Witaj Nieznajomy!
|
temat: Random Map komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Haregar |
Acid, czy wiesz co jest nie tak? Włączyłem sobie mapkę, pokonałem 1 gracza, przejąłem miasta i pokonałem bohaterów 2 gracza, a tu nagle bohater z dość fajną armią, ale jakby uwięziony. Na szczęście po przejęciu miast przeciwnik miał 7 dni i wygrałem. To jakiś błąd WoGa czy już w innych wersjach nastąpił?! |
Acid Dragon |
Wybacz, ale kompletnie nie rozumiem wypowiedzi: >>> a tu nagle bohater z dość fajną armią,ale jakby uwięziony Spróbuj napisać to po *polsku* i może w większej ilości słów, lub (marzenie) ZDAÃ, to zobaczymy o co chodzi. Przy okazji przypominam, że pisanie postów niezrozumiałą polszczyzną jest wbrew konstytucji Kwasowej Groty :P. |
Haregar |
No ok. Był bohater brązowego gracza uwięziony w drzewach. Miał gobliny i dziki,czyli innymi słowy jednostki ze Stronghold ktorego nie było,siedlisk i jednostek na mapie też. Sprawdziłem mapke w folderze random map. Nie było tam bohatera. A jeszcze jaśniej to było tam pare drzewek na koło (nie można się dostać) a on tam był. Wiem, że dałem w poprzednim poscie treść niezrozumiałą, ale nie wiem jak to 'opisać'. |
Acid Dragon |
Wydaje mi się, że skoro ten bohater znalazł się w niedostępnym terenie, to np. mógł się tam dostać poprzez użycie zaklęcia fly lub dimension door - a potem nie miał many, aby się stamtąd wydostać. Co do jego jednostek - na mapie nie musiało być stronghold - każdy bohater zaczyna z pewną małą armią swojej rasy. Mógł też odwiedzić np ołtarz transformacji... |
Haregar |
Ja tam nie wiem, jednostki są i nie są, obiekty są i nie są... A po jakiego grzyba bohater jak miał mało many 'polecial' na to miejsce? Jak myślał, że nie będzie można ukończyć mapy to się mylił, bo ja z Sylvanami i duchami podbijałem jego miasta i teren ;] |
Acid Dragon |
Nie wiem - trzeba było spytać tego bohatera :P. Niezbadane są wyroki sztucznej inteligencji. |
Haregar |
Zapytałem się i mi odpowiedział: "Super jest tak się zablokować xD " Ale żadna gra nie jest idealna. |
Kathrin |
Często zdarza się , że komputer gra irracjonalnie np.bohater nie wychodzi z zamku mając ogromną przewagę i czeka aż uzbieramy taką armię, która go pokona. Zdarza się też, że nie odbija zamku, chociaż mógłby - tak pewnie było w Twoim przypadku Haregarze. Dość często zdarzało mi się z czymś takim zetknąć i to nie tylko w WoGu ale i innych częściach Heroes-ów. Dlatego nie ma to jak gra z drugim człowiekiem:) |
Haregar |
Kathrin, mi sie często (czyt. zawsze) zdarza że bohaterek stoi przy mieście i czeka na moją armie albo/i ma miasto bez jednostek i sobie chodzi podbijając tartaki i kamieniołomy. Ale wole z nim grać, niż z moim kumplem, co w 1 tydzień można go pokonać :D |
Kathrin |
To faktycznie lepiej grać z wirtualnym przeciwnikiem :) Ja gram z synem i muszę się mocno starać, żeby go pokonać. On znakomicie rozgrywa bitwy (minimalne straty), ja natomiast znam mapy;)Czasem udaje mi się z nim wygrać:)Rozgrywka trwa przeważnie kilka miesięcy(na dużej mapie). Mam nadzieję, że w grze z Tobą przetrwałabym dłużej niż tydzień :) Jednak kto wie - zasada pierwsza nie lekceważyć przeciwnika. Pozdrawiam poświątecznie.K. |
Haregar |
Hehe, Kathrin, muszę ci coś powiedzieć, kiedyś niemalże każdą mapkę wygrywałem w tydzień. Kiedyś byłem w tym dobry, przeciwnik każdy na widok mej armii uciekał. Kto wie, może kiedyś pogramy, ale teraz musze potrenować. Mnie bardziej bierze taktyka od HoMM4:equilibris (ach te koszmary ze zgrozą ;] ).Kiedyś pod bardzo starym WoG było bardzo łatwo, ale teraz już jest trudniej. |
treze |
Czy jest jakiś sposób, by ustawić prawdopodobieństwo wyboru konkretnego rodzaju mapy (tzn. by rodzaj mapy np. XMX8 czy Muzgob były częściej tworzone)? |
Trang Oul |
O co Ci chodzi? Muzgob to miasto na jednej z map. |
val-gaav |
Napiszę tutaj, by nowego tematu nie tworzyć. Randomowy generator map z WoGa lubi sobie ustawiać nowe wogowe ozdobniki jak np. ta statue z AoE, czy też nowy ośnieżony teleport. Czy jest gdzieś jakiś patch który by to wyłączał ? Podobnie jak ten patch z powrotem do nieanimowanych drzew. Jestem świadom, że mogę to podmienić sam poprzez zmianę nowych plików .def na odpowiednie z SoD, ale nie chce mi się robić czegoś co być może już gdzieś jest wykonane. |
Acid Dragon |
Owe obiekty są dołączane do map WoGa nie poprzez podmianę grafik, a drobne modyfikacje konfiguracyjne (nie wiem konkretnie jakie) plików wykorzystywanych przez random map generator. Nie ma do tego patcha. Może dlatego, że jak dotąd nikomu to nie przeszkadzało :P. Patch do standardowych drzewek SoD jest w Skarbcu WoG Kwasowej Groty. |
val-gaav |
@Acid Dragon : Dziękuję za sugestie, jakoś nie przyszło mi do głowy, że to może byc w .txt ... A owe pliki to zaobjts.txt , zeobjts.txt, zobjct.txt .. czy jakoś tak :P ... wszystkie podmieniłem na orginalny object.txt z sod i działa :) . |
temat: Random Map | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel