Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 115 - 116 - 117

Dragonar PW
6 lutego 2009, 16:58
VCMI Project - Heroes 3: WoG recreated

http://vcmi.antypika.aplus.pl/forum/portal.php

Tu można porozmawiać o tym projekcie. Wyszła już wersja 0.7. Dlaczego nie ma o tym newsa?
Co sądzicie od nowej wersji?


Dragonar PW
6 lutego 2009, 17:05
Mam pytanie - czy w VCMI są jakieś nowości? Wiem, że to nie mod, czy dodatek. Przydałaby się ikonka i licznik Mithrilu na dole ekranu...

Dragonar PW
6 lutego 2009, 17:09
Nivelus:
Ja tam wole czekac do pelnie grywalnej wersii :)
W pełni grywalna będzie pewnie wersja 1.0.

Kirin PW
6 lutego 2009, 17:46
Władca Smoków:
Dlaczego nie ma o tym newsa?
Bo Acid i inni grają w Real Life?

Altair PW
6 lutego 2009, 18:05
Władca Smoków:
Dlaczego nie ma o tym newsa?

Dlatego, że Altair pracuje i ma czas jedynie w weekendy. Jeszcze dziś się pojawi stosowny news. Na przyszłość proszę nie zadawać głupich pytań. ;P
Widzę, że w całej komnacie muszę zrobić gruntowne porządki.

Trang Oul PW
7 lutego 2009, 01:51
Ten temat bardziej pasowałby do Sali Bohaterów. Jak na razie VCMI to tylko niepełne H3, a nie WoG.

Tarnoob PW
7 lutego 2009, 14:13
Łaczkolwiek do instalacji wymaga WoG-a i jest projektem fanowskim, więc MSZ pasuje tutaj doskonale.

Zombie PW
15 marca 2009, 10:51
Jeśli mogę to Tak z ciekawości zapytam.
Ilu ludzi to robi?
Czy to jest codziennie robione?

Projekt mi się podoba a jak wam się uda to będziecie największymi Polskimi bohaterami świata.he

Ginden PW
15 marca 2009, 11:27
666 ludzi.
A robią to tylko w wtorki podczas pełni księżyca, wcześniej nasmarowawszy klawiaturę krwią niewinnych.
Przepraszam, nie potrafiłem się powstrzymać.

Dragonar PW
2 kwietnia 2009, 20:17
http://antypika.aplus.pl/vcmi/forum/portal.php
http://heroes.net.pl/nowina/2648.html

Wyszło VCMI 0.71. :)

konicki PW
8 sierpnia 2009, 21:55
ja widziałem chyba 0.73

Drwal PW
8 sierpnia 2009, 22:41
VCMI 0.73 można ściągnać z oficjalnej strony projektu.

konicki PW
9 sierpnia 2009, 05:33
właśnie nie byłem pewien bo ja nawet nie wiem do czego VCMI służy xD

Drwal PW
12 sierpnia 2009, 10:26
Na polskiej stronie Woga w dziale news znajdziesz dokładne informacje o kolejnych powstałych już wersjach VCMI

Warmonger PW
26 września 2009, 16:35
Jednakowoż najbardziej aktualne informacje znajdują się na naszym forum.

0.74 wychodzi pierwszego października, czyli już w najbliższy czwartek :) Zadbałem o to, żeby kolejna paczka zawierała wystarczająco dużo nowości.

Drwal PW
26 września 2009, 18:11
Warmongerze, wiem że moje pytanie jest bardzo nielubiane przez twórców, ale może zdradzisz nam na kiedy planujecie (jeśli macie oczywiście jakieś założenia) wydanie ostatecznej wersji VCMI (1.0)?

Mitabrin PW
26 września 2009, 18:33
Przeczytaj sobie piąty post od dołu Drwalu.

Warmonger PW
26 września 2009, 19:12
Założenie jest takie, że gra przed wydaniem musi być w pełni ukończona i grywalna. Do implementacji zostało jeszcze kilka funkcjonalności H3, całe mnóstwo WoGa no i oczywiście różne dodatkowe opcje oraz udogodnienia. Z dobrych wiadomości nadmienię tylko, że projekt jest otwarty i każdy może się doń przyłączyć.
Ogólnie wymienię tu, czym można się zająć:

Programowanie - tego nigdy dość
-C++: multiplayer, GUI obiektów oraz menu uwzględniajace nowe opcje, wsparcie dla modów, AI, dowolny inny niedopracowany fragment gry
-Skrypty Lua lub Python
-Wsparcie dla ERM lub chociaż dogłębne rozumienie tego języka i jego niedoskonałości

Grafika:
-Wykonanie lub udoskonalenie dowolnych istniejących grafik w 32-bitowej głębi kolorów, najlepiej z uwzględnieniem kanału alfa
-Nowy interface dla nowych modułów gry - zarówno projekty, jak i grafika
-Lepszy design wysokich rozdzielczości

Poza tym wszystko, co chcielibyście widzieć w grze i potraficie to wykonać lub chociaż przedstawić dobry projekt. Dobrych pomysłów nigdy nie za wiele.
Testerzy są również mile widziani.

Mitabrin PW
26 września 2009, 20:29
Mam takie drobne pytanie...

Wszystkie screeny VCMI, które widziałem były w większej rozdzielczości, czy w finalnej wersji będzie można korzystać z normalnej rozdzielczości Hirołsów czy będzie dostępna tylko nowa?

Warmonger PW
28 września 2009, 07:59
Jasne, możesz wybrać dowolną rozdzielczość wedle uznania.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40
41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60
61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80
81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100
101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel