Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Alistair
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [projekt] Might and Magic: The New Order (MMR)
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3

serghi PW
28 marca 2007, 14:05
AlamarAlamarTemat wydzielony z MM Tribute i inne.
Jak coś skopałem podczas przenoszenia, to zgłaszać.



Witam.

A ja z kolei kilka słów zapytań i przemyśleń na temat: Might and Magic Remake (tego co demo techniczne zostało stworzone przez 3 miesiące :) )

Tak się zastanawiam, bo pograłem troszkę (tyle ile dało radę), że jest to rewelacyjna zapowiedź. Toż to najlepsze co może być z M&M, zarówno silnik graficzny (chyba ten sam co w MM7 i MM8).

Jak dla mnie bije na głowę obecne MMT i podobne jest do MMT tego, co było na początku pierwsze tech demo.

Może więc -> tutaj pytanie i prośba do Acid Dragona, może więc podsunąć ekipie pomysł, że skoro "ekipa" 2 ludzi zrobiła takie demko w ciągu 2 miechów, to może warto żeby cała ekipa MMT skupiła się na silniku z Remake, zamiast ciągnąć się w czymś nowym.

Obawiam się bowiem, że każda zmiana silnika na inny może doprowadzić do tego co powstało z MM9, tam była tragedia.

Co o tym myślicie?

Alamar PW
28 marca 2007, 14:50
Akurat (wg. mnie) silnik graficzny w MMR jest z MM9 (niebo też). Zaś ekwipunek, postacie oraz najprawdopodobniej także npc są/będą z silnika MM6-8.

Zaś ten pomysł sam możesz napisać na forum MMT - zresztą już padło tam stwierdzenie, iż dobrze by było, by autorzy obu tych projektów połączyli siły.

Link na forum MMT do projektu MM Remake

Acid Dragon PW
28 marca 2007, 16:27
Odniosłem jednak wrażenie, że to dość mało realne, bo wydaje mi się, że chyba autorzy MMR wogle wywodzą się jakoś lub mieli coś wspólnego z Teamem MMT, a główny autor zdaje mi się, że krytykował lekko team MMT za zbytnią opieszałość.

serghi PW
29 marca 2007, 15:03
Rozumiem :), akurat nie znam historii i "pochodzenia" twórców REMAKE, ani też ich osobistych sympatii, ale jeżeli rzeczywiście się nie lubią, to trudno będzie raczej ich skłonić do współpracy.


A co do silnika graficznego, to sorka za pomyłkę, odniosłem bowiem wrażenie że bliżej jest MR do MM7/8, oczywiście w rozwinięciu niż do MM9. Fakt, że silnik silnikiem, a wykorzystanie jego możliwości to sprawa druga.


Podsumowując mam nadzieję, że jednak MMR szybko ujrzy światło dzienne.

Dzięki

krogul PW
19 sierpnia 2007, 21:50
Do Alamara:

Silnik nie jest z IX. Sam go robiłem od podstaw, więc proszę nie wmawiać ludziom takich rzeczy. Na razie piszę z konta brata, który ostatnio zaczął mi pomagać, ale niedługo będę już pisał z Hootnika. =P

Alamar PW
20 sierpnia 2007, 09:03
Może - ale jak w to "grałem" to tekstury (zarówno nieba jak i budynków) przypominały mi te z MM9.
I mam nadzieję, że ten projekt nie "zniknie" (a raczej pozostanie w zastoju) jak MMT.

Hootnik PW
20 sierpnia 2007, 10:45
Wszystkie budynki albo sam modelowałem (dlatego są takie lipne xD) albo ściągałem bezpośrednio z sieci, podobnie robiłem z teksturami, więc co najwyżej mogą przypominać te z IX. A to, że nie opublikowałem kolejnego "dema" nie znaczy o porzuceniu projektu czy coś w tym stylu. Właśnie nasz programming team (Ja i starszy 2 lata brat =P) skończyliśmy robić AI, system walki, walkę turową, wyrzucanie przedmiotów, podnoszenie ich oraz paper dolle =P a to, że screeny z woxa2 są "ładniejsze", jest zadaniem naszych przyszłych 3d modellerów i 2d artistów, ponieważ właśnie TE aspekty najbardziej wpływają na zdanie gracza o engine.

AlamarAlamarMogę zrozumieć brak przecinków czy wielkich liter (oraz tych dziwnych myślników) w pierwszym twoim poście (pośpiech i chęć wyjaśnień), ale nie już w drugim.

vinius PW
20 sierpnia 2007, 11:14
Kolego, a mógłbyś może podać znów link do pobrania owego dema :) ? bo ten na anglojęzycznym forum działa, jak działa (czyli nie działa).

Hootnik PW
20 sierpnia 2007, 11:38
Nie ma sensu zamieszczać ponownie starego dema w sieci (szczególnie z moim transferem .. = =' ), ponieważ w przeciągu miesiąca zamieszczę nowe...

Alamar PW
20 sierpnia 2007, 17:55
Cytat:
Wszystkie budynki albo sam modelowałem (dlatego są takie lipne xD)
Czy ja coś wspominałem, że są lipne? Czy jeśli coś jest z MM9, to od razu musi być złej jakości?
Akurat modele budynków czy podziemi w MMIX były (jak dla mnie) nawet ciekawe, o samym rozplanowaniu nie wspominając. Z obszarami zewnętrznymi i modelami postaci było już niestety gorzej.
No i to upstrzone gwiazdami niebo (a gdzie księżyc?) też najlepiej nie było wkomponowane w cykl doby.

Cytat:
A to, że nie opublikowałem kolejnego "dema" nie znaczy o porzuceniu projektu czy coś w tym stylu.
Chodziło mi o to, że zbyt dużo informacji na temat postępu prac nie znalazłem od momentu wypuszczenia dema - jedynie kilka wzmianek o "pracach w toku" na forum MMT. A chyba sam wiesz, jaki jest postęp przy MMT (coś niby robią, ale nie ma żadnych widocznych efektów) czy przy patchu TELP 1.4.
Podobnie jest w przypadku kilku prac nad miastami w wogu - niby każdy zespół coś opracowuje, ale miast nadal nie ma w grze - i co gorsza autorzy niektórych z nich nawet na forum się nie odzywają.

Cytat:
w przeciągu miesiąca zamieszczę nowe (demo)
Czekam z niecierpliwością.

Hootnik PW
4 września 2007, 23:27
Oświadczam, że można już ściągnąć nowe demo =).

HootnikHootnikhttp://www.mightnmagic.glt.pl/


Zapomniałem napisać w readme, że enter jest od trybu turowego... Aha i stary młyn jest połączony z podziemiami nekromantów, na razie bez sekretnych drzwi oddzielających te obszary.

AlamarAlamarPozwoliłem sobie "zaznaczyć" link do dema i stronki.

Alamar PW
5 września 2007, 08:09
Wspaniała wiadomość (chętnie o tym bym napisał na stronie głównej), tyle, że po uruchomieniu gry mam:

"Memory access violation"

Jakieś sugestie co jest nie tak (readme przeczytane)?

Hootnik PW
5 września 2007, 08:20
Taki komunikat wyświetla się jak kompiluje się gry i jakiegoś pliku brakuje, co nic dobrego w takim okładzie nie oznacza. Jestem pewien że wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia są zawarte... Spróbuj wyłączyć inne aplikacje i internet (włączony internet bardzo spowalnia grę), jeżeli nadal będzie wyskakiwał błąd to skonsultuję się z moim bratem jak wróci ze szkoły czemu coś takiego ma miejsce.

PS. Czy innym też wyskakuje taki błąd (tu oczywiście pytanie do innych)?

Edit
Właśnie ściągnąłem demo z serwera i spróbowałem odpalić - działa. Zatem to raczej nie problem z plikami.

Alamar - zrobiłem test, ściągnąłem demo na komputer stacjonarny, na którym nie programuję tak żeby wiadomo było że gra niczego nie wykorzystuje (czego nie ma w katalogu dema). Wszystko działa poprawnie. Spróbuj z wyłączeniem aplikacji i internetu, jeżeli to nie pomoże to napisz jaki masz sprzęt ( sprawdź też czy plik zajmuje 27, 9 MB czy mniej)

Alamar PW
5 września 2007, 08:42
Popróbuje jeszcze (choćby wyłączając gadulca - czasem zżera to za dużo pamięci). W razie czego dam znać. Niusa postaram dać się później.

Chyba się ni obrazisz, jeśli dam linka do tego dema na CH?

Plik zajmuje u mnie ponad 28 MB (podczas ponownego ściągania).

Hootnik PW
5 września 2007, 08:46
Oczywiście, że się nie obrażę. Nawet będę Ci wdzięczny :).

Edit

U mnie jak ściągam demo z serwera przez firefoxa pisze że zajmuje 28.0 MB, a jak już ściągnę i wejdę we właściwości pisze 27, 9 MB.

AlamarAlamarrozmiar się zgadza

Alamar PW
5 września 2007, 08:58
Na razie nie działa - później jeszcze zobaczę co może być nie tak. Zapewne gryzie się to z jakimś innym programem (choćby antyvirem), albo windows coś gdzieś źle skopał.
Dzięki za wiadomość.

Hootnik PW
5 września 2007, 10:55
Okazuje się że coś jest jednak nie tak z grą, bo 2 innym osobom tez wywaliło error. Jak to naprawimy dam znać (mam nadzieję że jeszcze dziś).

Alamar PW
5 września 2007, 11:03
Możliwe, że jest to spowodowane tym, że w systemie ostała się gdzieś wcześniejsza wersja dema (ta z lutego).

krogul PW
5 września 2007, 11:19
Właśnie uruchomiłem demo w szkole na komputerze na którym nigdy nie było jakiegokolwiek dema tej gry i demo działa. Możliwe, że na systemach innych niż Xp po prostu nie działa, może jakieś biblioteki (wszystkie komputery na których odpaliliśmy M&M Remake demo miały Xp)

Dru PW
5 września 2007, 12:58
Niestety, ale się mylisz...

Mam XP wraz z SP2, a gra nie odpala wywalając mi "Memory access violation"

Komputer zrestartowałem i włączyłem grę ponownie... nic nie pomogło...

Dema z lutego nie miałem nigdy zainstalowanego..
strona: 1 - 2 - 3
temat: [projekt] Might and Magic: The New Order (MMR)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel