Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Zmiana opisów budynków w mieście
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Dragonar PW
9 lipca 2008, 23:16
Pytanie chyba nie pasowało do skryptów ERM, bo nie wiem, czy opisy budynków wyświetlane w mieście zapisane są w jakimś innym pliku niż ERM, czy też nie.
Jak zmieniać opisy budynków i ich nazwy? Np. Strażnica pozwala rekrutować pinikierów na: Strażnica pozwala rekrutować chłopów. Proszę o pomoc. Przez dłuuuugi czas szukałem takiego pliku i nie znalazłem go. Jest to mi bardzo potrzebne do moda.

avatar PW
10 lipca 2008, 06:30
Chyba długo nie szukałeś. Za nazwy budynków, nazwy w ogóle, statystyki, różne parametry, odpowiadają pliki konfiguracyjne txt, które znajdują się w jednym z plików lod. Wypakuj z niego wszystkie pliki txt, przejrzyj je WSZYSTKIE, gdyż mogą się przydać do twojego moda.

Dragonar PW
13 lipca 2008, 22:40
Znalazłem ten plik! Wszystko dobrze działa! Przejżałem pozostałe pliki.
1. A jak zrobić (bo zmieniłem, że w Zamku na 1 lv są Chłopi), żeby jakieś zewnętrzne siedlisko, np. Strażnica, zamiast Pikinierów i Halabardników, dawała Chłopów i Pinikierów (mam w Zamku: Chłop --> Pikinier)na stałe?
2. Albo, żeby bohaterowie, na starcie dostawali inne jednostki (dostają Pikinierów, a ja chcę, żeby dostawali Chłopów)?

Ginden PW
14 lipca 2008, 08:59
2. Musisz zmienić inne pliki. Tam to jest zapisane.

Quba Drake PW
14 lipca 2008, 11:22
Władco, jest taki motyw, który był już kiedyś proponowany.
Chłop -> Kosynier -> Pikinier -> Halabardnik.
Animacja Kosia...no ruch muszę dopracować, śmierć i obrażenia mam...gdzieś...
Na to rozwiązanie nie musisz się zgodzić, ale...jeśli się zgodzisz, będziesz musiał poczekać aż dokończę(sam) animację, jeśli nie zdążę do 26 października, niestety nie będziesz mógł go wykorzystać, ale to już inna historia.

Dragonar PW
14 lipca 2008, 12:07
Quba Drake!
Zgodziłbym się, ale by wprowadzić jednostkę do gry trzeba inną usunąć. Mam już jednostkę do Zamku, to chyba starczy (nie mam tylko do Twierdzy). Byłoby niesprawiedliwie, bo Zamek miałby 5 ulepszeń, a inne miasta 4. Jednak nie...ale dziękuję.

Gindenie!
Ale co z punktem 1? Może wiesz jak to zrobić?
Co do 2 punktu, to chodzi o pliki w *.lod, czy inne?

Ginden PW
14 lipca 2008, 19:29
A są jakieś inne, odpowiedzialne za konfigurację?

Dragonar PW
14 lipca 2008, 20:00
Przejżałem wszystkie, ale tymi plikami nie mozna zrealizować tych rzeczy. Trzeba zrobić to czymś innym, może skryptem...

BUS PW
27 listopada 2008, 11:12
Władco smoków, mógłbyś napisać w którym pliku lod zawarte są nazwy i opisy budynków oraz czym można to wypakować. Winrarem mi nie działa. Z góry dziękuję. ;]


EDIT: Dzięki bardzo za info ;]

Dragonar PW
27 listopada 2008, 15:00
W pliku "h3bitma.lod". Jest to plik - "Dwelling.txt". Można w nim zmienić opisy i nazwy siedlisk miastach.
Wszystkie pliki z archiwum *.lod wypakowujemy ResEditem. Można go ściągnąć tutaj.
temat: Zmiana opisów budynków w mieście

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel