za ten projekt bo ma on spory potencjał:) |
Lord Hawk |
Dobrze widzieć że miasto teraz się podoba. Co do 1 lvl to od początku nad tym myślałem ale jest 1 problem, otóż chciałem dodać Halfingi do miasta, a Leprechauny jako jednostkę neutralną, tylko poza animacją jednostki nie wiem jak ustawić w jednostce neutralnej portret oraz jak zmienić nazwę bez grzebania w plikach "txt". |
Ullialnor |
Miasto nie działa na mapie "Ciasnota". |
Lord Hawk |
Ullialnor czy mogła byś opisać tą mapę [rozmiar, ilość graczy, warunki zwycięstwa] lub podać link do niej ? [wystarczy obrazek z edytora]. Bo niestety nie wiem o jaką mapę chodzi ponieważ używam angielskiej wersji. No chyba że znasz jej angielską nazwę. |
Zibi17k |
Armageddon Balde S 6 osób normalny typ zwycięstwa ;) Tylko u mnie na tej mapie nie wywala opisz dokładniej kiedy wywala |
Ullialnor |
Jak na razie przy puszczeniu kolejki. Sprawdzę jeszcze kilka map, bo co do niektórych nie mam pewności. Na wyżej wymienionej gra wysypała mi się już dwa razy grając tym miastem. |
Warmonger |
Skoro wysypuje przy puszczaniu kolejki, to TWOJE miasto jest najmniej prawdopodobną przyczyną błędu. Podobne problemy były już zgłaszane, być może np. ten. |
Zibi17k |
Ullialnor, a może po puszczeniu kolejki nie wysypuje ci gry tylko się ona ścina? Ja tak mam bardzo często, ale już zauważyłem dlaczego. Dzieje się tak, gdy przeciwnicy wchodzą do niedozwolonych w VCMI jeszcze budynków przykładowo Kryjówka Złodziei |
Lord Hawk |
No tak skoro mapa się wczytuje i wysypuje przy turze komputera to obstawiał bym te budynki, u mnie tak się zawsze zdarza ze świątynią dlatego jej nie odwiedzam jednak komputer czasem tak co = crashem, ale na szczęście po wczytaniu od autosave komputer inaczej się rusza i można grać dalej. |
Zibi17k |
@up Nie zawsze czasem się trafi umolny komputer i trzeba z 5 razy wczytać, żeby inaczej poszedł ;p |
Fandor |
Wykryłem że najwyraźniej źle są zmienione indeksy widoków miasta. Mianowicie czasami zamiast forge widzę grove (w menu wyboru lub obok - w posiadanych zamkach) bądź odwrotnie (najczęściej zamiast zwykłego z już zakupionym budynkiem) co troche utrudnia gdyż czasami zapominam kupić w nim budowli. Co do tego Bugu, to najbardziej uciążliwa jest w nim głupota komputera - bo normalny gracz nie wracał by kilka razy do już odwiedzonej Wieży Gryfów (tej gdzie po pokonaniu są anioły) a komp non stop tam wraca i są bugi bo często znowu się otwiera bitwa tyle że bez przeciwników. |
Matheo |
Świetna robota! Chętnie sobie pogram nowym miastem. Ktoś niedawno mówił, że bardzie opłaca się pracować na ERZE hahahhah. |
AmiDaDeer |
Bo się bardziej opłaca modować na Erze. :P Nowe miasta to nie wszystko. |
Agon |
Miasto Preserve? Gdzie? Kiedy? Jak? To już wychodzą miasta z H4 jako mody do H3? Zawsze chciałem zagrać w trójkę miastem z czwórki :D |
Pointer |
@fandor510 Zgadza się, że Forge z jakiegoś powodu podmienia wizerunek ikonki Grove, ale dzieje się to niezależnie od Preserve 2.0. Taka sama sytuacja jest w przypadku wgrania tylko Froge i Grove, dlatego moim zdaniem problem leży w Forge, nie w Preserve czy Grove. Poza tym, jak już wspomniano w temacie Forge, niektóre wizerunki bohaterów są jeszcze z Preserve (np. Pamela czy Belinda), a nie z Grove. Dlatego poczekajmy aż Witchking dopracuje Forge i wtedy proponuję dopiero włączanie wszystkich nowych miast do gry :) Na razie jedynym pewniakiem, który działa bez zarzutu jest Cove, bo co do swojego Grove też niczego zagwarantować nie mogę :P @Agon To nie jest miasto żywcem z h4, tylko wizerunek ekranu miasta jest do h4 zbliżony. Na tym się kończy podobieństwo. |
witchking |
Błąd nie leży po stronie Forge. Po prostu Grove wykorzystuje te same indeksy dla obrazków miasta. Proponuje zmienić itpa i itpt znajdujące się w town\content\sprites\ To które miasto wykorzystuje czyje obrazki prawdopodobnie zależy od piorytetów danego modu. Natomiast pojawianie się w Forge bohaterów z Preserve wynika tylko i wyłącznie z tego, że nie wszyscy bohaterowie Forge zostali już zrobieni w obecnej wersji. |
Warmonger |
W następnej wersji nie trzeba będzie się męczyć z indeksami, wszystko będzie robione automatycznie na podstawie samej nazwy obrazka. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel