Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Tak miało wyglądac Heroes V wegług NWC
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2

TOLBERTI PW
7 lipca 2007, 22:01
http://www.pc-max.pl/index.php?load=shownews&pid=99
Powyżej podaję link do opisu pierwowzoru Heroes V.

MCalebMCalebMoże byś tak użył taga?
Przy okazji te informacje są pomieszane, choćby wzmianka o Fabrycym czy szkice z piątki Nivalu.
Marne źródło informacji.

vinius PW
8 lipca 2007, 10:32
No, skąd oni wzięli wtedy szkice nivalowskie!? ciekawsze są te, oryginalne.

TOLBERTI PW
8 lipca 2007, 13:25
Ja mam troszkę inną wersję niż Vinius. Skoro 3DO zbankrutowało a Ubiwał kupił Might & Magic i zlecił robotę Heroesów V Nivalowi to te szkice są oficjalnie i prawnie Ubisoftu, ale mogły byc zrobione przez grafików NWC.

Ginden PW
8 lipca 2007, 14:08
Szkoda, że H5 nie robiło 3DO.

TOLBERTI PW
8 lipca 2007, 14:14
Małe sprostowanie: Gry w świecie Might and Magic były tworzone przez New World Computing, a 3DO tylko te gry wydawał.

Enrothen PW
2 listopada 2007, 20:04
Heroes 5 gdyby zrobiło 3do i New World Computing to buy było 2d zamki miały być podobne do tych z Nivalu prócz Fortecy i Lochu.

era32 PW
16 maja 2008, 15:57
To chyba był żart z usunięciem podziemi. To Lochy wrzucą na powierzchnię?

Nie_mam_nicka PW
16 maja 2008, 18:38
Co do usunięcia podziemi, ponoć według NWC były niepotrzebne i w poprzednich częściach wykorzystywane w "nie zamierzony sposób".

@era32 Nie pamiętam co prawda za dobrze fabuły Heroesa IV, ale zważ na to że (chyba) dominującym terenem wśród Azylu/Chaosu były bagna (tło jednostek), a Heroes V zapewne miał kontynuować fabułę Axeoth (nie chce mi się wierzyć że chcieli stworzyć kolejny "nowy świat" :P).

@TOLBERTI dzięki za link, chodź w JB w archiwum też to (chyba) pisało i informacje tu są trochę wymieszanie. Szkoda że na większości stronach o Heroesie pisze się o tym "czymś" Ubiwału, zamiast o prawdziwym Heroesie V, który niestety nigdy nie wyszedł :/

Jednak jakkolwiek by Heroes V nie wyglądało, na pewno było by o wiele, wiele lepsze od tego chłamu który nam zaserwował Ubiwał, szczególnie spodobały mi się niedawno udostępnione szerszej publiczności przez Vlaada jednostki, piękne rendery w stylu Heroesa III/IV, a nie takie niskopoligonowe i oczo***** dziadostwo jak w Fakerosie V...

Archol PW
25 października 2009, 08:38
Ciekawe czy Heroes 5 3DO byłoby lepsze od tego Ubisoftu, wierze w to że tak chociaż nie mam nic do H5.

Haregar PW
20 sierpnia 2010, 15:28
Hmm zapraszam na moje pokazy slajdów ze wszystkich artów czy screenshotów, które wypuściło NWC do ich wersji HoMM5.
--> tutaj hołd, głównie zdjęcia budynków
--> jednostki
Uwaga! Proszę czytać opisy poszczególnych pokazów slajdów. ;)

Dru PW
26 stycznia 2012, 22:15
Szkoda, naprawdę szkoda, że NWC nie zdążyło stworzyć piątki po swojemu. Z tych obrazków, jakie widziałem miała to być kontynuacja niektórych rozwiązań z Heroes IV jak chociażby izometryczny widok na mapę przygody, który uważam za najlepszy z całej serii. Rendery jednostek wyglądają dojrzale i ciekawie w porównaniu z tymi z czwórki.

Dla przypomnienia wrzucę udostępnione obrazki z Heroes V dla potomnych stworzone przez zespół NWC.









Dark Dragon PW
7 lutego 2012, 10:50
Na pewno byłaby to gra o znacznie poważniejszym charakterze niż obecne H5. Szkoda, chociaż sami twórcy starego uniwersum się już "wypalali", kto wie co by z tego wyszło...

Belegor PW
7 lutego 2012, 11:28
Pewnie coś bardziej innego od HIII, albo próba połączenia pomysłów z trzeciej i czwartej części sagi. Zapewne wtedy by zmienili szkoły magii, bowiem to co zrobili w HIV uniemożliwiało tworzenia innych miast.

vinius PW
7 lutego 2012, 11:50
Mimo, że H5 jakoś do gustu mi nie przypadło, to nie wiem, czy NWC by zrobiło grę dużo lepiej. Jak widać, graficznie strasznie kuleli - ani to zdecydowany krok do przodu, ani konserwatyzm - ot, takie powielenie H4. Mechanika gry stanowi niewiadomą. Żal mi tylko wyrzucenia do kosza starego universum.

Belegor PW
7 lutego 2012, 12:10
Czy może źle? Jak dla mnie sam Axeoth był bardziej pusty, błędem było zgładzenie starego świata na rzecz tego. Ashan jaki dał Ubisoft jest od Axeothu bardziej bogaty.

vinius PW
7 lutego 2012, 12:19
To już chyba kwestia gustu. Przyznam, że polubiłem stary świat i wszystkie jego elementy, ze sci-fi włącznie. A tak - wiele zagadek zostało nierozwiązanych. A nowe universum jest, moim zdaniem, może i bogate w różne elementy, ale przede wszystkim jest nudne, stereotypowe, standardowe.

Acid Dragon PW
7 lutego 2012, 12:28
vinius:
Mimo, że H5 jakoś do gustu mi nie przypadło, to nie wiem, czy NWC by zrobiło grę dużo lepiej. Jak widać, graficznie strasznie kuleli (...)

Musimy pamiętać, że produkcja H5 NWC miała wyglądać zupełnie inaczej i być znacznie szybsza, niż produkcja finalnej wersji gry. Zaczęła się tuż po zakończeniu produkcji H4, na początku 2003 roku. Sama gra była planowana na rok 2004, co oznacza, że miała powstać zgodnie z zachłanną polityką 3DO w czasie około jednego roku! W takim czasie trudno oczekiwać jakiejś "wypasionej" grafiki 3D, czy czegoś kompletnie nowego.

Ubisoft zaś poświęcił około 2,5 roku na produkcję swojej gry, a za czasów jej wydania - w połowie 2006 - komputery miały też już nieco inne standardy i można było sobie pozwolić na większe wymagania sprzętowe - m.in. odnośnie grafiki.

Dru PW
8 lutego 2012, 22:58
Myślę, że jakby użyli silnika graficznego z czwórki (co mieli zamiar zrobić) to mieli by więcej czasu na pozostałe aspekty gry. Według mnie mogło wyjść z tego naprawdę coś dobrego, ale i pod warunkiem, że stworzyli by też pełnoprawne dodatki do piątki, a nie te pseudo dodatki jak do czwórki.

I czemu myślicie, że po roku nie można stworzyć naprawdę dobrej gry? spójrzcie na serie Need For Speed tam każda część wychodzi co rok i tak od 1997 roku i niektóre odsłony są naprawdę dobre :P

Irhak PW
8 lutego 2012, 23:04
Cytat:
spójrzcie na serie Need For Speed tam każda część wychodzi co rok i tak od 1997 roku i niektóre odsłony są naprawdę dobre :P
Ekhm... NIEKTÓRE, a tutaj nie było możliwości poprawy, bo tuż po zakończeniu H4 firma upadła. Może czas by pokazał, że jednak dbali wyjątkowo o graczy i by poprawili tą 'plastelinową' grafikę z H4.

Acid Dragon PW
8 lutego 2012, 23:05
Może dlatego, Dru, że produkty takie jak Warriors of Might and Magic, Dragon Rage, czy inne gry z końca życia 3DO też powstawały w mniej niż rok i naprawdę nie były zbyt dobre. Zaś na dodatki do H4, które wg mnie nie dodawały prawie niczego, poświęcono ledwie kilka miesięcy.

OK, faktem jest, że to jeszcze nie oznacza, że w rok nie da się zrobić dobrej gry - pewnie się da. Trzeba mieć dużo ludzi do pracy i niezły budżet (3DO nie miało ani jednego, ani drugiego), ale się da. Jednakże biorąc pod uwagę ówczesne realia myślę, że ta gra miałaby problemy, coby się przebić.

Tylko jedno mogło ją wg mnie uratować - fakt, że produkcją miał zarządzać Jon van Caneghem. Nawet jednak mistrz nie rozmnoży rąk do pracy, ani złota do ich opłacania.
strona: 1 - 2
temat: Tak miało wyglądac Heroes V wegług NWC

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel