Witaj Nieznajomy!
|
temat: [MOD] Zmienienie tła miasta - "Mod Kulexa" komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Kulex |
Zrobiłem pierwsze nowe tło dla miasta - zamek. Link: http://rapidshare.com/files/82417499/TBCSBACK.pcx.html Screen: http://img209.imageshack.us/img209/6581/castlebs2.jpg Miałem dać słońce, ale wtedy bym musiał edytować DEFy, a nie wiem jaka jest kategoria do budynków miast w DEFtoolu. Żeby podmienić tło, to wystarczy umieścić pcx w folderze data. |
windowsx |
Mi się nawet podoba. Ciekawe tło. |
Tarnoob |
Taa… Ciekawy sposób na prezentację swoich zdolności, w dodatku potrafi nieco urozmaicić rozgrywkę. Ale nic poza tym, mimo iż należą ci się gratulacje. Jak dla mnie całość wygląda dość nielogicznie – jak w środku ruchliwego miasta, między sporawymi murowanymi budynkami może sobie rosnąć idealnie zielona trawka? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby w miejscu, w którym z pedantyczną dokładnością równiutko układa się identyczne cegły w bardzo zbliżonej barwie nie zadbano o chodnik. A nawet gdyby jakimś cudem im zabrakło na to chęci i/lub czasu i/lub funduszy i/lub siły roboczej i/lub innych decydujących czynników, to MUSIAŁYBY być utarte PRZYNAJMNIEJ jakieś ścieżki, a podejrzewam, że w rzeczywistości ruchliwy tłum nie zostawiłby po sobie ani źdźbła roślinności. Aczkolwiek jeszcze raz gratuluję – masz jakieś plany na przyszłość, np. zrobienie jesiennej wersji bastionu? Byłoby cudnie… |
Kulex |
Mam plan zrobienia większej ilości tła do miast. Niedługo skończę moją mapę i stworzę nowy, fajny mod. |
avatar |
Swego czasu Bigjocker też planowała coś takiego. Bardzo mi się podobały np. tła z Disciples 2. Niestety, nic z tego nie wyszło :( |
Kulex |
Kiedyś widziałem jakieś screeny miast, ale teraz niektórych nie ma, na przykład screen z bastionu. Jak się rejestruję na stronie bigjockera, to też nie mogę zobaczyć screenów, bo pisze tam że "usery" nie mogą oglądać. |
Field |
Poszukaj na forum TI. |
Kulex |
Nie ma tam żadnych screenów z quicksilvera. Proszę o zmienienie nazwy tematu na "Mod Kulexa", bo zamierzam stworzyć nowy mod zawierający nową kampanię, mapę multiplayer, nowe menu i dużo nowych obiektów. Też robię mod, który podmieni interfejs. Dla niecierpliwych będę informował, co już zrobiłem. To do link wersji testowej, chcę tylko sprawdzić, czy u was będą działały nowe obiekty. http://rapidshare.com/files/82900809/test.RAR.html Mapę wypakować do katalogu Maps, a test.wog do update, zmienić ustawienia regionalne na angielski i uruchomić instalację. Nie prosiłem o dodanie do nazwy mojej nazwy, ale zmienienie nazwy. |
Kulex |
Może ktoś by przetestował czy działa mój obiekt? |
windowsx |
Ja przetestowałem. Co to ma być? Jakaś czerwona beczka? A jeśli chodzi o mapę, to co to miało być? Na tej mapie jest tylko ta beczka i nic więcej, a grać się nie da, bo nie ma żadnego zamku. A co do posta, jeśli zobaczy to jakiś mod to dostaniesz od niego wiadomość, że nie wolno pisać jeden post pod drugim i przypomni Ci co znaczy opcja Edytuj. Proszę Cię, Odpowiedz co to miało być. |
vinius |
Może byś nie podbijał tematu? (posty do skasowania, oczywiście, ma się rozumieć [samo przez się {a nawet samo przez siebie}.].). EDIT: widzę, że windowsx odpisał przede mną - miło :). |
windowsx |
No, sie wie. Trochę się jest na forum ;) A i mam pytanie. 1. Czy mogę je tutaj zadać? 2. Jak dodać własne portrety potworów do woga? Wiem, że nie tak samo jak te tło bo próbowałem. |
Kulex |
Ta mapa i ta "czerwona beczka", to był test, czy mapa będzie działać na innym komputerze, ostrożności nigdy nie jest za wiele. 2.Chodzi ci o ERM, czy o tą samą sytuację jak z zamkiem? |
windowsx |
Chodzi mi oto, że wolę kolor czarny. Mam przemalowane jednostki do zamku. Co dalej? Mam na PCX i nic, nazwa też odpowiadająca tej w defie. I co??? |
Kulex |
Wrzuć do katalogu "Data". |
windowsx |
I tak właśnie zrobiłem i nic. Na przykład mam tam plik CPrL009C.pcx co znaczy że mam czarnego kapłana. No i co dalej? Jakieś pomysły? |
Kulex |
W moim LODzie nie ma tego PCXa. Trzeba wkładać do katalogu DATA istniejące w LODzie PCXy. |
Nie_mam_nicka |
Odnośnie moda, pomysł jest ciekawy, ale budynki Zamku raczej nie wyglądają za dobrze na trawie. Tła BigJockera są między innymi tu. Pozatym tutaj masz jeszcze jakieś tła (myśle że są BigJockera, bo na betę to mi raczej nie wygląda). A co do tej beczki z twojego patcha, czy mi się zdaje, czy to obiekt zdarzenia z HoMMIV? Co do sprawy portretów, wszystkie portrety stworzeń siędzą w pliku Data/h3sprite.lod/TWCRPORT.DEF (zaś mini w CPRSMALL.DEF), więc jeśli chciałbyś je zmienić to musisz zmodyfikować ten plik (na przykład DefMakerem, czy Def Toolem). |
Kulex |
Ten drugi album posiada parę zdjęć z albumu OlegRa. http://s80.photobucket.com/albums/j196/OlegR/ Beczka jest raczej z rekvizita. http://img212.imageshack.us/img212/5199/objoti4.png Oto kilka obiektów, które stworzyłem. |
windowsx |
Nie wiem jak to zrobić. A tak poza tym wychodzi mi błąd DefMaker'a. Czy ktoś mógłby mi to zrobić? To są portrety:http://rapidshare.com/files/83472911/temp_pcx.rar.html Pozostałe są bez zmian. I jeszcze jedno. Jakie mają mieć nazwy tła do pozostałych zamków??? |
strona: 1 - 2 |
temat: [MOD] Zmienienie tła miasta - "Mod Kulexa" | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel