![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
![]() |
![]() Asker ![]() |
Witam. Mam pilne pytanie, nie wiem czy już taki topic tu był, ale chciałbym wiedzieć jak zedytować lub dodać jednostkę w WoG'u. Wytłumaczcie mi to najlepiej na podstawie któregoś programu z wog.acidcave.net |
![]() Trang Oul ![]() |
Dodać jednostkę potrafi jedynie Mistrz Slava. Natomiast każdy może podmienić jednostkę. Animację tworzymy w Paincie, tudzież innym programie graficznym (tak, musimy sami narysować te kilkadziesiąt klatek, chyba że mamy gotową animację), następnie za pomocą Defmakera tworzymy plik def. Podmieniamy jedną z istniejących jednostek wg poradnika. Teraz zostaje nam zmienić statystyki nowej jednostki, za pomocą ERM albo w pliku txt. |
![]() Asker ![]() |
Taa... A jaki ma być rozmiar klatki animacji ? I gdzie/jak klikać żeby coś otworzyć, coś otworzyć i podmienić ? |
![]() Trang Oul ![]() |
450x400, paleta 256-kolorowa. Na Kreegana, przyjrzyj się czemuś, co zostało już stworzone, tak uczy się większość użytkowników. Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje drugie pytanie, to potwory do podmiany są w h3sprite.lod. |
![]() Asker ![]() |
OK. Tylko jeszcze nie wiem, jak to zapisać na wszystkich spritach żeby się podmieniło ... |
temat: Tworzenie Monsterów |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel