Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [mod] Pakiet 4 skryptów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

chris_ryu PW
5 kwietnia 2009, 12:44
Cześć,

Przygotowałem pakiet dodatkowych skryptów/modyfikacji. Może komuś się przyda/spodoba :)

Jest to pakiet 4 skryptów, które pojawiają się w opcjach Wogifikacji w ostatniej zakładce:

--------------
1. "Emisariusze Bogów"

Włącza Emisariuszy Bogów do losowych map!(a także wszystkich innych podlegających wogifikacji)

--------------
2. "Modyfikacja Westalki"

Wprowadza następujące zmiany do dowódcy Westalka:
*Zmienia rzucany czar na "Błyskawica"
*Ustala obrażenia od Błyskawicy na: Poziom dowódcy*5*(Biegłość w Obrażeniach + Biegłość w Mocy)
*Usuwa jej startową zdolność strzelania(dla równowagi)
*Dodaje stosowne do zmian opisy w oknie dialogowym(także obrazek)

UWAGA: Skrypt działa jedynie przy WŁĄCZONEJ opcji "Ulepszeni Dowódcy"!
--------------
3. "Spojrzenie Śmierci"

Przywraca standardowe działanie umiejętności dowódcy: Zabójcze Spojrzenie
Zmiana u Szamana: Spojrzenia Śmierci na Regenerację

UWAGA: Skrypt działa jedynie przy WŁĄCZONEJ opcji "Ulepszeni Dowódcy"!
--------------
4. "Wyłączenie Smoczych Utopii"

Dodaje opcję wyłączenia Smoczych Utopii, a po włączeniu "Emisariusze Bogów"
powoduje pojawienie się ich więcej(na miejscach Smoczych Utopii)

--------------

UWAGA:
Wszystkie wymienione funkcje nalezy wlaczyc w opcjach wogifikacji

PS. Niektórzy mogą się zastanawiać po co zmieniałem Westalkę. Po prostu uznałem, że nie ma żadnego dowódcy z czarem ofensywnym, a Westalka po pierwsze ma zdolność odzyskiwania many, a po drugie reprezentuje zamek najbardziej związany z magią.

LINK do pliku(instalator w .exe):
EDIT(nowy plik):
http://www.sendspace.com/file/cd5mnl

Tak czy siak będę wdzięczny za ewentualne uwagi/opinie :)

Dragonar PW
5 kwietnia 2009, 13:31
Najbardziej podobają mi się dwa pierwsze skrypty. Wreszcie można będzie spotkać Emisariuszy Bogów na losowych mapach! :) Zmiana zaklęcia Westalki również jest dobra.
W jaki sposób zrobiłeś własny instalator?

Redagast PW
5 kwietnia 2009, 13:50
Można np. Inno Setup (darmowy)

chris_ryu PW
5 kwietnia 2009, 14:50
Dzięki :)
Ja zrobiłem instalator w WinRAR - opcja archiwum SFX

avatar PW
5 kwietnia 2009, 15:24
W podstawowej wersji WoGa nie ma grafik Emisariuszy w terenie na ŻADNYCH mapach (chyba, że chodzi ci o siedliska). Owszem, jest mod, dzięki któremu są dostępne miniaturki emisariuszy na mapach. Jednakże bez tego modu mogą pojawić się dziwy w grze :)

chris_ryu PW
5 kwietnia 2009, 16:56
Masz rację, nie sprecyzowałem... Oczywiście mówię o SIEDLISKACH na losowych mapach.

Altair PW
5 kwietnia 2009, 18:07
Nie to żebym się czepiał, ale można by jeszcze dodać do dokumentacji jakiś krótki fragment z podziękowaniami.
To jednak tylko taka moja mała sugestia. ;P

chris_ryu PW
5 kwietnia 2009, 19:34
Słuchaj naprawdę przepraszam.
Pisałem ten readme kilka razy, bo a to mi się usunął, a potem coś zmieniałem i w ostatniej wersji po prostu zapomniałem. Już poprawione i wstawiony nowy link. Jeszcze raz Ci dziękuję za wsparcie przy modzie Westalki :)

Pozdr.
Chris
temat: [mod] Pakiet 4 skryptów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel