Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Co was denerwuje w H3?
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

Kaazam PW
17 czerwca 2005, 13:28
W WoG są takie jednostki nie pamientam jak się nazywają. Jeżeli stoją dwie jednostki obok siebie to zaatakuje obie. A jeżeli zaatakuje jedną to zadaje jej takie same obrażenia jak dwóm. Wiec albo powinien atakować jedną podwójnie albo jedną nie tykając drugiej

Boryna PW
25 czerwca 2005, 19:58
Mnie denerwuje to że jak chce się poddać to muszę zapłacić a nigdzie mi wtedy nie pisze ile mam złota.

Rabican PW
13 września 2005, 06:30
Taka umiejętność jest może bardzo interesująca z taktycznego punktu widzenia, lecz nie należy do szczególnie realistycznych. Przykładem ciekawego i realistycznego rozwiązania jest beholder z D&D, który ma dziesięć mniejszych oczu, którymi może razić różnych przeciwników, lecz jednego może popieścić maksymalnie trzema na raz. Niestety, w komputerowej strategii raczej by się to nie sprawdziło...

Mnie osobiście w HoMM3 denerwuje bardzo mało rzeczy i są to w większości błahostki (często naprawiane przez WoGa), dlatego pozwolę sobie je tutaj pominąć. Do pasji doprowadza mnie za to brak reakcji Ubisoftu na prośby o podanie kodu źródłowego wiadomej gry. Gdy pomyślę, ile można by dzięki niemu zrobić, to aż mnie szpony świerzbią, by rzucić 'Implozję' na paru egoistycznych śmiertelników.

vinius PW
13 września 2005, 12:42
oooo własnie. dzieki, ze mi przypomniałeś.
implozja.

moj wrog chociaz mial b. slaba armie pyta mi kilkanascie tytanow eksplozja >:-(
nie, na wyzszych poziomach implozja to przegiecie. grube.
i jeszcze brak chłopów w podstawowej wersji ;-)

Dragonis PW
26 stycznia 2006, 18:21
O właaaśnie. Implozja.
A zresztą inne czary zadające obrażenia też. Według mnie, są albo za słabe. 900 obrażeń to dość mało w późniejszych etapach gry, znacznie lepiej strzelić np. błogosławieństwo czy co-kol-wiek! Wiem, że się mylę ale mam rację!

vinius PW
16 lutego 2006, 14:04
Fakt, to nie te trolle, co kiedyś :) oto rótka historia:
w King's Bounty walczył pięściami.
w King's Bounty 2 (moje ulubione :)) kłoda drzewa! (niedługo dodam obrazek)
w H1 i 2 rzucał kamieniami
w H3 kawałem mięcha
w H4 maczugą
w H5 - trolli brak.

no cóż... taki mały offtop, w roli przypomnienia. Niech młode pokolenia wiedzą, jak było kiedyś :)

Alamar PW
16 lutego 2006, 14:46
Co do trolli z Enroth i Antagarichu, to Acid rozpisał się na ten temat w Bibliotece Legend w Błędach w sadze (szczegółów poszukajcie sami).

Smoczykieł PW
16 lutego 2006, 16:45
Zapomniałem mnie denerwuje jeszcze jedna rzecz, że Rozbójnicy mówią tak samo jak Chochliki i Gremliny.:P

MCaleb PW
17 lutego 2006, 00:06
Mnie denerwuje to, że nie można sobie ulepszyć szkieletów w Nekropolii, bo inaczej swoim certyfikatem nekromancji mozna się pod...rapać.
Inaczej - po co ulepszenie jak nie ma sensu z niego korzystać?

Altair PW
17 lutego 2006, 00:18
@MCaleb:
Mnie denerwuje to, że nie można sobie ulepszyć szkieletów w Nekropolii, bo inaczej swoim certyfikatem nekromancji można się pod...rapać.
Inaczej - po co ulepszenie jak nie ma sensu z niego korzystać?

Nie do końca rozumiem... Ja korzystam z ulepszeń szkieletów i nekromancji. Jeśli w armii ma się Kościeje i brak wolnych miejsc na szkielety to po bitwie (przy nekromancji) dostajemy Kościeje (wprawdzie mniej). Ja osobiście mam w armii zawsze ulepszoną i nieulepszoną ich formę. Gwarantuje jest sens korzystać z tego ulepszenia ;)

MCaleb PW
17 lutego 2006, 00:26
Altair, a czy to jest opcja WoGa czy podstawki RoE? Bo nie pamiętam by w RoE było takie coś.
Mi chodzi o armię kompletną, tzn. że wszystkie miejsca obsadzone ulepszonymi jednostkami.

EDIT: No to albo ja mam dziurawą pamięć, albo miałem jakąś niedociągniętą wersję ;)

Altair PW
17 lutego 2006, 00:33
Tak sprawdziłem w RoE było coś takiego.

EDIT: Jakkolwiek by nie było, opłaca się najbardziej mieć w armii szkielety jak i Kościeje. (zamiast Zombi) Zyskuje się ten sposób trochę szybkości. Potem można stopniowo ulepszać Szkielety.

Nie_mam_nicka PW
5 kwietnia 2006, 23:02
Mnie w Heroes III RoE strasznie denerwuje:
1. Balista mimo że jest machiną, to nic specjalnego sobą nie reprezentuje, a w puźniejszym czasie gry to jest wogóle ona do niczego nie potrzebna! Dopiero w WoGu jest przydatna.
2. Pikinierzy i Halabardnicy są 1 Poziomu, podczas gdy w KAŻDYM Heroesie Pikinierzy byli 3 Poziomu, a Łucznicy 2 (no może w IV byli Łucznicy 1), więc powinni być Pikinierzy w Heroes III 2 Poziomu, a Łucznicy 1 bo nie ma w Heroes III chłopów w Zamku.
3. Że są Pegazy i Złote Pegazy, a powinno być Pegazi Jeźdcy i Złoci Pegazi Jeźdcy.


W Heroes III AB:
1. NIE WPROWADZENIE FORGE!!
2. To że Zbóje mają taki sam głos jak chochliki.
3. Tylko 2 nowe arfetakty, z czego są one tylko w kampanii bo są zbyt potężne.
4. Niziołek ma strasznie "powolną" animację i wogóle to dziwnie jakoś wygląda.

W Heroes III SoD:
1. Zmienili Knurzy Jeźdcy na Dziki.
2. Zmienili Miryd na Ifryt Królewski.
3. Brak nowych stworzeń.
4. Nie ma nowego Intra (filmiku wstępowego).
5. W TYD DODATKU POWINNI DODAĆ CONFLUX!, a w AB FORGE!!

W Heroes 3.5 WoG:
1. Czasami są błędy ERM podczas pojedynczych scenariuszy.
2. Strasznie WoG ma "popsuty" edytor map.
3. WoG usuwa filmiki reklamowe 3DO i New World Compuing, a zamiast tego stawia własny (powinien po tych 2 stawić własny)
4. Usuwa z wyboru kampanii Cień Śmierci.
No to na tyle.


Kathrin PW
6 kwietnia 2006, 08:04
"Czasami są błędy ERM podczas pojedynczych scenariuszy." - bardzo eufemistyczne określenie:))
Na palcach jednej ręki mogę policzyć mapy bez błędów.

Alamar PW
6 kwietnia 2006, 08:29
>>>3. Tylko 2 nowe arfetakty, z czego są one tylko w kampanii bo są zbyt potężne.

Nieprawda, w AB są artefakty łączone z SoD, tyle tylko, że trzeba pokombinowac by je złożyć, a później nie da sie ich rozłączyć.
W kampanii Mutare można bylo mieć dzięki temu zbroję ojca smoków, a w kampanii Dracona Źródło Maga (w ostatniej misji, gdzie nie było studnii).

Nie_mam_nicka PW
6 kwietnia 2006, 09:21
Kompletnie zapomniałem o tych arfetaktach łączonych. Mi się udało ułożyć tylko Statuę Legionów i to było w "lewej" wersji AB (ale to chyba trzeba te części statuy ułożyć w jakiejś kolejności, a potem wziąć piątą część, bo jak drugi raz próbowałem ułożyć to mi się nie udało). Podejrzewam że była też tam Błyskawica Tytana, bo jak wybudowałem budynek Graala w Confluxie to bohaterowie poznali zaklęcie Błyskawica Tytana i miało ikonkę... bardzo podobną do tej WoGa! (chodzi mi o to oko). Jak szukałem o tym informacji to się dowiedziałem że to oko to ikona jakiegoś czaru Fear (?). Łączone arfetakty były chyba tylko w lewych wersjach, raczej nie w sklepowych (w sklepowych chyba po ściągnięciu najnowszego patcha).

Co do błędów ERM, chodzi mi o mapki z RoE, AB i SoD które nie mają same w sobie żadnych skryptów.. Czasami gdy zWoGifikuję mapę skryptami oficjalnymi to są błędy, np. coś tam mi się pokazuje podczas walki albo kiedyś mi się pojawiło okienko z błędem na mapie przygody i wyszło do windowsa xp.

Alamar PW
6 kwietnia 2006, 09:26
Gdzie tam, artefakty łączone (trzeba było założyć prawie wszystkie elementy i mieć wolne miejsce na ostatni, gdy podnosiło sie go z ziemii) były w AB, niezależnie od wersji legalności gry. Mam AB z Mirage i też ten patent działa. Nie wiem jak w wersjach CDP (bo jakiś patch mógł to naprawić).
A co do czarów to oprócz czaru Fear był chyba jeszcze jeden, którego normalnie nie dało się rzucić z księgi magii - Disease.

A wracając do tematu: w H3 denerwuje mnie, że bez WoGa ta gra jest nudna, gdyż (paradoksalnie) brakuje jej wielu dobrych rozwiązań z H4 (odnawialne budynki ze skarbami, gromadzenie potworów w siedliskach, finanse z H4, które są o wiele lepsze, wybór ataku wręcz czy na odległość i kilka innych mniejszych elementów). Szkoda, że w HV też z niektórych rzeczy z H4 zrezygnowali (nie docenia się tego co ma, dopóki się tego nie straci).

Hobbicus PW
6 kwietnia 2006, 13:33
Oto i co mnie denerwuje:

1.W Confluxie żywiołaki powietrza wydają dźwięk sygnalizujący o tym, że dostał od wroga z opóźnieniem.
2.W Confluxie ogniste ptaki wydają dźwięk sygnalizujący o tym, że zaatakował także z opóźnieniem.
3.Gryfy są słabsze od zbrojnych... dlaczego?
4.W H1 i H2 zamek rycerza był najsłabszy... a teraz boom sakramentalny i aniołowie z nieba!
5.Przez te głupie 5% fanów w AB nie ma Forge! Sheltem nie byłby zachwycony...

Nie_mam_nicka PW
7 kwietnia 2006, 15:00
Jeśli chodzi o tego Zbója i jego "Chochlikowy/Gremlinowy" głos to zauważyłem niedawno coś interesującego... Za pomocą Resedita wypakowałem dzwięki z pliku H3ab_ahd.snd w którym zapewne są dźwięki nowych jednostek z Heroes III AB. Domyślam się że pliki wav rozpoczynające się na "Rogu" to skrót od Rogue czyli po polsku Zbój/Rozbójnik. Zdziwiło mnie gdy je posłuchałem... To nie są dźwięki jakie wykorzystuje Chochlik/Gremlin! RoguAttk.wav brzmi jakby Zbój wbijał komuś mieczyk i sztylet.. RoguDfnd.wav brzmi jakby ktoś walnął w miecz.. Podejrzewam że Zbój miał właśnie te dźwięki wykorzystywać w AB, ale pod koniec ktoś zmienił zdanie i wykorzystuje on dźwięki Chochlika/Gremlina. Jeśli chodzi o to, w jakim Heroesie to znalazłem to mam Heroes of Might & Magic Złota Edycja z Extra Klasyki + zainstalowany In the Wake of Goods najnowsza wersja Final. Niedługo uploaduję to żeby każdy mógł sobie to posłuchać, spakowane w rar. I takie małe pytanie do Acid Dragona, czy nie można by w najnowszym WoGu zmienić pliki Zbója tak by wykorzystywał te właśnie dzwięki? Są one o wiele lepsze od tych Chochlika/Gremlina! No chyba że każdy o tym wiedział to sorry za posta.
DODANE

Już zuploadowałem. Można pobrać stąd, tutaj i tu też.

Acid Dragon PW
7 kwietnia 2006, 16:35
zbadam tę sprawę, bo kompletnie chyba jakoś nigdy na to uwagi nie zwróciłem. jeśli to istotnie prawda, to myślę, że nie będzie absolutnie żadnego problemu w poprawieniu tego w WoGu.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
temat: [H3] Co was denerwuje w H3?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel