Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kastore
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Bastion Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27

Rob000 PW
20 listopada 2013, 23:38
Projekt/mod ma na celu wprowadzenie zapomnianego Bastionu do VCMI.
W skład teamu wchodzą:
-Pointer
-Mitlandy
-Rob000

Oto niektóre z efektów prac:




Co gotowe:
- tło miasta i kilka budynków
- kilka portretów bohaterów
- propozycje jednostek

Pointer PW
20 listopada 2013, 23:42
Super. Planowalem sie za to wziac po ukonczeniu Kronverka, ale widze, ze mnie uprzedziliscie, wiec z checia pomoge. Jaka pomoc jest potrzebna? Bo mam troche jednostek znalezionych tu i tam, pasujacych do tego miasta.

Rob000 PW
20 listopada 2013, 23:44
Pomoc w grafikach - brak bohatera na mapie, wygląd miasta na mapie (tło miasta udało nam się uzyskać) :) A jednostki możesz podesłać :))

bolinio3 PW
21 listopada 2013, 10:23
to świetnie a czy będą tu te jednostki?

czy bedzie tak wygladał?

i czy jednostki beda takie jak tu http://www.youtube.com/watch?v=otYSeUCl_O8&feature=g-vrec

i czy ten taki mamut Elephant War tez bedzie?

Drwal PW
21 listopada 2013, 11:15
Radzę skontaktować się z Witchkingiem, on również był zainteresowany tym miastem i zgromadził dość dużo grafik zarówno samego miasta jak i jednostek. Być może posiada coś, czego nie macie.

W Banku Stworów też jest chyba parę jednostek.

Pointer PW
21 listopada 2013, 11:33
Komplet jednostek Bastionu z Banku Stworów ( i nie tylko stamtąd) już podesłałem Mitlandy'emu w pakiecie, bo też ich trochę już zgromadziłem na dysku.

Warmonger PW
21 listopada 2013, 11:51
A to macie?
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=757

Kuririn PW
21 listopada 2013, 12:03
Te jednostki wymagają poprawy:) za długie nazwy w defach :D i gra będzie czytać tylko 1 klatkę, gdyż nazwa klatki jest taka sama(w pliku def). Ale dla chcącego nic trudnego :P

Ratonhnhaké:ton PW
21 listopada 2013, 12:45
Heh, sam ten MOD tworzę(choc mozolnie mi to idzie) z pomocą Witchkinga. Bardzo chętnie, jeśli można, dołączę. Mam już DEF-a skarabeusza. W grupie raźniej. Napiszcie do mnie na pocztę Hermes, ponieważ zapomniałem GG. :P

J. M. Sower PW
21 listopada 2013, 18:05
Heh, zabawne ile wraz z rozwojem VCMI pojawiło się raczkujących modyfikacji :D.

Mam takie małe pytanko. Czy posiadacie grafiki wszystkich budynków miasta? Bo wydaje mi się, że może wam brakować np. jakiegoś etapu rozwoju danego siedliska i mogło by to stanowić pewien problem.

No i na koniec standardowo: Oby tak dalej!

witchking PW
21 listopada 2013, 18:20
Paleta tła jednostek do poprawy. Była jakoś niewłaściwie przekształcona i nawet na screenie widać, że straciła na jakości. Jeśli potrzeba wam jakiś materiałów to piszcie do mnie na gg.

Rob000 PW
21 listopada 2013, 22:34
Treść została zaktualizowana :) Jak widać bazujemy na przynajmniej 2 jednostkach z testu Bastionu.

witchking PW
21 listopada 2013, 22:37
A która jest druga bo ja widzę tylko Anubisa

Rob000 PW
21 listopada 2013, 22:39
Wielbłąd (nieulepszona jednostka jest znacznie bardziej podobna)

bolinio3 PW
27 listopada 2013, 20:52
Czemu na szóstym poziomie nie ma elephant?

http://scr.hu/0nzz/7pmbt

tu jest temat jakie jednostki maily byc
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=15453&pagenumber=1

czemu tego slonia chcecie pominąć?

lepiej tam pasyje

mitlandy PW
27 listopada 2013, 20:59
@bolinio3 nie ma ponieważ, niema defa może w przyszłości go zbudujemy. Jak masz defa to proszę udostępnić bo my go nie posiadamy. Jednostki to mały pikuś ale niektóre z nich są bardzo ciężko do zdobycia.

Drwal PW
27 listopada 2013, 21:03
Może dlatego, że nigdzie nie ma udostępnionej tej jednostki. Sam nie raz próbowałem szukać po rożnych forach jednostek z egipskiego bastionu, ale ze średnim skutkiem. Jedna klatka to za mało by zrobić z tego def. Osobiście uważam, że twórcy tego defa nie dokończyli. Świadczy o tym fakt, że nie widzieliśmy go na filmiku testu bastionu, ani też nie pokazana była jego pełna animacja w postaci gifu. Jednym słowem po prostu go nie ma. Zresztą mam wrażenie, że sam jego projekt nie jest najlepszy. Słoń ma bardzo dziwną perspektywę, niekoniecznie dobrze to wygląda przy innych jednostkach.

bolinio3 PW
28 listopada 2013, 12:06
a jak można zrobić takiego defa i jak można zrobić jednostki znacie jakieś programy czy cos bo mógłbym sie pobawić

Drwal PW
28 listopada 2013, 12:16
Zrobienie defa to w 99% zrobienie wszystkich klatek animacji jednostki: ruchu, najechania myszką, stania, ataku (góra, bok, dół), obrony, śmierci, obrotu, ewentualnie strzelania i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Jednym słowem trzeba to wszystko klatka po klatce narysować. Oczywiście nie muszę mówić, że najlepszą metoda jest stworzenie modelu 3d.
Wiele ludzi, którzy nie mają umiejętności rysowania, bardzo często wykorzystują stare jednostki przekolorywując je, sklejając różne elementy ze sobą itp, lub też wykorzystuję animacje z innych gier.
Do "artystycznej" części nie ma więc żadnego poradnika. Do technicznej są odpowiednie programy do rysowania, no i zrobienie z tego defa, jak np h3deftool - dostępny do ściągnięcia w Grocie. Niemniej jest to ciągle trudne i pracochłonne. Najlepiej weź sobie pierwszy lepszy plik def, zobacz jak jest zbudowany. Obejrzyj go klatka po klatce i wtedy zdecyduj, czy możesz i chcesz się tym dalej zajmować.

Defy oglądamy za pomocą Defpreview lub Defview. Oba dostępne do ściągnięcia w Skarbcu Groty.

J. M. Sower PW
28 listopada 2013, 17:17
Z tego co pamiętam to chyba można było zobaczyć gdzieś gif animacji poruszania się tego słonia, lecz nic po za tym. I jak napisano tu już wcześniej, jednostka ta miała jakąś dziwną posturę, więc chyba lepiej ją zastąpić lub zrobić własną wersję.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel