Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Mniejsze mody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17

kill PW
10 stycznia 2009, 15:23

Witam wszystkich

Wczoraj trafiłem na waszą stronę i jestem zaskoczony, że jest tyle fanów, którzy cały czas coś robią i ulepszają Woga.

Czytałem sobie tematy, posty aż trafiłem na jeden, autorstwa Władcy Smoków w którym umieszcza grafikę nowego zamku i kilku jednostek łącznie ze skryptem, wszystko ładnie wytłumaczone co gdzie wgrać i gotowy plik do ściągnięcia...... normalnie geniusz sobie pomyślałem , za chwilę kolejny temat w którym są nowe grafiki czy coś innego jak wy to nazywacie "def" , ale to już nie jest tak fajne i łatwe, że klikasz wklejasz i cieszysz się nowymi dodatkami wizualnymi.

Wielu fanów Woga to zwykli amatorzy, których nie interesuje cały system działania skryptów , budowa "defa" itp; ale chcą się cieszyć Wogiem z nowymi grafikami i gotowymi do podmiany plikami, a samemu coś zrobić z jakiegoś pliku "defa".... to nie dla mnie i podejrzewam że nie dla 90% graczy.

Dlatego właśnie zdecydowałem się założyć nowy wątek i wam podsunąć pomysł żebyście umieszczali wszystkie wasze gotowe dodatki, mody, grafiki w jednym miejscu , temacie , gotowe do ściągnięcia i wytłumaczone dokładnie jak instalować.

Dzięki temu każdy zyska, portal - ponieważ będzie miał więcej wejść , autorzy - ponieważ zyskują sławę no i tacy zwykli gracze jak ja ponieważ wog staje się zupełnie inny.


Ja w każdym razie oddaje wielki szacunek dla takich ludzi jak Władca Smoków

Pozdrawiam
Kill

Ps. Zdublowałem temat i nie mogłem skasować , ten wątek powinien być w tym temacie.

Dragonar PW
10 stycznia 2009, 20:12
kill:
Czytałem sobie tematy, posty aż trafiłem na jeden, autorstwa Władcy Smoków w którym umieszcza grafikę nowego zamku i kilku jednostek łącznie ze skryptem, wszystko ładnie wytłumaczone co gdzie wgrać i gotowy plik do ściągnięcia...... normalnie geniusz sobie pomyślałem, za chwilę kolejny temat w którym są nowe grafiki czy coś innego jak wy to nazywacie "def", ale to już nie jest tak fajne i łatwe, że klikasz wklejasz i cieszysz się nowymi dodatkami wizualnymi.
Jeśli chodzi Ci o mod "New Castle", to nie jest mojego autorstwa. Ja tylko podałem link. ;)
Mojego moda znajdziesz TUTAJ.

kill:
Ja w każdym razie oddaje wielki szacunek dla takich ludzi jak Władca Smoków
Dziękuję. :)

avatar PW
10 stycznia 2009, 20:27
Trzeba wziąć pod uwagę, że tu piszą ludzie, którzy nie są robotami i często nie mają już chęci pisać w kółko tego samego, co było opisane dziesiątki razy w innych watkach. Taka prosta zasada - ktoś się napracował by stworzyć forum, stworzyć opis, solucję, moda, że fajnie by było, gdyby ktoś nie zakładał podobnego wątku w stylu "niech to będzie zbiorczy wątek wszystkiego". Na 90% za parę miesięcy jakiś nowy gość oleje ten wątek i założy swój własny temat, w którym poprosi o "zbiorczy temat wszystkiego".

Poza tym, nie jest trudno zauważyć, że część wątków przez nazwą ma tag [ mod ] - jak myślisz dlaczego?

Akurat wykonanie modów do Heroes3/WoG jest dość trudne, dlatego użytkownik raczej powinien zadać sobie trochę trudu i poczytać co to jest plik def, plik wog i jak się go instaluje. Raz się nauczy - będzie umiał instalować pozostałe pliki. Opis instalacji, co to jest - opisywane już było parę razy. Nie bądźmy leniwi i nie wymuszajmy by było wszystko podstawiane pod nos. Podam tu przykład Władcy Smoków. Ciężko z nim było. Pytał o pierdoły, samemu mu się nie chciało czytać, nie czytał ze zrozumieniem, nic nie próbował metodą prób i błędów, wyciągał ręce po gotowe, nie było w nim żyłki poszukiwacza, ewidentnie kłamał, że przeglądał wszystkie pliki i dużo jeszcze można tak wymieniać, ale... pomału doszedł do przyzwoitego poziomu i sam tworzy (choć niechęć do czytania do końca pozostała). Dlatego kolega nie zniechęcaj się od razu i najpierw wymagaj troszeczkę od sibie, potem od innych a... będzie dobrze!

Dragonar PW
10 stycznia 2009, 20:39
Avatar:
Pytał o pierdoły, samemu mu się nie chciało czytać, nie czytał ze zrozumieniem, nic nie próbował metodą prób i błędów, wyciągał ręce po gotowe, nie było w nim żyłki poszukiwacza, ewidentnie kłamał, że przeglądał wszystkie pliki i dużo jeszcze można tak wymieniać, ale... pomału doszedł do przyzwoitego poziomu i sam tworzy (choć niechęć do czytania do końca pozostała).
Czytać to mi się chciało, ale nie wychodziło to ze zrozumieniem...
Że pliki przeglądałem - nie kłamałem, ale potem już zapomniałem, co w nich było i w tej sytuacji, kiedy potrzebowałem zmienić nazwę miasta nie wiedziałem już w którym to zmienić pliku. ;P Przysięgam.

@Kill
Avatar podsunął mi dobry pomysł - przejżyj sobie wszystkie tematy z tagiem [ mod ].

kill PW
10 stycznia 2009, 21:41
Władco Smoków ja wiem, że zamek to nie było twoje dzieło, ale chodziło mi o to że fajnie wszystko napisałeś dałeś linka i opisałeś co gdzie wkleić.

Co do to twojego moda, to widziałem, bardzo fajny, tylko ze ja nie szukam nowych rozwiązań do woga a raczej nowych grafik, a tak żeby umilić sobie czas na oczekiwanie tego nowego dodatku co ma się ukazać w lutym

Szukam, szukam cały czas nie tylko w wątkach z "mod" ale we wszystkich, teraz czytam temat z Nasze własne jednostki i mam nadzieje że znajdę tam jakieś fajne grafiki, które będę mógł umieścić :)

Avatar ja nie jestem dzieckiem i doskonale zdaję sobie sprawę z tego ile musicie mieć zapału, poświęcać czasu i chęci żeby robić coś takiego, dlatego wyraźnie napisałem że szacunek właśnie dla takich ludzi, którzy swój czas poświęcają żeby inni mieli zabawe, tego akurat nie musisz mi tłumaczyć.

Jak widzisz wyżej, to co napisałem do Władcy czytam posty już od wczoraj cały czas szukając...właśnie od wczoraj..a ilu jest takich cierpliwych maniaków jak ja ? :)) niewielu, dlatego zaproponowałem wam pomysł stworzenia wszystkiego w jednym miejscu co byłoby o wiele wygodniejsze, chociaż oczywiście ja was doskonale rozumiem ze nie na wszystko jest czas, mimo wszystko pomyślcie jeszcze nad tym .

Pozdrawiam
Kill

avatar PW
10 stycznia 2009, 22:31
Podobne wątki:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=816
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=773
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=851
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=225

kill PW
10 stycznia 2009, 23:25
Avatar bardzo dziękuje, nie wiem jak mogłem przeoczyć te wątki

Pozdrawiam

kill PW
11 stycznia 2009, 00:22
Mam jeszcze wielką prośbę, czy ktoś może mi dokładnie wytłumaczyć krok po kroku jak podmienić gotowe pliki DEF ? znalazłem cos takiego, ale za bardzo nie rozumiem o jakie skróty chodzi, próbowałem robić zwykłe - utwórz skrót, ale w pewnym momencie zrobiło mi się ich chyba ze 30, no i nie wiem czy mam ten plik
simple lod nazwać i h3bitmap.exe i h3sprite.exe, nie wiem, nie łapie tego i jeśli ktoś mógłby dokładnie mi krok po kroku napisac jak to zrobić byłbym wdzięczny.

"Trang Oul
Jest prostszy sposób. Wklejamy do H3/data Simple Lod pod nazwą h3bitmap.exe lub/i h3sprite.exe, robimy skróty, a pliki, które chcemy podmienić przeciągamy na odpowiedni skrót. "

P.S. i tak zrobiłem postęp bo jeszcze wczoraj jedyną rzeczą o której miałem pojęcie z kodem Woga to to ..... że znajduje się w folderze ubisoft :)))

Dragonar PW
11 stycznia 2009, 00:48
----------------------------------------------------------

-Podmiana plików *.def-

1. Ściągamy program SimpleLod. Można pobrać go TUTAJ.

2. Zmieniamy nazwę programu SimpleLod.exe na h3sprite.exe lub h3bitmap.exe, zależnie od tego, w jakim pliku *.lod chcemy podmienić def.

3. Kopiujemy program ze zmienioną nazwą do katalogu: Heroes III/Data.

4. Nasz plik *.def również umieszczamy w katalogu Data.

5. Przeciągamy nasz plik *.def na program h3sprite.exe, lub h3bitmap.exe (zależy jak nazwaliśmy program SimpleLod.exe). Powinno to wyglądać tak.

6. Po opuszczeniu pliku def na program, powinno się ukazać na ułamek sekundy czarne okno.

7. Koniec! Plik *.def został podmieniony!

----------------------------------------------------------

kill:
i tak zrobiłem postęp bo jeszcze wczoraj jedyną rzeczą o której miałem pojęcie z kodem Woga to to ..... że znajduje się w folderze ubisoft :)))
Nie w folderze (a zresztą nie wiem, gdzie to cudo trzymają) tylko w chciwych łapach Ubivału... ;)


kill PW
11 stycznia 2009, 01:22
Władca bardzo dziękuje, w końcu będe mógł się cieszyć nowymi grafikami :)

Pozdrawiam raz jeszcze

kill PW
11 stycznia 2009, 11:13
Mam jeszcze jedno ważnie pytanie - też nie znalazłem nigdzie odpowiedzi

Rozumiem że właściwe nazwy którymi podmienić plik def można zobaczyć poprzez program Resedit, ale czy jest gdzieś lista nazw plików potworów (chodzi mi o dokładne oznaczenia np. CPHX - to sfinks itd.) czy trzeba te kilka tysięcy plików przeglądać jeden po drugim żeby znaleźć właściwą jednostkę ?

Dragonar PW
11 stycznia 2009, 12:30
Nie ma niestety żadnej listy. Trzeba szukać. Ale można zaznaczyć w programie ResEdit opcję *.Def. Wtedy wyświetlane będą tylko defy, a nie niepotrzebne nam pliki *.msg i *.msk. Właściwie - wie ktoś dokładnie, do czego służą te pliki?

nicolas PW
25 maja 2009, 08:44
Więcej pól bitewnych stworzonych przez Rosjan: Battle Pack

EDIT: No trochę mogę ich tolerować, bo faktycznie dla tej gry zrobili wiele i nadal robią :)

Acid DragonAcid DragonTrochę szacunku dla narodu, który zresztą jak dotąd zrobił najwięcej dla fanów Heroes III zaraz po pierwotnych Twórcach.

hugo PW
24 czerwca 2009, 02:03
http://lopasnya.by.ru/Defs/ następna stronka ciekawa jak ktoś sobie lubi się bawić to zapraszam

Trang OulTrang OulA co to ma wspólnego z tematem "The 300 Spartans"?
Przeniesione.

Acid Dragon PW
3 lutego 2010, 10:23
hmm... a skąd pomysł, żeby to umieszczać w katalogu Data?
Wszelkie pliki .def, .msg, .msk muszą być zaimportowane bezpośrednio do h3sprite.lod poprzez odpowiednie narzędzie lub patch .wog .

W katalogu data można efektywnie umieszczać głównie tylko pliki .txt i niektóre .bmp.

Cati7 PW
22 maja 2010, 10:03
Icony z MM7:



Plik do pobrania [a url=http://slil.ru/29178969]Tutaj[/a]

PS. Icony muszą być rozpakowane w "Data\ZVS\Lib1.res"

Irhak PW
22 maja 2010, 21:02
kill:
Rozumiem że właściwe nazwy którymi podmienić plik def można zobaczyć poprzez program Resedit, ale czy jest gdzieś lista nazw plików potworów (chodzi mi o dokładne oznaczenia np. CPHX - to sfinks itd.) czy trzeba te kilka tysięcy plików przeglądać jeden po drugim żeby znaleźć właściwą jednostkę ?

A gdzieś kiedyś na forum natrafiłem na takową listę...
EDIT - link jest w poście poniżej ;)

Dragonar:
Wtedy wyświetlane będą tylko defy, a nie niepotrzebne nam pliki *.msg i *.msk. Właściwie - wie ktoś dokładnie, do czego służą te pliki?

Nie znam się na tym za bardzo, ale podejrzewam, że są to pliki "masek" dla różnych obiektów w grze... ew. te obwódki w miastach budynków, ale w tym mogę się mylić...

Ginden PW
22 maja 2010, 21:16
Cytat:
Rozumiem że właściwe nazwy którymi podmienić plik def można zobaczyć poprzez program Resedit, ale czy jest gdzieś lista nazw plików potworów (chodzi mi o dokładne oznaczenia np. CPHX - to sfinks itd.) czy trzeba te kilka tysięcy plików przeglądać jeden po drugim żeby znaleźć właściwą jednostkę ?
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=883

Cati7 PW
23 maja 2010, 15:18
Portrety Herosów

Plik do pobrania[a url=http://rapidshare.com/files/390690056/Heroes3Complete.exe] TUTAJ[/a]

Inny zestaw portretów do pobrania[a url=http://rapidshare.com/files/390690517/portraits.rar] TUTAJ[/a]

PS. Portrety rozpakowujemy w katalogu "Data"


Artov PW
4 czerwca 2010, 17:23
Maybe screen?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17
temat: [WoG, ERA] Mniejsze mody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel