Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 10 Migrations komnata: Wymiar Między Wymiarami |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 | |
Major Disaster |
Robię mapy do H III Hota na podstawię mojego Heroesa 10. Narazie zrobiłem 27 map na 50. I mam pytanie. Gdzie można by przekazać mapy (jak się daje na skarbiec). Mogę już dać tutorial (7 map wstępu do migracji). Problem tkwi że te mapy daje się pojedyńczo. A ja chciałem wszystko naraz (w jednym miejscu). |
Major Disaster |
Co myślicie o tym że Heroes 7 toczy się 0 dnia w biblii. Ziemia jest pustkowiem otoczonym wodą a nad wodami unosi się tchnienie boże. Coś takiego jest w 7. Otóż mapa z kampanii Ivana jest płaska (jak pustkowie) i otoczona wodą (morzem). Po za tym unosi się nad wodami duch boży (Smoki). Idąc tym tropem. W Heroes 8 powinii dodać do gry dzień i noc (1 dzień w biblii). Czyli jednostki inaczej działają w dzień i inaczej w nocy. Powinno być 14 tur na tydzień (dzień, noc, dzień, noc itd.). W nocy mielibyśmy wartę i ludzie nie pracują (Nie dochodzą nam zasoby). A jednostki mają inne właściwości. Po za tym widziałbym frakcje mieszane. Frakcja ludzi (dzień ludzie, w nocy nieumarli) Fracja barbarzyńcy (dzień goblinowate, w nocy zwierzoludzie) Frakcja demonów (dzień opętani, w nocy demony) Frakcja Magów (dzień Dżiny, w nocy Krasnolody) Frakcja elfów (dzień leśne elfy, w nocy mroczne elfy) i w dodatku Przestworza Frakcja Kosmitów (w dzień roboty, w nocy robale) Frakcja Nieba (w dzień Żywiołaki, w nocy Prottosi) i w 2 dodatku Ocean Frakcja morza (w dzień Piraci, w nocy Asari) Frakcja lodu (w dzień Aeronauci, w nocy Lodowe demony) |
Major Disaster |
Albo jakby się dało przekazać Ubisoftowi te mapy. |
avatar |
Możesz się skontaktować z Ubisoftem przez tę stronę: https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/contact?method=Chat&platform=0&game=0&category=0&af=1&fbclid=IwAR0HWmk93IjY2wZhpZPmH_dTQs4QGaibUHc1XwP4sbrhcpsZtUjcXMXfLP8 |
Hayven |
Jak chcesz wysłać wszystkie razem, to może zrób z tego kampanię? |
Major Disaster |
A to można kampanie przesłać Kwasowej Grocie, bo wyświetla się tylko przesył mapy (1 scenariusza). Może znalazło by się miejsce w kategorii Inne Skarby. |
Hayven |
Nie wiem jak Kwasowej Grocie, ale Jaskinia ma swoją kryptę, do której można nadsyłać mapy i, jeśli się nie mylę, również kampanie. |
Kastore |
Mogłabyś dać jakiegoś screena jednej z twoich map. |
Major Disaster |
A jak się przesyła screeny na forum (Mam screena ale na komputerze, a nie na internecie) ??? |
Major Disaster |
https://pl.pinterest.com/pin/1034983558092790542/ Screen z 0 sc. Prologu Heroes 10 Freedom in another race czyli Wolność dla mieszańców |
Major Disaster |
Myślę że za rok będą ukończone wszystkie scenariusze do migrations. I zajmę się In the horizon change. |
Major Disaster |
Aha raczej mógłbym, Orodreth to była senna pomyłka. Śniło mi się że byłem kobietą. Ale na realu meżczyzna z mnie. Wiecie takie tam w fantazji to i potworem można być (a heroes to fantazja). |
Major Disaster |
Ostatnio Sandro (mój szwagier) przeszedł szkołę śmierci (utopił się w morzu, spadł z dachu i spalił). Czyli Expert Nekromancji (za 3 śmierci). Teraz chcę go nauczyć czarnoksięstwa i zrobić z niego Telindora króla mrocznych elfów. Obecnie nalepszy czarnoksiężnik to Spazz Maticus, potem Raelag a potem Lethos (moje 2 życie [teraz mam 5] ). |
Major Disaster |
W Necropolis zginąłem 4 razy (Mam Nekromancje na 4 poziomie - jest taki w H 5 jak się ma wisior mistrzostwa). W Dungeon nauczyłem się że na robale nalepsza jest magia, małe dożartki są za małe na miecz albo dzidę, a do tego atakują zbiorowo. W Stronghold nauczyłem się że jak się zrobi kał to magia przestaje działać - orki roztrzaskują magię ciągłym wydalaniem. Kupa to wirus G (gupoty) z Resident evil i powoduje chaos. W Inferno nauczyłem się że demony widzą wszystko odwrotnie czyli jak się chcesz urodzić to musisz uderzyć demona. Ten cię zabiję (urodzi). Tylko pamiętaj w pana demona w śnię, a pani demon cię urodzi na realu. Tak nawiasem mówiąc Katar dla demona wygrał mistrzostwa (przegrał pierwszy mecz). W Castle dopiero zacząłem więc kto wie co mnie nauczy. |
Major Disaster |
Aha jeszcze bym zapomniał że 3 miejsce wsród Czarowników ma Valayor (mój kuzyn), ja mam 4. Spazz kiedyś był u mnie na noclegu. Także generalnie Polska to Dungeon (tyle że Troglodyta powstaje dopiero po śmierci bo to chory obcy nostromo - powstał z trupa nie z żywego jak zdrowy obcy - a polacy myślą że pójdą do nieba - chyba do ścieka). Harpie to kury (nie mają piersi bo nie chcą grzeszyć), obserwator czai się w lasie (jest niewidzialny), meduzy to weżę (może małe ale i tak skamieniały większość wrogów - figury aniołów i świętych w kościele), minotaur to krowy (tyle że nie ma co jeść więc jedzą trawę i gupieją - chodzą na 4 nogach), Chimery to lwy w zoo, Smoki są nie widzialne (ostatnio jeden zjadł mi jajka kur). Po za tym graal dungeon to Jezus z kościoła gdzie czarownicy (księża) robią ofiarę (ofiarują dzieci wiernych za swoje życie). Dlatego mamy ujemny przyrost naturalny. Dungeon to rzeczywiście zło. Jak chcecie to opiszę wam Nekropolie czyli Watykan. |
Kastore |
Mało widać na tym screenie. Wrzuć te mapy w jakiegoś zipa i prześlij jakimś hostingiem, bo mam ochotę na surrealizm. |
Major Disaster |
Zaraz dam screena z edytora. A póki co. To powiem wam że los człowieka jest przesądzony. W przyszłości ma problemy z owadami wchodzącymi do uszu. Żeby z nimi wygrać trzeba magii. Po za tym najlepiej mieć zamiast uszu anteny czyli uszy elfa. Dlatego przyszłość należy do elfów i ludzi w kasku (żołnierzy). W dalszej kolejności jest podbój oceanów gdyż tam są jeszcze zasoby. Ale do tego będzie potrzeba specjalnych zębów mogących rozgryść słodycze. Dziecią dają matki słodycze żeby ewoluowały do morskich ludzi (miały małe ostre ząmbki). Obecne zęby są do jedzenia roślin, a podwodą nie ma roślin. Po za tym kobietą się teleportują do piersi obcy nostromo. Dlatego w przyszłości mają twarde piersi nie balony tylko wapień bądź metal. Dlatego podświadomie mężczyźni wolą te z twardym biustem (sprawdzają macają). Bo te z miękim mają obcego nostromo - niegrzeczne dziecko (dzieci rodzą się w piersiach potem przechodzą przez serce do macicy). |
Major Disaster |
Aha, prawdopodobnie zostaną ludzie magowie (nie elfy) gdyż ci mogą spalić, zmrozić lub porazić piorunem robala. Przy tym przy tak dużej liczbie robali wygrały mroczne elfy gdyż są czarnoksiężnikami mogą przebić zaporę antymagiczną. Prawdopodobnie zaraz po morskich ludziach wejdą ludzie roboty gdyż tych da się zbudować i nie trzeba użerać się z podstępem obcego nostromo. Po za tym jak to golemy mogą być odporne na magię. Jeśli chodzi o życie (roboty są martwe). To po robotach prawdpodobnie Geniusza zaczną oseidlać się w asteroidach w kosmosie. Gdzie mogą żyć z promieniowania. Będę też osiedlać się na lodowych planetach gdzie robale i obcy nostromo są zamrożone. Efektem ich działania będzie powstanie żywiołaków. Te mają nalepszą jednostkę z ludzkich w postaci żywiołaka umysłu. Ostatecznie w komiksach Marvel tą metodę opracowali Strażnicy Galaktyki (Green Lantern). Mogą podobnie jak oni tworzyć co chcą z umysłu jak mają pierście magiczny na palcu. Dalej są Prottosi ci wykorzystują nalepsze rodzaje walki także radzą sobie z robalami (nie mają ust i uszu, a oczy ich są jak parzące węgielki). Obecnie w światach fantastycznych wchodzi Factory w której będą jeszcze lepsze pomysły pokonania robale. Kto wie jakie. Wiem że i tak Krasnoludy będą lepsze bo potrafią zmieniać wielkość wiec mogą mieć równe szanse z owadem. A jeszcze lepsze są Jaszczurludzie gdyż są szybsze od owada. |
Major Disaster |
Jeśli chodzi o historię to pierwsze jest Cathedral czyli ludzie którzy ogniem lub bronią walczą. Cathedral powstało za czasów Pierwszego Matrixa czyli Atlantydy 10 tysięcy lat temu. Potem powstali Nieumarli było to za Orodrethaw 2 matrixie. Orodrethowi chodziło o wyleczenie ludzi z obcego nostromo i podatności na magię umysłu (berserk i hipnozę) tak powstali nieumarli. Potem powstały elfy mroczne było to dostosowanie do środowiska żywych ludzi. Doszła magia przebijająca antymagie (eliminuje to nieumarłych), i zdolność do wytrzymania brudu (mroczny elf jest albo z pochwy albo z penisa - albo biały albo fioletowy). Za 3 matrixa po rozliczeniu (nowa atlantyda) powstały magowie obcych nostromo, i magowie robali. Jedynym sposobem na pokonanie tego wroga było odżucenie magii. Badano więc antymagię, i tak zrobiono wirusa T a potem G. Wirus G wyodrębiony z komórek demonów. Zapewnił ochronne przed magią. Tak też zaczęło się czasy starożytne. Gdzie zupełnie zapomniano o magii. I liczyła się siła armii. Konie zapewaniały kał czyli wirusa G powodując antymagie. Po za tym koń miał zęby zjadające robale i czyścił z nich ludzi. Potem Hitler wynalazł miotacz ognia. Tym sposobem spalał robale. Konie przestały być potrzebne, magia wróciłą dzięki czemu powstał komputer, telewizor i internet powstał 4 matrix Inferno. Gdyż ludzie stali się ciepłokrwiści żeby wytrzymać zimę w czasie której robale giną (zima wywołana jest magią świętego mikołaja). Niestety coraz częściej robale przeżywają zimę. Dlatego przyszłość należy do ludzi z duszą. Czyli ludzi z aurą. Mając aurę mają pancerz przeciw robalowy i możliwość z pomocą powietrza kopu jak barbarzyńca (z Heroesa 4) lub rzutu powietrzem przedmiotu (jak strzał barbarzyńcy z Heroesa 4). Czyli są w stanie pokonać smoka. Oczywiście i na to znalazł się sposób a jest nim wyssanie duszy. Dlatego przyszłość człowieka to elf leśny. Aczkolwiek zanim ewolucja to zrobi może upłynać tysiące lat. Więc najbliszą stroną jest człowiek z duszą lub z kaskiem. Czyli frakcja Castle. |
boardgames_ftw |
To wygląda jak znowu ta sama osoba, która spamuje niepowiązane wątki i przejmuje najnowsze posty na stronie głównej. Może jakiś shadowban? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 36 - 37 - 38 |
temat: Heroes 10 Migrations | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel