Witaj Nieznajomy!
|
temat: [projekt] Might and Magic: The New Order (MMR) komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
serghi |
Witam. A ja z kolei kilka słów zapytań i przemyśleń na temat: Might and Magic Remake (tego co demo techniczne zostało stworzone przez 3 miesiące :) ) Tak się zastanawiam, bo pograłem troszkę (tyle ile dało radę), że jest to rewelacyjna zapowiedź. Toż to najlepsze co może być z M&M, zarówno silnik graficzny (chyba ten sam co w MM7 i MM8). Jak dla mnie bije na głowę obecne MMT i podobne jest do MMT tego, co było na początku pierwsze tech demo. Może więc -> tutaj pytanie i prośba do Acid Dragona, może więc podsunąć ekipie pomysł, że skoro "ekipa" 2 ludzi zrobiła takie demko w ciągu 2 miechów, to może warto żeby cała ekipa MMT skupiła się na silniku z Remake, zamiast ciągnąć się w czymś nowym. Obawiam się bowiem, że każda zmiana silnika na inny może doprowadzić do tego co powstało z MM9, tam była tragedia. Co o tym myślicie? |
Alamar |
Akurat (wg. mnie) silnik graficzny w MMR jest z MM9 (niebo też). Zaś ekwipunek, postacie oraz najprawdopodobniej także npc są/będą z silnika MM6-8. Zaś ten pomysł sam możesz napisać na forum MMT - zresztą już padło tam stwierdzenie, iż dobrze by było, by autorzy obu tych projektów połączyli siły. Link na forum MMT do projektu MM Remake |
Acid Dragon |
Odniosłem jednak wrażenie, że to dość mało realne, bo wydaje mi się, że chyba autorzy MMR wogle wywodzą się jakoś lub mieli coś wspólnego z Teamem MMT, a główny autor zdaje mi się, że krytykował lekko team MMT za zbytnią opieszałość. |
serghi |
Rozumiem :), akurat nie znam historii i "pochodzenia" twórców REMAKE, ani też ich osobistych sympatii, ale jeżeli rzeczywiście się nie lubią, to trudno będzie raczej ich skłonić do współpracy. A co do silnika graficznego, to sorka za pomyłkę, odniosłem bowiem wrażenie że bliżej jest MR do MM7/8, oczywiście w rozwinięciu niż do MM9. Fakt, że silnik silnikiem, a wykorzystanie jego możliwości to sprawa druga. Podsumowując mam nadzieję, że jednak MMR szybko ujrzy światło dzienne. Dzięki |
krogul |
Do Alamara: Silnik nie jest z IX. Sam go robiłem od podstaw, więc proszę nie wmawiać ludziom takich rzeczy. Na razie piszę z konta brata, który ostatnio zaczął mi pomagać, ale niedługo będę już pisał z Hootnika. =P |
Alamar |
Może - ale jak w to "grałem" to tekstury (zarówno nieba jak i budynków) przypominały mi te z MM9. I mam nadzieję, że ten projekt nie "zniknie" (a raczej pozostanie w zastoju) jak MMT. |
Hootnik |
Wszystkie budynki albo sam modelowałem (dlatego są takie lipne xD) albo ściągałem bezpośrednio z sieci, podobnie robiłem z teksturami, więc co najwyżej mogą przypominać te z IX. A to, że nie opublikowałem kolejnego "dema" nie znaczy o porzuceniu projektu czy coś w tym stylu. Właśnie nasz programming team (Ja i starszy 2 lata brat =P) skończyliśmy robić AI, system walki, walkę turową, wyrzucanie przedmiotów, podnoszenie ich oraz paper dolle =P a to, że screeny z woxa2 są "ładniejsze", jest zadaniem naszych przyszłych 3d modellerów i 2d artistów, ponieważ właśnie TE aspekty najbardziej wpływają na zdanie gracza o engine. |
vinius |
Kolego, a mógłbyś może podać znów link do pobrania owego dema :) ? bo ten na anglojęzycznym forum działa, jak działa (czyli nie działa). |
Hootnik |
Nie ma sensu zamieszczać ponownie starego dema w sieci (szczególnie z moim transferem .. = =' ), ponieważ w przeciągu miesiąca zamieszczę nowe... |
Alamar |
Cytat: Czy ja coś wspominałem, że są lipne? Czy jeśli coś jest z MM9, to od razu musi być złej jakości?Wszystkie budynki albo sam modelowałem (dlatego są takie lipne xD) Akurat modele budynków czy podziemi w MMIX były (jak dla mnie) nawet ciekawe, o samym rozplanowaniu nie wspominając. Z obszarami zewnętrznymi i modelami postaci było już niestety gorzej. No i to upstrzone gwiazdami niebo (a gdzie księżyc?) też najlepiej nie było wkomponowane w cykl doby. Cytat: Chodziło mi o to, że zbyt dużo informacji na temat postępu prac nie znalazłem od momentu wypuszczenia dema - jedynie kilka wzmianek o "pracach w toku" na forum MMT. A chyba sam wiesz, jaki jest postęp przy MMT (coś niby robią, ale nie ma żadnych widocznych efektów) czy przy patchu TELP 1.4.A to, że nie opublikowałem kolejnego "dema" nie znaczy o porzuceniu projektu czy coś w tym stylu. Podobnie jest w przypadku kilku prac nad miastami w wogu - niby każdy zespół coś opracowuje, ale miast nadal nie ma w grze - i co gorsza autorzy niektórych z nich nawet na forum się nie odzywają. Cytat: Czekam z niecierpliwością.
w przeciągu miesiąca zamieszczę nowe (demo) |
Hootnik |
Oświadczam, że można już ściągnąć nowe demo =). Zapomniałem napisać w readme, że enter jest od trybu turowego... Aha i stary młyn jest połączony z podziemiami nekromantów, na razie bez sekretnych drzwi oddzielających te obszary. |
Alamar |
Wspaniała wiadomość (chętnie o tym bym napisał na stronie głównej), tyle, że po uruchomieniu gry mam: "Memory access violation" Jakieś sugestie co jest nie tak (readme przeczytane)? |
Hootnik |
Taki komunikat wyświetla się jak kompiluje się gry i jakiegoś pliku brakuje, co nic dobrego w takim okładzie nie oznacza. Jestem pewien że wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia są zawarte... Spróbuj wyłączyć inne aplikacje i internet (włączony internet bardzo spowalnia grę), jeżeli nadal będzie wyskakiwał błąd to skonsultuję się z moim bratem jak wróci ze szkoły czemu coś takiego ma miejsce. PS. Czy innym też wyskakuje taki błąd (tu oczywiście pytanie do innych)? Edit Właśnie ściągnąłem demo z serwera i spróbowałem odpalić - działa. Zatem to raczej nie problem z plikami. Alamar - zrobiłem test, ściągnąłem demo na komputer stacjonarny, na którym nie programuję tak żeby wiadomo było że gra niczego nie wykorzystuje (czego nie ma w katalogu dema). Wszystko działa poprawnie. Spróbuj z wyłączeniem aplikacji i internetu, jeżeli to nie pomoże to napisz jaki masz sprzęt ( sprawdź też czy plik zajmuje 27, 9 MB czy mniej) |
Alamar |
Popróbuje jeszcze (choćby wyłączając gadulca - czasem zżera to za dużo pamięci). W razie czego dam znać. Niusa postaram dać się później. Chyba się ni obrazisz, jeśli dam linka do tego dema na CH? Plik zajmuje u mnie ponad 28 MB (podczas ponownego ściągania). |
Hootnik |
Oczywiście, że się nie obrażę. Nawet będę Ci wdzięczny :). Edit U mnie jak ściągam demo z serwera przez firefoxa pisze że zajmuje 28.0 MB, a jak już ściągnę i wejdę we właściwości pisze 27, 9 MB. |
Alamar |
Na razie nie działa - później jeszcze zobaczę co może być nie tak. Zapewne gryzie się to z jakimś innym programem (choćby antyvirem), albo windows coś gdzieś źle skopał. Dzięki za wiadomość. |
Hootnik |
Okazuje się że coś jest jednak nie tak z grą, bo 2 innym osobom tez wywaliło error. Jak to naprawimy dam znać (mam nadzieję że jeszcze dziś). |
Alamar |
Możliwe, że jest to spowodowane tym, że w systemie ostała się gdzieś wcześniejsza wersja dema (ta z lutego). |
krogul |
Właśnie uruchomiłem demo w szkole na komputerze na którym nigdy nie było jakiegokolwiek dema tej gry i demo działa. Możliwe, że na systemach innych niż Xp po prostu nie działa, może jakieś biblioteki (wszystkie komputery na których odpaliliśmy M&M Remake demo miały Xp) |
Dru |
Niestety, ale się mylisz... Mam XP wraz z SP2, a gra nie odpala wywalając mi "Memory access violation" Komputer zrestartowałem i włączyłem grę ponownie... nic nie pomogło... Dema z lutego nie miałem nigdy zainstalowanego.. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: [projekt] Might and Magic: The New Order (MMR) | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel