Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Biblioteka Legendtemat: Pierwsza fabuła Armageddon's Blade
komnata: Biblioteka Legend
strona: 1 - 2

Ector PW
13 września 2007, 22:57
Czy ktoś zna fabułę Armageddon's Blade sprzed wycofania The Forge? Czy znane jest coś więcej niż informacje, jakie oferuje nam "złe" outro z MM7? Jak miała wyglądać główna linia fabularna? Czy miała dziać się tylko w Eofolu, tak jak ostateczna wersja kampanii? Czy Conflux/Wrota Żywiołów też miały się w niej pojawić? Jeśli tak, to czy też odegrały taką istotną rolę?

Trang Oul PW
13 września 2007, 22:59
http://www.acidcave.com/forge.php#fabuła

Acid Dragon PW
14 września 2007, 01:53
Do tego, co w linku dodam jeszcze, że Conflux owszem, był planowany, ale nie w AB - domyślam się, że w SoD miał pierwotnie wejść.

Warto też zajrzeć do wywiadu z Gregiem Fultonem, gdyż w sumie to chyba najbardziej znana oficjalna wypowiedź odnośnie pierwotnej fabuły dodatku.

gold dragon PW
19 grudnia 2007, 19:51
The Forge miał być siłami zła AB lecz po wycofaniu zastąpiono ten zamek Wrotami Żywiołów, które (zastanawiam się dlaczego) przydzielone zastały do sił dobra, a do stworzenia Ostrza Armagedonu "zmuszono" siły Eofolu.

Field PW
19 grudnia 2007, 23:18
Brawa Złotemu Smokowi za spłynięcie światła mądrości na nasze oczadziałe mózgi!

A na przyszłość:
Instrukcja obsługi tematu:
1. Klikamy na temat.
2. Zapoznajemy się z pierwszym postem, żeby wiedzieć, o czym jest.
3. Zapoznajemy się z kolejnymi.
4. W wypadku, gdy widać puste miejsca, zaznaczamy je - a nuż jest tak skarb ukryty.
5. W wypadku, gdy napis jest jasnoniebieskim kolorem, klikamy na niego - a nuż wiedzie do rzeczy odkrywczej/uzupełnienia myśli autora posta.
6. Dzielnie brniemy aż do końca tematu (zwłaszcza, gdy liczy on całe 3 posty)
7. Wypowiadamy się, jeśli mamy coś istotnego/wnoszącego do dyskusji coś nowego/ciekawego/zabawnego* do wypowiedzenia.
8. W wypadku przeciwnym zamykamy temat albo imus nos mergere.
9. Pod żadnym pozorem nie dokarmiamy trolli.(ani chomików i pseudoliszy)

Dziękuję za uwagę, dobrego wieczoru.


*niepotrzebne skreślić

Wzięcie sobie tego do serca wysoko wskazane

gold dragon PW
20 grudnia 2007, 17:35
Ciekawi mnie to, że po usunieńciu The Forge cała fabuła AB przewróciła się do góry nogami.

Field PW
20 grudnia 2007, 19:44
Gold Dragon - skoro Cię to ciekawi, to na ciężkiego Kreegana streszczasz po raz kolejny fabułę (spamujesz, znaczy)?


gold dragon PW
5 marca 2008, 17:56
No dobra. Ale czy w AB miał występować Gelu? Bo jeśli nie to dalsza historia mogła by potoczyć się zupełnie inaczej. Poza tym czy kampanie takie jak Festiwal życia czy igranie z ogniem miały wogóle powstać?

Jin PW
13 lipca 2009, 13:24
Uważam że ta pierwsza fabuła jest lepsza z The Froge

Dark Dragon PW
7 lutego 2012, 18:32
Jakie są teraz plany na przywrócenie starej fabuły? Czy robić to jako alternatywę czy wpakować do istniejącej fabuły np. poprzez podróże w czasie i przestrzeni? Jak wy byście to zrobili?

Irhak PW
7 lutego 2012, 20:32
Sprawa jest głównie taka, że Starożytni TEORETYCZNIE posiadali technologię do podróży w czasie (a przynajmniej takie założenie były w jednej z gier z serii). Moim zdaniem jednak najlepiej byłoby kontynuować starą wersję fabuły, tą z Kast(rat)orem. Jednakże dać wstęp nieco 'alternatywny' do obecnej części kanonicznej. Całość byłaby wtedy alternatywą obecnego świata.

Azon PW
8 lutego 2012, 01:56
Starożytni posiadali wiedzę pozwalającą im na podróże w czasie? Skąd ta informacja?

Osobiście uważam, że ewentualne alternatywna historia mogła by się rozpocząć już po "rozliczeniu". Rożnica polegała by jednak na tym, iż to wydarzenie nie było aż tak destrukcyjne. To znaczy nie zniszczyło życia na całej planecie, a szkody były by porównywalne z tym jakie wyrządziła Noc Spadających Gwiazd.

Irhak PW
8 lutego 2012, 03:12
Cytat:
tarożytni posiadali wiedzę pozwalającą im na podróże w czasie? Skąd ta informacja?
A stąd np. :P

BTW. im więcej się dowiaduję o Starożytnych, tym bardziej przypominają oni Pradawnych/Latenran z uniwersum Stargate :P

AmiDaDeer PW
8 lutego 2012, 17:28
Cytat:
Czy robić to jako alternatywę czy wpakować do istniejącej fabuły np. poprzez podróże w czasie i przestrzeni?
Rosyjska grupa zajmująca się Forge stworzyła dość ciekawy zarys fabularny.

Według niego to ścieżka ciemności z Might and Magic 7 była tą kanoniczną - Kastore'owi udało się stworzyć potężną, semimechaniczną armię, która po demolce na Antagarichu ruszyła w stronę Enroth. Tarnum w akcie desperacji cofnął się w czasie (nie jestem pewien jakim cudem to mu się udało, z tego co pamiętam nie zostało to w wersji którą widziałem wyjaśnione) do momentu, kiedy armia była dopiero w fazie tworzenia, po czym zniszczył ją wraz z Kuźnią raz na zawsze. Jedyną pozostałością miałby być nic nikomu nie mówiący krater... Później następuje historia z AB i wszystko toczy się względnie normalnie.

I tyle tej historii. Sam nie jestem do niej przekonany - mam poniekąd wrażenie, że zostało to zrobione bardzo na siłę (szczególnie jeśli Tarnum bierze w tym udział), aby tylko nie było dużych niespójności z MM7. Choć chyba faktycznie jest to jedyne rozwiązanie, które ma jakąś rację bytu.

Tylko czy przypadkiem sama idea podróży w czasie oraz zmieniania biegu historii nie jest lekką przesadą?

Belegor PW
9 lutego 2012, 09:06
Starożytni to potrafili, zatem dla nich nie było problemem wysyłać Tarnuma tam gdzie chcieli. Było o ich zdolnościach w Legends, nawet poświęcony o nich temat w Kwasowej Grocie. Biorąc to pod uwagę można jeszcze było zrozumieć fabułę jaką chcą wprowadzić. Oczywiście każdy musiałby znać Tarnuma z Heroes Chronicles, bo mało kto go skojarzy z Heroes IV.

Alamar PW
9 lutego 2012, 09:31
Dodam tylko, ze cały ten pomysł Wrót Andurana (tak zwała się ta machina do podróży w czasie) wygląda jakby żywcem wzięty ze Star Traka, gdzie istnieje podobna maszyna - Guardian of Forever (Strażnik Wieczności) - potężna sztuczna inteligencja wyglądająca jak kamienny łuk, pozwalająca na przemieszczanie się w czasie i przestrzeni. Pozostałość po starożytnej rasie.

Acid Dragon PW
9 lutego 2012, 09:57
Tiaa... nie byłby to pierwszy raz, gdy nasi Twórcy inspirowali się Star Trekiem.

Alchemik PW
17 lipca 2012, 22:18
Ciekawi mnie jedno. Otóż skoro Might and Magic VII miało dwa zakończenia, to mogli dać dwie wersje kampanii Armageddon's Blade, gracz wybierałby po prostu przy instalacji którą chce wersję i w ten sposób wszyscy byliby zadowoleni. Kwestia robocizny tu nie grałaby wiekszej roli gdyż forge i tak było już prawie skończone a nowy zamek i fabułę i tak musieli stworzyć, więc wyszłoby na to samo. A co do kontynuacji fabuły to Ostrze Armagedonu i tak miał zatrzymać Gelu (przynajmniej tak gdzieś przeczytałem), więc może mieli juz w planach rozliczenie?

Acid Dragon PW
17 lipca 2012, 22:48
Istniały również prostsze rozwiązania niż instalowanie tak naprawdę jednego z dwóch różnych dodatków - opcjonalność miasta Forge i jego elementów z poziomu gry, wydanie patcha z miastem i jednostkami (były nawet takie plany), czy udostępnienie tego jako np. bonus do ściągnięcia w przypadku zakupienia dwóch oficjalnych dodatków (analogicznie do dodatkowych Kronik do ściągnięcia).

Twórcy jednak zrezygnowali z jakichkolwiek prób przywrócenia Forge i po prostu nie wracali już do tego fiasco.

Alchemik PW
17 lipca 2012, 22:52
Cytat:
opcjonalność miasta Forge i jego elementów z poziomu gry

Z tego co wiem Forge miało być dostępne tylko w kampanii, w zwykłych mapach miał być wyłączony.
strona: 1 - 2
temat: Pierwsza fabuła Armageddon's Blade

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel