Witaj Nieznajomy!
|
temat: [projekt] Doomsday: giant protectors komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Mitabrin |
Po pierwsze chciałbym napisać, że to nie jest mój projekt, nie maczam w nim palców i szczerze mówiąc nie czekam zbytnio na niego. W każdym bądź razie, Big Jocker twórca moda, który nie doszedł do swojej zapowiadanej wersji (ale beta wyszła) powrócił po tym jak przez 2 lata grał w WoWa zarzekając się, że Woga nigdy już nie tknie. Prima aprilis. Big Jocker wrócił i znów zaczął tworzyć. Tylko niestety nie pełną wersję Quicksilvera a nowy projekt, który ma być bigger, better and even more better (i pewnie wyjdzie w wersji alpha...). W każdym bądź razie, pomijając to, że Quicksilver nie wyszedł w wersji pełnej, to BJ przynajmniej coś zrobił (i to wydał), więc warto mimo wszystko wspomnieć o jego projekcie. Link do tematu projektu na HC Informacje o projekcie dla tych co nie znają języka Prachetta: Co Doomsday ma dodać: 1.Około 15-20% jednostek zostanie zmienionych, niektóre odnowione. 2.Nowy czar "szał", który będzie ulepszał ulepszone jednostki jeszcze raz do "wściekłej" formy (aktualnie ten punkt jest przekreślony). 3.Nowy system magii (wzorowany na FoMM) 4.Każde miasto będzie miało jednostkę o nazwie "Giant Protector", która będzie wielka, silna, ale będzie mogła tylko siedzieć w mieście (niektóre wpisy przy tym punkcie są przekreślone z powodu "zbyt dużej liczby skryptów by to wykonać"). 5.Każde miasto będzie miało własną rasową specjalizację (też zalatuje FoMM...) 6.Zmiana interface'u gry. 7.Big Jocker spróbuje zmienić wyglad niektórych czarów. 8.Nowe defy dowódców. 9.Nowe pola bitwy. 10.Zapełnienie pustych artefaktów (jeden z nich będzie potężnym mieczem o nazwie "doomcaller"). 11. Emisariusze będą tak samo przydatni w walce jak zwykłe jednostki oraz będą mieli nowy wygląd. 12. BJ jeszcze rozmyśla nad innymi usprawnieniami. screen z "Giant Protector" inferno |
Radek |
Nawet fajne, ale i tak pewnie wyjdzie za parę lat. |
ziomal121 |
Cytat: Nawet fajne, ale i tak pewnie wyjdzie za parę lat. Jeżeli wyjdzie... |
zbigniew |
Jak na mój gust to to wszystko zbyt showmańsko się rozkręciło, żeby miało się udać. Tak naprawdę te najlepsze projekty przeważnie powstają w ścisłej tajemnicy i ujawniane są wtedy gdy są gotowe lub prawie gotowe. Nie rozumiem też stwierdzenia " no ale coś tam zrobił". Z tego co wiem Quicksilver (czy jakoś tak) nigdy nie został w pełni skończony i jedyne do czego się przysłużył to to że jest parę defów, które z tego pacza ludzie odcedzili i krążą one teraz po necie. |
Alamar |
A może ktoś stworzy temat ze wszystkimi modami, które nigdy nie doszły do skutku? Poczynając od Quicksilvera i Forga a kończąc na Hocie. :P Ciekaw jestem ile się tego uzbierało... |
Mitabrin |
Zbig: jedyne do czego się przysłużył to to że jest parę defów, Cóż, BJ był jedną z pierwszych osób, które zaczęły robić defy (nie liczę Wog teamu), więc te kilka defów to też coś. |
Dragonar |
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=851 Trzeba nieco uważniej szukać, Alamarze. ;P |
avatar |
Nie wiecie kiedy wyjdzie nowy dodatek do WoWa? Poznalibyśmy przybliżoną datę, kiedy to Quicksilver znudzi się hiper-super-wypaśnym konceptem i najnormalniej se odpuści? |
Alamar |
The game is scheduled to be released sometime in 2010 @Władca Żabków - tak często tu zaglądam, że tego tematu nie zauważyłem/zapamiętałem. :P |
zbigniew |
"Cóż, BJ był jedną z pierwszych osób, które zaczęły robić defy" Nie wiedziałem o tym. Zdaję sobie sprawę że robienie defów wtedy, kilka lat temu było przedsięwzieciem raczej żmudnym. Więc zwracam honor pionierowi defów. Mimo wszystko wciąż uważam że we wszystkich przedsięwzięciach które dotyczą BJ jest zbyt dużo przewagi "show" nad "action" i zgadzam się z Avatarem co do nie możności ukończenia. Dojdzie do wcześniejszego wypalenia podobnie jak to było z QS. Tak prawdę mówiąc tylko jeden mod po "rylisie" woga 3, 58f jest jednocześnie w pełni ukończony i wart zainstalowania. No ale jak powszechnie wiadomo jego twórca chwalił się nim w momencie kiedy dodatek można już było bez żadnych problemów pobrać. "Decydują nie intencje lecz żetelne wyniki" - jak to głosi pewne chasło z zamierzchłych i ponurych czasów. ;). |
Field |
Bawi mnie fakt, że wszyscy zapaleni modderzy rzucają się z motyką na słońce (=WoGa 3.58f) i mówią: "hohoho, my wam takie cuda pokażemy, że kalesony wam spadną". Mieliśmy tak z HotA, mieliśmy z RIP Forge, z Two Islands, jeszcze parę innych cudów się znajdzie. Bawi mnie to o tyle, że poza Slavą, co urosło już do rangi jednorożca - każdy słyszał, nikt nie wie jak - nikomu się nie udało zaprowadzić rewolucji (choć szacunek się należy drobnym usprawnieniom typu Rekvizit, NU, Valley czy niedokończony Quicksilver). Tylko po kiego grzyba powstają coraz to nowsze zapowiedzi, skoro jakby się zamknęli i wzięli za pomoc przy VCMI, to szybciej mieliby szanse na zrobienie tej swojej rewolucji? Mam dziwne wrażenie, że tutaj to jest jakaś zbiorowa impotencja fanów - robią, nie patrząc, bo - pomijając osoby, które można policzyć na palcach - i tak, nawet z VCMI, ich deklaracje wciąż będą czcze. A z tego, co robi BigJocker, wystarczyłaby mi 1/4. I to wcale nie ta bardziej rewolucyjna. |
Master13 |
Ma ktos moze defy z tego, albo wie ktos gdzie je pobrac?? |
AmiDaDeer |
Niech pomyślę... Zdaje się, że nie. |
Drwal |
To jest dopiero projekt Master, poza screanami nic nie było pokazane. |
Trang Oul |
Jakoś mnie to nie dziwi... |
Gavin Magnus |
No, cóż mod jest świetny jedynie co mi się nie podoba to jednostka co siedzi w zamku po wtedy oblężenia byłyby jeszcze trudniejsze(w szczególności w fortecy) lepiej byłoby wpakować taką jednostkę do garnizonu. Może głupio się zapytam ale co to FoMM??? |
Irhak |
RIP się udał: RIP=Rest In Pieces ;) Co do FoMM - sam się nad tym zastanawiam... EDIT: I've found it! FoMM is H5! |
temat: [projekt] Doomsday: giant protectors | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel