Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Lord Hawk PW
22 kwietnia 2013, 02:55
Witam

Tak jak w temacie chodzi o miasto Preserve które niedawno wyszło, jednak nie podobało mi się w obecnej wersji więc postanowiłem w nim pogrzebać, widzę też że wielu osobą także się nie podoba, zaś inni chcieli by nim grać razem z miastem Forge Witchkinga więc postanowiłem się podzielić moją "przeróbką".

Zmiany które dokonałem to :
- zmiany graficzne 3 jednostek 3, 4 i 6 lvl [zwłaszcza 6 jest całkiem nowa]
- zmiana statystyk i zdolności jednostek tak by miasto było bardziej zbalansowane
- inne indeksowanie bohaterów [najlepiej to widać przy wyborze miasta gdzie mamy najpierw 8 bohaterów mocy potem 8 magii tak jak w innych miastach]
- zmiana statystyk bohaterów magii na 1/0/2/2 [normalnie było 0/0/3/3], więc teraz suma punktów jest tak jak w bohaterach magii w innych miastach
- każdy bohater magii ma teraz księgę oraz 1 zaklęcie od początku gry
- miasto Preserve działa teraz nawet bez miasta Cove [choć wątpię czy ktoś by bez niego grał]
- naprawa bohatera Pamela, już nie wywala gdy wchodzi się w okno statusowe tego boha
- no i chyba najważniejsze że miasto teraz działa ze wszystkimi dostępnymi miastami [Cove, Forge, Grove], więc teraz można grać z 13 miastami jednocześnie

Screeny z ulepszonej i nie ulepszonego miasta.




Download

---------------------------------------------

Wersja pod VCMI 0.92b

Download

Warmonger PW
22 kwietnia 2013, 06:33
Dobra robota! Teraz miasto wygląda zdecydowanie porzadniej i nie sypie.

Odpaliłem właśnie mapę "War of The Mighty" z czterema nowymi frakcjami, woohoo!

Zibi17k PW
22 kwietnia 2013, 08:23
Zgadzam się wspaniała robota ;)

Tylko tak myślę czy może nie lepiej by było zmienić jednostkę 1 lvl (chodzi o wygląd) na niziołek (neutralna jednostka z H3)-> liliput

witchking PW
22 kwietnia 2013, 08:25
Popieram przedmówców, dobrą robotę zrobiłeś:) Miło, że ktoś zabrał się za ten projekt bo ma on spory potencjał:)

Lord Hawk PW
22 kwietnia 2013, 14:23
Dobrze widzieć że miasto teraz się podoba.

Co do 1 lvl to od początku nad tym myślałem ale jest 1 problem, otóż chciałem dodać Halfingi do miasta, a Leprechauny jako jednostkę neutralną, tylko poza animacją jednostki nie wiem jak ustawić w jednostce neutralnej portret oraz jak zmienić nazwę bez grzebania w plikach "txt".

Ullialnor PW
22 kwietnia 2013, 16:37
Miasto nie działa na mapie "Ciasnota".

Lord Hawk PW
22 kwietnia 2013, 20:51
Ullialnor czy mogła byś opisać tą mapę [rozmiar, ilość graczy, warunki zwycięstwa] lub podać link do niej ? [wystarczy obrazek z edytora]. Bo niestety nie wiem o jaką mapę chodzi ponieważ używam angielskiej wersji. No chyba że znasz jej angielską nazwę.

Zibi17k PW
22 kwietnia 2013, 21:03
Armageddon Balde S 6 osób normalny typ zwycięstwa ;)

Tylko u mnie na tej mapie nie wywala
opisz dokładniej kiedy wywala

Ullialnor PW
22 kwietnia 2013, 22:53
Jak na razie przy puszczeniu kolejki. Sprawdzę jeszcze kilka map, bo co do niektórych nie mam pewności. Na wyżej wymienionej gra wysypała mi się już dwa razy grając tym miastem.

Warmonger PW
23 kwietnia 2013, 06:40
Skoro wysypuje przy puszczaniu kolejki, to TWOJE miasto jest najmniej prawdopodobną przyczyną błędu.
Podobne problemy były już zgłaszane, być może np. ten.

Zibi17k PW
23 kwietnia 2013, 07:02
Ullialnor, a może po puszczeniu kolejki nie wysypuje ci gry tylko się ona ścina?
Ja tak mam bardzo często, ale już zauważyłem dlaczego. Dzieje się tak, gdy przeciwnicy wchodzą do niedozwolonych w VCMI jeszcze budynków przykładowo Kryjówka Złodziei

Lord Hawk PW
23 kwietnia 2013, 08:27
No tak skoro mapa się wczytuje i wysypuje przy turze komputera to obstawiał bym te budynki, u mnie tak się zawsze zdarza ze świątynią dlatego jej nie odwiedzam jednak komputer czasem tak co = crashem, ale na szczęście po wczytaniu od autosave komputer inaczej się rusza i można grać dalej.

Zibi17k PW
23 kwietnia 2013, 08:57
@up
Nie zawsze czasem się trafi umolny komputer i trzeba z 5 razy wczytać, żeby inaczej poszedł ;p

Fandor PW
23 kwietnia 2013, 09:03
Wykryłem że najwyraźniej źle są zmienione indeksy widoków miasta. Mianowicie czasami zamiast forge widzę grove (w menu wyboru lub obok - w posiadanych zamkach) bądź odwrotnie (najczęściej zamiast zwykłego z już zakupionym budynkiem) co troche utrudnia gdyż czasami zapominam kupić w nim budowli.
Co do tego Bugu, to najbardziej uciążliwa jest w nim głupota komputera - bo normalny gracz nie wracał by kilka razy do już odwiedzonej Wieży Gryfów (tej gdzie po pokonaniu są anioły) a komp non stop tam wraca i są bugi bo często znowu się otwiera bitwa tyle że bez przeciwników.

Matheo PW
23 kwietnia 2013, 13:34
Świetna robota! Chętnie sobie pogram nowym miastem. Ktoś niedawno mówił, że bardzie opłaca się pracować na ERZE hahahhah.

Hobbicus PW
24 kwietnia 2013, 00:06
Bo się bardziej opłaca modować na Erze. :P Nowe miasta to nie wszystko.

Agon PW
24 kwietnia 2013, 00:10
Miasto Preserve? Gdzie? Kiedy? Jak? To już wychodzą miasta z H4 jako mody do H3? Zawsze chciałem zagrać w trójkę miastem z czwórki :D

Pointer PW
24 kwietnia 2013, 10:09
@fandor510

Zgadza się, że Forge z jakiegoś powodu podmienia wizerunek ikonki Grove, ale dzieje się to niezależnie od Preserve 2.0. Taka sama sytuacja jest w przypadku wgrania tylko Froge i Grove, dlatego moim zdaniem problem leży w Forge, nie w Preserve czy Grove. Poza tym, jak już wspomniano w temacie Forge, niektóre wizerunki bohaterów są jeszcze z Preserve (np. Pamela czy Belinda), a nie z Grove. Dlatego poczekajmy aż Witchking dopracuje Forge i wtedy proponuję dopiero włączanie wszystkich nowych miast do gry :) Na razie jedynym pewniakiem, który działa bez zarzutu jest Cove, bo co do swojego Grove też niczego zagwarantować nie mogę :P

@Agon

To nie jest miasto żywcem z h4, tylko wizerunek ekranu miasta jest do h4 zbliżony. Na tym się kończy podobieństwo.

witchking PW
24 kwietnia 2013, 10:21
Błąd nie leży po stronie Forge. Po prostu Grove wykorzystuje te same indeksy dla obrazków miasta. Proponuje zmienić itpa i itpt znajdujące się w town\content\sprites\

To które miasto wykorzystuje czyje obrazki prawdopodobnie zależy od piorytetów danego modu. Natomiast pojawianie się w Forge bohaterów z Preserve wynika tylko i wyłącznie z tego, że nie wszyscy bohaterowie Forge zostali już zrobieni w obecnej wersji.

Warmonger PW
24 kwietnia 2013, 10:31
W następnej wersji nie trzeba będzie się męczyć z indeksami, wszystko będzie robione automatycznie na podstawie samej nazwy obrazka.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel