Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Alistair
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Towarzysze podróży (NPC-e)
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

Tarnoob PW
29 stycznia 2010, 19:08
//Temat dotyczy zarówno Might and Magic VI jak i VII.

AlamarAlamarA MMIX to pies? :P


Kogo najczęściej wybieracie jako towarzyszy drużyny, a z którymi przechodniami nie chcecie mieć nic wspólnego? W moim przypadku najczęściej najmuję postacie zwiększające ilość doświadczenia (scholar, instructor), rzadziej złota, jeśli cierpię na napadowe klepanie biedy. Zupełnie bezużyteczni wydawali mi się kartografowie (magiczne oko) i wszyscy spece od konkretnego zaklęcia, może za wyjątkiem panów wiatru i wody (latanie i spacer po wodzie to niezły kop na starcie). Z usług kucharza chyba nigdy nie skorzystałem, wszak prowiant jest albo śmiesznie tani, albo wisi na drzewach.

A kogo Wy polecacie?

noname PW
1 lipca 2010, 11:39
Zawsze biorę zbrojmistrza z drugim wolnym miejscem jest rożnie nigdy nie wiem kto jest warty by go wziąć, przecież zżerają złoto.

Shael PW
1 lipca 2010, 19:43
Na początku to gościa z lotem(dopóki się ktoś tego nie nauczy), potem to gościa od nieograniczonej identyfikacji i kogoś zwiększającego premię do nauki.

Morhad PW
7 lipca 2010, 09:45
Ciekawy temat. Na wejście wg. mnie dobry jest kartograf, ponieważ początkowo drużyna cierpi niemal zawsze na niedobór pieniędzy, a gdy się ma Magiczne Oko na ekspercie to można znaleźć na mapie różne skarby, co dodatnio wpływa na stan naszych finansów. Sporo zależy od posiadanych przez drużynę czarów - we wcześniejszych etapach chyba rzeczywiście mogą być przydatni specjaliści od przemieszczania - Pan Wiatru, Pan Wody, Żeglarz, Koniuszy etc. Później, gdy ma się już najpotężniejsze czary Magii Wody przestają być potrzebni. Naprawiający zbroje i broń też początkowo są przydatni.
Niemniej jednak w ogólnym rozrachunku najlepiej wybrać Instruktorów - 15% i to jeszcze razy dwa piechotą nie chodzi. Do tego jeszcze tak wiele nie kosztują.

Winthrop PW
5 września 2012, 15:14
Jeśli chcesz być mistrzem magii światła, a brakuje ci 1 rangi w reputacji to dobrze jest wziąć barda. A tak normalnie to mam gościa o nieograniczonej identyfikacji i nieograniczonej naprawie

Paulusinski PW
18 sierpnia 2016, 14:19
Kto ma nieigraniczoną identyfikację przedmiotów?
temat: Towarzysze podróży (NPC-e)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel